Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Futurista
2
Kriste, zlatej Citröen...
quasimoto
Ako mozu nakonfigurovat taku skaredu kombinaciu na novinarske auto? Niekedy to nechapem.
Absolutne sa to nehodi, ziadne elegancia, posobi to lacno a vulgarne.
Absolutne sa to nehodi, ziadne elegancia, posobi to lacno a vulgarne.
Souhlas, dvoubarevná a kupodivu i světlejší barva vypadá lépe, o černém moru na kolech se ani nezmiňuji.
Ozzman
To ale ošklivý 😐 Ach jo, tak krásná auta to byla...
stejně jako klasickou sedmu, tohle taky nikdo nekupuje, jednička trhu je MB S klada a EV limuzky od MB 😄
wings
Pane vedouci, pri buducich recenziach podobnych elektrokrapov zacnite spotrebou a dojazdom, aby sme nemuseli citat haldu zbytocnych informacii o displejoch a podobne. Toto auto sa kompletne mina svojmu ucelu, dojazd vnimam voci jeho zameraniu, cene a hmotnosti ako... lepsie, nez komicky sa to nazvat asi neda.
Ham.
a šup s tím na Ukrajinu, jako nový typ tanku fajn. Mám pocit, že BMW se snaží EV řidičům řádně zošklivit a evidentně se jim to daří.
Tiborek
Vnější design hodnotit z fotek nebo videa nebudu. Na fotkách i minulá sedma vypadala hrozně a v reálu to bylo v pohodě.
Ovšem interiér, zvlášť v této hnědé konfiguraci, je naprosto úchvatný. A ten zadní monitor? To je pecka. Jet delší vzdálenost ve více lidech, tak během cesty se bude ozývat maximálně jedna věta za 2-3 hoďky.. "Zase nabijíme?" 😁
Ovšem interiér, zvlášť v této hnědé konfiguraci, je naprosto úchvatný. A ten zadní monitor? To je pecka. Jet delší vzdálenost ve více lidech, tak během cesty se bude ozývat maximálně jedna věta za 2-3 hoďky.. "Zase nabijíme?" 😁
Mr.Murphy
.... asi dobrý.... Evropský zákazník patrně jen kroutí hlavou.... Snad ještě na rozvážku politiků z hotelů na různých summitech, jinak fakt nevím.....
Estetiku již tady naťukli jiní, fotka viz níže, kde vidím jednu hnědou na sedačkách, další dvě hnědé na dřevu na přístrojovce a k tomu masivní stříbnré kryty repráků na dveřích.... to je teda síla..... 8-s 8-s
https😐/www.auto.cz/…ktricka-revoluce?…
Estetiku již tady naťukli jiní, fotka viz níže, kde vidím jednu hnědou na sedačkách, další dvě hnědé na dřevu na přístrojovce a k tomu masivní stříbnré kryty repráků na dveřích.... to je teda síla..... 8-s 8-s
https😐/www.auto.cz/…ktricka-revoluce?…
Kdyz pomineme estetiku (za kterou elektricky pohon uplne nemuze) co ti konkretne chybi?
Mne tam chybi frunk, coz je pri delce pouzite kapoty dost prekvapive. 😁
Mne tam chybi frunk, coz je pri delce pouzite kapoty dost prekvapive. 😁
U iDrive 8 mi obecně chybí ergonomie. A taky dojezd, což je u auta na dálniční přesuny dost zásadní nedostatek.
abych o EV uvažoval jako o káře, která mi bude sloužit jako první auto, potřebuju dojezd aspoň 500km i v zimě..... prostě abych přejel republiku a pak (budiž) během jednání nabíjel.... nebo abych dojel na lyže do Rakouska (OK, Itálii to nikdy nedá) a pak nabil během dne na svahu.
byl jsem na lyžích v Itálii a byl jsem překvapenej, kolik tam bylo elektromobilů z Německa, z Holandska, z Rakouska, a dokonce z Litvy... tak asi se s tím dojet dá.
MrBeranek
To je velký ústup ze slávy, a to hlavně v interiéru. Zvenku je to hnusný, ale nejhorší vnitřek. Sedmu jsem si vždycky zařazoval jako to nejluxusnější, co si lze představit, ale tento minimalistický EV interiér je plivnutím do tváře opulentním interiérům minulých generací. Ale on je to obecně problém všech nových BMW s tou širokou obrazovkou - mizí tlačítka a ovládací prvky, vše se přesouvá na dotykáč, takže se interiér vyprázdňuje a auto působí lacině.
Sedma mi proti pětce dávala smysl jedině v tom, že uvnitř je to ještě větší luxus (pokud to vůbec jde), ale tady je to naopak (skoro se děsím, jak bude vypadat uvnitř nová pětka).
Sedma mi proti pětce dávala smysl jedině v tom, že uvnitř je to ještě větší luxus (pokud to vůbec jde), ale tady je to naopak (skoro se děsím, jak bude vypadat uvnitř nová pětka).
To v tom fakt niekto riesi, aky je displej vpredu a aky drahy je interier? Soferovi to moze byt jedno, keby sa moj sofer zacal stazovat na nedostatok luxusu a pohodlia v i7, tak ho vyhodim uz len z principu. Inak je to krasne auto, kludne by som si to vedel predstavit na rozvoz deti do skoly a skolky, len ci by opatrovatelka nenadavala, ako s tym bude jazdit v uzkych ulickach 😄 A podla fotiek nema vpredu isofix, ale to sa da snad vyriesit individualne.
Môj šofér by sa sťažoval, oproti predchodcovi to je menej elegantné, luxusné a ergonomické. 😁
A taky koukám na hmotnost. 2715 kg? Předchozí 7er, třeba od Alpiny B7, vážila 2180 kg s benzínovým osmiválcem a tohle je o 535 kilo těžší? Kristepane!
Ja jsem si precetl tohle😒br />
"A stejný přívlastek si zaslouží jízdní vlastnosti a ovladatelnost. Bateriová řada 7 až neuvěřitelným způsobem dokáže maskovat nejen svoje rozměry, ale především hmotnost. Velký a těžký sedan dovede nečekaně hbitě měnit směr, ochotně se vrhá do zatáček a přesvědčivým způsobem zůstává jistý v rychlých i utažených obloucích. Při změně směru je krásně cítit pomoc natáčení kol zadní nápravy a při ostrém pohybu volantu se auto bleskově „přehodí“ z jedné strany na druhou. Navíc se může opřít o sofistikovaný podvozek, který opravdu úžasným způsobem vůz drží přitlačený k silnici a minimalizuje náklony karoserie. A na zakroucené silnici pak poznáte, že hlavní roli v pohonu hraje zadní elektromotor, tlačící při správné práci s plynem v oblouku příď přesně tam, kam chcete."
V cem tedy konkretne vidis problem?
PS Ekologicka patrne nebude nikdy zadna obdobna obrovska limuzina...
V cem tedy konkretne vidis problem?
PS Ekologicka patrne nebude nikdy zadna obdobna obrovska limuzina...
To su take novinarske plky, tu hmotnost samozrejme citit vzdy. To je nahrada za dizlove plky typu, ze ani trenovane ucho nepozna, ze ide o dizel.
to tu tvrdili i nejmenovaní místní disktuéři tuhle perlu, že v nových dieslech (tehdá nových někdy od 2012) že prej nejde poznat že je to diesel no.
Asi dlouho nebyli u ušního 😄 😄 😄
Asi dlouho nebyli u ušního 😄 😄 😄
Za jízdy u nových R6 a V6 poznáš, že to není stejně koncipovaný benzín. Ale obvykle spíš zvuk připomínající V8.
Na volnoběh jsou aktuální přímovstřiky tak nějak nic moc na poslech všechny.
Na volnoběh jsou aktuální přímovstřiky tak nějak nic moc na poslech všechny.
Jak píše kolega nade mnou, tyhle narůžovo malované novinářské řečičky nelze brát vážně. Jestli někdo nepozná rozdíl víc než 5 metráků na brzdách, při zrychlování a v zatáčkách, tak mají jeho hodnotící schopnosti minimální hodnotu. Ten rozdíl musí poznat i řidič-začátečník po lobotomii.
Fyzika platí marketingu a politickému zadání navzdory. Chápu, že ty jako zdejší známý apologeta EVéček nad půl tunou navíc mávneš rukou, protože když je to EV, tak je to pro tebe svatý, ale pro ty z nás, pro které řízení auta ještě něco znamená, je těch 500 kilo baterek nebo čeho navíc podstatný rozdíl, který budeš cítit všude - při rozjezdu, na brzdách a v každé zatáčce.
Ostatně je to dobře vidět na dynamických parametrech. 550 koní a stovka jen za 4,7? Moje stará šestiválcová naftová Alpina to měla před deseti lety za 4,5 a to měla o 200 koní méně. Je dobře vidět, jakou práci má motor s tou hmotou. Na brzdách si to nechci vůbec představovat. 500 kilo je strašně moc, ale strašně a nikdo to neokecá. Pamatuju si, jak jsem do svojí M5 naložil 4 dospělé osoby a jak těch 300 kilo navíc bylo pořádně znát, takže jestli mi tu bude někdo vykládat pohádky o tom, jak 500 kilo není znát, tak se jen ztrapňuje.
Fyzika platí marketingu a politickému zadání navzdory. Chápu, že ty jako zdejší známý apologeta EVéček nad půl tunou navíc mávneš rukou, protože když je to EV, tak je to pro tebe svatý, ale pro ty z nás, pro které řízení auta ještě něco znamená, je těch 500 kilo baterek nebo čeho navíc podstatný rozdíl, který budeš cítit všude - při rozjezdu, na brzdách a v každé zatáčce.
Ostatně je to dobře vidět na dynamických parametrech. 550 koní a stovka jen za 4,7? Moje stará šestiválcová naftová Alpina to měla před deseti lety za 4,5 a to měla o 200 koní méně. Je dobře vidět, jakou práci má motor s tou hmotou. Na brzdách si to nechci vůbec představovat. 500 kilo je strašně moc, ale strašně a nikdo to neokecá. Pamatuju si, jak jsem do svojí M5 naložil 4 dospělé osoby a jak těch 300 kilo navíc bylo pořádně znát, takže jestli mi tu bude někdo vykládat pohádky o tom, jak 500 kilo není znát, tak se jen ztrapňuje.
Bentley Mulsanne délka 5575 mm, výška 1521 mm, hmotnost 2730 kg
RR Phantom délka 5760 mm, výška 1646 mm, hmotnost 2560 kg
i7 délka 5391 mm, výška 1544 mm, hmotnost 2715 kg
v téhle třídě nejde o závodní výkony řekl bych a tak se i7 nijak nevymyká, i to, že
nikdy nevyráběli M7 napoví, že to za sportovní auto nikdy nepovažovali...
RR Phantom délka 5760 mm, výška 1646 mm, hmotnost 2560 kg
i7 délka 5391 mm, výška 1544 mm, hmotnost 2715 kg
v téhle třídě nejde o závodní výkony řekl bych a tak se i7 nijak nevymyká, i to, že
nikdy nevyráběli M7 napoví, že to za sportovní auto nikdy nepovažovali...
Problém vidím v tom, že dvanáctiválcová M760Li dosavadní generace jela asi o dost líp 😉 https😐/www.auto.cz/…act-valcu-113030
Je to o 15 cm kratší a skoro 20 cm nizsi auto. Monstrum. Proto srovnávám spis s těmi uber-limuzinami (uber, ne Uber😊
MB EQS váží min, ale zase mi přijde malo reprezentativní, víc sportovní. A i když o dost menší, váží 2,5 t.
MB EQS váží min, ale zase mi přijde malo reprezentativní, víc sportovní. A i když o dost menší, váží 2,5 t.
To pises o benzinovych verziach , ev bude samozrejme tahsie, urcite k 3 a pol tony
tak mi najdi údaje k elektrickému Mulsanne a Phantom, dík
Mulsanne nebo Phantom nejsou sportovní limuzíny 😄
A už můj RR v době kdy byly všechny auta poměrně lehký vážil 2,2 tuny 😄
A už můj RR v době kdy byly všechny auta poměrně lehký vážil 2,2 tuny 😄
a 5,4 metrů dlouhá sedmička je sportovní limuzína? ty rozměry by ti mohly napovědět, že je to stejné monstrum jako zmiňované auta...
Jaguar XJR míval 5,1 metru a sportovní limuzína to byla. Akorát nevážil 2,5 tuny no 😄 😄 😄
Pět metrů mají éčka, pětky, A6ky.... to je úplně normální velikost auta. 5,5 metru už tak obvyklých není, to už jsou ty Rollsy, Bentley apod. To zmiňované XJ bylo vevnitř jak Golf a vepředu a vzadu převisy dva metry 😉
ACE.
Počítám že tohle se opravdu masově rozšíří....
Ginger Kyriakos
voní to tak ti zlí Číňani, proti kterým my tak bojujeme, chtěj. Nedivte se tedy, ze.se.to v Číně bude prodávat jak housky na krámě.Hnusny jako Paroubkova ***, ale ti kluci německý ví, co dělaj.
_Teddy_
To ste teda dopadli! Motoristicky web, a pri "teste" auta (!) sa pol clanku rozobera infotainment, zvukovy system a displeje. A o jazdnych vlastnostiach, dojazde, kapacite baterie, rychlosti nabijania nic. A to som si schvalne stranku otvoril aj v inom prehliadaci, to iste: len 1 kapitola "Dizajn, interier".
No ale hlavne ze to ma lak za tristo tycek, stoji to 5 melonov, a dostalo to 4 a pol hviezdy. A taky dobry motoristicky web to kedysi byval!
No ale hlavne ze to ma lak za tristo tycek, stoji to 5 melonov, a dostalo to 4 a pol hviezdy. A taky dobry motoristicky web to kedysi byval!
Asi se jim to nějak hryzlo. Já ráno četl i kapitolu o motorech, jízdě i nabíjení
Obvyklé technické problémy, to je tu žiaľ časté. To, že už od minulého týždňa nefunguje moje.auto.cz radšej ani nerozvádzam. 😒
MACZ umira. Mam pocit, ze ho redakce chce tak nejak nechat umrit a svest to na starou platformu ktera se neda integrovat do jejich moderniho systemu, nebo tak neco. Posledni dobou nefunguje dost casto, pak to nekdo nahodi "aby se nereklo" a neni za tim videt zadna viditelna pece.
Ted uz se tam neda ani prihlasit 😞
Ted uz se tam neda ani prihlasit 😞
Když přišel nový design ACZ, měla to být živá vody pro uživatelské části webu jako Moje Auto, nebo Blogy. V podstatě obojí je dneska dezintegrováno z hlavního webu a pomalu, zřejmě plánovaně, umírá. Že dodnes není sjednocené ani přihlašování je jeden z posledních hřebíčku do rakve.
Viděl jsem oficiální zprávu, že pan Machala odešel (jestli dobrovolně či nedobrovolně nevím) z pozice zdejšího šéfredaktora na garáž.cz. (jestli do vedení či na místo řadového redaktora nevím). Tak uvidíme, co bude dál, třeba to tu jeho nástupce konečně pozvedne. 😄
Ale ta je tak zanedbatelna, ze mam pocit, ze ju tam chcel tak trochu ukryt. Mozno ani nie len tak trochu...
Mám to rovnako, len prvá kapitola, nič o motore a jazdných vlastnostiach.
Mne uz to funguje a sice bez kapitol.
Mimo jine se tam pise tohle😒br /> "A stejný přívlastek si zaslouží jízdní vlastnosti a ovladatelnost. Bateriová řada 7 až neuvěřitelným způsobem dokáže maskovat nejen svoje rozměry, ale především hmotnost."
:yes:
Mimo jine se tam pise tohle😒br /> "A stejný přívlastek si zaslouží jízdní vlastnosti a ovladatelnost. Bateriová řada 7 až neuvěřitelným způsobem dokáže maskovat nejen svoje rozměry, ale především hmotnost."
:yes:
Rozměry a hmotnost jsou zcela exaktní veličiny.
Že autor napíše něco o jejich maskování, aby něco veselého napsal, neznamená, že tím auto dokáže vjet na místo, které je užší než jeho šířka a jestli to "maskování" je fakt dobré, tak si to ten důvěřivec leda odře.
Totéž je "maskování" hmotnosti. Neříkám, že se pod ním zrovna musí zřítit každý most, ale na namrzlé vozovce bude rázem po maskování. I když na suchu se pocitově třeba chová jako lehkonohé odrezlé embéčo.
Jak si dokážu představit co autor myslí tím maskováním hmotnosti, tak mi uniká jak to myslí s maskováním rozměrů (předpokládám vnějších).
To však není nic proti ničemu. Existují prostě malá a lehká auta a velká a těžká bez ohledu na pohon. Objektivně nárůst hmotnosti bývá dnes tak cca + 200 - 500 kg v neprospěch EV ekvivalentu ICE aut a to není žádné extra drama.
Že autor napíše něco o jejich maskování, aby něco veselého napsal, neznamená, že tím auto dokáže vjet na místo, které je užší než jeho šířka a jestli to "maskování" je fakt dobré, tak si to ten důvěřivec leda odře.
Totéž je "maskování" hmotnosti. Neříkám, že se pod ním zrovna musí zřítit každý most, ale na namrzlé vozovce bude rázem po maskování. I když na suchu se pocitově třeba chová jako lehkonohé odrezlé embéčo.
Jak si dokážu představit co autor myslí tím maskováním hmotnosti, tak mi uniká jak to myslí s maskováním rozměrů (předpokládám vnějších).
To však není nic proti ničemu. Existují prostě malá a lehká auta a velká a těžká bez ohledu na pohon. Objektivně nárůst hmotnosti bývá dnes tak cca + 200 - 500 kg v neprospěch EV ekvivalentu ICE aut a to není žádné extra drama.
Na namrzlé vozovce bude brzda draha zhruba 4nasobe dlouhá proti suché vozovce. Tento fakt platí i pro Mazdu Miata. Třeba 300-400 metru. Už si ani nepamatuju, kdy jsem potkal půl km namrzlou vozovku. To jsou holt ty benefity globálního oteplování.
Fabijan
V životě, ale nestává se to často, jsou i chvíle, kdy prostě své "chudoby" litovat nemusíte. Jsem hodně tolerantní k názorům a vkusu druhých. Ale i tak, tohle za 5mil?
Jelo to za mnou, na světlech jsem myslel, že je to X7. Ma to hodně vysokou kapotu. Přesně tenhle kousek. Takový biblický Behemoth. Monstrum.
Potkal jsem zrovna dneska podobně specifikovanou 7er (co se týče exteriéru) a nevím proč, ale v realu nejsou ty podivné patvary předku tak vidět a pak to nevypadá špatně a jako celek působí důstojně vůči třídě. Z fotek je mi z toho předku jinak nevolno a tomu designu nerozumím 😁
DonVito
Ctyri a pul hvezdy elektromobilu.
:yes: :yes😒br />
Pro me je toto spolu s EQS patrne nejluxusnejsi auto ever. :yes😒br />
Uz jen ta majestatni hmotnost. 😁
:yes: :yes😒br />
Pro me je toto spolu s EQS patrne nejluxusnejsi auto ever. :yes😒br />
Uz jen ta majestatni hmotnost. 😁
Tak si prosim ta aspon do toho sadni, eqs je popri sku chudobny pribuzny, minimalne s priestorom vzadu a vecami, ktore sa do eqs ani nedaju objednat , v case jed som v tom siel eqs nemalo ani softclose. a sko jazdi lepsie.
DonVito
Testovat 195kw nabijeni na 50kw nabijecce je proste (pro autora zrejme prekvapive) mega fail. :no: :no: :no:
Chapu, ze je nabijeni pro redaktora jehoz hlavnimi dovednostmi je psani clanku, toceni volantem, razeni rychlosti a tankovani benzinu slozita zalezitost.
Ale proboha, bud otestuj nabijeni PORADNE anebo si zcela irelevantni informaci o nabijeni na 50kw nabijecce a jeste ke vsemu do 89!!!% WTF nech pro sebe!
To je jako testovat auto na okruhu na ctvrt plynu!!!
PS My znalejsi si umime "otestovane" hodnoty energie za zminene casy dopocitat! Auto se proste nabijelo celou dobu 50kw (jelikoz i7 umi do 90% pres 75kw...). Skoda, ze jsi nenabijel presne hodinu, vysel by ti neuveritelne hodnotny udaj 50kWh. 8-s
😁 😁 😁
Chapu, ze je nabijeni pro redaktora jehoz hlavnimi dovednostmi je psani clanku, toceni volantem, razeni rychlosti a tankovani benzinu slozita zalezitost.
Ale proboha, bud otestuj nabijeni PORADNE anebo si zcela irelevantni informaci o nabijeni na 50kw nabijecce a jeste ke vsemu do 89!!!% WTF nech pro sebe!
To je jako testovat auto na okruhu na ctvrt plynu!!!
PS My znalejsi si umime "otestovane" hodnoty energie za zminene casy dopocitat! Auto se proste nabijelo celou dobu 50kw (jelikoz i7 umi do 90% pres 75kw...). Skoda, ze jsi nenabijel presne hodinu, vysel by ti neuveritelne hodnotny udaj 50kWh. 8-s
😁 😁 😁
DonVito
Dokud se tu nenaucite psat o EV poradne.
Nabijeni dostalo ode me extra prispevek vyse.
Ted k technickym udajum.
Motor: elektricky
Wau, neskutecny
Proc se pod fosilem pise neco vic nez treba "benzinovy"?
Nestalo by alespon za to napsat, ze jsou tam motory dva???
Baterka😒br /> Jeden z nejdulezitejsich udaju EV -
Chybi uplne :no: :no😒br /> Dulezita je predevsim vyuzitelna kapacita.
Ale i typ baterky, ktery ma obrovsky vliv na pouzivani EV!!!
A napeti? To uz bych chtel asi fakt moc. 😁
Rychlost DC nabijeni max: neuvedeno
Rychlost AC nabijeni max: neuvedeno
Doba nabijeni: alespon 10%-80% neuvedeno (a nemyslim na 50kW nabijcce, tam si dokazu spocitat, ze to bude 1h a 40m...)
Bez techto parametru jsou technicke informace o EV... vsak vite k cemu
Jinak verim, ze za par let se temto nedostatkum zasmejeme. Protoze uz kazdy bude rozumet tomu, co ty parametry znamenaji. A jak jsou dulezite pro pouzivani EV.
A na zaver podekovani. Diky za test takoveho auta i za jeho veskrze pozitivni hodnoceni.
A co me opravdu potesilo?
Tato informace: průměrný apetit po 5455 ujetých kilometrech - 30,8 kWh/100 km. :yes:
Nabijeni dostalo ode me extra prispevek vyse.
Ted k technickym udajum.
Motor: elektricky
Wau, neskutecny
Proc se pod fosilem pise neco vic nez treba "benzinovy"?
Nestalo by alespon za to napsat, ze jsou tam motory dva???
Baterka😒br /> Jeden z nejdulezitejsich udaju EV -
Chybi uplne :no: :no😒br /> Dulezita je predevsim vyuzitelna kapacita.
Ale i typ baterky, ktery ma obrovsky vliv na pouzivani EV!!!
A napeti? To uz bych chtel asi fakt moc. 😁
Rychlost DC nabijeni max: neuvedeno
Rychlost AC nabijeni max: neuvedeno
Doba nabijeni: alespon 10%-80% neuvedeno (a nemyslim na 50kW nabijcce, tam si dokazu spocitat, ze to bude 1h a 40m...)
Bez techto parametru jsou technicke informace o EV... vsak vite k cemu
Jinak verim, ze za par let se temto nedostatkum zasmejeme. Protoze uz kazdy bude rozumet tomu, co ty parametry znamenaji. A jak jsou dulezite pro pouzivani EV.
A na zaver podekovani. Diky za test takoveho auta i za jeho veskrze pozitivni hodnoceni.
A co me opravdu potesilo?
Tato informace: průměrný apetit po 5455 ujetých kilometrech - 30,8 kWh/100 km. :yes:
Tom Hardy
Hrdý nastupce E65 a drzitel titulu nejhnusnejší sedmicka ever. To auto nazivo vypadá jako cinská imitace Rolls Royce s prvky BMW
Dinar
vypadá i nové esko se svým nudným generickým designem jako perla, prostě jen velký elegantní sedan. A co chtít v této třídě víc...
Interiér nové 7er se snaží být ukrutně moderní, naštěstí díky prostoru, horizontálně orientovaným tvarům a kvalitním materiálům působí z interierů nových bmw nejlépe, jinými slovy, interiér odpovídá třídě a před ten eskový bych ho postavil. Ale exteriér zabijí vše. BMW tvrdí, že design nové sedmičky je zákazníky přijímán velmi dobře (myšleno celosvětově), ale je mi zatěžko tomu věřit. Uvidíme na prodejích, předchozí generace byla nejlépe prodávanou sedmičkou v historii, designově nijak nevyčuhovala, ale také neprznila designový odkaz své značky, u té nové si tipnu mezigenerační pokles prodejů, a to hlavně na konto designu.
Interiér nové 7er se snaží být ukrutně moderní, naštěstí díky prostoru, horizontálně orientovaným tvarům a kvalitním materiálům působí z interierů nových bmw nejlépe, jinými slovy, interiér odpovídá třídě a před ten eskový bych ho postavil. Ale exteriér zabijí vše. BMW tvrdí, že design nové sedmičky je zákazníky přijímán velmi dobře (myšleno celosvětově), ale je mi zatěžko tomu věřit. Uvidíme na prodejích, předchozí generace byla nejlépe prodávanou sedmičkou v historii, designově nijak nevyčuhovala, ale také neprznila designový odkaz své značky, u té nové si tipnu mezigenerační pokles prodejů, a to hlavně na konto designu.
Hlavně zřejmě půjde o přesun mezi trhy, tohle se totiž bude líbit v Číně a na Blízkém východě. Poslední dobou se mi zdá, že ani pro evropské automobilky už není lokální trh relevantní.
lukas13
Pět mega, opravdu ošklivé, dojezd lehce přes třista kilometrů...
Jo, tak to je kára snů.
Ale pro manželku vokolo komína 😒] 😒] 😒]
Jo, tak to je kára snů.
Ale pro manželku vokolo komína 😒] 😒] 😒]
Dojezd může být větší, stačí si v zimě nechat bundu, čepici, rukavice, mít hudbu na telefonu přes sluchátka a zařadit se mezi kamiony s Teslami do pravého pruhu. Pak vykouzlíš i 500km.
Projed se nekdy EV.
Pak tu nebudes trollit podobny pitomosti.
Jestli pojedes v i7 s topenim nebo bez, ti zas tak velky rozdil neudela.
Rozhodne ne takovy, aby to za to stalo.
Pak tu nebudes trollit podobny pitomosti.
Jestli pojedes v i7 s topenim nebo bez, ti zas tak velky rozdil neudela.
Rozhodne ne takovy, aby to za to stalo.
Ani jestli pojedeš v +20 nebo na namrzlý silnici v - 16 vid 😄 😄 😄 😄
A vyhřívání sedaček nebo ventilování taky žádnej rozdíl nedělá, vím. Pamatuju si to z E golfa. Po jetí 80 km ve městě dojezd 210 km a po zapnutí vyhřívaných sedaček 175 km 😄 😄 😄 😄
A vyhřívání sedaček nebo ventilování taky žádnej rozdíl nedělá, vím. Pamatuju si to z E golfa. Po jetí 80 km ve městě dojezd 210 km a po zapnutí vyhřívaných sedaček 175 km 😄 😄 😄 😄
No nejsem si jist. Chce to vyzkoušet. V tom bz4x mi topení snižoval dojezd o cca 30%. Bylo tedy pořád pod nulou.
Za 5 mega bych si radši koupil 3 roky starej Flying Spur s 57 tis km, furt lepší než tahle obluda https😐/carvago.com/…ying-spur-467-kw