Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
TiaS1
3
Sice mají výrazně horší infotainment, ale za to jsou o 100 tisíc dražší než před 3 dny….
Lubo
- Cena +100 tis v tejto dobe a cenovej kategórii nejako negatívne neprekvapí, bude zaujímavejšie vidieť skryté navýšenia (napr Repair inclusive 5 rokov pred rokom 52 tis Kč, teraz 125 tis Kč, a podobne - navýšené potichu ešte pred Faceliftom),
- Vonkajší dizajn OK, pekný facelift,
- Infotainment ťažko povedať bez skúsenosti, ale na prvý pohľad ma neteší,
- Deklarovaná spotreba nejako narástla, výrazne,
https😐/www.auto.cz/…aji-tezko-125671
- Vzduchové odpruženie, zaujímalo by ma či už je dostupné, lebo je dlhodobý výpadok, tak to aj vyhodili z ČR konfigurátora
- Vonkajší dizajn OK, pekný facelift,
- Infotainment ťažko povedať bez skúsenosti, ale na prvý pohľad ma neteší,
- Deklarovaná spotreba nejako narástla, výrazne,
https😐/www.auto.cz/…aji-tezko-125671
- Vzduchové odpruženie, zaujímalo by ma či už je dostupné, lebo je dlhodobý výpadok, tak to aj vyhodili z ČR konfigurátora
Otázkou je výbava na bimmerpostu byly už v lednu ceny a v základu toho bylo víc, takže to není o tolik jak to vypadá pro vybavená auta..
100 tis Kč (5😖 je v dnešnej dobe “nič” pre X5, ale potom zvýšia o 70 tis Kč (140😖 Repair Inclusive, zopár ďalších príplatkov tiež o vyššie 10tky %… ako píšěs, bude zaujímavé nakonfigurovať podobné auto pred a po.
ono se to o cca 100 zdražovalo už před časem. Ale máš pravdu určitě, v té ceně je to přijatelné a vlastně méně než je inflace. Krom toho GLE zdražilo taky pořádně..
Vieš aj nejaké konkrétne info čo je v základe naviac?
V de je konfi, je tam třeba HK audio. Vychází mi to stejně jako dva roky zpět 45e s tím, že tam nejsou lasery (40), natáčení zadních kol (40),noční vidění (60) a nedal jsem tam záruky a servis. Takže celkově vzato ve vyšších výbavách plus 200-250 tis. Kč. navíc
To ale samozřejmě nedává moc smysl. Touhle logikou by mohli prodávat x5 od 2,5 mil s tím, že má ale v základu B&W za 135 tisíc, skylounge okno apod. Já ale nechci dodatečnou výbavu, kterou třeba nechci, protože ze zkušenosti vim, ze ji nikdy nepoužiju. Já chci cenu od, a auto si poskladat podle sebe .. dokonce znám majitele BMW, který si nechal potahnout sedačky tkaninou, protože v základu byla jen kůže, kterou zásadně nechtěl….
to taky není nic nového, viz iX 60 které má v základu přesně to co píšeš..
Největší opruz je nová verze iDrive, tohle prostě nechceš. Když si odmyslím chromy, které se dají změnit na černou, tak X5 nepotřebuje po FL ani M Paket.
Ten je mimochodem velmi povedený.
Edit: beru zpět, shadow line jde jen s M paketem. Jinak je toho chromu příliš, přesto vypadá lépe v základu než dříve.
Motory každopádně fajn, jen má redakce špatně údaje v tabulce...taková klasika.
Ten je mimochodem velmi povedený.
Edit: beru zpět, shadow line jde jen s M paketem. Jinak je toho chromu příliš, přesto vypadá lépe v základu než dříve.
Motory každopádně fajn, jen má redakce špatně údaje v tabulce...taková klasika.
A ešte ten nápis X5 pred spolujazdcom... inšpirácia z kolotočov :no:
Osobne ma to štve viac ako iDrive 8 (podľa recenzií to nie je taká tragédia, len trocha krok mimo)
Ale vonkajšok v poho :-!
Osobne ma to štve viac ako iDrive 8 (podľa recenzií to nie je taká tragédia, len trocha krok mimo)
Ale vonkajšok v poho :-!
Jj, ten základný chróm je moc. Ono inak by ani M paket nebolo treba, ale bez neho čiernu masku nedostaneš. Takže tak či tak ťa donútia si priplatiť všetko.
Inak ani farby nič moc, v základe je ešte celkom zaujímavá tá Blue ridge mountain, ale pre M paket už nie je dostupná, tam len klasika odtiene sivej (ak nerátam drahé individual laky).
Inak ani farby nič moc, v základe je ešte celkom zaujímavá tá Blue ridge mountain, ale pre M paket už nie je dostupná, tam len klasika odtiene sivej (ak nerátam drahé individual laky).
Jsem rád, že design zůstal decentní a alespoň vnější extravagantní prvky se drží mimo masově prodávané modely. S tím iDrivem je to horší, tam se prostě jede jedna technologie skrz všechny modelové řady a pokud by mělo dojít ke změně, tak nejdřív v příští generaci. Nejenže to vypadá hrozně, ale když to srovnám s mou pre-LCI G21, i ergonomie je v trapu.
Mimochodem, i X5 už přišla o lasery.
Mimochodem, i X5 už přišla o lasery.
podle vseho i o nocni videni..
Edit a nikam nejde natáčení zadních kol...
Edit a nikam nejde natáčení zadních kol...
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
cital som na niekolkych miestach, ze hlavnym dovodom je USA, kde su laserove svetlomety zakazane, takze aj BMW prechadza na LED matrixy
Lasery som neskúšal, ale tých situácií keď ich využiješ nie je veľa. Za mňa zbytočné.
LED adaptívne sú super.
Navyše, známemu sa laserový svetlomet pokazil a výmena 100 tis Kč (ešteže v záruke). Takže fakt by som to nechcel.
LED adaptívne sú super.
Navyše, známemu sa laserový svetlomet pokazil a výmena 100 tis Kč (ešteže v záruke). Takže fakt by som to nechcel.
Co o lasery, ale jestli přišla o AWS, to je teprve škoda! Z toho auta to dělalo auto s obratností o třídu níž.
Nebude natáčanie zadných kolies?
Všichni tu píšou, že to zmizelo z nabídky. Pokud to není automaticky standard, tak to opravdu vyhodili.
Díval jsem se na německý konfigurátor a není tam nabídka aktivního řízení spolu s natáčením zadní nápravy. :no:
Díval jsem se na německý konfigurátor a není tam nabídka aktivního řízení spolu s natáčením zadní nápravy. :no:
Máš pravdu, pozeral som nemecký konfigurátor a nie je tam.
Chýba aj pre mňa tiež celkom zásadný Repair Inclusive (predĺžená záruka)
- Ostal len Service inclusive o 20% drahší ako doteraz (1832 Eur)
- A SI+ za 4557 Eur, kde je navyše oproti SI výmena brzdových doštičiek, výmena spojky ak treba a raz ročne výmena stieračov
Uvidíme čo prinesie CZ SK konfigurátor.
Chýba aj pre mňa tiež celkom zásadný Repair Inclusive (predĺžená záruka)
- Ostal len Service inclusive o 20% drahší ako doteraz (1832 Eur)
- A SI+ za 4557 Eur, kde je navyše oproti SI výmena brzdových doštičiek, výmena spojky ak treba a raz ročne výmena stieračov
Uvidíme čo prinesie CZ SK konfigurátor.
Motory mě mile překvapily, plnotučné r6 v benz i dýzlu, plus parádní v8. To je na pochvalu, hloupé je, že pokud bude chtít někdo u bmw pořádný motor, musí si koupit suv, pětka bude šmudlat čtyřhrnky s baterkama, později možná čistá r6, ale v8 už ne.
No a ten displej, infotainment, klitoris místo voliče at a blikající lišta před spolujezdcem, to snad líp ani nekomentovat.
No a ten displej, infotainment, klitoris místo voliče at a blikající lišta před spolujezdcem, to snad líp ani nekomentovat.
Sedačky v kůži v X5 jsou v létě katastrofa. Bez odvětrávání nepoužitelné!
Já tak trochu hážu vinu na velké trhy jako UK & US, kde je kůže de facto standard a nic jiného se tam neprodává. Pak se výrobcům nechce řešit alternativu typu látka + alcantara.
to je kuze z hrocha….
musis vysolit undividual a hodne voskovat😊
musis vysolit undividual a hodne voskovat😊
jj, ak das vernasku, tak musis mat z perforaciu, potom sa sedi prijemne. inak musis ist do nappa, alebo este lepsie merino. bmw ale udajne planuje v horizonte roka / dvoch uplne zrusit kozu a nahradit ju len sensatekom ( ktory je inak fakt super ) a latkami
Plus tie jednotlivé príplatky sú dosť obmedzené, konkrétne v tom, že sa takmer nič nedá objednať samostatne, ale je to viazané na nejaký ďalší, samozrejme drahší príplatok. Príkla😜 kým v 2er/3er sa dá samostatne dokúpiť čierna maska chladiča (M hochglanz shadow line) za 250 eur, v X5 sa nedá, iba v balíku za 5590 eur pri základnej verzii, resp. pri M pakete za 3350 eur. Mne pritom tie strieborné masky a lišty dosť vadia, ale dať za to ďalších x tisíc eur? ;-\
Tiež som zvedavý či znova vrátia výber farieb, výber kolies, kombinácie. Lebo teraz je to za trest.
Zvažoval som kúpiť ešte pred faceliftom a nebola pri M-pakete žiadna pre mňa fajn farba.
- Arctic Grey, Sunstone už nie sú.
- Sophisto Grey, bola len bez M-paketu. A tam zasa výber kolies na figu.
- S M-paketom 2 čierne, biela, 2 modré, zelená a šedá Dravid Grey čo mi úplne nesadla.
- Čiernu nechcem, bielu nechce manželka, zelenú nikto, tmavomodrá je fajn, ale vidno na nej všetko ako na čiernej... a tým výber končí.
Vzduchový podvozok nedostupný. Škoda, že zobrali koliesko z X1, zvažoval by som tú.
Zvažoval som kúpiť ešte pred faceliftom a nebola pri M-pakete žiadna pre mňa fajn farba.
- Arctic Grey, Sunstone už nie sú.
- Sophisto Grey, bola len bez M-paketu. A tam zasa výber kolies na figu.
- S M-paketom 2 čierne, biela, 2 modré, zelená a šedá Dravid Grey čo mi úplne nesadla.
- Čiernu nechcem, bielu nechce manželka, zelenú nikto, tmavomodrá je fajn, ale vidno na nej všetko ako na čiernej... a tým výber končí.
Vzduchový podvozok nedostupný. Škoda, že zobrali koliesko z X1, zvažoval by som tú.
Taky jsem těžko vybíral barvu, nakonec Ametrine, taková tmavá vínová až do fialova, v reálu vypadá dobře s mpaketem a černými lištami plus koňak vnitřek.
Vzduchový podvozek jsem nebral záměrně, pokud vyloženě někde nepotřebuješ zdvihat auto, tak jízdně je lepší klasický adaptiv, v komfortu je krásně poddajný a na dírách nemlátí jako vzduch, bmw adaptivy umí.
Vzduchový podvozek jsem nebral záměrně, pokud vyloženě někde nepotřebuješ zdvihat auto, tak jízdně je lepší klasický adaptiv, v komfortu je krásně poddajný a na dírách nemlátí jako vzduch, bmw adaptivy umí.
To je pro mě novinka. Černé masky chladiče byly v minulosti vždy dostupné přes M Performance parts.