Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeŠéf VW slibuje vylepšení infotainmentu, dostane nový software i hardware
48 komentářů
RiMa
Mam Golf 8 (sluzebni) ve vybave Style.
Domnivam se, ze starsi generace lidi by s takovym autem nemohla fungovat. Muj otec se obavam, ze by nebyl ochoten ani nastartovat a odjet. (pokud by pochopil kde se startuje a jak se to auto ovlada).
Asistenti jsou zbrkli, auto permanentne pipa, piska, brzdi.
Vypnuti funkce aby brzdilo pred obci se mi podarilo po nekolika dnech e😜erimentovani. Pod funkco Eco neco(ted nevim jak se ta polozka jmenovala) bych to vazne necekal.
A nejvetsi problem mam s automatickym vyhrivanim volantu a sedacky. Pokud se mi vyhrivani volantu vzdy samo zapne pri nizsi venkovni teplote, sedacka to udela jednou, dvakrat a pak uz ne a v menu se tato funkce deaktivuje. Asi je chyba (nebo urcite je chyba) na me strane, ale proste jako uzivatel to nechapu, nevim co a proc deaktuvuje tyto automaticke funkce, respektive proc jen sedacku a volant nikoliv...
Celkove jen muzu rict, ze nikomu GOLF nedoporucim, kazdeho bych odradil. Male, strasne, osklive hrozne auto! Premyslim nad necim pozitivnim... ano, funkce plachteni se mi libi. Tak slava, jedno pozitivum tam je (presedl jsem z posledni generace Mazda 6)
Domnivam se, ze starsi generace lidi by s takovym autem nemohla fungovat. Muj otec se obavam, ze by nebyl ochoten ani nastartovat a odjet. (pokud by pochopil kde se startuje a jak se to auto ovlada).
Asistenti jsou zbrkli, auto permanentne pipa, piska, brzdi.
Vypnuti funkce aby brzdilo pred obci se mi podarilo po nekolika dnech e😜erimentovani. Pod funkco Eco neco(ted nevim jak se ta polozka jmenovala) bych to vazne necekal.
A nejvetsi problem mam s automatickym vyhrivanim volantu a sedacky. Pokud se mi vyhrivani volantu vzdy samo zapne pri nizsi venkovni teplote, sedacka to udela jednou, dvakrat a pak uz ne a v menu se tato funkce deaktivuje. Asi je chyba (nebo urcite je chyba) na me strane, ale proste jako uzivatel to nechapu, nevim co a proc deaktuvuje tyto automaticke funkce, respektive proc jen sedacku a volant nikoliv...
Celkove jen muzu rict, ze nikomu GOLF nedoporucim, kazdeho bych odradil. Male, strasne, osklive hrozne auto! Premyslim nad necim pozitivnim... ano, funkce plachteni se mi libi. Tak slava, jedno pozitivum tam je (presedl jsem z posledni generace Mazda 6)
MOJEJMENO
A ten zprzněný nedodělek ve Škodovkách je jako v poho??
RiMa
Příspěvek podléhá schvalování.
JirkaVejrazka
Nedavno jsem si u sveho auta uvedomil jednu vec, kterou jsem povazoval za samozrejmou a ona je vlastne celkem genialni. Misto podsvicenych tlacitek je ve strope jedna mala dioda nasmerovana cilene jen na ovladaci prvky okolo infotanmentu. Pri jizde to nerusi, vlastne to neni vubec videt, ale tlacitka jsou i v noci viditelna. Nesviti to moc, jen dost na to abyste ovladaci prvky rozpoznali a pritom to vizualne nerusilo uprostred noci.
Passat to měl historicky, škodovky pokud vím ne. Prémie to tak má, aby člověk v noci našel bez rozsvícení v interiéru ovladač od garáže...
Hura, moje auto je od ted premie 😉
Jo, tak to moje B8 teda taky 😁 a GVII to měl tuším už taky.
Jak jsi psal, neruší to a přitom jsi schopen se zorientovat.
B8 má navíc systém stropních LED modulů, které mají jas nastavitelný ve velmi širokém rozsahu jako součást Ambient Light. Není dobré to příliš zesilovat, aby člověk viděl dobře ven, ale na druhou stranu určitý jas ochrání oko před extrémním šokem mezi absolutní tmou a prdou od protijedoucího auta s blbě seřízenými světly a nebo dálkovými.
Jak jsi psal, neruší to a přitom jsi schopen se zorientovat.
B8 má navíc systém stropních LED modulů, které mají jas nastavitelný ve velmi širokém rozsahu jako součást Ambient Light. Není dobré to příliš zesilovat, aby člověk viděl dobře ven, ale na druhou stranu určitý jas ochrání oko před extrémním šokem mezi absolutní tmou a prdou od protijedoucího auta s blbě seřízenými světly a nebo dálkovými.
Jako - z pohledu uživatele - dokud to funguje, tak je asi lepší podsvícené tlačítko než dioda. Nebo ne?
Však tak to být mělo. Ale protože vysoce inteligentně během vývoje zrušili obojí, tak najednou ovládací prvky nebyly osvětlené nijak a nikdo se neobtěžoval s tím něco dělat.
Mr.Murphy
.... to co koncern VW dává do aut a vydává za infotaiment mě dokonale odradilo. Fakt NIKDY. A to jsem ve firmě se Supem i dvěma O3 fakt hodně spokojený. Ale musím vyjádřit respekt k tomu, že to šéf koncernu prostě relativně otevřeně přizná a slíbí nápravu. V dnešní době bych čekal spíš marketingové mlžení....
Tak třeba i Sup další generace už dostane něco funkčního, rád si ho pak koupím.... :yes:
Tak třeba i Sup další generace už dostane něco funkčního, rád si ho pak koupím.... :yes:
ale je to jinak, teče jim do bot 😄 😄 😄 😄 prodeje padají, EV nestíhají, prodeje v Číně padají o desítky procent, tak si pánové ve Vlkohhradu milostivě vzpomněli za evropské zákazníky ... :-!
... je mi jasný že to nedělají z lásky, ale z nouze. Ale i tak prostě cením, když v dnešní době kdokoliv uzná chybu.
Taky se slzou v oku vzpomínám na svou OIII s DSG. Už jen proto, že ten současný volič automatu občas nepadne tam, kde se nasměruje. Dále infotaiment je děs, zrovna teď, když je chladno, tak se probouzí rychlostí ztuhlého oleje v motoru a oproti Octavii III. ta současná O IV ho*no svítí!
Jaky tam mas svetla?
Svyho casu jsem mel Golf 6, byl super az na ty svetla, to byla slabota. Asi chteli priplatit za xenony.
“Ono” se to takhle obcas dela, abys lidi motivoval pekne zaplatit za lepsi…
Svyho casu jsem mel Golf 6, byl super az na ty svetla, to byla slabota. Asi chteli priplatit za xenony.
“Ono” se to takhle obcas dela, abys lidi motivoval pekne zaplatit za lepsi…
Jsou tam normál LED, ale asi slabší, než o O III. Xenony se už od O II nedávají , myslím, ale i ty jsme měl a svítily lepe, než to, co je teď. Ze světel jsme zklamaní ve firmě všichni právě proto, že jsme přecházeli z O III.
To je jak VW přišel s tim, že začne davat snad několikanasobně vykonnějši HW, prostě takova až senzace.
Začal ho davat ? No to sice ano, ale nejspiš na urovni změny vyrobce. Ale otazka, bylo to zapotřebi ? Ne nebylo. A proč, protože realny přinos byl na urovni nula. Přinosem byl přechod na SW s čislem 189., i když, už 180 nebyl žadny šnek. A teď neberu v potaz zmetky jak SW či HW, ktere VW produkoval až někdy do začatku roku 2021 u provedeni R ještě dele zřejmě vzhledm k tomu, že přišel značně později a s ne uplně shodnym HW včetně ŘJ atd.
No a ja doslova a do pismene přesedal sice ne ze škodovky, ale z golfa 8 generace do superba před FL, ktereho jsem měl v uživani 12 dni. Sice neměl ten nejvyšši model infotainmentu , ale ten s menšim displejem tušim amundsen to byl. A třeba u te vyšši verze s většim dotykem by to bylo zase jinak.
Nicmeně infot. zřejmě amundsen byl jak po SW tak HW strance pocitově o několik generaci zaostalejši a horši. Ja si vybavil Sync 2 z forda ke kteremu to mělo bliže než to co bylo v golfu ze ktereho jsem přesedal.
A vzhledem k tomu, že golf je navic přispusoben čistě dotykovemu ovladani k tomu lepši HW předevšim v podobě displeje a jeho dotykove plochy, ktery je navic da se řict v idealni pozici se ten superb za jizdy skrze displej ovladal jasně krkolomněji a obtižněji. Holt se projevil utopenějši displej.
Začal ho davat ? No to sice ano, ale nejspiš na urovni změny vyrobce. Ale otazka, bylo to zapotřebi ? Ne nebylo. A proč, protože realny přinos byl na urovni nula. Přinosem byl přechod na SW s čislem 189., i když, už 180 nebyl žadny šnek. A teď neberu v potaz zmetky jak SW či HW, ktere VW produkoval až někdy do začatku roku 2021 u provedeni R ještě dele zřejmě vzhledm k tomu, že přišel značně později a s ne uplně shodnym HW včetně ŘJ atd.
No a ja doslova a do pismene přesedal sice ne ze škodovky, ale z golfa 8 generace do superba před FL, ktereho jsem měl v uživani 12 dni. Sice neměl ten nejvyšši model infotainmentu , ale ten s menšim displejem tušim amundsen to byl. A třeba u te vyšši verze s většim dotykem by to bylo zase jinak.
Nicmeně infot. zřejmě amundsen byl jak po SW tak HW strance pocitově o několik generaci zaostalejši a horši. Ja si vybavil Sync 2 z forda ke kteremu to mělo bliže než to co bylo v golfu ze ktereho jsem přesedal.
A vzhledem k tomu, že golf je navic přispusoben čistě dotykovemu ovladani k tomu lepši HW předevšim v podobě displeje a jeho dotykove plochy, ktery je navic da se řict v idealni pozici se ten superb za jizdy skrze displej ovladal jasně krkolomněji a obtižněji. Holt se projevil utopenějši displej.
Tak pozor, abys příště nezkusil třeba pátečního Peugeota 508... To bylo peklo, že kam se OIV hrabe...
Ale jinak souhlas, dnešní infotainmenty to je opravdu peklo.
OIII, GVII, to samé SUP,B8, Kodiaq před FL atd., tam všude člověk sednul a jel a celou cestu neřešil problémy. Prostě klid na jízdu. Od té doby jen sratchky, záseky, restarty, nervy a rizikové situace.
Chtěl bych vidět běžného uživatele vozu, který o tyhle 3,14čoviny stojí každej den.
Já jsem hračička a mám rád techniku a elektroniku, jezdím málo a když tak dálky a mám i čas se v autě vrtat a nastavovat si tam kde co a přesto z toho teču. P508 jsem nedal, G8/OIV taky ne. B8FL je na půli cesty a jde to vydržet, ale ani tam už to není bez chyb a občas zuřím taky.
K čemu funkce, když není rychlost a stabilita?
Já můžu bejt rád, že mám ještě řadící páku, kterou najdu po slepu, že mám čudlík na S&S, že si auto pamatuje navolený režim i po vypnutí, že nemá přecitlivělý asistenty a moc s nima neprudí a lane assist jde vypnout ťuknutím na páčku a volant, nevibrují mi pedály, vše je ergonomické, podsvětlené a funkční a panel klimy je samostatný. Takže v 95% času je to v pohodě. I když po startu taky potřebuje pár vteřin, aby se probudil. Není dobrý 2s po zapnutí dát zpátečku a poslat to do řady aut a spoléhat na kamery...
OIV/G8 atd. to je děs. Zešílel bych v tom jezdit. Po startu hledat v zaseklým menu S&S, 100x za den přepínat režim (ideálně v RS, GTI/GTD z dunihlavu do normálu), pak vypínat asistenty, potmě se snažit zesílit/ztlumit rádi👋hovor na posuvníku, kterej radši zamrznul, vypnout výhřev sedaček na zaseklým displayi atd... Do tejdne bych to rozbil železnou tyčí, nebo se soudil s prodejcem o odstoupení od kupní smlouvy. Ostuda, ostuda, ostuda.
Kéž by se VW poučil, sklopil uši, přestal vymejšlet po tisící kolo a vrátil jejich autům to, proč byly oblíbené. Ergonomii a funkčnost.
Ale jinak souhlas, dnešní infotainmenty to je opravdu peklo.
OIII, GVII, to samé SUP,B8, Kodiaq před FL atd., tam všude člověk sednul a jel a celou cestu neřešil problémy. Prostě klid na jízdu. Od té doby jen sratchky, záseky, restarty, nervy a rizikové situace.
Chtěl bych vidět běžného uživatele vozu, který o tyhle 3,14čoviny stojí každej den.
Já jsem hračička a mám rád techniku a elektroniku, jezdím málo a když tak dálky a mám i čas se v autě vrtat a nastavovat si tam kde co a přesto z toho teču. P508 jsem nedal, G8/OIV taky ne. B8FL je na půli cesty a jde to vydržet, ale ani tam už to není bez chyb a občas zuřím taky.
K čemu funkce, když není rychlost a stabilita?
Já můžu bejt rád, že mám ještě řadící páku, kterou najdu po slepu, že mám čudlík na S&S, že si auto pamatuje navolený režim i po vypnutí, že nemá přecitlivělý asistenty a moc s nima neprudí a lane assist jde vypnout ťuknutím na páčku a volant, nevibrují mi pedály, vše je ergonomické, podsvětlené a funkční a panel klimy je samostatný. Takže v 95% času je to v pohodě. I když po startu taky potřebuje pár vteřin, aby se probudil. Není dobrý 2s po zapnutí dát zpátečku a poslat to do řady aut a spoléhat na kamery...
OIV/G8 atd. to je děs. Zešílel bych v tom jezdit. Po startu hledat v zaseklým menu S&S, 100x za den přepínat režim (ideálně v RS, GTI/GTD z dunihlavu do normálu), pak vypínat asistenty, potmě se snažit zesílit/ztlumit rádi👋hovor na posuvníku, kterej radši zamrznul, vypnout výhřev sedaček na zaseklým displayi atd... Do tejdne bych to rozbil železnou tyčí, nebo se soudil s prodejcem o odstoupení od kupní smlouvy. Ostuda, ostuda, ostuda.
Kéž by se VW poučil, sklopil uši, přestal vymejšlet po tisící kolo a vrátil jejich autům to, proč byly oblíbené. Ergonomii a funkčnost.
https😐/ibb.c👋McS8QLF
Typicky flastenec, lhat a dezinformovat.
A takhle vznikaji internetove nepřesnosti, lži a žvasty.
Typicky flastenec, lhat a dezinformovat.
A takhle vznikaji internetove nepřesnosti, lži a žvasty.
O co se tu snažíš? Jako vždy si jen obhájit vlastní garáž i kdyby to byl ten nejhorší křáp?
Narozdíl od tebe, ty chudáku, jsou i lidi, kteří si přiznají, že šlápli vedle a nadávají na to, co mají a s čím musí jezdit, ať už za svoje, nebo nafasovaný, když to stojí za howno.
Sežeň si radši nějakou nálepku pro sebe, ubožáku.
Narozdíl od tebe, ty chudáku, jsou i lidi, kteří si přiznají, že šlápli vedle a nadávají na to, co mají a s čím musí jezdit, ať už za svoje, nebo nafasovaný, když to stojí za howno.
Sežeň si radši nějakou nálepku pro sebe, ubožáku.
Psat nepřesnosti je jedna věc, ale vyloženě lhat nebo si něco cucat z prstu...takže ubožaka si tu udělal ty sam ze sebe a to ve velkem stylu. Na něco takoveho se věcně neda nebo spiš nechce ani reagovat.
Co si cucám z prstu a v čem lžu ty šašku? Já těma autama jezdím a nebo jsem jezdil.
Na rozdíl od tebe se tu bavím o autech a nezačínám diskuzi urážkama a politickým nálepkováním, ty chudáku.
A nejsem uboh, kterej bude do nebes vynášet jednu značku a při změně garáže zase jinou.
Celej svět vidí a ví, co je to za průser, co VAG předvedl až to musí přiznat i jeho vedení, ale všichni to jsou dezoláti (když už je tohle imbecilní pojmenování teď tolik v módě), jen Mironmen je letadlo.
Na rozdíl od tebe se tu bavím o autech a nezačínám diskuzi urážkama a politickým nálepkováním, ty chudáku.
A nejsem uboh, kterej bude do nebes vynášet jednu značku a při změně garáže zase jinou.
Celej svět vidí a ví, co je to za průser, co VAG předvedl až to musí přiznat i jeho vedení, ale všichni to jsou dezoláti (když už je tohle imbecilní pojmenování teď tolik v módě), jen Mironmen je letadlo.
Už jenom to, že spojuješ dohromady G8 s OIV a buď zapominaš nebo neviš, že škodovka je ta podřizena a to co nefunguje nebo nejde u te škodovky ještě neznamana, že to same plati u VW přitom ty tvrdiš opak a nejde jen o nějaky SW. Dokonce ani tu logiku a možnosti v infot. nemaji stejnou, stejne maji akorat tak označeni SW.
A kdyby byla pravda to jak ty to popisuješ až do součastnosti tak by mi k...a nikdo nevymluvil, že by to nebylo fest znat v nějakem brutalnim ochabnuti zajmu. Sice nesleduju, ale neni nahodou golf nejprodavanějšim modelem nebo druhy na evropskem trhu ? A to ho VW neni schopen ani pořadně vyrabět, kdy patři ke 3 modelum u VW, ktere jsou na tom s produkci vyloženě špatně.
Mě osobně prodejce odrazoval s tim, že ta situace u golfa je opravdu hrozna a jestli raději nechci tiguan tak ať mam auto co nejdřive. Plus dalši přesvědčovaci manevry k tomu.
A kdyby byla pravda to jak ty to popisuješ až do součastnosti tak by mi k...a nikdo nevymluvil, že by to nebylo fest znat v nějakem brutalnim ochabnuti zajmu. Sice nesleduju, ale neni nahodou golf nejprodavanějšim modelem nebo druhy na evropskem trhu ? A to ho VW neni schopen ani pořadně vyrabět, kdy patři ke 3 modelum u VW, ktere jsou na tom s produkci vyloženě špatně.
Mě osobně prodejce odrazoval s tim, že ta situace u golfa je opravdu hrozna a jestli raději nechci tiguan tak ať mam auto co nejdřive. Plus dalši přesvědčovaci manevry k tomu.
Moc dobře víme, jak si obhajuje svoji garáž. S g8 jsme měl tu čest. A ne, nefunguje to spolehlivě, zasekava se to, padá to. V tomhle oceňuji mokrouse, že je schopen přiznat nedostatky svého auta.
A k těm prodejum, to není znak kvality, jak tu někdo neustále opakuje. Nebo už se ho prodalo tolik co corolly? Jestli je to znak kvality, pak je to jen čtvrtina než u Toyoty.
Ale jinak tedy k číslům
https😐/www.statista.com/…ldwide-delivery/
Golf v roce 2017 měl 970tis, v roce 2021 309tis. Tomu říkám úspěch, dostat se na 1/3 za 4 roky. To je ještě větší tragédie než neschopnej ford, kterému prodeje padají déle.
Jestliže se chceš vymluvit na rok 2021, tak corolla mela 1.1M
https😐/www.statista.com/…odels-worldwide/
A v roce 2017 1.28M
https😐/bestsellingcarsblog.com/…rs-in-the-world/
Nějak tam nevidím propad o 70% jako u golfu. I zavtrzený zákazníci to vidí a už zůstávají jen natvrdlý asi, co si to budou obhajovat do roztrhání těla.
A k těm prodejum, to není znak kvality, jak tu někdo neustále opakuje. Nebo už se ho prodalo tolik co corolly? Jestli je to znak kvality, pak je to jen čtvrtina než u Toyoty.
Ale jinak tedy k číslům
https😐/www.statista.com/…ldwide-delivery/
Golf v roce 2017 měl 970tis, v roce 2021 309tis. Tomu říkám úspěch, dostat se na 1/3 za 4 roky. To je ještě větší tragédie než neschopnej ford, kterému prodeje padají déle.
Jestliže se chceš vymluvit na rok 2021, tak corolla mela 1.1M
https😐/www.statista.com/…odels-worldwide/
A v roce 2017 1.28M
https😐/bestsellingcarsblog.com/…rs-in-the-world/
Nějak tam nevidím propad o 70% jako u golfu. I zavtrzený zákazníci to vidí a už zůstávají jen natvrdlý asi, co si to budou obhajovat do roztrhání těla.
Ty si jednoduše k smichu.
Když neviš tak se raději věnuj vyšivani.
Nějak nechapu co mi to tu postuješ a co se mi timhle snažiš řict.
Mě nějaka corolla vubec, ale vubec nezajima tak nechapu na co bych se měl jako vymluvit. Zde je članek o infot. u VW, kde poukazuji jen na některe nepravdy na vic zde uvedenych blabolu nemam naladu a ne o nějakem pomalem a zastaralem tamagotchi v toyotach natož nějakych jejich prodejich. S tim si běž někde na stranky pro duchodce mě to važně nezajima.
Když neviš tak se raději věnuj vyšivani.
Nějak nechapu co mi to tu postuješ a co se mi timhle snažiš řict.
Mě nějaka corolla vubec, ale vubec nezajima tak nechapu na co bych se měl jako vymluvit. Zde je članek o infot. u VW, kde poukazuji jen na některe nepravdy na vic zde uvedenych blabolu nemam naladu a ne o nějakem pomalem a zastaralem tamagotchi v toyotach natož nějakych jejich prodejich. S tim si běž někde na stranky pro duchodce mě to važně nezajima.
Mluvil jsi o prodejích, které nepadají, coz ukazuje pry na kvalitu. Padli o 70%. Corollu jsem dal jako srovnání, aby ses nevymluvil na slabé roky.
Zároveň píšeš, že prodeje určují kvalitu produktu, jsem opět dal srovnání s corollou, která podle tvého vyjádření je tedy 4x kvalitnější a lepší auto.
Ty nepravdy ale píšeš ty. Mokrous má pravdu. Tech videí se dá najít spoustu, kdyz nevěříš recenzim a feedbacku majitelů. Jen si ovhajujes vlastní garáž od a do z, a to i těmi nepravdami a lzivymi výroky. Všichni ví, že infotainment od VW je vadný, poruchovy, nestabilní, jen ty jediný tvrdíš opak.
Ty už si ani nepamatuješ co jsi napsal v minulém příspěvku? Prostě sis koupil další krám a lži ti nepomůžou změnit pravdu.
"A kdyby byla pravda to jak ty to popisuješ až do součastnosti tak by mi k...a nikdo nevymluvil, že by to nebylo fest znat v nějakem brutalnim ochabnuti zajmu. Sice nesleduju, ale neni nahodou golf nejprodavanějšim modelem nebo druhy na evropskem trhu ?"
Jak jsem psal, propad o 70% za 4 roky není ochabnutí zájmu?
Zároveň píšeš, že prodeje určují kvalitu produktu, jsem opět dal srovnání s corollou, která podle tvého vyjádření je tedy 4x kvalitnější a lepší auto.
Ty nepravdy ale píšeš ty. Mokrous má pravdu. Tech videí se dá najít spoustu, kdyz nevěříš recenzim a feedbacku majitelů. Jen si ovhajujes vlastní garáž od a do z, a to i těmi nepravdami a lzivymi výroky. Všichni ví, že infotainment od VW je vadný, poruchovy, nestabilní, jen ty jediný tvrdíš opak.
Ty už si ani nepamatuješ co jsi napsal v minulém příspěvku? Prostě sis koupil další krám a lži ti nepomůžou změnit pravdu.
"A kdyby byla pravda to jak ty to popisuješ až do součastnosti tak by mi k...a nikdo nevymluvil, že by to nebylo fest znat v nějakem brutalnim ochabnuti zajmu. Sice nesleduju, ale neni nahodou golf nejprodavanějšim modelem nebo druhy na evropskem trhu ?"
Jak jsem psal, propad o 70% za 4 roky není ochabnutí zájmu?
Mam vyhodu a zaroveň nevyhodu v tom, že znam řadu věci ohledně G8 až do vyloženě detailu tedy do morku kosti.
A potom vlezt do hospody 4 cenove a u stolu slyšet mistni štamgasty tlachat o politice je to stejne co nejen pod zdejšim člankem. Všechni vše vi nejlepe a vlastně nevi prakticky nic. A k tomu par exotu, kteři sve nerealne moudra opakuji jak zkaženy gramofon a to stači vlest pod par članku.
Podpruměrna inteligence v kombinaci nechapani napsaneho je zbytečna ztrata času. A jen bych se opakoval.
A potom vlezt do hospody 4 cenove a u stolu slyšet mistni štamgasty tlachat o politice je to stejne co nejen pod zdejšim člankem. Všechni vše vi nejlepe a vlastně nevi prakticky nic. A k tomu par exotu, kteři sve nerealne moudra opakuji jak zkaženy gramofon a to stači vlest pod par članku.
Podpruměrna inteligence v kombinaci nechapani napsaneho je zbytečna ztrata času. A jen bych se opakoval.
Samozřejmě. Tady nikdo nikdy s G8 nejel, v životě ho neviděl a jen o něm slyšel z televize. Jsi směšnej. Kdybys to napsal o 7er, S klasse atd, prosím. Ale o golfu? 😒] 😒] 😒]
A co ty prodeje, které jsou pořád stejné, dokazujici, ze je golf kvalitní a jeho infotainment funguje?
Kdyz nechapes psaný text ani toho co ty píšeš, za to my nemůžeme.
Ještě jednou tě cituji😒br />
"A kdyby byla pravda to jak ty to popisuješ až do součastnosti tak by mi k...a nikdo nevymluvil, že by to nebylo fest znat v nějakem brutalnim ochabnuti zajmu. Sice nesleduju, ale neni nahodou golf nejprodavanějšim modelem nebo druhy na evropskem trhu ?"
Golf tedy nemá propad prodejů? Od roku 2017 z 970tis ks se dostal na 309tis loni. Tomu říkáš úspěch? Asi neumíš počítat. Za 4 roky se propadl přesně o 69% na výsledných 31% oproti roku 2017. 4 roky, ani ten ford to nestihl zabít tak rychle. Prostě když někdo udělá z dobrého auta špatné, na prodejích to poznáš.
Z ho* bič neupleteš a jen se snažíš dokázat, že to v garáži je bič, ale ve skutečnosti je to zatím to h*. Až to opraví ( jestli někdy), pak se můžeme bavit, že to funguje. 😒]
A co ty prodeje, které jsou pořád stejné, dokazujici, ze je golf kvalitní a jeho infotainment funguje?
Kdyz nechapes psaný text ani toho co ty píšeš, za to my nemůžeme.
Ještě jednou tě cituji😒br />
"A kdyby byla pravda to jak ty to popisuješ až do součastnosti tak by mi k...a nikdo nevymluvil, že by to nebylo fest znat v nějakem brutalnim ochabnuti zajmu. Sice nesleduju, ale neni nahodou golf nejprodavanějšim modelem nebo druhy na evropskem trhu ?"
Golf tedy nemá propad prodejů? Od roku 2017 z 970tis ks se dostal na 309tis loni. Tomu říkáš úspěch? Asi neumíš počítat. Za 4 roky se propadl přesně o 69% na výsledných 31% oproti roku 2017. 4 roky, ani ten ford to nestihl zabít tak rychle. Prostě když někdo udělá z dobrého auta špatné, na prodejích to poznáš.
Z ho* bič neupleteš a jen se snažíš dokázat, že to v garáži je bič, ale ve skutečnosti je to zatím to h*. Až to opraví ( jestli někdy), pak se můžeme bavit, že to funguje. 😒]
Pěkně napsáno 😉 Pamatuju, jak miromen stejně plamenně obhajoval Focus, co měl v garáži a nebylo na trhu nic lepšího… Všichni ostatní tomu nerozuměli a byli blbci, stejně je to dnes s G8 😒]
Fokus má ale lepší a funkčnější infotainment, než G8, a to i ten, co měl Miromen v garáži s dnes již zastaralou verzí SYNC 😁
p.s. před Fokusem to byl Golf 6 s 1.2TSI
p.s. před Fokusem to byl Golf 6 s 1.2TSI
Ale musím uznat, že tímto tempem prodejů bude golf opravdu větší vzacnost než S klasse. Asi ta kvalita no.
Hele s OIV jezdím už dva roky a ano ten infotaiment je opravdu sra*ka. Nicméně OIV má na liště pod displejem HW tlačítka - zkratky do menu, takže se to ovládat dá poměrně v pohodě. Vypnutí Startstopu je otázka jednoho stisku a tapnutí na velkou 3cm ikonu = trefíš to i za jízdy a ruku si o tu lištu i opřeš. Co je ale horší je start systému, tak půl minuty až minutu to zabere. Pak ovládání klimy - manuální ofuk, uzavřít okruh a vyhřívání předního okna, to je celkem doba, než to uděláš. Asistenty máš všechny na volantu, to je s HW rolery v pohodě…. 😉
Chápu, že se člověk občas musí naučit žít s kdečím. V životě jsou horší věci než infotainment auta. Máš ji služební, nebo dobrovolně za svoje?
Jj služební, takže se s tím člověk musí naučit žít. Soukromně mám aktuální Touran, kde je vše ještě v pořádku 😉
Tomogo
... kdyby motivem k novému infotainmentu, bylo udělat něco dobré. Bohužel u VW (a vlastně u všech), byla hlavně snaha ušetřit na výrobních nákladech a ještě víc oškubat zákazníka.
Proto všude mizí drahá tlačítka a funkce se přesouvají na dotykové obrazovky. Bohužel šetřili až příliš a je to bohužel vidět na celkové kvalitě.
Kdyby to bylo alespoň vidět na ceně, ale VW při své nenažranosti své levněji vyrobené nekvalitní produkty ještě zdražuje. Obrázek si o tom pak může udělat každý sám. 😐
Proto všude mizí drahá tlačítka a funkce se přesouvají na dotykové obrazovky. Bohužel šetřili až příliš a je to bohužel vidět na celkové kvalitě.
Kdyby to bylo alespoň vidět na ceně, ale VW při své nenažranosti své levněji vyrobené nekvalitní produkty ještě zdražuje. Obrázek si o tom pak může udělat každý sám. 😐
Vystihl jsi to naprosto přesně! Je neuvěřitelně absurdní, že když řidič za jízdy drží mobil a je přistižen policií, dostane za to tučnou pokutu, protože přece vážně ohrožuje ostatní účastníky provozu, na které se nemůže soustředit. Ovšem tlapakání po palubním displeji, když nebohý řidič v meníčku loví patřičnou dotykovou plošku, to už nevadí. Neuvěřeitelné! Hlavně když automobilka ušetří pár euro výrobních nákladů! Najednou je oblast aktivní bezpečnosti nepodstatná?!! Tady se sakra otevírá široké pole působnosti pro legislativu EU, která by v této oblasti konečně aspoň jednou mohla přinést něco opravdu přínosného - zákaz pro automobilky prodávají své vozy na trzích EU dávat určité základní ovládací funkce jejich vozů do dotykových ovladačů a naopak nařízení, že tyto funkce musí mít svá fyzická tlačítka!!!
twistedTSD
Přitom by stačilo nebýt banda pretentious eko digi connectivity dementů a dělat interiéry nadále tak, jak bylo zvykem. Kvalitní, s přehledným ovládáním, maximálně s decentním tabletem na desce. Neušetřili by tři koruny na autě, ale neklesaly by prodeje.
Tak hlavně, aby to u VW chodilo na tom starém HW.
Větší vylepšení přijde až s novým HW v 2024.