Novinky
Arese
Pokud z toho ty máš radost, tak já tedy vůbec. Takové skvělé a odvážné počiny jsou u automobilek v posledních letech po hříchu vzácné, takže před Kiou lze v tomto případě jedině smeknout! 😄
iudex
Tak Stinger vnímam ako úspech, keď splnil presne to, na čo ho Kia postavila: pozdvihnúť vnímanie a image značky, ukázať, že dovtedy zaznávaná kórejská automobilka vie postaviť auto na úrovni nemeckej prémie, ktoré sa bude s tou nemeckou prémiou porovnávať. A to sa Kii jednoznačne podarilo.
Môžem to potvrdiť i sám za seba, kým dovtedy by som o Kii ani neuvažoval, tak Stinger ma celkom nalomil a dokonca som o ňom uvažoval. To napriek faktu, že väčšina si radšej ako prémiovú techniku Stingera (3,3 V6, RWD platforma) kúpi za rovnaké peniaze mainstreamovú techniku (pod kapotou Arteonu: 2,0 R4, FWD platforma).
Kórejci tiež od začiatku deklarovali, že vysoké predaje nie sú cieľom a rátali s tým, že to nebude sám osebe ziskový model. Naviac sa ani nedá hovoriť o predčasnom konci modelu, výroba od 2017 do 2023 je štandardný modelový cyklus. A to, že nebude mať nástupcu, tomu sa v dobe, keď nástupcu nebude mať ani taká legenda ako Passat, môže diviť len naivka.
Z môjho pohľadu bol teda Stinger úspechom a vydareným autom.
Môžem to potvrdiť i sám za seba, kým dovtedy by som o Kii ani neuvažoval, tak Stinger ma celkom nalomil a dokonca som o ňom uvažoval. To napriek faktu, že väčšina si radšej ako prémiovú techniku Stingera (3,3 V6, RWD platforma) kúpi za rovnaké peniaze mainstreamovú techniku (pod kapotou Arteonu: 2,0 R4, FWD platforma).
Kórejci tiež od začiatku deklarovali, že vysoké predaje nie sú cieľom a rátali s tým, že to nebude sám osebe ziskový model. Naviac sa ani nedá hovoriť o predčasnom konci modelu, výroba od 2017 do 2023 je štandardný modelový cyklus. A to, že nebude mať nástupcu, tomu sa v dobe, keď nástupcu nebude mať ani taká legenda ako Passat, môže diviť len naivka.
Z môjho pohľadu bol teda Stinger úspechom a vydareným autom.
iudex
To ja argument jak noha. Teda niekto, kto sa pohybuje v kategórii praktických rodinných áut za 600-700t Kč, si musí kúpiť pomerne nepraktický športový liftback za dvojnásobok iba preto, že ho pochválil a že sa mu páči? Zvláštna logika.
Mig_35
znám jednu automobilku, která o tom tři roky žvanila a nakonec skutek utek. tihle o tom nežvanili a rovnou to hodili do placu. bohužel, tady jsou karty dlouhodobě rozdaný😞
Anonym
to se říkalo o Genesisu taky vid, a pak sou v inzerci 5-6 let starý se 120-210 tis km za cca 630-740 😄 😄 😄 😄 😄 😄
A přitom už divno měli být za 500 podle vašich predikcí a vono VELKYYYY HOOOOOUUUUUUNO 😄 😄 😄
A přitom už divno měli být za 500 podle vašich predikcí a vono VELKYYYY HOOOOOUUUUUUNO 😄 😄 😄
iudex
"Ako vždy" myslíš situáciu, keď mainstreamová automobilka vyrobí prémiové auto ako ukážku schopností značky s cieľom pozdvihnúť image značky bez toho, aby čakala vysoké predaje? 😉
iudex
No ja za 800t vidím Stingery s nájazdom cez 100t km: https😐/www.sauto.cz/…tinger/182063303
https😐/www.sauto.cz/…tinger/183700016
A byť to VW či Škoda, tak tu vysokú cenu jazdenky vysvetľuješ vysokou zostatkovou hodnotou.
https😐/www.sauto.cz/…tinger/183700016
A byť to VW či Škoda, tak tu vysokú cenu jazdenky vysvetľuješ vysokou zostatkovou hodnotou.
Anonym
Správně!
Až na tu ručku a fofrkládu.
Ale co nemá V6, V8 a V12, není auto 😄 😄 😄
Až na tu ručku a fofrkládu.
Ale co nemá V6, V8 a V12, není auto 😄 😄 😄
Mokrous
I já jsem nad ním jeden čas uvažoval. Ale na daily má fakt dost vysokou spotřebu a u zákazníků bych s tím byl poněkud za exota. Kdybych uvažoval model vlastnictví 2 aut - Daily a něco na víkendy, tak by to byl asi žhavý adept. Ale já jezdím vždy jen 1 auto a tam vyhrává praktičnost nad emocí.
Nicméně ten motor 3.3 je až na tu spotřebu parádní.
Nicméně ten motor 3.3 je až na tu spotřebu parádní.
Tarsinion
A prave na tech hlavních trzích byl G70 důvodem proc Stinger moc nešel. Vetsina dala prednost Genesis.
Barry Lyndon
Nemám z toho radost, resp. je mi to jedno, nějaká Kia je pod mou rozlišovací schopností. Nicméně to auto nemělo cílovou skupinu. Kdo ocenil techniku a akceptoval cenovku nemohl rozdýchat laciný infantilní design. Komu se laciný infantilní design (odpovídající tuzingovému počinu tak tu za 300tis) líbil, ten zase neakceptoval cenovku. Prostě to bylo celé špatně a já jsem to fakt říkal už při představení. 😁
marvolo
Pán zabudol na "značku" Genesis? Nože pohladajte porovnanie G70 a Stingeru... A ze sa to v malomestiackom ceskoslovensku nepredava, neznamená, ze to inde nefunguje.
Mig_35
na jiných trzích RWD verze byla... dokonce i v UK, to jenom do EU nepřišla?
fOE
V zajmu plurality nazoru: nebudu souhlasit. 😁
Stinger mel potencial, ale 1-2 kontroverzni rozhodnuti po ceste to podle me zabili. Zacnu tim mensim: Vsichni se tesili na nepremiovou vicevalcovou zadokolku, jenze pak byl Stinger k dispozici jen 4x4. Ze je to na kazdej den zadanejsi volba je jasne, ale ta zadokolka mohla mit nizsi cenu a taky si udelat jeste lepsi image v testech.
No a ted ten kardinalni problem: cena. Uprimne tomu nerozumim a vazne by me zajimala ekonomika tohohle projektu, jestli meli variabilni naklady minusove a tak zamerne nastavili cenu tak aby toho moc neprodali, nebo o co slo. Takhle to jinak fajn auto zustalo odsouzene k tomu byt videt vic na plakatech nez v realite. To ja za uspech povazovat nemohu. A abych to dal do kontrastu, cca v case kdy prisla Kia se stingrem prisel i Hyundai s N, konkretne i30 N, a tohle ja povazuju za imagemaker a zasah do cerneho. Auto, ktere za penize golfu nabidlo vic, ktere krom toho, ze bylo chvaleno snad ve vsech v testech clovek i potkaval, na silnicich, na srazech, na okruhu. A to vse diky tomu ze melo nejen dobrou techniku, ale i cenu. i30 N je za me ten pocin co u me zmenil uvazovani a pohled na koncern Kia+Hyundai, ne Stinger kterej nepotkam (az na souseda, kterej si cernej stinger GT pred rokem poridil, mimochodem jak ho ted vidim kazdej den tak v te cerne stejne zabite auto jako kterakoliv Audi A5 v cerne... nuda, nic).
Takze za me i30 N hop :yes: , stinger flop :no: .
Stinger mel potencial, ale 1-2 kontroverzni rozhodnuti po ceste to podle me zabili. Zacnu tim mensim: Vsichni se tesili na nepremiovou vicevalcovou zadokolku, jenze pak byl Stinger k dispozici jen 4x4. Ze je to na kazdej den zadanejsi volba je jasne, ale ta zadokolka mohla mit nizsi cenu a taky si udelat jeste lepsi image v testech.
No a ted ten kardinalni problem: cena. Uprimne tomu nerozumim a vazne by me zajimala ekonomika tohohle projektu, jestli meli variabilni naklady minusove a tak zamerne nastavili cenu tak aby toho moc neprodali, nebo o co slo. Takhle to jinak fajn auto zustalo odsouzene k tomu byt videt vic na plakatech nez v realite. To ja za uspech povazovat nemohu. A abych to dal do kontrastu, cca v case kdy prisla Kia se stingrem prisel i Hyundai s N, konkretne i30 N, a tohle ja povazuju za imagemaker a zasah do cerneho. Auto, ktere za penize golfu nabidlo vic, ktere krom toho, ze bylo chvaleno snad ve vsech v testech clovek i potkaval, na silnicich, na srazech, na okruhu. A to vse diky tomu ze melo nejen dobrou techniku, ale i cenu. i30 N je za me ten pocin co u me zmenil uvazovani a pohled na koncern Kia+Hyundai, ne Stinger kterej nepotkam (az na souseda, kterej si cernej stinger GT pred rokem poridil, mimochodem jak ho ted vidim kazdej den tak v te cerne stejne zabite auto jako kterakoliv Audi A5 v cerne... nuda, nic).
Takze za me i30 N hop :yes: , stinger flop :no: .
Ale jak píše kankunen, dnes tihle lidé kupují styl formentora. A já k tomu dodám, že ještě ostatní poučujou, co je správné, jak to má mít manual, rucku, V6, ze ma byt zabavné, a stejně koupi SUV.