Nabídka značky DS Automobiles v Evropě aktuálně zahrnuje čtyři modely. Pozici vlajkové lodi zastává DS 9, vůz, který do hry vrací „velký francouzský sedan“.
Pri čítaní nadpisu som práve jedol “mlsku” a teraz mám už po nej ako mi zabehla. Žiadne rozumné slovo k cene ma ani nenapadá alebo to už tu máme takú hyperinfláciu?
Oni to jsou vůbec takoví kouzelníci s cenou. Na stránkách DS je v přehledu modelů u DS9 cena "od 1 325 000 s DPH". Po kliknutí na "Objevte více" se otevře stránka samotného modelu a tam už je "od 1 525 000 s DPH". No a když dám konfigurovat, tak je v přehledu konfigurovatelných modelů u DS9 dokonce "OD 1 775 000 KČ VČ. DPH". Skutečně to tak je, opakovaně, moc tomu nerozumím. Co klik, to 200k navrch.
A dalším klikem se můžu dostat na auto.cz, kde už je dokonce 2,4 milionu. :D
No a přesně takhle potom funguje ten software v celým autě. Na něco klikneš a ono to udělá něco jinýho, nebo nic. Prostě líp očalouněná 508 s el. motorkem na zadku.
i když odmyslím ty nesmysly ve výbavě za statisíce, tak to auto na mě působí že bych musel hledat hodně důvodů, abych připlatil byť jen 250 tisíc oproti Superbu iV.... :-) S tím se to snad může srovnávat.... rozhodně ne s něčím lepším....
hele jasný, na druhou stranu ten "celokožený interiér" je příplatek za raketu. I když je jasné že i základ bude hezčí než ten zestárlý superb. Ale auto není jen o interiéru, ale třeba taky o nepoznatelném připojování spalováku, což Sup umí a ten Citroen ne. A taky o místu na hlavu vzadu a o spotřebě.... z toho co tester píše mi připadá že to žere tak minimálně o 2 litry víc jak Superb v jakémkoliv režimu. A ta zoufale malá nádrž, to je teda taky dílo...
U nas v Ds jezdi dva doktoři a jedna dcera doktora. Oni jsou jinde, pomáhají a nechtějí uz nemecke auto, nedejboze bmw, ktere je agresivni a ma ho kdejakej veprovej krk na leasing a po roce vrati. Takze pokud mas po rodicich a babce nekolik pozemku a jsi Mudr., a chces bejt videt, tak tohle dava smysl. Chapes to? 😅
Ač jsem DS vždy fandil a čekal jsem že se prosadí, tak bohužel poslední modely jsou stále jen navoněná bída s totálně přemrštěnou cenou...
Kdybych měl fiance tak skočím do Lexus ES LUXURY INNOVATION a budu spokojený člověk, pokud bych už měl rozpočet volnější typický rentier, tak samozřejmě LS SUPERIOR + KIRIKO GLASS nebo SUPERIOR + NISHIJIN a jezdil bych na snovém zenovém obláčku
1,6 l motůrek do sekačky v autě za 2,3 mil Kč, to jako vážně?? a s tím cukáním a malou nádrží. Když se vybije baterie, na dálnici hodně rychle tak spotřeba 10-13 litrů a 42 litrová nádrž, bez baterky to bude mít dynamiku 20 roků staré škodovky. A vozit sebou kabely k nabíjení často špinavé či očůrané od psa - to nechceš. A hlavně jezdit jen kolem nabíječek a po 20 km baterka opět vybitá a dynamika a spotřeba v háji. to jako fakt v autě za 2,3 mega?? to budou prodeje.. Když si koupím auto za 2,3 mega tak očekávám 8-válec a pořádné auto s výkonem, a nebo alespoň nějaký hodně kultivovany 6-válec na naftu..a ne ucukaný motůrek do sekačky.. zešíleli jste??
Takže realita potvrdila, že jde o mainstreamovou techniku zabalenou do hezkých materiálů za šílenou cenu, jinak řečeno naleštěná bída.
Když to porovnám s prémií, kterou znám nejlépe, tj. BMW, tak 545e začíná pod 2M, takže konfigurace za 2.4M ani nebude daleko výbavou. Jenomže ta 545e zadupe DS9 do země prakticky ve všem. Ani se mi moc nechce psát o tom, že jsou to rádoby konkurenti. A kdyby šlo jen o jakýsi vrchol pro ukázání techniky, slabší verze DS9 jsou snad dražší než 530e. Solidní úlet.
Jel jsem jen s 225k pežotím hybridem, ale taky se mi jeho chování při sportovní jízdě líbilo. Hezky spojoval výhody obou pohonů.
Ale auto jako takové... je fascinující. Svou zbytečností. Něco jako Phaeton, akorát ten měl prémiovou techniku a prémiově se vyráběl. Tohle je pořád Pežot se silnějšími elektromotory, načančaným interiérem (teda kromě toho ovládání oken, proč se do háje vrací umístění tlačítek á la Felicia?), malou nádrží a průměrným podvozkem.
Tento projekt je prepadák a tešiť sa z neho môže maximálne pár zberateľov DS. Vidím hneď tri problémy.
1: Neskoré uvedenie na trh. Mal som možnosť jazdiť s novým DS4 a je to asi jediné DS, ktoré sa mi pozdáva. Oproti nemu je aj ovládaním DS9 stará haraburda, ktorá mala prísť v čase DS7 Crossback, teda takých 5 rokov dozadu. Teraz je už neskoro.
2: Od začiatku sa počítalo, že kľúčovým trhom bude Čína. Lenže ani tam nie sú blbí a kto chcel francúzsky sedan, radšej si kúpil lacnejší Peugeot 508L. Dizajnovo tá DS9 zas nie je nijak výnimočná.
3: Cena. Aj pri dnešnej inflácii úplne ustrelená a pri použitej technológii neadekvátna. Verím, že v dnešnej situácii by tento projekt už nedostal zelenú. Toto je taký prúser, že pri ňom aj Kia Stinger vyzerala ako rozumné rozhodnutie.
To by bolo k DS9 asi aj všetko, poslať jeden kus do múzea a dovidenia. Dúfam, že takéto rozhodnutia sa nezopakujú niekde pri Lancii alebo Alfe.
Myslíš do toho projektu naliali veľa? Výroba v Číne, technika klasická koncernová, tých pár cingrlátok a materiálov veľa neurobí. Skôr to vidím ako snahu opiť zákazníka rožkom, ale očividne ani číňan nie je úplne blbý a tak to teraz skúšajú aj inde.
Naprosto souhlasím, podle mě vzali C6 pro čínský trh kterou upravili na DS9... proto jsou tam ty archaické prvky... To auto by mělo cenově končit na 1.6 milionu max v plné výbavě
Lexus ES taky exot nabídne vše o 100% lépe v každém směru
Jinak z Lancie má být čistě elektrická značka, takže se bojím, že tam bude asi dost úletů
Za 2,5 mega su uz ine kary... od mb bmw lexusu ci audiny.... uz teraz mi toto ds pride vizualne aj cenou out... a nerobim si iluzie ze aj technikou by to mohlo byt nieco extra.... v cine ich mozno zopar nalestenych predaju ale u nas v eu je to bez sance
Chtěl jsem něco napsat.... ale došla mi slova. Jako je to krásné.... motor... no ok. Pokud máš jiné preference... ale za ty kačky to je doslova Pomník bláznovství. Asi bych se pak obloukem vyhýbal dealerství bmw ... atd.
To si tak v Stellantise (resp. PSA) kedysi povedali "urobime znacku DS, bude to premia, a nasadime na to 2x vyssie ceny!". Lenze takto premiova znacka nevznika...