Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Dacia Jogger TCe 110 Extreme 7 míst – Talentovaný vícebojař

33 komentářů

Tiborek
...mnohé odpustit"

Mno nevím.. za skoro 600 tisíc..
arnius
Ano mate pravdu. Dacia uz prestala byt ta low cost znacka s dobrym pomerom cena/vykon. Zacina byt celkom predrazena a po prychode hybridu ked bude stat 25000 Euro, tak to uz bude celkom zahul. Najviac co ma ale stve je bezpecnost. Auto s takym vysledkom testov by nemalo byt pustane na cestu. A este k tomu 7 miestna verzia? Ktory rodic si don zoberie vsetky svoje deti pri vedomi, ze to auto nie je dostatocne bezpecne? Alebo skor nebude informovany? Popravde, je to z bezpecnostou podobne ako pri lodgy, ktory stal vyrazne menej ale to auto by som si tiez nekupil, lebo bezpecnost je na prvom mieste. Za mna skor prepadak a budu si ho kupovat ludia, ktory nemaju na drahsie 7 miestne auta, ktore defacto uz aj prestali existovat (zostalo par SUV, galaxy, smax a pripadne velke vany/autobusy a to je vsetko). Teraz si vyberam auto pre 6 clennu rodinu a som celko zufaly.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Mám známu čo to tuším pred rokom tesne po príchode na trh kúpila za 14500€ bez DPH. Presne tento extreme v plnke a zopár extras. To potom Dacia riadne podražila.
Avatar - Mikesus
Mikesus
ano je. Pokud potřebuješ odvézt víc než 4 lidi, tak v této cenové ano.
To ovšem nikdo, kdo nemá větší rodinu, nepochopí.
V tomto palec nahoru Dacii. Když mizí rodinná MPV, tak tohle je skvělá nabídka.
ericn
Tak kdyby tam byl 4valec 1.3TCe za 600tis Kč, pak ano. Ale s litrovým 3hrnkem ne…
Avatar - Emel
Emel
Někde ten kompromis holt být musí. Za 600 je základní Golf s litrem... nebo slušnej Jogger, do kterýho se vejde i větší rodina.
Ginger Kyriakos
Hele, nalijme si čistého vína. Našinec 600 tycek za Joggera nikdy nedá. Kdo je ale dá, jsou pro nás bezesporu bohatí zapadaci. Ostatně proto Dacia prodává auta jak housky na krame i s těmito pro nás vysokými cenami. Nám zbyde si koupit vyjetyho desetiletého Scenica.
traveldrive
Ale dá. Lebo za čokoľvek iné by musel dať viac. A za obdobne vybavené a priestorom porovnateľné auto výrazne viac.
Avatar - Emel
Emel
To je takový trošku výkřik do tmy. Jogger u nás loni 1869ks, k tomu ještě 375 dojížděla Lodgy. Focus 692, Megane 414 apod. Takže určitě se u nás Jogger prodává relativně slušně... a co vidím na cestách, tak to jsou spíš lepší specifikace (auto v testu je za 560, ne za 600).
Pokud tím našincem myslíš soukromého kupce... u nás je sice 75% aut firemních, ale zrovna u Dacie je 60%+ soukromých. Dohledat to pro Jogger by bylo složitější, ale pravděpodobně to nebude daleko od těch 60%.
Avatar - Mikesus
Mikesus
litrovej trihrnek je v zakladni octavii za 700. Tohle nevidim jako problem, obzvlast kdyz tohle je max vybava. Jogger je od 440.
Kdyz do te litrove octavky nacpu vybavu, jsem na 1M s trivalcovym litrem.
Avatar - Emel
Emel
No to úplně ne - litrová Octavia aktuálně není a 1.5TSI začíná na 619,
PS: za mega je pořád RSko... akorát (doufejme dočasně) přišlo o manuál, takže teda za 1,060.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Koukal jsem na konfigurátor škody. Tam to naskočil kombik s 1.0 za 659.
Avatar - Emel
Emel
Ne, nenaskočil... podívej se ještě jednou, je to 1.5TSI. Jo, kombík je +40.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Nojo. Nějak špatně jsem koukal. Kdy tu 1.0 vyhodili?
Avatar - Emel
Emel
Někdy koncem ledna se tu psalo o zdražení u Škodovky, ale poněkud se opomnělo, že došlo také k texaskému masakru motorovou pilou v nabídce motorů.
https😐/www.auto.cz/…86-000-kc-147342
V té době z ceníků vypadla víc než polovina verzí. Někde se spekulovalo, že je to kvůli neúměrným čekačkám... těžko říct. Každopádně litr je fuč, PHEV je fuč, 2.0TSI je fuč, RS TDI taky...
Arese
Cože?!! Octavii RS v současnosti nelze objednat s manuálem?!! 😲 😲 😲 😒 :no: :no: :no:
Mr.Murphy
.... s elektrickým ID Buzz co se tady testoval předevčírem.... viz: https😐/www.auto.cz/…i-nastvat-147846

tohle auto stojí skoro 3x míň a ve finále je použitelnější.... Zajímavé kam to spěje.... 😢
arnius
No ale otazna je ta bezpecnost. To skor by som uz asi viac veril Cine.
Avatar - Ozzman
Ozzman
A hezčí…
webpaja
ID Buzz mám osobně mezi nejhezčími minibusy všech dob, je vyvážený a přestože lehce retro i velmi moderní. Tohle je určitě celkem pěkné auto, ale z mého pohledu nesrovnatelné. 😉
Mr.Murphy
.... mě se Buzz hodně líbí, je to takový F500 své kategorie.... Ale ta funkčnost s ohledem na cenovku, to nejde obhájit....
webpaja
O tom se vůbec nebavme, kdyby dostal PHEV verzi a AWD, bude to jiná.
traveldrive
Bol by dostupnejší, ale predpokladám, že voči ku konkurencii stále najdrahší.
ericn
Přesně :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já osobně na tomhle nostalgickém retro efektu 60tých let moc nejedu, nelíbí se mi ani pětistovka, ani původní T1, ani Buzz, nicméně aktuální Transporter je mimořádně ošklivý, takže v tomhle pohledu ten Buzz zas tak tragický asi nebude 😊
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Za mě teda vůbec. Retro-futuristická divnost.
arnius
Ano mate pravdu. Dacia uz prestala byt ta low cost znacka s dobrym pomerom cena/vykon. Zacina byt celkom predrazena a po prychode hybridu ked bude stat 25000 Euro, tak to uz bude celkom zahul. Najviac co ma ale stve je bezpecnost. Auto s takym vysledkom testov by nemalo byt pustane na cestu. A este k tomu 7 miestna verzia? Ktory rodic si don zoberie vsetky svoje deti pri vedomi, ze to auto nie je dostatocne bezpecne? Alebo skor nebude informovany? Popravde, je to z bezpecnostou podobne ako pri lodgy, ktory stal vyrazne menej ale to auto by som si tiez nekupil, lebo bezpecnost je na prvom mieste. Za mna skor prepadak a budu si ho kupovat ludia, ktory nemaju na drahsie 7 miestne auta, ktore defacto uz aj prestali existovat (zostalo par SUV, galaxy, smax a pripadne velke vany/autobusy a to je vsetko). Teraz si vyberam auto pre 6 clennu rodinu a som celko zufaly.
Arese
...je u této Dacie opět bezkonkurenční, i když v poslední době samozřemě taky dost zdražila. Jen by tomuto rozměrnému kombíku moc slušel renoltí čtyřválec 1,33 l, ten mi tady fakt hodně chybí... 😒 😒 😒
P.S. Rozhodně bych nevolil příplatkový paket, který by mě připravil o poctivou ručku!!! 😲 😲 😲 :no:
Avatar - Mikesus
Mikesus
On zas tak rozměrný není. 4.5m na délku a 1.2t fakt není něco prerostleho.

P.s: chápeme, že s 4 dětmi na palubě bys bral každou zatáčku přes ručku. 😒] je jedno jestli se 7místnym autem nebo suv, prostě bez ručky to nazatoci.
Arese
V tomto případě samozřejmě vůbec nejde o to pomocí ručky zatáčet. Úplně stačí ten slastný mechanický pocit při manipulaci s pákou a lanovody! 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
😒] 😒] 😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
No jasny, mam to na jednom aute, vzdy ldyz zastavim, je to jako ritual, hezky vydechnu a zatahnu ji…. Hned tedy po tom, jak dam na automatu pozici P… :-!
Beav
Teď se zeptám zcela upřímně bez žádné jízlivosti nebo klasicky českého remcání. Odpověď by mě upřímně zajímala. Jde mi o to, proč se v podobném článku nedozvím, že to auto má naprosto otřesný hodnocení z Euro NCAP. Píše se v článku, že za tu cenu se dá autu odpustit spousta drobností. Je ale bezpečnost skutečně drobnost na úrovni chybějící bederní opěrky nebo nízko se otevírajících pátých dveří?
Osobně je mi jedno, jakou značkou auta budu vozit rodinu. Co si myslí soused je mi vážně fuk. O Joggeru mám načteno fakt hodně a už jsem se na to i byl podívat, ale přesně kvůli tomuto si to auto nekoupim. A myslím si, že není správný, že o tom v podobných testech nepadne ani zmínka. Bych si mohl ušetřit spoustu času, kdybych se o extrémně špatném hodnocení bezpečnosti dozvěděl hned.