Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeAbarth 500e oficiálně: Elektrický hot-hatch nabídne 155 koní i zvuk motoru
48 komentářů
Mig_35
2
...na elektřinu, očekávám oslavné ódy na tento výtvor, jen chválu jeho ekologičnosti a to, jaký dává všem smysl :yes:
ericn
5
Tenhle mini fiat je spíš k pláči :no: Ani raději nezmiňují hmotnost a pak cenu. To prostě nechceš…
twistedTSD
6
Za ty peníze nedává.
Mig_35
1
Když je to drahé … tak ses málo snažil 😉
twistedTSD
3
O mě se nestarej, já prťavý elektrický vergl nepotřebuji.
Mig_35
1
potom nechápu, proč to hodnotíš😊
twistedTSD
0
Můžu si hodnotit, co chci.
Mig_35
0
To samozřejmě můžeš. Ale osobně mi třeba nedává smysl vyjadřovat se k ceně rozmetače hnoje, anižto plánuji jeden pořídit, natožpak hodnotit, jestli jeho cena dává smysl 😉
Arese
Carlo Abarth se musí v hrobě obracet! Odporný těžký elektrozkrat se sterilním elektromotorem, ubohým dojezdem, umělým zvukem, maximální rychlostí směšných 155 km/h, to má jako být sportovní vůz hodný své značky?!! A kolikrát po sobě jeho baterky vydrží tu "užasnou" akceleraci zopakovat?! Stellantise, měl by ses stydět, tohle je opravdu příšerné poplivání legendární značky! 😲 😒 :no: :no: :no: Značky, která se nejprve proslavila úžasně znějícími sportovními VÝFUKY! 😄 :yes: :yes: :yes:
Toto je lepsie, lebo to vyfukmi neobtazuje okolie. A 155 do mesta a okolia celkom staci.
Při takto ujetém myšlení nechápu, co pohledáváš na těchto stránkách... 😲 :no: :no:
twistedTSD
500e dobíjet výkonem 85 kW umí, takže nějak nerozumím, v čem je to novinka. U Abarthu by mě zajímalo, jak funguje termomanagement a jestli to taky jede maximálně 150.
Potrebuješ viac ako 150? Alebo si z tých, čo denne jazdia malým autom po nemeckej diaľnici? 😁
Tak nevim, nebyl Abarth vždy synonymem pro sportovní auta? Co je na tom autě v článku sportovního? Zvuk? Motor? Nízká hmotnost? Rychlost? Nic z toho to auto nemá… Snad jen design a možná zrychlení v přímce a to je dost málo na sportovní auto. Technicky je to jen derivát jakékoliv malé elektrické piksly od Stellantisu. Tedy nuda za velký peníze :no:
už se asi opakuju, ale jediné, co se v motorsportu počítá je čas. kdo projede první cílovou páskou vyhrává a je fuk, jestli má jeho auto zvuk dvanáctiválce, nebo traktoru.
Ty si materiál, tohle šidítko je opravdu stvořené pro závody 😒] Nebo ty si měříš čas do práce, když chceš jet trochu sportovněji? 595 ho strčí ve všem do kapsy a bude o dost levnější a s charakterem :yes:
no jestli se správně dívám, tak třeba zrychlení má o něco horší /ta 595/.ale to není důležité, reagoval jsem čistě na to, jestli sportovní znamená hlučný, nebo charakterní nebo zábavný.
no a z těchhle malejch sráčů jsem jel jenom v i3, ale zábavné to bylo hlavně ve městě docela dost...
no a z těchhle malejch sráčů jsem jel jenom v i3, ale zábavné to bylo hlavně ve městě docela dost...
jasne, ze si meriame cas do prace, kde inde chcete tym autom sportovat? a na to to bude vynikajuce
Protože Abarth si kupuješ od toho, abys s ním nevyjel z města, že jo.
A ty máš za mestom nemeckú diaľnicu. Pamätáš si ešte, aké je maximálka na českej diaľnici?
Formálně 130kmh jak u váš, realita v levým je 150-160kmh 😉 V podstatě beztrestně, spíš je to náhoda, když tě stopnou…
moje vysněné auto je Aston Martin DB5 s elektromotorem pod kapotou, s ním bych jezdil jenom po městě a balil na něho buchty... a stačil by mi dojezd do 100 km... nebo by to mohlo mít kastli 250 GTO😊
Mr.Murphy
vypadá to pěkně a pěkně to i pojede. Jasně že to není klasika co střílí do výfuku, ale denně do práce v ostrém benzínovém autě po městě jezdit nechceš.... tohle je prostě módní hračka za spoustu peněz, která ale v pohodě splní i ten primární účel, tedy městskou mobilitu.
Za mě: :yes:
Takový EV mi dává 100x větší smysl než rodinné E-SUV s dojezdem 350km se kterým cestou do Alp budu 3x dobíjet....
Za mě: :yes:
Takový EV mi dává 100x větší smysl než rodinné E-SUV s dojezdem 350km se kterým cestou do Alp budu 3x dobíjet....
V celku souhlas.
Az na ty Alpy.
3x nabijet? To spis do Tater ne? Ze zapadu Cech. 😁
Az na ty Alpy.
3x nabijet? To spis do Tater ne? Ze zapadu Cech. 😁
Otázka ale je, či príplatok za Abarth stojí za to. Podľa mňa na drandenie po meste a blízkom okolí bude aj podvozkovo lepší obyčajný e500. Ale proti gustu ...
Přesně, V podstatě stejné vlastnosti za nižší peníz… i když i ten je o značnou část jinde než by takové přibližovadlo mělo stát… :no:
jasný.... bude to chtít vyzkoušet.... ano, i základní E500 je úžasná a asi bude naprosto stačit.
Pravdepodobne áno. V tomto prípade Abarth znamená už iba štýl. A obávam sa, že to tak bude častejšie.
Mokrous
Brnkání na kytaru. Jak jsme jen bez toho mohli žít?
🤦♂️
🤦♂️
rohor
proč ještě i dnes některé automobilky dělají EV s imitací zvuku ICE? Pokud jsem si dobře všimnul tak u petrolheadů si s tím nešplhnou a u EV fan(atic)s taky ne. Tak proč?
gil54
...u znaku Alfy udělali z hada prodlužovačku tak proč nezkurvit i Abartha.
Hot-hatch??? Asi jo, když má to brnkání na kytaru...
Hot-hatch??? Asi jo, když má to brnkání na kytaru...