Testy
DonVito
O tom co ma smysl nebo ne tahle diskuze neni.
Ja tvrdim ze 150 elektrickych kw budemnohem rychlejsich nez 120 dieselovych kw. 😉
Ja tvrdim ze 150 elektrickych kw budemnohem rychlejsich nez 120 dieselovych kw. 😉
DonVito
Jaky vykon mel ten 2.5TDI? 😁
A 0-100? Tohle ma 10,2s.
Tohle ma pohotovostni hmotnost 2447kg.
Z testu Multivanu😒br /> "Známý pětiválec poskytuje Multivanu dynamiku jízdy srovnatelnou s běžnými osobními vozy (zrychlení z 0 na 100 km/h za 12,5 s), i přesto, že automobil samotný váží 2,4 tuny."
https😐/www.auto.cz/…ultivitamin-1516
Pro uplnost ten Multivan mel 128kW. 😉
PS Myslim, ze ten pes je zakopany pouze v testerove hlave. Ze ma dojem, ze kdyz auto nevrci, tak nejede... :no:
A 0-100? Tohle ma 10,2s.
Tohle ma pohotovostni hmotnost 2447kg.
Z testu Multivanu😒br /> "Známý pětiválec poskytuje Multivanu dynamiku jízdy srovnatelnou s běžnými osobními vozy (zrychlení z 0 na 100 km/h za 12,5 s), i přesto, že automobil samotný váží 2,4 tuny."
https😐/www.auto.cz/…ultivitamin-1516
Pro uplnost ten Multivan mel 128kW. 😉
PS Myslim, ze ten pes je zakopany pouze v testerove hlave. Ze ma dojem, ze kdyz auto nevrci, tak nejede... :no:
ericn
viz moje hodnocení pod iD3😒br />
Byl jsem se včera v jednom dealerství a měli tam nově iD.Buzz a klíče od něj na stole, tak jsem si ho prolezl. Auto za 1.7mil Kč a musím říct, že jsem poměrně v šoku😒br />
- tak nekvalitní plasty jsem nečekal, palubní deska je sice dobře slícovaná, ale všude laciný tvrdý světle šedý plast
- ozdobná lišta přes celou palubku alá dřevo je nejlevnější polomatný plast, který na dotek vrže a prohýbá se, děs...
- výplně dveří jsou jeden plastový výlisek s vloženou měkčenou částí asi 15x5cm na loket, nic víc
- volant stejný ergonomický fail s dotykovými ploškami
- výhled z řidičovi pozice šikmo vlevo vpřed přes 2 sloupky je hodně omezený, schová se tam i Tatra..
- interiér je poměrně prostorný, kvalita předních sedaček je slušná i velikost, zadní spíš zklamání z "lavice" a ne úplně pohodlného posezu
- kufr velký, ale o bohužel rozdělený na dvě části a ve spodní se "válí" nabíjecí kabely., bez ladu a skladu, není na ně přihrádka (nebo jsem ji nenašel)
- vnější design na živo působí dobře a docela si mi líbí, i když zrovna tu propagační žlutou bych nezvolil...
Mám ještě domluvenu testovací jízdu, tak jsem zvědav, ale předpokládám, že to moc rozdílné od iD3/4 nebude. Stejná výzbroj ve větším dodávkovém těle, spíš to pojede hůř 😉
Byl jsem se včera v jednom dealerství a měli tam nově iD.Buzz a klíče od něj na stole, tak jsem si ho prolezl. Auto za 1.7mil Kč a musím říct, že jsem poměrně v šoku😒br />
- tak nekvalitní plasty jsem nečekal, palubní deska je sice dobře slícovaná, ale všude laciný tvrdý světle šedý plast
- ozdobná lišta přes celou palubku alá dřevo je nejlevnější polomatný plast, který na dotek vrže a prohýbá se, děs...
- výplně dveří jsou jeden plastový výlisek s vloženou měkčenou částí asi 15x5cm na loket, nic víc
- volant stejný ergonomický fail s dotykovými ploškami
- výhled z řidičovi pozice šikmo vlevo vpřed přes 2 sloupky je hodně omezený, schová se tam i Tatra..
- interiér je poměrně prostorný, kvalita předních sedaček je slušná i velikost, zadní spíš zklamání z "lavice" a ne úplně pohodlného posezu
- kufr velký, ale o bohužel rozdělený na dvě části a ve spodní se "válí" nabíjecí kabely., bez ladu a skladu, není na ně přihrádka (nebo jsem ji nenašel)
- vnější design na živo působí dobře a docela si mi líbí, i když zrovna tu propagační žlutou bych nezvolil...
Mám ještě domluvenu testovací jízdu, tak jsem zvědav, ale předpokládám, že to moc rozdílné od iD3/4 nebude. Stejná výzbroj ve větším dodávkovém těle, spíš to pojede hůř 😉
MrBeranek
Cestovatelský "busíček" s dojezdem 300 kilometrů? Zajímal by mne dojezd při 130 km/h tempomat po dálnici. Hádám, že bude ještě kratší. Tohle musí být pro nějaké masochisty. :no:
rohor
Naděje, že nám Doník popíše tu zářivou budoucnost. Protože ta současnost zatím nic moc. Protože víme, že EV patří spíše ta budoucnost 😄 tak je to cajk. Akorát nikdo neví, zda se té budoucnosti dožije on, jeho děti, či až vnoučata jeho vnoučat .
Anonym
ta zářivá budoucnost je tady
https😐/echo24.cz/…i-byt-nedostatek
https😐/www.welt.de/…mpe-waechst.html
pro ty neovládající němčinu
https😐/www.autoforum.cz/…neomezenou-dobu/
😄 😄 😄 😄 😄
https😐/echo24.cz/…i-byt-nedostatek
https😐/www.welt.de/…mpe-waechst.html
pro ty neovládající němčinu
https😐/www.autoforum.cz/…neomezenou-dobu/
😄 😄 😄 😄 😄
rohor
Tak určitě Doníku. Taková elektrická kilowatta ta je o hodně silnější než taková dieselová kilowatta.
webpaja
Je smutný, že se tomu ještě tlemíš. S jakýmkoliv spalovacím motorem, který mám doma nebo na firmě jsem schopen za normu (vyjma Lexusu, tam litr přes). V létě v zimě!!!
S EV je to nesmysl a zbožňované Tesly tak mají v zimním provozu až brutální propad dojezdu.
S EV je to nesmysl a zbožňované Tesly tak mají v zimním provozu až brutální propad dojezdu.
ericn
Jestli by si stěmi svými názory neměl mířit stejným směrem 😉
Pokud ta auta plní emise a stk, mají stejné právo být kdekoliv na silnici jako auta nová… Prober se…
Pokud ta auta plní emise a stk, mají stejné právo být kdekoliv na silnici jako auta nová… Prober se…
twistedTSD
Drahý mamacar, na to, že roli dovolenkového auta už zvládá jen s kompromisy.
DonVito
Vyjimecne na tebe zareaguji.
Aby ses dozvedel neco noveho.
Maximalni vykon (alespon kratkodobe - pripad predjizdeni) je obvykle (v pripade ze mas auto normalne nabity) u EV dostupny ve vsech otackach (krome nizkych kde je maximum tociveho momentu). Pripadne za maximem jen MIRNE klesa.
https😐/firstworldmotoring.com/…ine-performance/
Narozdil od ''dieselovych" kw, ktere predstavuji maximum jen v blizkosti maximalnich otacek. A budes-li se snazit sebevic, vsude okolo maxima je dieselovy vykon vyrazne NIZSI. 😲
Vzhledem k tvemu proklamovanemu technickemu zrejme vysokoskolskemu vzdelani, ktere ti vlezlo do hlavy a myslis si, ze jsi naprosto vyjimecny a vsechny okolo muzes urazet, bys tohle mohl pochopit.
😁
Aby ses dozvedel neco noveho.
Maximalni vykon (alespon kratkodobe - pripad predjizdeni) je obvykle (v pripade ze mas auto normalne nabity) u EV dostupny ve vsech otackach (krome nizkych kde je maximum tociveho momentu). Pripadne za maximem jen MIRNE klesa.
https😐/firstworldmotoring.com/…ine-performance/
Narozdil od ''dieselovych" kw, ktere predstavuji maximum jen v blizkosti maximalnich otacek. A budes-li se snazit sebevic, vsude okolo maxima je dieselovy vykon vyrazne NIZSI. 😲
Vzhledem k tvemu proklamovanemu technickemu zrejme vysokoskolskemu vzdelani, ktere ti vlezlo do hlavy a myslis si, ze jsi naprosto vyjimecny a vsechny okolo muzes urazet, bys tohle mohl pochopit.
😁
Mokrous
😁 😁 😁 Skvělé. Poučuješ a postneš odkaz, kterým se střílíš do nohy a kde je na grafu vidět pravý opak toho co se tím snažíš dokázat.
Výkon strmě stoupá od nuly a po vrcholu okamžitě padá dolů.
Vedle toho spalováky umí udržet maximum výkonu v rozsahu několika set otáček. Od 400-800 u dieselů po 800-1600 u benzínů. +/-.
Těším se na další tvoje technické okénko.
Výkon strmě stoupá od nuly a po vrcholu okamžitě padá dolů.
Vedle toho spalováky umí udržet maximum výkonu v rozsahu několika set otáček. Od 400-800 u dieselů po 800-1600 u benzínů. +/-.
Těším se na další tvoje technické okénko.
Anonym
a pak sou motry co maj vrchol v 5 tis otáček a kopcem na dálnici ve 130 spopkojene brumlaj ve 2300 otáčkách.
Neznáš - Já vím no 😄 😄 😄 😄
Neznáš - Já vím no 😄 😄 😄 😄
Anonym
to chce klid, na TEZKY NEOSTALINISTICKY UTOPISTY, FANATICKY SILENCE A NASTUPCE LYSENKISTU A MICRUNICU NEMA CENU REAGOVAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym
To máš řešení - neposílej děti do školky a uč je doma v Boubíně. Lesní školka 😄
DonVito
To si myslim take.
Ale vzhledem ke zkusenostem s acz me tato formulace neprekvapuje.
Ale vzhledem ke zkusenostem s acz me tato formulace neprekvapuje.
ericn
Přesně, ale na živo je docela sympatický - tedy jen z venku, uvnitř je to celkem tristní :no:
Anonym
Roli mamacaru zvládá kdejaké SUV či Crossover nebo třeba x let starý Sharan, Smax, Galaxy, Pacifica, Town and Country/Caravan, Odyssey atd
ericn
Jj jen ale do 145kmh 🤣👍 Jinak Buzzik je velikostně někde mezi Touranem a T7, ta standardní verze. Touran mám doma a tohle je o chlup větší všemi směry…
Anonym
To se neprodávalo nikdy a přesto toho tady jezdí desítky až stovky kusů a další desítky sou v inzercích.
Zajímavé co.
Ono mezi mama car , zejména 7místnými - se slušnou spolehlivostí není moc výběr, někteří už prozřeli co je VW kvalita zač a začli kupovat alternativy, divný vid.
Jo včera sme měli hezkou kolonku 10 aut na semoforu, dávám jako perličku.
První auto Volvo, druhé Hyunda, třetí Volvo, čtvré Mazda, páté Nissan, šestý já s Jaguarem, sedmá Honda, osmý RAM, devátá Toyota a desátý Maserati.
Dobrá skupina, ani jeden němec. Drsný co 😄 😄 😄 Evidentně se začínaj trošku měnit časy.
Zajímavé co.
Ono mezi mama car , zejména 7místnými - se slušnou spolehlivostí není moc výběr, někteří už prozřeli co je VW kvalita zač a začli kupovat alternativy, divný vid.
Jo včera sme měli hezkou kolonku 10 aut na semoforu, dávám jako perličku.
První auto Volvo, druhé Hyunda, třetí Volvo, čtvré Mazda, páté Nissan, šestý já s Jaguarem, sedmá Honda, osmý RAM, devátá Toyota a desátý Maserati.
Dobrá skupina, ani jeden němec. Drsný co 😄 😄 😄 Evidentně se začínaj trošku měnit časy.
Anonym
Pacifica se taky vyrábí dokonce i Hybridní verze a Odyssey taky https😐/automobiles.honda.com/odyssey
To by pan Miručinec místo svých utopistických blábolů musel mít přehled o trhu.
A to co se nevyrábí se nevyrábí 2 roky, takže to tutově musí být smrudutá ojetina co má najeto 450 tis 😄 😄 😄
Blahoslaveni budiž utopističtí zelený neomarxisti 😄 😄 😄 😄
To by pan Miručinec místo svých utopistických blábolů musel mít přehled o trhu.
A to co se nevyrábí se nevyrábí 2 roky, takže to tutově musí být smrudutá ojetina co má najeto 450 tis 😄 😄 😄
Blahoslaveni budiž utopističtí zelený neomarxisti 😄 😄 😄 😄
Lubo
Pekne popísané. Ešte by som im poprial Battery gate - žaloby za klamlivé údaje o dojazde.
Anonym
Ne - drahý okurky a papriky, rajčata atd nemáš kvůli Ukrajině. Za to Ukrajina opravdu nemůže. To je samozřejmě nesmysl.
Máš je kvůli sankcím EU 😄 A Evropské energetické burze , Greendealu, vypínání uhlených a jaderných elektráren, stavězní utopistických OZE a jejich vykrývání ruským plynem atd atd.
Takže volej do Brusele a k Helmutákům - tam je jádro problému.
Máš je kvůli sankcím EU 😄 A Evropské energetické burze , Greendealu, vypínání uhlených a jaderných elektráren, stavězní utopistických OZE a jejich vykrývání ruským plynem atd atd.
Takže volej do Brusele a k Helmutákům - tam je jádro problému.
Anonym
To víš no, když něco lidi nechtějí, musí se jim to vnutit násilím. Stará bolševická metoda - natřená na zeleno taky funguje.
Ve státech, kde nejsou dotace, byly ukončeny nebo výrazně poníženy nebo tam nejsou vhodné klimatické podmínky to nikdo nekupuje. Divný co, když je to taková pecka.
A v dalších státech s nízkopříjmovými skupinami obyvatel, tvořící většinu to ani nikdo kupovat nemůže.
Ve státech, kde nejsou dotace, byly ukončeny nebo výrazně poníženy nebo tam nejsou vhodné klimatické podmínky to nikdo nekupuje. Divný co, když je to taková pecka.
A v dalších státech s nízkopříjmovými skupinami obyvatel, tvořící většinu to ani nikdo kupovat nemůže.
Anonym
Jojo, hele se spalovákem jde jet taky za 1,3 litru na sto. Když tomu přiszpůsobíš váhu a kontrukci vozidla a poplazíš se s tím za ideálních podmínek provozu, tak to není problém. Několik takových eko jízd s různými vozítky bylo.
Ted ta každodenní praxe, to už je horší vid 😄 😄 😄
Ted ta každodenní praxe, to už je horší vid 😄 😄 😄
Lubo
Však nevadí, že tie nerasty na baterku vyťažili deti v Kongu, tie to majú miesto škôlky.
Ber to ako "nadsázku".
Nechápem, že chodíš na spaľováku a hejtuješ ich. Trocha mi to nesedí.
Ber to ako "nadsázku".
Nechápem, že chodíš na spaľováku a hejtuješ ich. Trocha mi to nesedí.
WinDiesel
PHEV je k ničemu, každou chvíli je to vybité a potom slabý benzínový motor vozí navíc těžké baterie... V Německu nově bez dotací, sláva PHEV brzy zhasne. Navíc předražené.
Anonym
To maximum otáček a rozsah otáček při běžné jízdě je právě u některých benzínových motorů úplně jiný, než je běžné.
Další věc co si opoměl je krouták a v jakých otáčkách je dostupný. A to zas souvisí s ojemem, počtem válců a konstrukční školou. Takže sme tam kde sem v předchozím příspěcku.
Další věc co si opoměl je krouták a v jakých otáčkách je dostupný. A to zas souvisí s ojemem, počtem válců a konstrukční školou. Takže sme tam kde sem v předchozím příspěcku.
Anonym
To by s tou váhou 1,9-2,1 tuny asi tím kopcem moc nejela, odborníku 😄
Ne všechno má 80-150 Kw a 3 a 4 válce (naštěstí).
A ne všechno je okradený TSI co má na volnoběh zvuk jak šicí stroj a žere to 1,5 litru oleje během servisního intervalu - to mi nežere ani 40 let starý auto 😄 Pánovi v servisu řekli že je to vlasnost motorů VW TSI - že to má VW ošetřeno aby ho nešlo žalovat a že je to kvůli novým emisním normám.
Kvalita vid. To si můžete narvat víš kam, takovýhle motory, na ty ti se*e bílej tesák 😄 To si koupí automobilovej analfabet co ví kam se leje benzín a voda do ostřikovačů (jenže ten nekontroluje ani hladinu oleje, tkaže to krásně zadře), ne ten kdo rozumí technice.
Takže lidi budou držet starý auto dokud to půjde, jedni protože ne nechtěj nový okradený plečky co se sypou jak na běžíčím pásu a po 150 tis km jsou to těžký kasičky, druzí že na to nemaj a třetí že chtěj auta co vyznávaj trošku jinou filosofii a konstrukční školu.
Ne všechno má 80-150 Kw a 3 a 4 válce (naštěstí).
A ne všechno je okradený TSI co má na volnoběh zvuk jak šicí stroj a žere to 1,5 litru oleje během servisního intervalu - to mi nežere ani 40 let starý auto 😄 Pánovi v servisu řekli že je to vlasnost motorů VW TSI - že to má VW ošetřeno aby ho nešlo žalovat a že je to kvůli novým emisním normám.
Kvalita vid. To si můžete narvat víš kam, takovýhle motory, na ty ti se*e bílej tesák 😄 To si koupí automobilovej analfabet co ví kam se leje benzín a voda do ostřikovačů (jenže ten nekontroluje ani hladinu oleje, tkaže to krásně zadře), ne ten kdo rozumí technice.
Takže lidi budou držet starý auto dokud to půjde, jedni protože ne nechtěj nový okradený plečky co se sypou jak na běžíčím pásu a po 150 tis km jsou to těžký kasičky, druzí že na to nemaj a třetí že chtěj auta co vyznávaj trošku jinou filosofii a konstrukční školu.
Anonym
být tuhá zima dávno došel a neomezit výrobu a produkci průmyslu a zemědělství, viz jak Španělsko, Portugalsko , Maroko a další omezili proukci zeleniny a ovce a vypli vytápěné skleníky, protože náklady byly tak enormní, že kdyby je plně promítly do cen, stejně by to nikdo nekoupil.
no a následkem toho je zelenina a ovoce v Británii na příděl a jinde kde není, se to stává těžkým luxusem. Uvařit dneska lečo je dražší jak uvařit guláš 😄
Ale hlavně že za normalizačního komunisty byly fronty na banány - vid 😄
no a následkem toho je zelenina a ovoce v Británii na příděl a jinde kde není, se to stává těžkým luxusem. Uvařit dneska lečo je dražší jak uvařit guláš 😄
Ale hlavně že za normalizačního komunisty byly fronty na banány - vid 😄
adamzprahy
Až tak výrazný rozdíl to taky není. Turbodiesely mají ve 2300 otáčkách okolo 80% výkonu a min. 90% krouťáku, takže s dobrou moderní převodovkou vygenerují podobný “tah” jako popisuješ u EV. U lepších turbobenzínů to je v principu podobné.
Já osobně vypozoroval, že hybridy i EV ztrácí ve vyšších rychlostech což podle mě bude o limitech dnešních baterií.
Já osobně vypozoroval, že hybridy i EV ztrácí ve vyšších rychlostech což podle mě bude o limitech dnešních baterií.
Ozzman
A nenapadlo tě, že to prostě fakt nejede ? Že ten výkon nemusí být pořád dstupný ? Že je to EV pro tebe vždy znamená, že je to to nej, ale nenapadlo tě, že to EV může stát prostě za houby ? Že jsou dobré i špatné EV ? Tohle je volkswagen, ten neni jako Tesla a umí občas udělat i špatné auto 😊 😁
DonVito
Ano, myslim ze jsi to vystihnul presne.
Proste to nevrci, neskube, tak ma redaktor pocit, ze to nejede.
Pritom to skutecne jede lip nez srovnatelna fosilie.
Proste to nevrci, neskube, tak ma redaktor pocit, ze to nejede.
Pritom to skutecne jede lip nez srovnatelna fosilie.
Ozzman
Já si myslim, že i 150 naftových kw, či hybridních, benzinových, by s takovým autem muselo jet minimálně slušně a ne "jen holt musíte počítat s delším časem na předjíždění"
Ozzman
Nejak kolem 100-120kw dle verze tusim, hele ja s tim buzzem nejel, jen mi neprijde auto asi spis velikostne k Touranu, aby se 150kw bylo vlazne na predjeti… nula az sto je k nicemu, zvlaste u dieslu, ten ma u uzitkace porad smysl..
DonVito
Pletes se ja spalovaci motory znam velmi dobre.
A vim, ze ve 2300 maji misto 128kw (pri 5.000ot) tak 60kw...
Zkus diskutovat trochu technicky, namisto ideologicky.
A vim, ze ve 2300 maji misto 128kw (pri 5.000ot) tak 60kw...
Zkus diskutovat trochu technicky, namisto ideologicky.
Mokrous
Nějak nevím co mám říkat na reklamy na dětský trička.
Zase se ti to moc nepovedlo.
A u moderních turbomotorů máš taky buď maximální Nm, nebo pak kW.
Nečekané, že? A k tomu máš navíc převodovku, aby to fungovalo v těch ideálních otáčkách.
Pro EV mluví to, že se z něj mnohem snadněji doluje 500, nebo 1000 koní, než z ICE. Pokud to je pro někoho zásadní parametr. Pro mne ne.
Hele, já obecně nemám nic proti EV. Když si to někdo chce koupit dobrovolně do města a okolí a má kde nabíjet, tak proč ne? Z uživatelského hlediska je to velmi komfortní záležitost.
Vytáčí mě ale jejich násilná implementace a nekritická adorace fanatických stoupenců, kteří odmítají brát v potaz fakt, že EV nebudou NIKDY!!! vhodná pro všechny lidi a aplikace.
Zase se ti to moc nepovedlo.
A u moderních turbomotorů máš taky buď maximální Nm, nebo pak kW.
Nečekané, že? A k tomu máš navíc převodovku, aby to fungovalo v těch ideálních otáčkách.
Pro EV mluví to, že se z něj mnohem snadněji doluje 500, nebo 1000 koní, než z ICE. Pokud to je pro někoho zásadní parametr. Pro mne ne.
Hele, já obecně nemám nic proti EV. Když si to někdo chce koupit dobrovolně do města a okolí a má kde nabíjet, tak proč ne? Z uživatelského hlediska je to velmi komfortní záležitost.
Vytáčí mě ale jejich násilná implementace a nekritická adorace fanatických stoupenců, kteří odmítají brát v potaz fakt, že EV nebudou NIKDY!!! vhodná pro všechny lidi a aplikace.
Mr.Murphy
jak píšeš.... tolik mínusů, některé fakt zásadní.... a kára dostane 4*.... tak jo.... 😢
KANKUNEN
No a malá baterka dříve dosáhne limitu počtu nabití. PHEV bez podvodného výpočtu je úplně pro malou vrstvu lidí.
Tiborek
Neboj, uz pisu na Ukrajinu, at uz se konecne vzdaji, protoze mame kvuli nim drahy vokurky a leco 😁
DonVito
Ano, ja s EV jezdim.
A muzu se podobnym vyhradam smat. 😉
Pry brutalni propad dojezdu.
😁 😁 😁
https😐/www.teslarati.com/…-testing-norway/
A muzu se podobnym vyhradam smat. 😉
Pry brutalni propad dojezdu.
😁 😁 😁
https😐/www.teslarati.com/…-testing-norway/
KANKUNEN
A víš že tuto zimu dojde plyn? Poplašné kecy za účelem provokovat lidi.
DonVito
Zbytecna diskuze.
Bavil jsem se o vykonu auta v polovine otackoveho rozsahu vs v maximu.
Bavil jsem se o vykonu auta v polovine otackoveho rozsahu vs v maximu.
DonVito
No vis, ale kdyz budes chtit, tak toho dojezdu dosahnes...
Kdyz pojedes velmi usporne pomalu v lete. 😁
Kdyz pojedes velmi usporne pomalu v lete. 😁
ericn
To už jsme se jednou přeli, vzpomínáš? Zrovna dneska jsem jel se 150kmh na tempomatu úplně v pohodě, stejně jako pokaždé na dálnici 😉 Cesta pak pěkně ubíhá a rozhodně jsem nebyl sám a ani nejrychlejší. Btw jsem na té dálnici 3-4x týdně, takže tu rychlost nad 145kmh využívám pořád, stejně jako většina řidičů novějších aut…
Mokrous
Proboha! Proč mi posíláš obecné zavádějící teorie o tom, kterak fungoval "typický" ICE v dřevních dobách atmosfér a další cancy? Já vím přesně jak funguje ICE (atmo, turbo, benzín, dehet,...) i jak funguje EV. A vím, že el. motor reaguje hned a má ty Nm od nulových otáček.
Nemusíme si stále omílat známá fakta. A taky jsem v podstatě napsal a je to všem jasné, že víc kW na kg = vyšší dynamika. To si asi taky nemusíme říkat. Při jízdě se ty křivky zásadně v principu neodlišují. Jak EV, tak ICE je mají po chvilce podobné. Fyzika a matematika platí stále bez ohledu na stranickou příslušnost.
Stále to nic nemění na holém faktu, že EV nechci a není a nebude vhodné ještě hodně dlouho pro všechny lidi.
Nemusíme si stále omílat známá fakta. A taky jsem v podstatě napsal a je to všem jasné, že víc kW na kg = vyšší dynamika. To si asi taky nemusíme říkat. Při jízdě se ty křivky zásadně v principu neodlišují. Jak EV, tak ICE je mají po chvilce podobné. Fyzika a matematika platí stále bez ohledu na stranickou příslušnost.
Stále to nic nemění na holém faktu, že EV nechci a není a nebude vhodné ještě hodně dlouho pro všechny lidi.
DonVito
Mas pravdu, nebyl to idealni priklad.
Ale ty sis ho alespon rozkliknul a pochopil. 😄 :yes:
Co rikas tomuto?
https😐/www.saler2uk.com/?…
Lepsi?
Maximalni vykon Tesly pri 9.000 az 17.000 otackach!
:-! :-! :-!
Ta krivka moderniho EV je dokonala!
Bud mas k dispozici maximum tociveho momentu nebo maximalni vykon.
:yes😒br />
PS Trvaly vykon te krome jizdy po nemecke dalnici nebo na okruhu nezajima...
Ale ty sis ho alespon rozkliknul a pochopil. 😄 :yes:
Co rikas tomuto?
https😐/www.saler2uk.com/?…
Lepsi?
Maximalni vykon Tesly pri 9.000 az 17.000 otackach!
:-! :-! :-!
Ta krivka moderniho EV je dokonala!
Bud mas k dispozici maximum tociveho momentu nebo maximalni vykon.
:yes😒br />
PS Trvaly vykon te krome jizdy po nemecke dalnici nebo na okruhu nezajima...
WinDiesel
Stane se, já jsem asi před 10 lety se svým Mercedesem narazil v Německu na špunt tvořený asi ve 4 řadách jen samými Mercedesy (4 řady, 3 pruhy) 😄 tak jsem se přidal, byla ro docela sranda.
traveldrive
A na čo potrebuješ viac ako tých 145 km/h? Ty asi jazdíš 90% trás po nemeckých úsekoch diaľnice s neobmedzenou rýchlosťou, že?
Ozzman
Smax a Galaxy ? To jsou stále prodávané auta, maji 2.5HEV… opravdu jsou to auta co patří ke kravínu ? Nebo mluvis o autech 15 + s 2x pretocenym tachometrem ?
edit, aha, on barik píše o ojetinách, moje chyba.
edit, aha, on barik píše o ojetinách, moje chyba.
xxc
Ono to skor subjektivne nejde, trosku uz mam s tym motorom nieco najazdene a fakt je to take na hrane, tvari sa to, ze to nejde, ale objektivne to ide dost rychlo a pri rychlejsej jazde uz vadi vysoka hmotnost. Odkedy som jadzil s xc40 twin, tak vsetko mi pride pomale, vykonu nikdy nie je dost. Ale aj tak je to rychlejsie, ako hocico spalovacie za tu cenu.
DonVito
I to je mozne. Kdyz bys mel hluboce vybitou baterku nebo prehraty system.
Ale jestlize tomu tak je, tak to melo byt v clanku uvedene.
Nicmene realita je, ze tento pocit ma jen acz...
Obwohl der knapp 2,5 Tonnen schwere Buzz bloß den ID-Standardantrieb mit 150-kW-PSM (permanenterregter Synchronmaschine) zwischen den Hinterrädern hat, kommt man flott vom Fleck, erreicht nach 3,7 Sekunden Stadtgeschwindigkeit und zwischenspurtet selbst bei Autobahntempo mit 310 Nm Drehmoment souverän.
https😐/www.auto-motor-und-sport.de/…test/vw-id-buzz/
Tady se pise, ze zrychluje i pri dalnicnim tempu suverene. A ja vzhledem k parametrum nemam duvod neverit ams.
Resp. nemam ZADNY duvod verit acz.
Ale jestlize tomu tak je, tak to melo byt v clanku uvedene.
Nicmene realita je, ze tento pocit ma jen acz...
Obwohl der knapp 2,5 Tonnen schwere Buzz bloß den ID-Standardantrieb mit 150-kW-PSM (permanenterregter Synchronmaschine) zwischen den Hinterrädern hat, kommt man flott vom Fleck, erreicht nach 3,7 Sekunden Stadtgeschwindigkeit und zwischenspurtet selbst bei Autobahntempo mit 310 Nm Drehmoment souverän.
https😐/www.auto-motor-und-sport.de/…test/vw-id-buzz/
Tady se pise, ze zrychluje i pri dalnicnim tempu suverene. A ja vzhledem k parametrum nemam duvod neverit ams.
Resp. nemam ZADNY duvod verit acz.
DonVito
Kolik tresni tolik visni. 😁
Precti si nekdy neco o elektromotorech, ty konstrukcni skolo!
Precti si nekdy neco o elektromotorech, ty konstrukcni skolo!
DonVito
Ok :yes😒br />
Diky za prispevek k veci.
Pravda u turbomotoru uz byva ve 2.000 plny tocivy moment.
Tam uz zbyva predevsim chaby otackovy rozsah.
Diky za prispevek k veci.
Pravda u turbomotoru uz byva ve 2.000 plny tocivy moment.
Tam uz zbyva predevsim chaby otackovy rozsah.
Barry Lyndon
Přesně, jak píše Mikesus výše. Mimořádně smrdutý seznam, tyhle verky už mají být dávno na blacklistu a jezdit maximálně kolem kravína v Ulanbátaru.
Když se zeptám, komu je určena elektrická dodávka, která je ségrou (spíš nebinárním sourozencem - už jsem měl i tu čest na živo) multivanu používaného právě pro aktivně sportovně založené početnější skupinky lidí na cesty k moři, na hory, na kola, což skýtá především delší nájezdy po dálnici, dostanu asi taky zelenou propagandou pěkně po čumáku. Samozřejmě cena taky odpovídá plnohodnotnému multivanu...
A ten výkon ? 150kw není rozhodně málo a auto není velké jako třeba plnotučná dodávka, takže předjíždět s takovým výkonem by rozhodně nemělo být "jen holt musíte počítat s delším časem na předjíždění." Takže možná, že by měl být někde zakopaný pes, že ten výkon nebude vždy dostupný ? Klasický Multivan 2.5 TDI předjíždět zvládl jako svižnější osobák... jo Ahá, on váží o půl tuny méně i když je delší skoro o 30 čísel a má i větší rozvor = rozdíl třídy...! 😁