Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW i7 xDrive60 – Elektrická revoluce?

BMW řady 7 v sedmé generaci poprvé dorazilo také jako elektromobil. Co umí? A jak jezdí?
Zpět na článek
6. 3. 2023 13:39
6. 3. 2023 13:48
6. 3. 2023 14:00
29. 3. 2023 08:01
6. 3. 2023 13:49
6. 3. 2023 13:51
6. 3. 2023 13:59
6. 3. 2023 13:41
6. 3. 2023 13:58
6. 3. 2023 14:40
6. 3. 2023 14:52
6. 3. 2023 17:17
6. 3. 2023 18:05
6. 3. 2023 20:47
6. 3. 2023 21:31
7. 3. 2023 06:35
10. 3. 2023 06:35
7. 3. 2023 08:00
7. 3. 2023 18:52
7. 3. 2023 22:14
8. 3. 2023 04:07
8. 3. 2023 09:20
8. 3. 2023 11:18
8. 3. 2023 13:58
8. 3. 2023 14:42
10. 3. 2023 11:00
12. 3. 2023 10:59
7. 3. 2023 11:13
6. 3. 2023 14:45
6. 3. 2023 20:36
6. 3. 2023 14:47
6. 3. 2023 14:50
6. 3. 2023 15:50
6. 3. 2023 17:15
7. 3. 2023 11:21
8. 3. 2023 12:36
6. 3. 2023 17:12
6. 3. 2023 21:34
6. 3. 2023 22:06
7. 3. 2023 20:45
6. 3. 2023 15:15
6. 3. 2023 18:38
6. 3. 2023 20:42
7. 3. 2023 08:57
6. 3. 2023 20:47
6. 3. 2023 23:34
7. 3. 2023 11:24
8. 3. 2023 12:40
7. 3. 2023 06:05
7. 3. 2023 16:27
10. 3. 2023 06:41
10. 3. 2023 09:44
10. 3. 2023 10:57
10. 3. 2023 22:50
10. 3. 2023 10:59
6. 3. 2023 13:16
Elektřina možná
Kriste, zlatej Citröen...
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2023 13:32
Konfiguracia
Ako mozu nakonfigurovat taku skaredu kombinaciu na novinarske auto? Niekedy to nechapem.

Absolutne sa to nehodi, ziadne elegancia, posobi to lacno a vulgarne.
Rozbalit vlákno
1
6. 3. 2023 13:48
Re: Konfiguracia
Souhlas, dvoubarevná a kupodivu i světlejší barva vypadá lépe, o černém moru na kolech se ani nezmiňuji.
Avatar - Ozzman
6. 3. 2023 13:39
Jejda
To ale ošklivý :/ Ach jo, tak krásná auta to byla...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Barrichello
6. 3. 2023 13:48
Re: Jejda
stejně jako klasickou sedmu, tohle taky nikdo nekupuje, jednička trhu je MB S klada a EV limuzky od MB :-)
Avatar - Ozzman
6. 3. 2023 14:00
Re: Jejda
Klasická sedma vypadá stejně
29. 3. 2023 08:01
Re: Jejda
Blbost, pokud vím, tak BMW je již několikátým rokem nejprodávanější prémiovkou. S prodejně sice v téhle třídě vede, ale je to velmi těsné.
6. 3. 2023 13:49
Re: Jejda
Od uvedení má jedno nejmenované regionální dealerství jednu jedinou objednávku na i7. Vše ostatní s ICE. ;-)
Avatar - Barrichello
6. 3. 2023 13:51
Re: Jejda
Registrováno 8 ks za Leden a Únor 2023.
Avatar - Ozzman
6. 3. 2023 13:59
Re: Jejda
To chápu, ale není to stejné auto ? Buď EV či PHEV. Ta předcházející byla mnohem hezčí, tady ten předek je šílenost.
6. 3. 2023 13:41
Komicky dojazd
Pane vedouci, pri buducich recenziach podobnych elektrokrapov zacnite spotrebou a dojazdom, aby sme nemuseli citat haldu zbytocnych informacii o displejoch a podobne. Toto auto sa kompletne mina svojmu ucelu, dojazd vnimam voci jeho zameraniu, cene a hmotnosti ako... lepsie, nez komicky sa to nazvat asi neda.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
6. 3. 2023 13:53
Na střechu kanón
a šup s tím na Ukrajinu, jako nový typ tanku fajn. Mám pocit, že BMW se snaží EV řidičům řádně zošklivit a evidentně se jim to daří.
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2023 13:58
Interiér
Vnější design hodnotit z fotek nebo videa nebudu. Na fotkách i minulá sedma vypadala hrozně a v reálu to bylo v pohodě.

Ovšem interiér, zvlášť v této hnědé konfiguraci, je naprosto úchvatný. A ten zadní monitor? To je pecka. Jet delší vzdálenost ve více lidech, tak během cesty se bude ozývat maximálně jedna věta za 2-3 hoďky.. "Zase nabijíme?" :D
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2023 13:59
Na popojíždění po čínských konurbacích....
.... asi dobrý.... Evropský zákazník patrně jen kroutí hlavou.... Snad ještě na rozvážku politiků z hotelů na různých summitech, jinak fakt nevím.....

Estetiku již tady naťukli jiní, fotka viz níže, kde vidím jednu hnědou na sedačkách, další dvě hnědé na dřevu na přístrojovce a k tomu masivní stříbnré kryty repráků na dveřích.... to je teda síla..... 8-s 8-s

https://www.auto.cz/…ktricka-revoluce?…
Rozbalit vlákno
4
6. 3. 2023 21:25
Re: Na popojíždění po čínských konurbacích....
Kdyz pomineme estetiku (za kterou elektricky pohon uplne nemuze) co ti konkretne chybi?

Mne tam chybi frunk, coz je pri delce pouzite kapoty dost prekvapive. :D
Avatar - lyon667
7. 3. 2023 11:11
Re: Na popojíždění po čínských konurbacích....
U iDrive 8 mi obecně chybí ergonomie. A taky dojezd, což je u auta na dálniční přesuny dost zásadní nedostatek.
7. 3. 2023 15:31
Re: Na popojíždění po čínských konurbacích....
abych o EV uvažoval jako o káře, která mi bude sloužit jako první auto, potřebuju dojezd aspoň 500km i v zimě..... prostě abych přejel republiku a pak (budiž) během jednání nabíjel.... nebo abych dojel na lyže do Rakouska (OK, Itálii to nikdy nedá) a pak nabil během dne na svahu.
8. 3. 2023 08:41
Re: Na popojíždění po čínských konurbacích....
byl jsem na lyžích v Itálii a byl jsem překvapenej, kolik tam bylo elektromobilů z Německa, z Holandska, z Rakouska, a dokonce z Litvy... tak asi se s tím dojet dá.
6. 3. 2023 14:40
7er
To je velký ústup ze slávy, a to hlavně v interiéru. Zvenku je to hnusný, ale nejhorší vnitřek. Sedmu jsem si vždycky zařazoval jako to nejluxusnější, co si lze představit, ale tento minimalistický EV interiér je plivnutím do tváře opulentním interiérům minulých generací. Ale on je to obecně problém všech nových BMW s tou širokou obrazovkou - mizí tlačítka a ovládací prvky, vše se přesouvá na dotykáč, takže se interiér vyprázdňuje a auto působí lacině.

Sedma mi proti pětce dávala smysl jedině v tom, že uvnitř je to ještě větší luxus (pokud to vůbec jde), ale tady je to naopak (skoro se děsím, jak bude vypadat uvnitř nová pětka).
Rozbalit vlákno
21
Avatar - xxc
6. 3. 2023 14:52
Re: 7er
To v tom fakt niekto riesi, aky je displej vpredu a aky drahy je interier? Soferovi to moze byt jedno, keby sa moj sofer zacal stazovat na nedostatok luxusu a pohodlia v i7, tak ho vyhodim uz len z principu. Inak je to krasne auto, kludne by som si to vedel predstavit na rozvoz deti do skoly a skolky, len ci by opatrovatelka nenadavala, ako s tym bude jazdit v uzkych ulickach :-) A podla fotiek nema vpredu isofix, ale to sa da snad vyriesit individualne.
Avatar - iudex
6. 3. 2023 17:17
Re: 7er
Môj šofér by sa sťažoval, oproti predchodcovi to je menej elegantné, luxusné a ergonomické. :D
Avatar - Ozzman
6. 3. 2023 18:05
Re: 7er
Která socka by řešila kvalitu interiéru u limuzíny za 5 mega prosimtě ? :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
6. 3. 2023 20:47
Re: 7er
A taky koukám na hmotnost. 2715 kg? Předchozí 7er, třeba od Alpiny B7, vážila 2180 kg s benzínovým osmiválcem a tohle je o 535 kilo těžší? Kristepane!
6. 3. 2023 21:31
Re: 7er
Ja jsem si precetl tohle:
"A stejný přívlastek si zaslouží jízdní vlastnosti a ovladatelnost. Bateriová řada 7 až neuvěřitelným způsobem dokáže maskovat nejen svoje rozměry, ale především hmotnost. Velký a těžký sedan dovede nečekaně hbitě měnit směr, ochotně se vrhá do zatáček a přesvědčivým způsobem zůstává jistý v rychlých i utažených obloucích. Při změně směru je krásně cítit pomoc natáčení kol zadní nápravy a při ostrém pohybu volantu se auto bleskově „přehodí“ z jedné strany na druhou. Navíc se může opřít o sofistikovaný podvozek, který opravdu úžasným způsobem vůz drží přitlačený k silnici a minimalizuje náklony karoserie. A na zakroucené silnici pak poznáte, že hlavní roli v pohonu hraje zadní elektromotor, tlačící při správné práci s plynem v oblouku příď přesně tam, kam chcete."

V cem tedy konkretne vidis problem?

PS Ekologicka patrne nebude nikdy zadna obdobna obrovska limuzina...
7. 3. 2023 06:35
Re: Re: 7er
To su take novinarske plky, tu hmotnost samozrejme citit vzdy. To je nahrada za dizlove plky typu, ze ani trenovane ucho nepozna, ze ide o dizel.
Avatar - Barrichello
8. 3. 2023 13:55
Re: Re: 7er
to tu tvrdili i nejmenovaní místní disktuéři tuhle perlu, že v nových dieslech (tehdá nových někdy od 2012) že prej nejde poznat že je to diesel no.

Asi dlouho nebyli u ušního :-) :-) :-)
10. 3. 2023 06:35
Re: Re: 7er
Za jízdy u nových R6 a V6 poznáš, že to není stejně koncipovaný benzín. Ale obvykle spíš zvuk připomínající V8.
Na volnoběh jsou aktuální přímovstřiky tak nějak nic moc na poslech všechny.
7. 3. 2023 08:00
Re: 7er
Jak píše kolega nade mnou, tyhle narůžovo malované novinářské řečičky nelze brát vážně. Jestli někdo nepozná rozdíl víc než 5 metráků na brzdách, při zrychlování a v zatáčkách, tak mají jeho hodnotící schopnosti minimální hodnotu. Ten rozdíl musí poznat i řidič-začátečník po lobotomii.

Fyzika platí marketingu a politickému zadání navzdory. Chápu, že ty jako zdejší známý apologeta EVéček nad půl tunou navíc mávneš rukou, protože když je to EV, tak je to pro tebe svatý, ale pro ty z nás, pro které řízení auta ještě něco znamená, je těch 500 kilo baterek nebo čeho navíc podstatný rozdíl, který budeš cítit všude - při rozjezdu, na brzdách a v každé zatáčce.

Ostatně je to dobře vidět na dynamických parametrech. 550 koní a stovka jen za 4,7? Moje stará šestiválcová naftová Alpina to měla před deseti lety za 4,5 a to měla o 200 koní méně. Je dobře vidět, jakou práci má motor s tou hmotou. Na brzdách si to nechci vůbec představovat. 500 kilo je strašně moc, ale strašně a nikdo to neokecá. Pamatuju si, jak jsem do svojí M5 naložil 4 dospělé osoby a jak těch 300 kilo navíc bylo pořádně znát, takže jestli mi tu bude někdo vykládat pohádky o tom, jak 500 kilo není znát, tak se jen ztrapňuje.
7. 3. 2023 18:52
Re: 7er
Bentley Mulsanne délka 5575 mm, výška 1521 mm, hmotnost 2730 kg
RR Phantom délka 5760 mm, výška 1646 mm, hmotnost 2560 kg
i7 délka 5391 mm, výška 1544 mm, hmotnost 2715 kg
v téhle třídě nejde o závodní výkony řekl bych a tak se i7 nijak nevymyká, i to, že
nikdy nevyráběli M7 napoví, že to za sportovní auto nikdy nepovažovali...
7. 3. 2023 22:14
Re: 7er
Problém vidím v tom, že dvanáctiválcová M760Li dosavadní generace jela asi o dost líp ;) https://www.auto.cz/…act-valcu-113030
8. 3. 2023 04:07
Re: 7er
Je to o 15 cm kratší a skoro 20 cm nizsi auto. Monstrum. Proto srovnávám spis s těmi uber-limuzinami (uber, ne Uber:)
MB EQS váží min, ale zase mi přijde malo reprezentativní, víc sportovní. A i když o dost menší, váží 2,5 t.
8. 3. 2023 09:20
Re: Re: 7er
To pises o benzinovych verziach , ev bude samozrejme tahsie, urcite k 3 a pol tony
8. 3. 2023 11:18
Re: Re: 7er
tak mi najdi údaje k elektrickému Mulsanne a Phantom, dík
8. 3. 2023 15:47
Re: Re: Re: 7er
Najdi si sam, mna to nezaujima, len porovnavas jablka s hruskami
8. 3. 2023 17:33
Re: Re: Re: 7er
Když se podíváš na příspěvek nade mnou, pochopíš kontext a nebudeš se ztrapnovat “faktickými” připomínkami.
Napsal bych ti, aby ses nedělal hloupým - ale ty to nejspíš nedelas:)
Avatar - Barrichello
8. 3. 2023 13:58
Re: 7er
Mulsanne nebo Phantom nejsou sportovní limuzíny :-)

A už můj RR v době kdy byly všechny auta poměrně lehký vážil 2,2 tuny :-)
8. 3. 2023 14:42
Re: 7er
a 5,4 metrů dlouhá sedmička je sportovní limuzína? ty rozměry by ti mohly napovědět, že je to stejné monstrum jako zmiňované auta...
Avatar - Barrichello
10. 3. 2023 11:00
Re: 7er
Jaguar XJR míval 5,1 metru a sportovní limuzína to byla. Akorát nevážil 2,5 tuny no :-) :-) :-)
12. 3. 2023 10:59
Re: 7er
Pět metrů mají éčka, pětky, A6ky.... to je úplně normální velikost auta. 5,5 metru už tak obvyklých není, to už jsou ty Rollsy, Bentley apod. To zmiňované XJ bylo vevnitř jak Golf a vepředu a vzadu převisy dva metry ;-)
Avatar - lyon667
7. 3. 2023 11:13
Re: 7er
Kdo se chce vozit vzadu, koupí si Mercedes, ne BMW.
6. 3. 2023 14:45
Nádhera
Počítám že tohle se opravdu masově rozšíří....
Rozbalit vlákno
1
6. 3. 2023 20:36
Re: Nádhera
Jasne. Sedmickovej bavorak pro kazdyho.
:D

Co jsi jako cekal? :D
6. 3. 2023 14:47
Když
voní to tak ti zlí Číňani, proti kterým my tak bojujeme, chtěj. Nedivte se tedy, ze.se.to v Číně bude prodávat jak housky na krámě.Hnusny jako Paroubkova ***, ale ti kluci německý ví, co dělaj.
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2023 14:50
Achjo...
To ste teda dopadli! Motoristicky web, a pri "teste" auta (!) sa pol clanku rozobera infotainment, zvukovy system a displeje. A o jazdnych vlastnostiach, dojazde, kapacite baterie, rychlosti nabijania nic. A to som si schvalne stranku otvoril aj v inom prehliadaci, to iste: len 1 kapitola "Dizajn, interier".

No ale hlavne ze to ma lak za tristo tycek, stoji to 5 melonov, a dostalo to 4 a pol hviezdy. A taky dobry motoristicky web to kedysi byval!
Rozbalit vlákno
10
6. 3. 2023 15:50
Re: Achjo...
Asi se jim to nějak hryzlo. Já ráno četl i kapitolu o motorech, jízdě i nabíjení
Avatar - iudex
6. 3. 2023 17:15
Re: Achjo...
Obvyklé technické problémy, to je tu žiaľ časté. To, že už od minulého týždňa nefunguje moje.auto.cz radšej ani nerozvádzam. :-(
Avatar - JirkaVejrazka
7. 3. 2023 09:19
Re: Achjo...
MACZ umira. Mam pocit, ze ho redakce chce tak nejak nechat umrit a svest to na starou platformu ktera se neda integrovat do jejich moderniho systemu, nebo tak neco. Posledni dobou nefunguje dost casto, pak to nekdo nahodi "aby se nereklo" a neni za tim videt zadna viditelna pece.

Ted uz se tam neda ani prihlasit :(
Avatar - lyon667
7. 3. 2023 11:21
Re: Achjo...
Když přišel nový design ACZ, měla to být živá vody pro uživatelské části webu jako Moje Auto, nebo Blogy. V podstatě obojí je dneska dezintegrováno z hlavního webu a pomalu, zřejmě plánovaně, umírá. Že dodnes není sjednocené ani přihlašování je jeden z posledních hřebíčku do rakve.
8. 3. 2023 12:36
Re: Achjo...
Viděl jsem oficiální zprávu, že pan Machala odešel (jestli dobrovolně či nedobrovolně nevím) z pozice zdejšího šéfredaktora na garáž.cz. (jestli do vedení či na místo řadového redaktora nevím). Tak uvidíme, co bude dál, třeba to tu jeho nástupce konečně pozvedne. :-)
6. 3. 2023 21:04
Re: Re: Achjo...
Ale ta je tak zanedbatelna, ze mam pocit, ze ju tam chcel tak trochu ukryt. Mozno ani nie len tak trochu...
Avatar - iudex
6. 3. 2023 17:12
Re: Achjo...
Mám to rovnako, len prvá kapitola, nič o motore a jazdných vlastnostiach.
6. 3. 2023 21:34
Re: Achjo...
Mne uz to funguje a sice bez kapitol.
Mimo jine se tam pise tohle:
"A stejný přívlastek si zaslouží jízdní vlastnosti a ovladatelnost. Bateriová řada 7 až neuvěřitelným způsobem dokáže maskovat nejen svoje rozměry, ale především hmotnost."
:yes:
6. 3. 2023 22:06
Re: Achjo...
Rozměry a hmotnost jsou zcela exaktní veličiny.

Že autor napíše něco o jejich maskování, aby něco veselého napsal, neznamená, že tím auto dokáže vjet na místo, které je užší než jeho šířka a jestli to "maskování" je fakt dobré, tak si to ten důvěřivec leda odře.

Totéž je "maskování" hmotnosti. Neříkám, že se pod ním zrovna musí zřítit každý most, ale na namrzlé vozovce bude rázem po maskování. I když na suchu se pocitově třeba chová jako lehkonohé odrezlé embéčo.

Jak si dokážu představit co autor myslí tím maskováním hmotnosti, tak mi uniká jak to myslí s maskováním rozměrů (předpokládám vnějších).

To však není nic proti ničemu. Existují prostě malá a lehká auta a velká a těžká bez ohledu na pohon. Objektivně nárůst hmotnosti bývá dnes tak cca + 200 - 500 kg v neprospěch EV ekvivalentu ICE aut a to není žádné extra drama.
7. 3. 2023 20:45
Re: Achjo...
Na namrzlé vozovce bude brzda draha zhruba 4nasobe dlouhá proti suché vozovce. Tento fakt platí i pro Mazdu Miata. Třeba 300-400 metru. Už si ani nepamatuju, kdy jsem potkal půl km namrzlou vozovku. To jsou holt ty benefity globálního oteplování.
6. 3. 2023 15:15
5 melounů
V životě, ale nestává se to často, jsou i chvíle, kdy prostě své "chudoby" litovat nemusíte. Jsem hodně tolerantní k názorům a vkusu druhých. Ale i tak, tohle za 5mil?
Rozbalit vlákno
2
6. 3. 2023 18:38
Re: 5 melounů
Jelo to za mnou, na světlech jsem myslel, že je to X7. Ma to hodně vysokou kapotu. Přesně tenhle kousek. Takový biblický Behemoth. Monstrum.
7. 3. 2023 11:58
Re: 5 melounů
Potkal jsem zrovna dneska podobně specifikovanou 7er (co se týče exteriéru) a nevím proč, ale v realu nejsou ty podivné patvary předku tak vidět a pak to nevypadá špatně a jako celek působí důstojně vůči třídě. Z fotek je mi z toho předku jinak nevolno a tomu designu nerozumím :D
6. 3. 2023 20:42
Wau
Ctyri a pul hvezdy elektromobilu.
:yes: :yes:

Pro me je toto spolu s EQS patrne nejluxusnejsi auto ever. :yes:

Uz jen ta majestatni hmotnost. :D
Rozbalit vlákno
1
7. 3. 2023 08:57
Re: Wau
Tak si prosim ta aspon do toho sadni, eqs je popri sku chudobny pribuzny, minimalne s priestorom vzadu a vecami, ktore sa do eqs ani nedaju objednat , v case jed som v tom siel eqs nemalo ani softclose. a sko jazdi lepsie.
6. 3. 2023 20:47
A ted kritika
Testovat 195kw nabijeni na 50kw nabijecce je proste (pro autora zrejme prekvapive) mega fail. :no: :no: :no:

Chapu, ze je nabijeni pro redaktora jehoz hlavnimi dovednostmi je psani clanku, toceni volantem, razeni rychlosti a tankovani benzinu slozita zalezitost.

Ale proboha, bud otestuj nabijeni PORADNE anebo si zcela irelevantni informaci o nabijeni na 50kw nabijecce a jeste ke vsemu do 89!!!% WTF nech pro sebe!

To je jako testovat auto na okruhu na ctvrt plynu!!!

PS My znalejsi si umime "otestovane" hodnoty energie za zminene casy dopocitat! Auto se proste nabijelo celou dobu 50kw (jelikoz i7 umi do 90% pres 75kw...). Skoda, ze jsi nenabijel presne hodinu, vysel by ti neuveritelne hodnotny udaj 50kWh. 8-s
:D :D :D
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2023 21:12
Budu vam to vtloukat do hlavy
Dokud se tu nenaucite psat o EV poradne.

Nabijeni dostalo ode me extra prispevek vyse.
Ted k technickym udajum.

Motor: elektricky
Wau, neskutecny
Proc se pod fosilem pise neco vic nez treba "benzinovy"?
Nestalo by alespon za to napsat, ze jsou tam motory dva???

Baterka:
Jeden z nejdulezitejsich udaju EV -
Chybi uplne :no: :no:
Dulezita je predevsim vyuzitelna kapacita.
Ale i typ baterky, ktery ma obrovsky vliv na pouzivani EV!!!
A napeti? To uz bych chtel asi fakt moc. :D

Rychlost DC nabijeni max: neuvedeno
Rychlost AC nabijeni max: neuvedeno
Doba nabijeni: alespon 10%-80% neuvedeno (a nemyslim na 50kW nabijcce, tam si dokazu spocitat, ze to bude 1h a 40m...)

Bez techto parametru jsou technicke informace o EV... vsak vite k cemu

Jinak verim, ze za par let se temto nedostatkum zasmejeme. Protoze uz kazdy bude rozumet tomu, co ty parametry znamenaji. A jak jsou dulezite pro pouzivani EV.

A na zaver podekovani. Diky za test takoveho auta i za jeho veskrze pozitivni hodnoceni.
A co me opravdu potesilo?
Tato informace: průměrný apetit po 5455 ujetých kilometrech - 30,8 kWh/100 km. :yes:
Rozbalit vlákno
2
7. 3. 2023 11:18
Re: Budu vam to vtloukat do hlavy
Jsi zbytečně kritický. Copak ti nestačí informace, že maximální výkon to dává při nule otáček ?
:*)
7. 3. 2023 12:47
Re: Budu vam to vtloukat do hlavy
Ano, diletantismu se meze nekladou. :D
6. 3. 2023 23:34
design
Hrdý nastupce E65 a drzitel titulu nejhnusnejší sedmicka ever. To auto nazivo vypadá jako cinská imitace Rolls Royce s prvky BMW
Rozbalit vlákno
2
8. 3. 2023 12:40
Re: design
E65 po FL je velmi pohledná.
Avatar - hugino
7. 3. 2023 06:05
MB S-ko
https://www.sauto.cz/…tridy-s/19047246 inej cesty v tejto kategórii niet ako Mercedes S :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
7. 3. 2023 10:56
Vedle této tvárnice
vypadá i nové esko se svým nudným generickým designem jako perla, prostě jen velký elegantní sedan. A co chtít v této třídě víc...
Interiér nové 7er se snaží být ukrutně moderní, naštěstí díky prostoru, horizontálně orientovaným tvarům a kvalitním materiálům působí z interierů nových bmw nejlépe, jinými slovy, interiér odpovídá třídě a před ten eskový bych ho postavil. Ale exteriér zabijí vše. BMW tvrdí, že design nové sedmičky je zákazníky přijímán velmi dobře (myšleno celosvětově), ale je mi zatěžko tomu věřit. Uvidíme na prodejích, předchozí generace byla nejlépe prodávanou sedmičkou v historii, designově nijak nevyčuhovala, ale také neprznila designový odkaz své značky, u té nové si tipnu mezigenerační pokles prodejů, a to hlavně na konto designu.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - lyon667
7. 3. 2023 11:27
Re: Vedle této tvárnice
Hlavně zřejmě půjde o přesun mezi trhy, tohle se totiž bude líbit v Číně a na Blízkém východě. Poslední dobou se mi zdá, že ani pro evropské automobilky už není lokální trh relevantní.
7. 3. 2023 16:25
Re: Vedle této tvárnice
Taky mi to přijde, že BMW Evropu/USA dím designem vědomě zařízlo a soustředí se na jiné trhy. Kdo chce kam...

Milovníků bavorské vrtulky je mi opravdu líto.
Avatar - xxc
7. 3. 2023 18:15
Re: Vedle této tvárnice
nie kazdy ma vkus :-)
7. 3. 2023 16:27
5 mega
Pět mega, opravdu ošklivé, dojezd lehce přes třista kilometrů...

Jo, tak to je kára snů.

Ale pro manželku vokolo komína :-[] :-[] :-[]
Rozbalit vlákno
5
10. 3. 2023 06:41
Re: 5 mega
Dojezd může být větší, stačí si v zimě nechat bundu, čepici, rukavice, mít hudbu na telefonu přes sluchátka a zařadit se mezi kamiony s Teslami do pravého pruhu. Pak vykouzlíš i 500km.
10. 3. 2023 09:44
Re: 5 mega
Projed se nekdy EV.

Pak tu nebudes trollit podobny pitomosti.
Jestli pojedes v i7 s topenim nebo bez, ti zas tak velky rozdil neudela.
Rozhodne ne takovy, aby to za to stalo.
Avatar - Barrichello
10. 3. 2023 10:57
Re: 5 mega
Ani jestli pojedeš v +20 nebo na namrzlý silnici v - 16 vid :-) :-) :-) :-)

A vyhřívání sedaček nebo ventilování taky žádnej rozdíl nedělá, vím. Pamatuju si to z E golfa. Po jetí 80 km ve městě dojezd 210 km a po zapnutí vyhřívaných sedaček 175 km :-) :-) :-) :-)
Avatar - Mikesus
10. 3. 2023 22:50
Re: 5 mega
No nejsem si jist. Chce to vyzkoušet. V tom bz4x mi topení snižoval dojezd o cca 30%. Bylo tedy pořád pod nulou.
Avatar - Barrichello
10. 3. 2023 10:59
Re: 5 mega
Za 5 mega bych si radši koupil 3 roky starej Flying Spur s 57 tis km, furt lepší než tahle obluda https://carvago.com/…ying-spur-467-kw
Avatar - 3_diamanty
10. 3. 2023 12:52
Humac nepredajny
Kdeze su casy peknej 7cky ktoru navyse na cestach aj bolo vidiet ...
Rozbalit vlákno
0