Elektromobily
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeBMW iX5 Hydrogen vyráží do ulic. Přes 400 vodíkových koní vyzkouší i veřejnost
7 komentářů
rohor
2
Je to v podstatě těžký zločin proti ekologii a proti rozumně využité technologii. Za úsilí zabudování vysokotlakových nádrží, palivových článků s kdovíjakým bordelem z těžkých kovů a baterie dostaneme dojezd nikam a tankování nadlouho. K tomu si přidejme tragicky nízkou účinnnost výroby vodíku, jeho vůbec ne přátelskou cenu na čerpačce, nedostatek čerpaček a máme zde ve stejné řadě s LGBT, MeToo, Greténismem, Ekoterorismem jeden z tragických symbolů dnešní doby.
Mokrous
...který je z materiálu, co má menší atomy, než vodík, aby se ten vodík dal dlouhodobě skladovat? 😁
Othello
Zajímala by mě účinnost systému, když čerpadlo chladicí kapaliny musí být vysokonapěťové
V každém případě klobouk dolů před maximálkou 180 km/h !
Při výkonu pouhých 400 koní je to velmi pěkné číslo 😄
V každém případě klobouk dolů před maximálkou 180 km/h !
Při výkonu pouhých 400 koní je to velmi pěkné číslo 😄
KANKUNEN
Přesně takto je to psáno v oficiálním prohlášení automobilky. Asi opsaná blbost už není blbost.