Testy
Mr.Murphy
6
V Tonale mas tlacitka a dobry infotaiment. Bihuzel Italove tentokrat zapomeli pridat motor.... 😢
Přejít do diskuze
iudex
Zdá sa, že nová X1 sa celkom vydarila, aj inde som čítal pochvalné recenzie. Fajn je, že hoci je to najnižšia rada X, je to reálne použiteľné ako rodinné auto, dostatok priestoru vzadu aj v kufri, zrejme práve vďaka FWD platforme je ten odstup od X3 minimálny (ak z hľadiska priestoru vôbec nejaký je). Chválené sú aj jazdné vlastnosti, na rozdiel od 1er(2erGC a ich hot verzií tu predokolková platforma ničomu nevadí, notabene pri štvorkolke.
A napokon je fajn, že exteriér je bez posledných dizajnových excesov á la XM či X7, stále klasické BMW, pritom na pohľad moderné.
O to väčšia škoda, že ten interiér zmršili kompletne dotykovým ovládaním. Keby to aspoň spravili kombinovane ako pri faceliftovanej 3er, teda je tam síce dotykáč, ale stále zostáva kolečko iDrive a pár fyzických tlačidiel. Ale tu kolečko, ako aj všetky fyzické tlačidlá dali preč a ponechali výhradne dotyk. A to je z môjho pohľadu problém a deal-breaker. Fakt škoda pri inak podarenom aute.
A napokon je fajn, že exteriér je bez posledných dizajnových excesov á la XM či X7, stále klasické BMW, pritom na pohľad moderné.
O to väčšia škoda, že ten interiér zmršili kompletne dotykovým ovládaním. Keby to aspoň spravili kombinovane ako pri faceliftovanej 3er, teda je tam síce dotykáč, ale stále zostáva kolečko iDrive a pár fyzických tlačidiel. Ale tu kolečko, ako aj všetky fyzické tlačidlá dali preč a ponechali výhradne dotyk. A to je z môjho pohľadu problém a deal-breaker. Fakt škoda pri inak podarenom aute.
rohYpnol
Od Mazdy mě asi vždy odradi totální neefektivita konstrukce aut vzhledem k prostornosti a pak mizerný antokoroz a kvalita laku.
A ano, 1000x mi tu může někdo psát o tom jak dnešní Mazdy už nereznou... Já naopak říkám - bohužel už opět reznou i jiní než Mazda....
A ano, 1000x mi tu může někdo psát o tom jak dnešní Mazdy už nereznou... Já naopak říkám - bohužel už opět reznou i jiní než Mazda....
Mokrous
Paráda! Tady je krásně vidět, že menší auto má prakticky identický vnitřní prostor jen díky koncepci pro čtyřválce s předním pohonem. Škoda toho interiéru.
Jirka B.
Presne v tehle kombinaci, akorat jina barva. Nahradila G21 (330i). Ocenuji vice mista proti trojce, tichy podvozek a uzasny design. IDrive mi chybi ale ztrata to neni tak velka, uz jsem si zvykl. Co mne sseerree, ze v roce 2022 nema bmw k dispozici hlasove ovladani v cestine. To je fakt mega fail. Jinako navigace mi mluvi česky ale s anglickym prizvukem. ;-\ A prevodovka cuka a ne ze ne. Dvojspojka Aisin se proste sametove radicimu menici od ZF nevyrovna. Staci stracit dve hodiny v zacpe a pochopite. Ale i tak spokojenost!
webpaja
On by to upřímně byl dealbreaker, pokud by konkurence nabízela právě něco á la idrive. To však nikdo nemá. Nicméně souhlas, tahle obrovská výhoda BMW zmizela a je to nesmírná škoda.
Motor je ideál, podvozek slušně odladěný, prostor to má...v zásadě těžko co vytknout.
Motor je ideál, podvozek slušně odladěný, prostor to má...v zásadě těžko co vytknout.
rohYpnol
Bohužel platí, že levné modely budou mít jen dotykové ovládání a tlačítka se stanou výsadou dražších modelů... 😢 Resp. už se vlastně tak stalo.
A co je horší, tak i BMW se potýká s neodladěním těchto nových infotainmentů. To, co se nikdy dříve nestávalo, je dnes realitou - stávkující zamrzávající infotainment BMW plný chyb... :no:
A co je horší, tak i BMW se potýká s neodladěním těchto nových infotainmentů. To, co se nikdy dříve nestávalo, je dnes realitou - stávkující zamrzávající infotainment BMW plný chyb... :no:
kyklop
Máš pravdu, ale asi by som nebral do úvahy novinársku spotrebu, takže po "hladové oko" to bude skôr 500km. Etalón to nie je, ale ani nič čo by mňa osobne od takého auta odrádzalo..
xxc
Zväčšenie palivovej nádrže
52 €
Obzvlášť praktický prvok pre dlhé cesty: Väčšia nádrž na palivo s objemom zvýšeným približne o 9 litrov. Vaším benefitom je výrazné predĺženie dojazdu a menej časté tankovanie.
52 €
Obzvlášť praktický prvok pre dlhé cesty: Väčšia nádrž na palivo s objemom zvýšeným približne o 9 litrov. Vaším benefitom je výrazné predĺženie dojazdu a menej časté tankovanie.
kozakm
CX-60 je o tridu vetsi jen na papire, podelny prostor vzadu je tragicky, to pro rodinu nechces
fOE
Bida jako EV to nebude, jasne, ale 1) nejsilensji benzin 2) x1 kolem me je nejcasteji jedine / hlavni auto v rodine, co ma umet vsechno 3) z 8l bude v zime snadno 9l a to se bavime o hladovem oku po ujeti kolik, 420km?
Konec sveta to neni, ale otravovalo by me to hodne, zvlast kdyz na to neni duvod, naftak si veze stejnou 45l nadrz a k tomu dalsi 15l na mocovinu? Kdyz budu parafrazovat socana Spidlu: zdroje tedy jsou.
Konec sveta to neni, ale otravovalo by me to hodne, zvlast kdyz na to neni duvod, naftak si veze stejnou 45l nadrz a k tomu dalsi 15l na mocovinu? Kdyz budu parafrazovat socana Spidlu: zdroje tedy jsou.
webpaja
Pořád tam je pohodlný dojezd 500km, při síti benzínových stanic to není takové drama jako u EV 😉
iudex
Tomu rozumiem, len ono aj keď je to najlacnejšie Xko, furt to nie je lacné auto a dať prémiové prachy za kompaktné SUV, tak ma štve, že nemá prémiovú ergonómiu. Osobne by som pri X1 zvažoval, či nenaškriabem na X3 a keby nie, idem napr. do Mazdy, kde mám špičkovú ergonómiu za podstatne menšie prachy (CX-5), alebo za rovnaké prachy o triedu väčšie auto so šesťvalcom (CX-60).
wangaone
Zdarec redakce. 2x dotaz.
- Jak se vám zdála svítivost matrix světel? Neni to laser light, zajímá mne zda je citlivost při stínovaní ok.
- Subjektivní názor na audio HK - Nemůžu o tom hifi HK najit nejak informace. Hra to subjektivně cistě?
- Jak se vám zdála svítivost matrix světel? Neni to laser light, zajímá mne zda je citlivost při stínovaní ok.
- Subjektivní názor na audio HK - Nemůžu o tom hifi HK najit nejak informace. Hra to subjektivně cistě?
Tomáš
to má jen 45l nádržku?
Nezveřejňujou místo toho spíš velikost nádrže na ostříkovače? 😲 😄
Nezveřejňujou místo toho spíš velikost nádrže na ostříkovače? 😲 😄
Tomáš
Podepisuju taky.
Jo a naučil jsem se tu nové slovo - "deal-breaker" 😄 Pěkné :yes:
Já si nemůžu pomoct, ale ten displej se do auta prostě nehodí. Už jsem si zvykl na ten displej v Áčku a i tenkrát jsem si zvykl rychle a v podstatě mi to vadilo jen málo, ale tady je to takový divný. To, že zmizel iDrive a základní tlačítka je průšvih a opravdu deal-breaker. A určitě to tam ani zase neumí nakreslit ani normální budíky, že? Fuj!
Ono toho mizí víc - předchozí generace 3er měla otočný ovladač světel, pak s novou přišly tlačítka. U iDrive byly nejdříve tlačítka, teďka tam jsou takový divný mikrospínače, vypadá to jako takovej sdruženej ovladač, no holt šetří se 😒 i na 2M autě. Ach jo. Starší = lepší.
Jo a naučil jsem se tu nové slovo - "deal-breaker" 😄 Pěkné :yes:
Já si nemůžu pomoct, ale ten displej se do auta prostě nehodí. Už jsem si zvykl na ten displej v Áčku a i tenkrát jsem si zvykl rychle a v podstatě mi to vadilo jen málo, ale tady je to takový divný. To, že zmizel iDrive a základní tlačítka je průšvih a opravdu deal-breaker. A určitě to tam ani zase neumí nakreslit ani normální budíky, že? Fuj!
Ono toho mizí víc - předchozí generace 3er měla otočný ovladač světel, pak s novou přišly tlačítka. U iDrive byly nejdříve tlačítka, teďka tam jsou takový divný mikrospínače, vypadá to jako takovej sdruženej ovladač, no holt šetří se 😒 i na 2M autě. Ach jo. Starší = lepší.
Tomáš
Podepisuju taky.
Jo a naučil jsem se tu nové slovo - "deal-breaker" 😄 Pěkné :yes:
Já si nemůžu pomoct, ale ten displej se do auta prostě nehodí. Už jsem si zvykl na ten displej v Áčku a i tenkrát jsem si zvykl rychle a v podstatě mi to vadilo jen málo, ale tady je to takový divný. To, že zmizel iDrive a základní tlačítka je průšvih a opravdu deal-breaker. A určitě to tam ani zase neumí nakreslit ani normální budíky, že? Fuj!
Ono toho mizí víc - předchozí generace 3er měla otočný ovladač světel, pak s novou přišly tlačítka. U iDrive byly nejdříve tlačítka, teďka tam jsou takový divný mikrospínače, vypadá to jako takovej sdruženej ovladač, no holt šetří se 😒 i na 2M autě. Ach jo. Starší = lepší.
Jo a naučil jsem se tu nové slovo - "deal-breaker" 😄 Pěkné :yes:
Já si nemůžu pomoct, ale ten displej se do auta prostě nehodí. Už jsem si zvykl na ten displej v Áčku a i tenkrát jsem si zvykl rychle a v podstatě mi to vadilo jen málo, ale tady je to takový divný. To, že zmizel iDrive a základní tlačítka je průšvih a opravdu deal-breaker. A určitě to tam ani zase neumí nakreslit ani normální budíky, že? Fuj!
Ono toho mizí víc - předchozí generace 3er měla otočný ovladač světel, pak s novou přišly tlačítka. U iDrive byly nejdříve tlačítka, teďka tam jsou takový divný mikrospínače, vypadá to jako takovej sdruženej ovladač, no holt šetří se 😒 i na 2M autě. Ach jo. Starší = lepší.
Rado96
Ak si to nakonfigurujem triezvo tak auto je za dobre peniaze. A vyzera naozaj dobre👍
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ptr078
No v dnesnej dobe maju lak na prd vsetci, sa pozri na pomarance na novej 7micke od bmw
Dinar
Že je ergonomie toho nového matlacího idrive 8 na ho.no, s tím souhlas, ale o tom, že by stávkoval, zamrzal nebo byl neodladěný, jsem neslyšel, tím nemyslím, že by se někomu nestalo že mu zastávkoval (na netu určitě něco najdeš), ale není to nic, co by se dělo běžně, resp. z hlediska výskytu nestávalo i u idrivů předchozích.