Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeStylový Peugeot 408 odhaluje české ceny, benzínový základ pořídíte od 830.000 korun
33 komentářů
Rasto
Takže ak človek nebýva v rodinnom dome s možnosťou nabíjabiania nemá auto prskticky adekvátny motor. Celkom slušná samovražda od PSA.
Začínám si myslet, že výrobci aut v EU už nám, zákazníkům vlastně ani auta nechtějí prodávat.
Podívej sena P508. Po tom neštěkne pes s aktuální nabídkou pohonů. A to co udělali s "užitkáčema" kde ti nabídnou jen elektrickou verzi, takže prodeje nula, nula, nic a ještě to chtějí zachránit nabídkou naftové verze na půjčení.
Ako hej, plug-in je fajn, ak máš kde nabíjať. Ale prečo nemajú aspoň hybrid. A veď oni nemajú ani rozumný elektromobil, oproti H/K, Tesle, Toyote, či VW. Zoškrtali a nič nepridali.
Taky nechápu strategii Stellantisu, asi už nechtějí prodávat. Hlavně asi Citroen zaplakal nad e-Berlingem... Těch spalovacích se tu prodávala kvanta, po elektrice ani pes neštěkne 😉 V podstatě jen zbývá oholené N1...
Tá N1 vôbec nie je oholená. 😉
Tak mrkni do konfigurároru, připlácíš za všechno a ne malé částky 😉
Pozri sa na cenu dodávok konkurencie a zistíš, že to berlingo je momentálne asi najlacnejšie vo svojej kategórii
Fakt nechápu způsob, jak PSA "omlazuje" nabídku motorizací a nevěřím, že se jim to na nedotovaných trzích vyplácí.
Robert Hlavaty
ale zapomněli na nabídku motorů mimo město...prosím alespoň o jeden 4 válec z 508.. ale asi už je to marný... 😄 😄
Jestli se nepletu, tak jediný čtyřválec v 508 je 1,5 HDI. Což by i tak bylo v té bídě oživení.
3_diamanty
Ako tuto stylovku v uvodzovkach.... inak kym sestersky citron vyzera jak francuzsky outback a ma v sebe aj isty smrnc tak tento nafuknuty lev je doslova nevkusny a nepekny ... a este sa obavam ze pozerie aj ako tak peknu 508micku... no uvidime... ale 40 litrov by som za toto jalove cudo nedal ani nahodou.... vyhodene prachy... kdeze zlate casy pezotov uz su... smutne
Avantime
Spoliehať sa dnes na dva motory, pričom jeden z nich je drahý plug-in hybrid, je úplný masaker. Určite sa nájdu krajiny, kde firmy pluginy veselo nakúpia, ale zbytočne si v Stellantise komplikujú život. V tomto podľa mňa má Renault jasne navrch. Štvorvalec mild-hybrid, trojvalec turbo aj štvorvalec atmo full-hybrid a kto chce, tak aj plug-in hybrid. Toyota, Hyundai a Kia detto, ale Stellantis? Ten sa bude ešte nasledujúce roky trápiť. Pokiaľ viem, tento rok prídu len s mild-hybridným 48V trojvalcom 1,2 Puretech a vylepšeným elektrom. To trochu zaspali.
Tonito
Nikdo mi nevymluví, že tohle je cílené ... Tahle 408 je jen další z evropských hnusů typu "pomačkaná hrouda papíru" s naprosto tragickou motorizací a ještě tragičtější cenou ... :no:
Kéž by tady byla dostupná Čína s normálními auty a za tyhle neskutečné prachy ... Ale to se tady v tomto eurohnoji nikdy nestane, bohužel.
https😐/www.autoforum.cz/…i-skodu-rozdrti/?…
Kéž by tady byla dostupná Čína s normálními auty a za tyhle neskutečné prachy ... Ale to se tady v tomto eurohnoji nikdy nestane, bohužel.
https😐/www.autoforum.cz/…i-skodu-rozdrti/?…
Arese
Podivný koncept "od každého něco a nic pořádně", katastrofální nabídka motorů a absurdně vysoké ceny. A jako "bonus" navíc příšerný I-cocpit! Vypadá to, že Peugeot udělal naprosté maximum, aby se tento prapodivný produkt neprodával.... 😲 😒 😒 :no:
Lubo
Na tej cene žiaľ dnes už nie je nič prekvapujúce.
- O dosť menší Karoq s 1.0 TSI začína na 639 tis. Kč.
- Základný Kodiaq 864 tis. Kč, s 1.5.TSI (s o 0,5 s lepším zrýchlením na 100, takže dynamicky podobný)
- Elektro rozmerovo podobný Ford Mach-E začína takmer na dvojnásobku.
Dizajnovo je to vždy individuálne, mne osobne sa zvonka páči. Aj keď P508 je oveľa vyváženejší.
A pri 408 bolo zadanie vychádzať z 508 a ponafukovať to. Čo nedopadlo tak dobre ako u P508, ale za mňa stále fajn.
Aspoň takto na fotkách. Interiér sa mi zdá prekombinovaný.
- O dosť menší Karoq s 1.0 TSI začína na 639 tis. Kč.
- Základný Kodiaq 864 tis. Kč, s 1.5.TSI (s o 0,5 s lepším zrýchlením na 100, takže dynamicky podobný)
- Elektro rozmerovo podobný Ford Mach-E začína takmer na dvojnásobku.
Dizajnovo je to vždy individuálne, mne osobne sa zvonka páči. Aj keď P508 je oveľa vyváženejší.
A pri 408 bolo zadanie vychádzať z 508 a ponafukovať to. Čo nedopadlo tak dobre ako u P508, ale za mňa stále fajn.
Aspoň takto na fotkách. Interiér sa mi zdá prekombinovaný.
Srovnávat 408 s Karoqem nebo Kodiaqem moc nesedí. Rozměrově 408 odpovídá skoro na chlup Octavii. Je to nízké auto jako všechna auta auta nižší střední. Se 1478 mm výšky je třeba nižší než Octavia Scout, Golf Alltrack nebo Focus Active X.
radolaco
Chyba, ze nie je v ponuke 1.6 co je v koncernovej dvojicke C5X. To by dost dorovnalo tu slabu ponuku motorov.
Je vtipné, že C5 X, která mi sama o sobě přijde úplně zbytečná, má lepší nabídku motorizací než kterýkoli "skoroprémiový" Peugeot. O třídu níž je to podobné.
Nejvíce 408 potkáme zase s reklamou dealera.