Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
když si neumíte s mínusářem poradit, tak ten palec dolů odstraňte z nabídky. Ať si palcuje v části pro text.
Jak by si měla poradit? Kdo bude rozhodovat, kdo kliká jen tak a nebo skutečně se mu příspěvek libí/nelíbí? Fakt, že nějaký pošuk kliká na všechno automaticky neznamená, že se mu příspěvky skutečně například nelíbí.
Nějaký pošuk, Hamuna má svůj nick a k němu 10 dalších… Redakce ví, že to děla, ale neudělají nic. Sem tam dostane ban a víc nic…kliky jsou potřeba, reklama platí atd…
Renoo
Citrón + PHEV za 1.348.400? Ehm...
radolaco
Podla mna to auto dava zmysel, ale len v cistym benzinom 1.6. Videl som s nim par testov a z toho pohodlia na palube boli vsetci nadseny (podvozok + kresla).
Určite s 1,6 to auto dáva zmysel.
S tým 3valcom ani s baterkami už moc nie.Ako čerstvá jazdenka bude mať veľký pokles ceny a vtedy to bude zaujímavé auto. 😉
S tým 3valcom ani s baterkami už moc nie.Ako čerstvá jazdenka bude mať veľký pokles ceny a vtedy to bude zaujímavé auto. 😉
3_diamanty
Dizajn 1:0 pre citrona
Meky
Ďalší klon pezotu.
Zvonku ako tak, vnútri slabšie a motory tazka bieda.
Treba si to vnútri vyskúšať, reálne je vpredu veľmi malo miesta, podľa mňa je to na úrovni petotu 308, ktorý je na nižšiu strednuctirdu fakt malinky.
Zvonku ako tak, vnútri slabšie a motory tazka bieda.
Treba si to vnútri vyskúšať, reálne je vpredu veľmi malo miesta, podľa mňa je to na úrovni petotu 308, ktorý je na nižšiu strednuctirdu fakt malinky.
Adam Grufík
To jsem jediný, komu přijde ta spotřeba naprosto nereálná? Po dalnici pouze za 9 litrů? Ještě že tam není diesel, ten by spotřeboval tak 25. Je vidět, že hybrid je budoucnost.
Ony ty novinarske jsou malokdy dobre, ale pokud je tohle blizko k realite, tak pro ten hybrid taky nevidim zadny smysl.
Tohle může zaskočit někoho, kdo s hy ridem nemá zkusenosti. Hybrid dokáže jet za polovinu i dvojnásobek orptoi dieselu, záleží na řidiči. U dieselu se člověk pohybuje plus mínus stejně, bez ohledu na styl jízdy. U hybridu je to proste o tom, jak využívám energii. A novináři obecne s hybridem neumi, protoze tomu pořád stojí na krku.
Ale jak píše Jirka, pokud je to blízké realitě, pak je to špatně.
Ale jak píše Jirka, pokud je to blízké realitě, pak je to špatně.
scadar
No a pak že se náhody nedějou, dneska jsem ho viděl při cestě do práce stát na světlech a snad poprvý v životě jsem nevěděl, na jaký auto se to koukám. Pak sednu k počítači a ejhle, test je tu.
K autu jenom tolik, že kdybych v tom musel jezdit, tak s papírovým pytlem na hlavě, aby mě v tom nikdo neviděl. Některý auta vypadaj naživo líp než na fotkách, pro tohle auto to ale rozhodně neplatí.
K autu jenom tolik, že kdybych v tom musel jezdit, tak s papírovým pytlem na hlavě, aby mě v tom nikdo neviděl. Některý auta vypadaj naživo líp než na fotkách, pro tohle auto to ale rozhodně neplatí.
Matonnny81
Opravdu nechápu, k čemu je takto hladový hybrid dobrý? Auto za 1,2 milionu s 40ti litrovou nádrží a spotřebou 10 litrů? A to to ani není prémiový vůz a je dost ošklivý!
Já si v ednu v Německu koupil za stejné peníze 1,5 roku staré BMW 530d xdrive. Nesrovnatelně lepší a užitečnější auto, než tento paskvil.
Já si v ednu v Německu koupil za stejné peníze 1,5 roku staré BMW 530d xdrive. Nesrovnatelně lepší a užitečnější auto, než tento paskvil.
Měla svůj styl.
https😐/www.citroenorigins.cz/…/c6_2005_6_1.jpg
Si říkám, že to je přesně opacne jako u toho proceedu gt co jsme teď měli. Ten vypadal hezky, ale to svezení tragický. Tady bude svezení hezký komfortní, kdyz uz to vypadá tak děsně.
C6 nelze hodnotit pohledem dneska, ale pohledem, kdy vznikla. A v té doby to byla královna. Ta kára se kupovala srdcem kvůli vzhledu. Poměr cena/výkon/Citrón jí do not moc nehrály. Až na luxusní odpružení, které dodnes nepřekonaly žádné adaptivní kraviny a nebo měchy. Hydractive 3+ Amvar byl vrchol hydropneumatiky u Citroenu. A podle mě obecně vrchol kočárového odpružení pro nejen vyšší třídu v historii. Ale to už trochu zabíhám...