Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Roland Von Wagen
Škoda nepotřebuje prodávat auta se spalovacím motorem. A už vůbec nepotřebuje trhy jako Čína nebo Rusko. Bohatě ji postačí, když přehodnotí svůj cíl 2 miliony aut ročně na 2000 EV za rok. Zaměstnanci to taky ocení. Budou mít víc času pro rodinu.
rohYpnol
Škoda a VW sklízí co zaseli. Kdo seje vítr sklízí bouři :-!
A ti co kupují předražené Škodovky jen financují tyhle šílené vize založené jen na hamižnosti, nenažranosti a naprosto neudržitelném růstu :-!
No, za mě se opět jen děje to, co jsem tady dlouhou dobu v diskusích předpovídal.
A ti co kupují předražené Škodovky jen financují tyhle šílené vize založené jen na hamižnosti, nenažranosti a naprosto neudržitelném růstu :-!
No, za mě se opět jen děje to, co jsem tady dlouhou dobu v diskusích předpovídal.
Sklízí, a nejen Škoda a VW, to, že ukázali Číňanům know-how a ti už je teď nepotřebují. Něco na tom trhli, teď je to možná zničí. Kdyby si aspoň nepřidělávali problémy s tou "revolucí" v interiéru.
Jen jste se nemuseli ptát lůzra Kovandy, ten vidí katastrofu za každým rohem. Na svatbě by věštil rozvod, pro zakopnutí zlomenou nohu.
Jen jste se nemuseli ptát lůzra Kovandy, ten vidí katastrofu za každým rohem. Na svatbě by věštil rozvod, pro zakopnutí zlomenou nohu.
rohYpnol
Za mě je to jednoznačné selhání vedení Škody a VW.
Celkové zacílení je totiž totálně v rozkladu a značky nemají co nabídnout.
1) Modely začaly být šité na míru Číně. Vic chromu, víc laciného designu, víc displaye.... vč. designu. Přitom se vykašlali na tradiční hodnoty, zpracování, materiály, ergonomii...
2) VW místo jasného směřování vlastní cestou na základě vlastních hodnot svých zákazníků začal firemní filozofii kopírování Tesly coby svého vzoru. Přitom troufnu si tvrdit, že průnik mezi množinou zákazníků VW/Škoda a mezi množinou zákazníků Tesly v podstatě byl a je nulový.
3) VW přistoupilo na politiku bez budoucnosti evropského autoprůmyslu v důsledku politické diktatury elektromobility. Udržitelnost rozvoje se vyměnila za politická prázdná hesla bez obsahu, bez reálného základu a bez společenské poptávky.
Tak jak tohle vše může dopadnout...?!? No jediné katastrofou :-!
Celkové zacílení je totiž totálně v rozkladu a značky nemají co nabídnout.
1) Modely začaly být šité na míru Číně. Vic chromu, víc laciného designu, víc displaye.... vč. designu. Přitom se vykašlali na tradiční hodnoty, zpracování, materiály, ergonomii...
2) VW místo jasného směřování vlastní cestou na základě vlastních hodnot svých zákazníků začal firemní filozofii kopírování Tesly coby svého vzoru. Přitom troufnu si tvrdit, že průnik mezi množinou zákazníků VW/Škoda a mezi množinou zákazníků Tesly v podstatě byl a je nulový.
3) VW přistoupilo na politiku bez budoucnosti evropského autoprůmyslu v důsledku politické diktatury elektromobility. Udržitelnost rozvoje se vyměnila za politická prázdná hesla bez obsahu, bez reálného základu a bez společenské poptávky.
Tak jak tohle vše může dopadnout...?!? No jediné katastrofou :-!
Skvěle vystiženo, líp bych to neřekl. Kdyby se tohohle marasmu ve VW dožil Piech, muselo by ho to klepnout... 😲 😒 :no:
Skvěle vystiženo správná vzpomínka = právě ON JE praPŘIČINOU proč je na tom VW tak zle = všechno prohospodařil
A nepřekvapuje že si prodavačky typu rohYpnol vymýšlí JÁ JSEM nejLEPŠÍ EKONOM = všichni jsou proti MĚ úplně tupí. Proč? no protože JÁ to chápu TAKHLE = to znamená že ONI BLBĚ 😁
A nepřekvapuje že si prodavačky typu rohYpnol vymýšlí JÁ JSEM nejLEPŠÍ EKONOM = všichni jsou proti MĚ úplně tupí. Proč? no protože JÁ to chápu TAKHLE = to znamená že ONI BLBĚ 😁
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
psel
1) Ano, všechny automobilky to tak dělají, bohužel. Zaplaťpánbůh to je taky j dispozici ve Sportline, kde teda chrom není. Displeje nemají nic společného s Čínou, ty jsou jen levnější variantou a ano VW nezvládl ergonomii ovládání, ale aktuální verze už je stravitelná. Navíc sám VW říká že se zbaví toho touch volantu, což je zlo.
2) Aby bylo možné ustát konkurenci lacinějších BEV, je nutno změnit výrobu a investovat do software. To je klíč k (ne)úspěchu VW, protože vývoj software se nedělá tak jako vývoj vozidla. A napoprvé se to nepovedlo, no. Ale jak jsem psal výše, aktuálně je to stravitelné.
3) Ale kecy o diktatuře EU nepomůžou, koukni, co se děje mimo Evropu a v Číně. Nebo ve Švýcarsku, kde se prodá víc BEV než dieslů? Také diktát EU? Navíc to technicky dává smysl a energeticky je to nejméně náročné.
Dopadne to tak, že se podíl BEV bude zvyšovat, jejich sena se bude snižovat, infrastruktura zlepšovat a nakonec bude nenormální si nekoupit BEV.
2) Aby bylo možné ustát konkurenci lacinějších BEV, je nutno změnit výrobu a investovat do software. To je klíč k (ne)úspěchu VW, protože vývoj software se nedělá tak jako vývoj vozidla. A napoprvé se to nepovedlo, no. Ale jak jsem psal výše, aktuálně je to stravitelné.
3) Ale kecy o diktatuře EU nepomůžou, koukni, co se děje mimo Evropu a v Číně. Nebo ve Švýcarsku, kde se prodá víc BEV než dieslů? Také diktát EU? Navíc to technicky dává smysl a energeticky je to nejméně náročné.
Dopadne to tak, že se podíl BEV bude zvyšovat, jejich sena se bude snižovat, infrastruktura zlepšovat a nakonec bude nenormální si nekoupit BEV.
twistedTSD
Čína už vše okopírovala a evropské parazity nepotřebuje. Teď ještě prubnout Indii, jestli by tam během evropského blouznění o záchraně planety pomocí čisté elektrické digibudoucnosti nešlo dalších 50 let recyklovat MQB. A mezitím na evropský trh nastoupí Čína s podstatně výhodnějšími baterkáči z rud vytěžených africkými dětmi v čínských dolech. Nezbývá než popřát hodně štěstí.
Divny Svet
že nemá na konkurenciu, tak stiahla chvost. No, tak o chíľu stiahne chvost už všade 😄 😄 😄 :-! Stačí ešte chvíľu tlačiť ten ich priblblý eV marketing a cenovú politiku a je vymaľované. :no:
Well-being
jednoduchý, vyrábět taková auta, která zákazníci požadují. Avšak zelené šílenství v tom brání :no:
To však Škodovka neovlivní, je to politická záležitost 😒
To však Škodovka neovlivní, je to politická záležitost 😒
Indie a Vietnam jako Čína,
i tam bude Škodárna předražená
Charakteristika Indie a Vietnamu - jejich největších automobilek
Jak Tata tak Vinfast mají High End také od Foxconnu, nebudou horší než čínské automobilky.
Takže konkurence bude ještě drsnější než v Číně.
Každopádně těší mě moje vizionářství. Už před více jak dvěma lety jsem tu psal, že Škodovka je v Číně odepsaná. A to ještě jakési prodeje měli. Reakce od zdejších "guru" byly něco ve stylu, že jsem pitomec, který neví, který bije.
V Číně se vyrábí levně. Nedodržují normy, maká se tam minimálně 10 hodin, 6 dní v týdnu,... To je pak auto prostě levné.
Kdyby *** v EU byly co k čemu, tak nahodí clo 25 % a hned by jsme viděli, jak schopní jsou. Museli by začít vyrábět tady, s naší byrokracií a daňovou zátěží, museli by dodržet všechny normy a ještě by byli rádi, pokud by postavili komplet halu (od kopě pozemku do rozběhnutí linky) do 5 let.