Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNový Hyundai Kona se odhaluje světu: Povyrostl, na spalovací motory nezapomněl
20 komentářů
PowerHouse
13
sníží dojezd, ale zase na druhou stranu, je to i pro lidi s 183 cm, je tam místo u středového panelu.
KANKUNEN
nízko instalovaná světla? Mě nic nenapadá. Rozbiješ to dříve, zašpiníš to dříve a přes horizont oslňuješ dříve. Jo a dříve ti to zasněží.
jak muzes s nizko instalovanymi svetly pres horizont driv oslnovat?
To je jednoduchá geometrie, stačí vzít pravítko, papír a vyzkoušet...
To umístění světel skoro až v lemu kola je možná efektní, ale budou vždy první na ráně. Zvláště u SUV mi to nepřijde praktické.
To umístění světel skoro až v lemu kola je možná efektní, ale budou vždy první na ráně. Zvláště u SUV mi to nepřijde praktické.
Protože máš poloviční úhel naklopení? ŽE BY. Ale já tě chápu, ty bereš v potas zanedbatelnou chvilku, že to světlo uvidíš o zlomek sekundy později.
V tomhle se přít nechci, jen můžu říct, že mám světla výš než většina dodávek a na horizontu pořád na mne někdo bliká
To je divné, od nástupu xenonů si na svařování lidi zvykli. Nejvýš má světla snad Ducato, leda nějaký velký pickup.
Všichni si nezvykli. Už několikrát jsem to neustál a napálil na něj (na to SUV) naplno dálková.
Bude to pravděpodobně tím, že máš SUV. Já taky z Peugeotu a Priusu mám chuť blikat prakticky na všechna SUV. Ve skutečnosti se uchyluji k plné palbě dálkovými světly jenom proti jednomu Suzuki, které tady po městě jezdí a často ho potkávám. To se opravdu nedá ustát.
Tak podle tvé logiky, by měli mít všechny nákladní auta potkávací
světla co nejvýše, třeba hned pod čelním sklem, nebo na střeše kabiny. Maximalizovat sklon.
Jenže realita je vidět, když potkáváš zemědělskou techniku,třeba manipulátory mají světla dost vysoko a ani nemusí být horizont a v jednom okamžiku tě oslní.
Na horizontu tě oslní vždy vše. ale pokud by měla všechna vozidla světla ve stejné úrovni ( ne v urovni některých zpětných zrcátek), tak oslnění bude výrazně méně.
světla co nejvýše, třeba hned pod čelním sklem, nebo na střeše kabiny. Maximalizovat sklon.
Jenže realita je vidět, když potkáváš zemědělskou techniku,třeba manipulátory mají světla dost vysoko a ani nemusí být horizont a v jednom okamžiku tě oslní.
Na horizontu tě oslní vždy vše. ale pokud by měla všechna vozidla světla ve stejné úrovni ( ne v urovni některých zpětných zrcátek), tak oslnění bude výrazně méně.
ericn
Vždycky byla, je a nejspíš i bude. Je to takové malé UFO na kolech, design je neotřelý a uvidíme jak bude fungovat. Design Kony lidi vždy rozděloval, kupodivu ten u elektrické verze byl v uhlazenější a víc v pohodě. I tak jich po cestách jezdí celkem dost a pořád jsou za rozumné peníze, jak nové, tak jeté.
Co mě těší je, že stále zachovává výběr - benzin, hybrid i elektro - ať si každý vybere, co chce :yes:
Co mě těší je, že stále zachovává výběr - benzin, hybrid i elektro - ať si každý vybere, co chce :yes:
Ano. Vypadá dobře. Ale o motorech specificky v článečku ani ťuk.... 😒
Pretoze este nezverejnili podrobnosti. Musis si clanky aj citat, nielen prezerat obrazky ako leporelo.
Motory budú rovnaké ako pri Nire a i30, nafta už asi nie.
čím méně nafťáků budou prodávat, tím více elektronesmyslů budou muset nějak vnutit trhu, protože benzíny mají velmi vysoké emise CO2
takže je to obtížnější a náročnější, ale volba je jejich
Mazda jde snazší cestou - diesely s MHEV a nízkými emisemi a k tomu je zapotřebí prodat jen pár PHEV, aby se vešli ...
takže je to obtížnější a náročnější, ale volba je jejich
Mazda jde snazší cestou - diesely s MHEV a nízkými emisemi a k tomu je zapotřebí prodat jen pár PHEV, aby se vešli ...