Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNové Subaru Impreza oficiálně: Změny jsou evoluční, nazlobené RS nesmí chybět
19 komentářů
Mino 1
Má niekto informáciu, ako to vyzerá s novou generáciou turbomotorov, ktorú Subaru ohlasovalo cca 2-3 roky dozadu? Odvtedy je okolo toho nejako ticho a stále sa používajú "staré" atmosféry.
kari.laz
Ale z toho zlého.
výkon jen 185 koní a ještě s tím nevětším bazmekem pod sluncem CVT.
Přitom použít motor z BRZ 2,4 172kW s manuálem, tak by to bylo o dva levely jinde a označení RS by tam nebylo jak pěst na oko.
výkon jen 185 koní a ještě s tím nevětším bazmekem pod sluncem CVT.
Přitom použít motor z BRZ 2,4 172kW s manuálem, tak by to bylo o dva levely jinde a označení RS by tam nebylo jak pěst na oko.
St.
Je nový turbomotor: 1.8 DIT v japonské nové verzi Levorgu, pak 2.4 DIT ve WRX, Outbacku (USA), WRX Wagon (australský Levorg “STI”). Mluvilo se o 1.5 DIT, ale ten asi stopli.
3_diamanty
Vyzera ze z toho v eu opat predaju tak maximalne 5000ks rocne.... ale aspon uz tam necpu dizle
Arese
Subaru bývala velmi sympatická znčka, které jsem léta promíjel i mírně řečeno "rozpačitý" design. Toho se bohužel měrou vrchovatou dočkala i tato nová Impreza, ta ale bohužel nemá moc čím bodovat ani po technické stránce. Proč proboha nenabízejí nějaké výkonný turboboxer s menším objemem? A proč vůbec nenabízí manuální převodovku a když už automat, tak jenom variátor?!! 😲 😒 :no:
Opak je pravdou, Impreza, tak jako každé Subaru, má naprosto jedinečnou techniku, kterou nikde jinde nenajdeš: podélně uložený motor, motor typu boxer, symetrické řešení hnacího řetězce s integrovaným pohonem všech kol, lichoběžníková zadní náprava, platforma SGP, EyeSight.... to vše je standard i u nejlevnější Imprezy.
Povedz mi prosím Ťa, v čom spočíva výhoda pozdĺžne uloženého motora v prípade boxeru? Ak by to bol R4, chápem, ale plochý motor? Tá štvorkolka už tiež nie je trvalá, ako dakedy. Plus pri slabom motore v bežnom mestskom hatchbacku nejakú nutnosť štvorkolky moc nevidím, pre WRX áno, ale pri slabej atmosfére v konzumnom aute z môjho pohľadu úplne zbytočné. Platforma SGP, v čom je to výhoda? A EyeSight? Za prvé tie asistenčné systémy má väčšina konkurencie a za druhé je to len otrava. No a hlavná nevýhoda, "vďaka" EyeSight nemôžu dať manuál, ale nutne dostaneš otrasný variátor.
Toliko k výhovám Imprezy. 😉
Toliko k výhovám Imprezy. 😉
Výhoda motoru boxer spočívá v krátké zástavbové délce a nízké výšce a v kombinaci s jeho podélným uložením v aplikaci unikátního řešení Symmetrical AWD. R4 ti takové kompaktní řešení neumožní. Je pravda, že Subaru na evropském trhu již nenabízí mezinápravový diferenciál, ale stále se jedná po většinu času o stálou čytřkolku s defaultním nastavením 60:40 ve prospěch předku. Např. Haldex takové implicitní nastavení nemá. AWD u Subaru není žádná zbytečnost, ale součást jejich DNA. SGP platforma je extrémně tuhá a spolupodílí se na výjimečných jízdních vlastnostech Subaru a celkové bezpečnosti. EyeSight je tak citlivě naladěný, že to není žádná otrava.
Další omyl je nahlížet na Subaru jako na běžná konzumní auta.
Další omyl je nahlížet na Subaru jako na běžná konzumní auta.
Ri Ko
Příspěvek podléhá schvalování.
twistedTSD
Není to už ošklivé auto a velmi mě překvapilo, že snad ani nezmizí z Evropy. Interiér nic moc, ale je to Subaru. Povinného CVT a slabých motorů je škoda, ale dejme tomu, že si Subaru hledá specifickou pozici na trhu bezpečných a spolehlivých aut. Pak ale stále nechápu povinný 4x4. Subaristé ať se třeba postaví na hlavu, ale Impreze by úplně stačilo, když už, nějaké elektrické šidítko...
Othello
... Vylepšením prošel také symetrický pohon všech kol, který by měl rychleji reagovat a nabízet vektorování točivého momentu....
Rychleji reagovat? Pamatuju doby kdy se Subaru chlubily trvalým pohonem všech kol.
A vektorování znamená v podstatě zrušení té symetrie, že? Nejde vektorovat a zároveň zůstat symetrický
Rychleji reagovat? Pamatuju doby kdy se Subaru chlubily trvalým pohonem všech kol.
A vektorování znamená v podstatě zrušení té symetrie, že? Nejde vektorovat a zároveň zůstat symetrický
Inak aj testy športovej verzie WRX v zámorí sú pomerne kritické, často sa skloňuje Hyundai Elantra N ako auto, ktoré WRXko vypráši a celkovo medzi najnovšími hotmodelmi úplne zapadá.
Ten variátor to auto pre tradičných fanúšikov úplne zabíja. Lenže čísla nepustia a gro predajov Subaru je v krajinách kde sa jazdí pomaly a tam to zjavne vadí menej. V EU malo Subaru predaje prakticky na úrovni Porsche aj keď mali v ponuke naftu a manuály.