Elektromobily
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeV Česku se prohánějí vietnamské elektromobily! Ambiciózní značka tu testuje
32 komentářů
3_diamanty
4
Vidim to optimisticky.... :yes:
rohor
Ve vietnamském autě za 1,5 mega.
Rohore,v minulosti podobne reagovali ludia na auta z Juznej Korei a pozri sa ako to dnes s nimi vyzera na nasich cestach.Zvykaj si pekne na nove znacky z Ciny,Vietnamu,... 😉
Vidíš a já korejské auto nemám a netoužím po něm. Exoti koupi cokoli, Vietnam, činu, Koreu.
Před korejskýma autama byla za exoty japonská ... Šikmé oči jako šikmé oči.
Koukám, že první zájemce se přihlásil 😄
Jezdím vlastně "čínským" autem, protože ForTwo se už rok vyrábí v Číně a nijak tím netrpím. Měl jsem chvíli k dispozici firemní Hyundai i30 a nebylo to vůbec špatné auto.
Nemám problém kupovat do firmy asijské auta. Už pár let máme Kiu a to různé modely. Ušetřili jsme hodně peněz a auta prodáváme dál ještě v záruce a zájemci se o ně porvou.
Nikdy bych si nekoupil čínské auto. Vietnamské už ano. Ta značka vyrostla z ničeho. Nepomáhal jí stát vykrádáním know how jak v Číně. Ani neparazituje a nekopíruje západní automobilové výrobce.
Nikdy bych si nekoupil čínské auto. Vietnamské už ano. Ta značka vyrostla z ničeho. Nepomáhal jí stát vykrádáním know how jak v Číně. Ani neparazituje a nekopíruje západní automobilové výrobce.
Ehm, ale Kórejci sem prišli s výhodným pomerom value for money a u tých číňanov a vietnamcov to veľmi neplatí.
Wakanko,bavime sa tu o elektrickom SUV.
Take Sorento,porovnatelne rozmerovo stoji u nas 56 380 eur v platinum verzii.
A to je len hybrid.
Co myslis kolko bude stat korejske EV SUV tejto velkosti?
Take Sorento,porovnatelne rozmerovo stoji u nas 56 380 eur v platinum verzii.
A to je len hybrid.
Co myslis kolko bude stat korejske EV SUV tejto velkosti?
Nemám páru koľko bude stáť, ale Korejci vládnu cenovým jemnocitom a jasným ťahom na bránu a to postavenie ktoré majú budovali viac ako 20 rokov. Kde je ten jemnocit u ich juhoázijskej konkurencie?
Cena je ten pocit. Menší EV6 je v podobné specifikaci o 100 litrů dražší než VF 8. Čili stejná situace jako když HMC zavedlo agresivní ceny během nástupu na evropský trh. Taky má EV6 o dost menší baterii a menší výkon.
Ale platí. Kolik že stojí adekvátní Škodárna? Taková ani není. Za 1,5 mega nabídne velkou baterii a dual motor. Tolik stojí Enyaq 4x4 s menší 77 kWh baterií. Ten je slabší, s menší baterií (větší připlatit nejde), menší prostorově, s pomalejším nabíjením a jako holátko.
Vinfast ale nabízí ještě jeden tahák - pronájem baterie. Zákazník si tak může vybrat, zda zaplatí plnou palbu a nebo 45 700 euro.
Vinfast ale nabízí ještě jeden tahák - pronájem baterie. Zákazník si tak může vybrat, zda zaplatí plnou palbu a nebo 45 700 euro.
Tywole to je tahák jak NOHA 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Ty to možná nechápeš, ale zákazníci ve světě už to vidí jinak. Kdo používá často DC a dává baterce na ***, tak se mu to oplatí. Pronájem se začne nevyplácet až v případě, že majitel bude s autem jezdit 9 let. Firmy drží auta po dobu odpisů, tak pro firmy je to jasná volba.
Jo ale Korejci nezačínali za 1,5 MKč 😄
Je zde však významný rozdíl. Daewoo Matiz, Kia Sephia či Hyundai Lantra měly lákavou cenovku a díky tomu se korejské automobilky na trhu uchytily. Tato nová vietnamská automobilka, která nemá vybudovánu žádnou historii a sílu značky, jde rovnou do prémiového segmentu.
Jiří Toscana
Před časem ve Vietnamu nedokázali vyrobit ani kolo a dnes budou komunisti ve světě vyrábět a prodávat auta. Všechno je západ naučil a nakonec mu nezbyde ani ta výroba aut. Třeba se západ bude jezdit do Asie učit plést košíky a pěstovat rejži a bambus. To bude výborný až tady lidi na ty auta mít nebudou a budou jezdit ťuk ťuky.
PowerHouse
No jo, další následovatel Tesly.
To víte, život je změna. Jenom Tesla má mít v Německu dle Autobildu přes 30% v EV. Následovatelé Tesly mohou taky chtít 30% a na legacy carmakers zbyde těch necelých 40%.
Das Elektroauto wird 'teslarisiert'. (okopírováno z Autobildu)
To víte, život je změna. Jenom Tesla má mít v Německu dle Autobildu přes 30% v EV. Následovatelé Tesly mohou taky chtít 30% a na legacy carmakers zbyde těch necelých 40%.
Das Elektroauto wird 'teslarisiert'. (okopírováno z Autobildu)
emkejx
Winfast, to boli kedysi TV karty do pocitaca 😁DD
Měl jsem ji na hodně starém kompu, kde jsem na tom hrál Quake 3 Arena. Je to výrobní řada Leadteku. Nicméně WinFast není Vinfast. Jinak historie té automobilky je dost šílená. Vznikla na Ukrajině a tam vyráběla nudle. Pak se přestěhovala do Vietnamu, nudlářský provoz prodali Nestlé. Prošli si dalšími obdobími než došlo na auta. Rozjeli síť zábavních parků, poté koupili síť supermarketů, a až poté přišel Vinfast.