Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autofun

Zpět na článek

Škoda Kodiaq RS proti Porsche Cayenne E-Hybrid v terénu. Může mít šanci?

17 komentářů

Avatar - Mikesus
Mikesus
Druhý výjezd do kopce, jeste k tomu krokem, a začal se rozpadat. Dobrá vizitka...
webpaja
Od nástupu Sakrakylie se tu snad nevyskytl větší hater Škody 😁 . Tohle je trochu křečovité, jak by uspěla RAV4 s pseudo AWD by bylo zajímavé 😄 . Její omezení je hezky vidět ve srovnávacím testu Chvaly s P3008 a Tucsonem, překvapivé.
S o 4cm menší světlou výškou než Porsche si jednou Kaďák škrtnul. Velmi pěkně Kodiaq fungoval za všech podmínek.

Bravo Škoda (copyright GTI).
Avatar - Mikesus
Mikesus
Možná by nevyjela, možna jo, ale bude se rozpadat? Nebo chceš říct, že z kodiaqu nezacaly odpadavat kusy při jízdě krokem? Ano, ta auta nejsou do terénu, ale je tohle vůbec terén?
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Ja jsem to video pred par dny videl a nejak se nemuzu zbavit dojmu, ze kdyz (kvuli svetle vysce) Matt drbnul podvozkem o zem, tak upadl kousek plastove krytky. To by se myslim mohlo stat kazdemu autu, kterym nekdo skrtne o teren zrovna na nejakem miste podvozku, kde se to nehodi.

Spis bych komentoval fakt, ze spousta skodovek jezdi po silnici a pod autem jim vlaje uvolneny kryt motoru, ale to by tady bylo mimo tema clanku.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Třeba taky někde "drbli". Nebo ne?
Avatar - kari.laz
kari.laz
Já bych to pojal z druhého konce. Není to Toyota tak je to na nic 😁
Avatar - Anonym
Anonym
4 válce stačí, jen když hybrid tlačí 😄 😄 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Avatar - Mikesus
Mikesus
To tvrdíš ty, nikdo jiný tu o toyote nemluvil.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Nejsem první kdo ji zmínil a hlavně všichni vědí, že jak to není Toyota, je to vždycky u tebe špatné.
Avatar - Mikesus
Mikesus
tak tento výmysl ti tu nikdo nesežere, kromě pár lhářů, které jsem přeargumentoval a neměli nic navíc k tomu, tak se uchýlili k výmyslům. Evidentně už se k nim taky řadíš. Nikdy jsem netvrdil, že je vše ostatní špatně. To jen ty tvrdíš, že to říkáš. ale co se divím, už dřív jsi lhal, tak proč bys nepokračoval.
Avatar - Anonym
Anonym
To víš no, fanatici do jedné značky, ideálně do té svojí co maj doma v garáži (jedno auto stačí na všechno přece 😄 😄 😄 😄 😄 )
To je jiná liga.

Tím nechci koncern a šáde obhajovat, vyráběj taky dobrý kraksny, ale stranění pouze jedné značce ze všech co se vyrábí na světě už je dneska hodně úsměvný. To sou ty největší autíčkáři - asi jako Tesla sekta 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
Většině určitě stačí jedno auto na všechno. Všem určitě ne. Kde jsi na takovou blbost přišel?
Avatar - Anonym
Anonym
Většině to stačí proto, že jezdí z A do B a auta je víceméně nezajímaj nebo že na provoz víc aut nemaj děngy.

Protože kdo má rád auta by jich jinak bral určitě víc 😄 Ti praví nadšenci klidně celou halu.
Nagano
...musí dělat senzační videa. Kodiaq ve všem horší, tak najdeme něco, co není ve výbavě Cayenne a zmírníme dopad, tedy uděláme soutěž v tom, jestli umí sám brzdit při jízdě z kopce, protože Cayenne tuhle fičuru nemá nebo ji neumíme zapnout. Gratuluju...
Gvick2
Jsi hodně mimo mísu, Watson dělá tahle terénní videa už několik let a dělá je stále podle stejné metodiky včetně toho sjíždění kopců s testem funkce hill descent control, jediný rozdíl mezi testy je, že u skutečných offroadů přidává některé disciplíny jako je brodění atp.. Takže nic nehledal, jenom po stopadesáté zopakoval stejný test na dalších dvou autech.
https😐/www.youtube.com/watch?…
adamzprahy
Přesně, už dlouho tam na podobná videa občas koukám. Mě spíš fascinuje, že se to objevilo tady namísto vlastního obsahu...