Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Renault Clio E-Tech full hybrid 145 Techno – Zajímavé malé auto pro šetřílky?
88 komentářů
W210E320
Skoda, ze LPG je iba v zakladnej vybave. Tiez skoda ze nerobia 4 valec LPG turbo. to by bol jednoznacne najlepsi kauf.
Arese
Dávat takto složitou a drahou techniku do malého hatchbacku je opravdu na palici. Však u nás si takovou verzi koupí jen pár pošuků, pokud vůbec někdo! 😄
P.S. Když Clio, tak jedině skvělý čisstokrevný čtyřválec 1.33 s manuálem! 😄 :yes: :yes: :yes: :yes😒br /> Výborný je ovšem i superúsporný nafťáček 1.5 dCi! 😄
P.S. Když Clio, tak jedině skvělý čisstokrevný čtyřválec 1.33 s manuálem! 😄 :yes: :yes: :yes: :yes😒br /> Výborný je ovšem i superúsporný nafťáček 1.5 dCi! 😄
Tá tvoja obmedzenosť je skoro až dojímavá. 😄
A co je na tom špatného, že Renault v případě Clia ještě nabízí opravdu zákaznicky atraktivní motorizace? 😄
Proč omezenost? Taky bych nedal o 115tis Kč víc za těžký e-Tech, když můžu dostat čiperný a ůsporný benzin 1.33TCe se 140k? 😉
To ovšem elektrofašounovi nevysvětlíš. Přitom je to takový pokrytec, že on by si za nesmyslnou hybridní verzi Clia taky nepřiplácel! 😒] 😒] 😒]
Nie, lebo už máme doma hybridný Jazz. 😉 A tie blbé kecy typu elektrofašoun si nabudúce odpusť, vďaka.
A on si koupil SUV s manuálem, protoze je to prý sportovnější a zábavnější a ještě k tomu s technologicky špičkovým podvozkem se zadní torzkou.
Koupil jsem ho své ženě, protože vysloveně chtěla SUV. Já jezdím většinou našimi nízkými auty, přičemž jedno z nich má vpředu nápravu s těhlicí a vzadu víceprvek. Co tam máš dál, trapný ubožáčku? 😄
Proto jsou prodeje clia tak nízké. Protoze ten hybrid za to nestojí. Není zas tak dobrej, jak s eo něm hlásá. Zde bych, ne kvůli ekonomice, ale kvůli projevu a chování, taky hybrid obešel obloukem. Stejně jako tragickej diesel a vzal 1.33tce. Ale u maleho auta je hybrid jasná volba, prtoize to je auto na jízdy kolem komína.
No ale u nás ne, malé auto je dost často i jediné auto v rodině, tj musí zastat vše. Hybrid bych v tomto případě nechal být, navíc je spojený s dýchavičnou atmo 1.6 a vzal 1.3TCe a ušetřil balík peněz :yes:
Kdyby tam renault nechal prádní tocivou 2.0, tu jejich f4r, ne tu od Nissanu, tak by to byla jiná káva 😊
Když už bychaříme... krátké Clio jako jediné auto v rodině není nic moc. Je tu ještě kombíková Fabia, je tu Jogger, je tu Ceed a i30SW... Clio spíš pro pár nebo single
Tak samozřejmě, současné Clio je uvnitř maličké, jako rodinné auto je proto fakt nepoužitelné. Je to ideální volba pro druhé auto v rodině, např. pro manželku, dceru nebo milenku. 😄 :yes: Ale samozřejmě ne v nesmyslné hybridní verzi! 😄
Fabie kombi se snad už nevyrábí ne? Konfigurovat nelze, jen skladovky...
Oni jsou ještě nějaké skladovky? Vždyť to už nejakou dobu se nenabizi
Ceníky jsou, webovky hlásí 860 skladových vozů, některé jsou rezervované některé předváděcí... ale asi se ještě relativně vybírat dá.
https😐/stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?…
https😐/stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?…
Už hodně let jsem neviděl rodinu, která má jako hlavní auti B segment. Ano, jsou takové, ale to jsou už spíše důchodci, nebo naopak mladí bez dětí. I dnes je na trhu ojetin výběr větších aut.
Tohlebplatilo tka v roce 2000, ne dnes.
Tohlebplatilo tka v roce 2000, ne dnes.
Predaje Clia sú preto také nízke, lebo na jeho súčasnej platforme dnes môžeš mať lacnejšie a schopné Sandero, ktoré má už navyše celkom slušnú výbavu aj automat. A asi za tým budú aj flotilové emisie v rámci koncernu, že nemôžu si dovoliť predaje pri Cliu, keď Sandero je druhým najpredávanejším autom v Európe.
twistedTSD
Na první pohled hodně zajímavé auto a lákavé pohonné ústrojí. Ale Yaris za stejnou cenu (pokud se něco nezměnilo) je silná konkurence. Clio je hezčí, má lepší interiér, ale prostorné moc není, spotřeba patrně neoslní, a hlavně vůbec nevím, co od jeho hybridu čekat po stránce spolehlivosti. U Yarisu vím, že na 99 % to bude fungovat a kdyby ne, budou na to díly a opraví to kdekdo, protože se to prodává a bude prodávat po statisících. Pokud chci auto na delší dobu, je E-Tech risk. A pokud nechci, tak bude lepší vzít TCe, akorát u něj bude někomu chybět automat. Záleží, kolik toho člověk najezdí po městě, kde bude rozdíl ve spotřebě a reakcích markantní.
Velká konkurence zatím není…. Tedy je, ale né v počtu modelů, ale v silném matadorovi hybridních pohonů - Toyotě Yaris. Clio hybrid jsem nejel, ale Clio TCe ano, stejně jako totožný pohon Etech v jiném Renaultu (Arkana- Clio SUV coupe). Yaris s hybridem znám.
Jednou vetou bych napsal, ze Clio je lepsim autem Bsegmentu, nez Yaris, ale né lepším hybridem. Více se mi líbí, dobře se řídí a možná je lehce prostornější. Yaris pak sází na léty prověřený hybridní systém.
S Etechem v běžném provozu bude pro řidiče ICE přijemejsi jezdit, protože řadí a funguje tak jako klasický automat. V Yarisu je typický ryk ecvt, ale jakmile dáte plyn do podlahy, tak systém Toyoty jede okamžitě. Etechu trvá, než natočí motor a elektromotor je slabý, aby akceleraci převzal.
Bohuzel nemám pred sebou ceník, ale u Renaultu bych s hybridem asi jeste pockal a radsi si vzal Clio s TCe, protoze je to fakt dobré auto. Kdyz uz hybrid, asi bych dal prednost klasice a pohonu, kde nepredpokladam, ze by s tim mel byt problem.
Druhy den jsem ho vrátil, po 700 km na dálnici spotřeba 6,2. Ale přes 130 km/h šílený řev…
P.S: tak to chvíli trvalo, ale už mám konečně. Aktuálně to je 556 za max výbavu se vším všudy, ceník 650.
Ekvivalent CO2 je subor sklenikovych plynov a ich vplyv je prepocitany na vplyv samotneho CO2 ako sklenikoveho plynu, aby to slo vyjadrit jednym cislom.
Za mne ten etech bylo dost zklamání, 1.33 naopak příjemnej, i když s manuálem.
Tce 1.0 pod 400, 1.33 v nizsi vybave 450
A není to úplně fér srovnání, proto se tomu vyvaruju. Přeci jen yaris vs arkana není úplně ono. Ale můžu srovnat s yaris cross, navíc 4x4. A arkana stále byla subjektivne o dost linejsi ( nemam prime srovnani narozdil od yarise ). Nad 110 už jsou líná obě auta. Ta příšerná prodleva a neskutečná doba na přeřazení, to mne ubijelo. Tam kde cross vesel zrychluje, tohle čekalo na přeřazení i při KD snad dvě vteřiny.
Ja jsem se na ten hybrid těšil a měl jsem velká očekávání. Bohužel možná právě proto mne to hodně zklamalo. Čekal jsem, že ta mrtvá místa spalovaku elektro pokryje, bohužel tomu tak není.
Cena je děsivá, nicméně reálnou u Renaultu už neznám.