Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeAudi A6 Avant 55 TFSI (250 kW) quattro S tronic v dlouhodobém testu. Zlobí nás vůbec něco?
59 komentářů
storm_rider
Velké kombi, silný šestiválec, pohon všech kol... To je dnes prostě 10 na 100. Šlo by to úsporněji? Možná o litr v 540i 😁rive, ale pokud to je to hlavní bod ke kritice, nemyslím si, že by to bylo úplně fér.
540xi mhev naprosto bez odříkáni dlouhodobě do 9 litrů. V týdnu jsem dal dvakrát 1100 km, vesměs dálnice, prvních bez spěchu za 7,8 při 121 kmh průměru, nazpět za 9 rovných se střelbou 200 kde to šlo. Žádný dvoulitr ve stejně velkém autě to podobným stylem pod 10 nedá, spíš za 11.
7,57 l/100 po 80 000 km 540ix sedan. Prevažne okresky a diaľnice. Mesto úplné min.
ano, přesně tak to je. kdo se nepotká se městským provozem, ten si může svoje spotřeby mylně vykládat jako kombinované, neuvěřitelně nízké😊
nehybridní 540i
https😐/www.spritmonitor.de/…-BMW/38-5er.html?…
hybridní 540i, o půl litru méně
https😐/www.spritmonitor.de/…-BMW/38-5er.html?…
nehybridní 540i
https😐/www.spritmonitor.de/…-BMW/38-5er.html?…
hybridní 540i, o půl litru méně
https😐/www.spritmonitor.de/…-BMW/38-5er.html?…
Mig_35
Stačí srovnat tohle auto s dieselovým ekvivalentem a už je to velký špatný. A s 540i to bude kontumačně...
40i je úspornější, kamna bych do tohodle znovu nechtěl ani kdyby jezdily zadarmo
s kamnama dostaneš Torsen a ZF. #znouzectnost
proto píšu Superb V6. pohon na předek a DSG...
proto píšu Superb V6. pohon na předek a DSG...
ja bych koncici 5er radsi a tam je i prevodovka..
Ano končící jedině, dnes jsem viděl u prodejce nabídku motorů nové 5er a je to tedy absolutní sešup. V zásadě nekoupitelné.
Nedelej Zagorku a podel se co nas ceka a nemine. 😄
První rok prodeje v čr jen čtyřválce phev, ani v dýzlu nebude r6, a jak dál zatím neví ani dealeři. V květnu dostanu poslední g30, a za rok bůh suď… ;-\
Za rok Lexus.... 😒] Až budu potřebovat odklidit sníh, ozvu se, tak dobrý hrablo místo nárazníku nemaj ani silničáři 😁
Nechci auto se čtyřválcem, nechci auto s ovládáním výhradně dotykem, takže u d3 už nové auto zjevně nevyberu. Bude ze mě nejspíš bazarový kovboj, mezi auty z let 16 až 21 se dají vybrat zajímavé varianty, stačí najít kus s min nájezdem. Každopádně je to sešup, nikdy bych si nemyslel, že staré modely budou lepší než nové. 😢
Ani to ne. První rok jen BEV a 20i + 20d!!!
Otřes.
Otřes.
To máš ze čtvrtka? :no: Tak to je další posun, začíná mi jich být docela líto, jsem zvědav, kolik těch pětek prodají. Když jsem se W ptal, kolik loni prodali nových 520d, tak si vzpoměl na jednu, jinak většina 530d, pak 540i a zbytek motorizací v kusech. Nezbude, než popřát bmw hodně štěstí…
Ano, třeba nová 7er se celkem prodává, ale i7 jen jedna.
Pro celý MY24 bude u 5er platit i5 se dvěma výkony, 520i a 520d. To je vše.
Pro celý MY24 bude u 5er platit i5 se dvěma výkony, 520i a 520d. To je vše.
K tomu sa už nedá nič rozumné napísať. Prémia mala vždy v tomto taký odskok (pohon, ovládanie) ale teraz? Pritom 5-er je tak nádherné auto.
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
včera jsem četl recenzi na novou řadu Gomorry. prej "a od té chvilky neměl lidský život cenu slevového letáku" 😄 😄 😄
brano bleha
Pre mňa je ten test trochu odtrhnutý od reality. Snáď sme nečakali, že trojmegové auto z Nemecka bude mať nejaké nedostatky. Aj tá spotreba, veď trojlitrové dízle jazia za 7-8, Iste, dupneš dízlu, stúpneš o liter, stúpneš na krk benzínu, stúpneš o litrov 5.
Ale vrátim sa k meritu veci. Keby testovali 5reihe alebo E-classe, v čom by boli horšie? Iné žehlenie nerovností? Väčší či menší hluk pri 150? O niečo menší kufor v BMW? Proste, je to také testovanie vo vákuu, bez konfrontácie s tým ako je na tom konkurencia. Veď 5-kové BMW bolo testované hádam 5x v auto.cz za posledné roky.
Ale vrátim sa k meritu veci. Keby testovali 5reihe alebo E-classe, v čom by boli horšie? Iné žehlenie nerovností? Väčší či menší hluk pri 150? O niečo menší kufor v BMW? Proste, je to také testovanie vo vákuu, bez konfrontácie s tým ako je na tom konkurencia. Veď 5-kové BMW bolo testované hádam 5x v auto.cz za posledné roky.
Lubo
Strávil som teraz 2 dni v A6 Allroad 55TDI
- auto jazdí skvele, spotreba s prehľadom pod 7l v Nemecku na diaľniciach, v ČR dialnice 6,4
- plynulo, tichý chod, nevidím dôvod na 55TSI
- mínusom sú chýbajúce odkladacie priestory, väčšia PET fľaša nič, ani mobil s kľúčmi poriadne nie je kam odložiť
- mimoriadne otravný asistent udržiavania v pruhu v porovnaní napr s decentným v BMW, kde ho mám rád
- inak skvelé a veľmi vydarené auto
- auto jazdí skvele, spotreba s prehľadom pod 7l v Nemecku na diaľniciach, v ČR dialnice 6,4
- plynulo, tichý chod, nevidím dôvod na 55TSI
- mínusom sú chýbajúce odkladacie priestory, väčšia PET fľaša nič, ani mobil s kľúčmi poriadne nie je kam odložiť
- mimoriadne otravný asistent udržiavania v pruhu v porovnaní napr s decentným v BMW, kde ho mám rád
- inak skvelé a veľmi vydarené auto
Ja tých ich označeniach už tápem ale pred koncom roku sme boli v DE s tým najsilnejším Allroadom a fakt slušné auto až na tie otravné asistenty. Najviac ma jedoval adaptívny tempomat ktorý nešiel prepnúť na obyč a potom mi chvíľu trvalo v meste a na okreskách pokial som si zvykol na natáčanie zadnej nápravy.
Mna by Stronic urazal v takomto drahom aute, k premii sadne tiptronic, ale samozrjeme niekde sa setrit muselo....
Ozaj, ma tento Stronic predpisane vymeny oleja ? Tiptronic (ZF8HP) nema ziadne pokial viem (fail) ...
Jinak 206kW supa jsem jezdil dlouhodobě 10,5-11, pozdější (a vydechlejší) 200kw verze kolem 10. DSG má žena v minulý generaci a6 3,0 tdi a nepatří to tam, kvůli tomu bych tuhle audi nekoupil. Ušetřit neušetřit, auto drahý jak čert a nemá převodovku...
Naposledy jsem podobnou akceleraci videl s 911 turbo.
Auto je to pekny a taky pekne mastny.