Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
adamzprahy
Ta informace o zapůjčení do ČR je docela zajímavá. Že by Ford zkoušel odezvu? Emisně by si pomohli, ta by to šlo. V EU ale narazí na legislativu 3.5t, i když…! I tam se snad chystá úprava pro EV (posun kategorie o pár set kilo výš), tak to může být zajímavá novinka.
Na rozdíl E-Zafiry to dává smysl, cenově nemusí být moc daleko, ale je to plnohodnotné auto pro práci, (v rámci rovinek) i rychlé a hlavně komfortní přesuny 👍
Na rozdíl E-Zafiry to dává smysl, cenově nemusí být moc daleko, ale je to plnohodnotné auto pro práci, (v rámci rovinek) i rychlé a hlavně komfortní přesuny 👍
:yes:
Ano, v některých segmentech dávají smysl EV dnes.
V jiných budou dávat (většinově) smysl až za pár let...
Příští rok dostane Lightning, ale i všechny fosilní pick-upy, silného soupeře😒br />https😐/insideevs.com/…-of-2023-report/
Ano, v některých segmentech dávají smysl EV dnes.
V jiných budou dávat (většinově) smysl až za pár let...
Příští rok dostane Lightning, ale i všechny fosilní pick-upy, silného soupeře😒br />https😐/insideevs.com/…-of-2023-report/
U Vas v Cechach sa to uz po novom bude dvihat z 3500 kg na 4250 kg pre EV dodavky (vodicak B) ,ale nie som si isty ci aj pick up bude spadat do tento kategorie.
To ale neni tak snadny.
Jedna vec je, ze papir samozrejme snese vsechno, trba ze auto muze mit 4t misto 3,5t, jina vec je treba jestli to unese podlazni parkoviste apod. Ja nevim mozna jo.
Nicmene stale je tady ta nepatrna vec ze chces bejt zelenej, ale jezdis auty co maji vysoko pres 2 tuny a nekdy ani 3,5 nestaci… :-!
Jedna vec je, ze papir samozrejme snese vsechno, trba ze auto muze mit 4t misto 3,5t, jina vec je treba jestli to unese podlazni parkoviste apod. Ja nevim mozna jo.
Nicmene stale je tady ta nepatrna vec ze chces bejt zelenej, ale jezdis auty co maji vysoko pres 2 tuny a nekdy ani 3,5 nestaci… :-!
Zrovna tady už to právě nevidím jen o “ekologii”, ale o tom že to má dobré vlastnosti. Na rozdíl od jiných… Motoricky mám zkušenost V8 hemi 400 koní v konkurenčním Ramu a ten má stovku snad za 6.5s, nebo asi i víc, takže obří rozdíl a ta dynamika el. F150 odpovídá spíš ostřejším variantám trucků (tj. víc než klasické hemi). V klidu ten Ram jezdí za 11l/100km, pokud F150 do 30 kwh, tak je to velmi dobré. Je ale pravda, že zvukový projev osmiválce je pro mě asi nejuspokojivější zvuk auta, to elektro netrumfne 😁 Pak ještě ten dodatečný kufr a elektro centrála se mi hodně líbí, většina EV je spíš méně praktická kvůli baterkám, ale tady je to naopak. Tohle už prostě má smysl a ti co řeší lokální emise budou spokojení, zároveň je možné mít obří a rychlé auto a s velkou baterkou už se dá i ten dojezd. Jak jsem psal, pak dle možností bude problém to dobíjet mimo nějaký rád dobíječek 😊
V té celkové hmotnosti se baterky ztratí, malá BEV jsou v tomhle velmi znevýhodněná.
Jinak si (laicky) myslím, že 4t by ničemu nikde nevadili, omezení v garážích je na výšku a +500 kg na celé auto nevěřím, že by udělalo někde rozdíl. Případně pokud tam takový problém je, bude to označené už dnes.
V té celkové hmotnosti se baterky ztratí, malá BEV jsou v tomhle velmi znevýhodněná.
Jinak si (laicky) myslím, že 4t by ničemu nikde nevadili, omezení v garážích je na výšku a +500 kg na celé auto nevěřím, že by udělalo někde rozdíl. Případně pokud tam takový problém je, bude to označené už dnes.
F150, ale v benzíně sem vozí Ford AMB + samo neofiko dovozci amerik jako Auto Outlet, Simix, Impexta atd
Ty auta sou tu normálně k potkání a tak si holt někdo půjčil nebo přivezl i elektrickou verzi no.
Ty auta sou tu normálně k potkání a tak si holt někdo půjčil nebo přivezl i elektrickou verzi no.
KANKUNEN
někdo něco vezl. Byly to větve. To si do osobáku nedáš. No ale do takové leštěnky taky ne.
Adam Grufík
Tohle je ten slavný pickup, který po připojení hliníkového návěsu s Fordem T rázem zvýšil spotřebu na dvojnásobek, tedy dojezd asi 200 km a baterie mu odešla ani ne po roce?
nevím, jestli ano, nebo ne, že se spotřeba zvýší je naprosto normální, naopak na dvojnásobek je opět odporující fyzikálnim zákonům, ne?
😄 😄 Klasika, ty auta sou nepoužitelný pro farmáře a lidi co za tím skutečně něco tahaj a vozí.
A ještě ta spolehlivost, viz Tesla Semi truck. Web a soc. sítě od us truckerů plné fotek porouchaných tahačů od Tesly, a tady je to potvrzeno
https😐/smartmania.cz/…uchanych-tahacu/
Kvalitka 😄
A ještě ta spolehlivost, viz Tesla Semi truck. Web a soc. sítě od us truckerů plné fotek porouchaných tahačů od Tesly, a tady je to potvrzeno
https😐/smartmania.cz/…uchanych-tahacu/
Kvalitka 😄
Hmotnosť a dojazd podľa automobile-catalog.com😒/a>
F-150 lightninig: 3 062 kg, 495 km
https😐/www.automobile-catalog.com/…nge_battery.html#…
F-150 3,5 Ecoboost: 2 244 kg, 674 km
https😐/www.automobile-catalog.com/…ecoboost_v6.html#…
F-150 3,5 Ecoboost hybri😜 2 503 kg, 1 021 km
https😐/www.automobile-catalog.com/…l_hybrid_v6.html#…
F-150 3,0 Turbochrocht: 2 378 kg, 1 038 km
https😐/www.automobile-catalog.com/…r_stroke_v6.html#…
F-150 5,0 V8: 2 228 kg, 615 km
https😐/www.automobile-catalog.com/…_0-liter_v8.html#…
Tiež rozmýšľam, kto to by o ten elektrozázrak reálne mohol mať záujem... možno nejaký hipsterský konzument sójového latté a vegánskych raw koláčikov?
F-150 lightninig: 3 062 kg, 495 km
https😐/www.automobile-catalog.com/…nge_battery.html#…
F-150 3,5 Ecoboost: 2 244 kg, 674 km
https😐/www.automobile-catalog.com/…ecoboost_v6.html#…
F-150 3,5 Ecoboost hybri😜 2 503 kg, 1 021 km
https😐/www.automobile-catalog.com/…l_hybrid_v6.html#…
F-150 3,0 Turbochrocht: 2 378 kg, 1 038 km
https😐/www.automobile-catalog.com/…r_stroke_v6.html#…
F-150 5,0 V8: 2 228 kg, 615 km
https😐/www.automobile-catalog.com/…_0-liter_v8.html#…
Tiež rozmýšľam, kto to by o ten elektrozázrak reálne mohol mať záujem... možno nejaký hipsterský konzument sójového latté a vegánskych raw koláčikov?
a proc by ne? Nikdy jsem netahl bagr dyl jak 50km, takze za den do 200km. Traktor max 100 a to to da. Pokud potahnes dvouplato z Barcelony tak je to blby no. Ale to je tak vsecko vazne nepojedu 1000km na dovolenou pickupem… A na zasobovani stavebninama a technikou tohle pracovni den da
v USA za tím tahaj třeba koně, velké čluny nebo malé jachty apod a vzdálenosti sou tam jiné, takže tam za 50-100 km nikam nedojedeš
Nebo ta komedie s EV Hummerem, vyprodaný během půl hodiny, statisíce zájemců, pořadníky a pak jich prodali za celý rok 2022 854 ks 😄
Radši, aby nedopadli zas jak s hořícím Boltem, co nefungoval i přes 3 svolávačky a neprodělali na tom balík 😄 😄 😄 😄 😄 😄
komedie
A nejlepší byli vylhnaný žvásty, jak sedany už nikdo nekupuje a ono Chevy Malibu měl v roce 2021 39 376 ks a loni 115 467. Ale už vůbec nikdo to nekupuje a sedany jdou do kopru, že jo 😄 😄 😄
A to nebyl jediný u GM, nárůst měly i Cadillacy CT4 a CT5 😄
Radši, aby nedopadli zas jak s hořícím Boltem, co nefungoval i přes 3 svolávačky a neprodělali na tom balík 😄 😄 😄 😄 😄 😄
komedie
A nejlepší byli vylhnaný žvásty, jak sedany už nikdo nekupuje a ono Chevy Malibu měl v roce 2021 39 376 ks a loni 115 467. Ale už vůbec nikdo to nekupuje a sedany jdou do kopru, že jo 😄 😄 😄
A to nebyl jediný u GM, nárůst měly i Cadillacy CT4 a CT5 😄
Proč nemůžou být v takovémto pozitivním duchu psané testy ostatních EV?
Pro srovnání uvedu citaci😒br /> ''V pražském pomalém a hustém provozu Zafira jezdila v průměru za 41,5 kWh/100 km, mimo velká města a dálnice s lehkou nohou za 30,6 kWh/100 km. Těsně před vrácením palubní počítač ukazoval dlouhodobý apetit 33,8 kWh/100 km, což odpovídá dojezdu okolo 200 kilometrů…''
Naproti tomu F150 jezdí za 25kWh.
Velmi zvláštní. Vážně je F150 tak úsporný a Zafira tak užraná???
Nebo je to přístupem k testování?
Resp. základem bude, nejezdit s F150 tak... jako acz novinář. 😁
Ano, na evropske pomery je to prerostle, ale to vsechna auta teto tridy.
Elektrifikace se povedla, to auto je svym zpusobem pecka. Holt se sem nebodi.
A dojezd ujde. Z toho moc vic vymlatit nejde, je to velky tezky bytelny hovado s hromadou baterek.
Chápeš ten rozdíl stylu oproti Zafiře (citace výše)??
Zafira jezdí podle acz v Praze přes 40kWh/100km, zatímco když šlapeš F150 na krk, tak jede za 36. 😲
Pro srovnání Zafira má WLTP spotřebu cca 21kWh/100km zatímco Ford cca 25kWh/100km.
8-s 8-s 8-s
Asi tak k objektivitě zdejších ''testů''. :no😒br /> Být Opelem, tak jsem dost naštvaný. To co tu předvedlo acz s e-Corsou a e-Zafirou nemá obdoby.
:no: :no: :no:
kazdy ev s takhle malou baterkou)
Jinak moudra o velikostech baterek si nech priste pro sebe. 😁
Nektery lidi totiz dokazou na ceste nabijet. 😉
Treba majitele Ioniqu 5.
A nez vytahnes zas svy cenovy poucky, tak si precti tenhle clanek. Tyka se to majitelu aut s baterkou okolo 70kWh i menších....
https😐/fdrive.cz/…kety-ionity-8459
https😐/www.automobilrevue.cz/…ativa_48897.html
tzn. 26,5 kWh na sto, ale i tak, je ten Ford neuvěřitelně úsporný, vzhledem k tomu, jaká je to obrovská kraksna
reálná čísla budou trochu vyšší
https😐/insideevs.com/…tning-epa-range/
Využitie ako píše kesumb pripadne na okruhoch sa používajú pikapy na odtah odpadlíkov.
Zaujímala by ma cena “paliva” na 1km z verejných nabijačiek.
Viděl bych za tím to, že Zafira nemá žádný výkonový potenciál a má spoustu nedostatků oproti spalovací verzi. Tenhle F150 zdá se kromě potřeby rychlého dobíjení asi žádné nedostatky vůči spalovací verzi nemá. Naopak přidává zavazadlový prostor a na korbě má vestavěnou elektrocentrálu což je pro reálnou pracovní cílovku velmi užitečná věc. Při plném plynu má zrychlení muscle caru a když se dá noha z plynu, tak umí nízkou spotřebu. Mně to zní dost dobře. E-Zafira má snad jen negativa.
Z "testu" EV6😒br /> "Jednoho studeného dne jsem EV6 vzal na výlet do hor, abych zjistil, jak si poradí s prudkým stoupáním po zakroucené cestě s několika rychlými, ale i utaženými zatáčkami a vracáky. A navíc místy s lehce kluzkým povrchem. K tomu se mimochodem váže onen slíbený údaj ke spotřebě: Kia 11,2 kilometrů dlouhý výjezd zdolala se průměrnou spotřebou 65,5 kWh/100 km. To jen tak pro zajímavost."
Staci?
Ratam,ze malo koni na taku váhu a auto sa trapi a tak zere elektriku.
Videl som test,kde EV sofer to daval slimacim tempom za 18-20 kWh a normalny jazdęc jazdiaci spalovaky sa s nou tazko dostal pod 25 kWh plynulou jazdou a na dialnici dialnicnym dovoleným tempom isiel za 45 kWh.Celkovo mam pocit,ze PSA ma tu elektriku slabo vychytanu oproti konkurencii.
Ta spotreba ACZ vyzera mozno prehnane,ale nemyslim si,ze nerealne pokila natom jazdia ako na spalovaku.Jasne,ze Elektrodad by to dal aj za 15 kWh,kedze jazdi ako elektrodochodca.
Klobuk dole teda pred F150 ak realne jazdy,take hodnoty ako ukázal test.
Vsak aj Clarkson si ho nevie vynachvalit a to uz je co povedat.
P.S. Som zvedavy ci sa bude Cybertruck predavat v takejto podobe v EU kvoli narazovy crash testom
Ne museli spadnout v psa primo na hlavu kdyz ten kram uvedli na trh..
https😐/www.electrive.com/…e-zafira-e-life/
Our journey begins at the Opel factory in Rüsselsheim and lasts only 17 kilometres. The display shows a remaining range of 298 kilometres, so the consumption was 26.1 kWh/100 kilometres. This is in line with the claimed WLTP value for the large battery of 24.4 to 27.3 kWh/100 km. (Opel gives a WLTP value of 21.7 to 26.1 kWh/100 km for the small battery.)
The second drive is with the Opel Vivaro-e, the proper van so to speak, also with the large battery. This time we came from Wiesbaden, taking mostly the country road (think B road) with some detours back to the Opel plant in Rüsselsheim. Upon arrival some 54 kilometres later, the display shows consumption of 22.1 kWh/100 km.