Pokud dostane pod kapotu samostatný čtyřlitrový osmiválec, tak ať si tam pak už dají klidně monočlánky, morče v kolečku, nebo dopředu tažného mezka. To už budou stejně okrajové záležitosti. Páteř bude "ten správný" motor a dost bude vidět i 2.0 mh.
Ačkoli si kladu podobnou otázku, realita bude taková, že to rozhodně nebude okrajová záležitost. Ale pořád věřím tomu, že největší prodeje bude samozřejmě s tím správným osmiválcovým ústrojím.
Taky si myslím, nicméně Kuba Rejlek testoval C63 S právě s tím to ústrojím 2l hybrid a až na tu hmotnost to celkem chválil. Myslím si ale, že cílové skupině se to líbit nebude, V8 je V8 a AMG GT má být exklusivní model 😉
To je ale PHEV. Já mám na mysli 2.0 mild. Ten bude začátek nabídky a myslím, že si ho vybere nezanedbatelné množství lidí.
Ten nesmysl v 63S je blbost roku.
Ten nesmysl v 63S je blbost roku.