Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeJak prodává Škodovka ve světě? Bestseller nepřekvapí, Fabia není ani na stupních vítězů
20 komentářů
nlsk
Všade čítam správy ,aký obrovský úspech zaznamenala Škoda na indickom trhu (51900ks). Menej sa už hovorí ,že to je ´´pekné´´ 13 miesto (z 15 značiek na indickom trhu) .
Tak aspoň musí ukázat, že někde rostou ne?
Problém je, že Škoda proste už nie je lacný lowend. Nemci ju kupovali pre svoje deti, študentov, v Anglicku to bolo podobné, proste lacné vozítko. VW dodal image a zdvihol ceny, takže tu valcuje logicky Dacia. Image lacného auta len tak nezmeníš, aj keby si mal modely na úrovni RR.
Johnn
V článku prodeje 71200 ks v ČR a podle registrací 62905 https😐/portal.sda-cia.cz/stat.php?n
Tak třeba jich 9000 zvladli zničit po cestě k zákazníkovi, tak to zaplatila pojišťovna 😒]
Ještě je nestihli registrovat, ale defacto je prodali.
Ještě je nestihli registrovat, ale defacto je prodali.
Arese
...s přímými nástupci Fabie, Kamiqu a Scaly, je to její konec, protože svým tradičním zákazníkům, hledajícím skvělý poměr cena/užitná hodnota, už nebude mít vůbec co nabídnout.... 😲 😲 😲 😐 :no:
A taky by jim prospělo oprášit design Yetiho, v současnosti to je úplně uniSUV+EU design. Až teď doceňuji nadčasovost Yetiho.
Taky si myslím. Problém je v tom, že koncern neumí jednoduše vyrábět jednoduchá auta. Díky současné strategii výroby a vývoje, ta auta už nejsou konkurence schopná. Možná v ČR, ale mimo ČR Škoda skoro nic neznamená (kromě Oktávie).
Renault má třeba Dacii, která je velice úspěšná. Protože umí vyrábět relativně jednoduchá a levná auta pro masy. Škodováci se zuřivě brání být "levnějším a obyčejnějším" VW. A to jim nejvíc škodí.
Renault má třeba Dacii, která je velice úspěšná. Protože umí vyrábět relativně jednoduchá a levná auta pro masy. Škodováci se zuřivě brání být "levnějším a obyčejnějším" VW. A to jim nejvíc škodí.
Dacia je úspěšná, ale Škoda je jasně úspěšnější. A cesta Dacie není pro každého... sice prodají relativně dost aut, ale nic moc na tom nevydělají. Evropská legislativa levným autům příliš nepřeje...
Přesně tak. Celá zločinná politika EU v oblasti automotive má za cíl individuální mobilitu co nejdříve znepřístupnit většině Evropanů!!! 😲 😲 😲 :no😒br />https😐/www.autoforum.cz/…ne-vypinani-aut/
Kamiqu se prodalo vic nez fabie, Kodiaq si vedl lépe než Superb, jen Karoq je na tom mnohem hůř než už tak poměrně neúspěšná Octavia, která zažívá posledních pár let pád prodejů.
Čím to asi bude? To je to tak špatné auto, že v době SUV se prodává hůř než normální karoserie?
Kvalita celého portfolia je spíše podprůměrná. A kupující na to reagují.
Kamiq se prodává lépe než fabia, kodiaq se prodává lépe než superb, jen karoq ma polovinu co octavia.
Spis to vypadá na suverénně nejhorší suv co teď škodovka nabízí.
Z mého pohledu, pokud srovnám ta SUVka mezi sebou, tak je 88t Karoqů vs. 96t Kamiqů spíš úspěch Karoqu, jakožto dražšího modelu.
Octavia byla největší hvězda Škodovky, svého času evropská #5 a #2 ve třídě... to Fabia nikdy tak úspěšná nebyla a ve své třídě byla přinejlepším někde v druhé půlce top ten.
Ale akceptuji ten součet. U kamiqu beru číslo jako velký úspěch ma to jal to auto nic nepridava. Karoq je prodejni propadák, kdyz je v nejžádanějším C segmentu.