Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Hyundai Staria Tour 2.2 CRDi AT Style Premium – Vzhůru do nekonečna
19 komentářů
Tom Pro
5
Libi se mi ten přístup Hyundai. Zajimavy design, minimalne přitáhne pozornost ke značce. V dobe kdy kazdy novy auto na elektrinu je jakoby z budoucnosti a neda se na to koukat, tak tady si objednáš naftu a mas teda neco future. Na živo je auto stejne zajimave jako na fotografiich. Coz se o nekterych novinkach vytunenych na fotkách neda říct. A realita je pak otresna. Bravo
Hnujdaj
Příspěvek podléhá schvalování.
KANKUNEN
proč to auto s takovým motorem moc nejede. Peugeot to zvládá za 10 a ta zadní lavice vkuse je úplně na hlavu. U Peugeotu za 5 minut máš z 2,3,3 2, 0,0. 2,2,2, je na hory ideál pro šest. Lyže máš vpravo, výčep vzadu.
Nadváha ?
Traveller je menšie a hlavne o 450 kg lahšie auto . Výška ,šírka : 1910mm , 1920mm vs 1990mm ,1997mm . Váha 1780kg vs 2227kg . Variabilita je fakt doť tragická . No nebude to žiadna masovka ,niekde som čítal ,že je na český trh pridelených len pár kusov a tie už budú vypredané . K nám na Slovensko sa bohužiaĺ nebude dovážať .
Mokrous
Design nechť si každý soudruh vybere dle chuti, ale za mne hnus fialovej.
Akcelerace je tragická s ohledem na výkon, ale co je nejhorší, tak to je variabilita interiéru.
Tyhle auta se snad kupují právě kvůli praktickému a variabilnímu využití interiéru a ne kvůli pitomý UFO masce.
Na druhou stranu je cena ve srovnání s Multivanem velmi příznivá. Tam není problém se proklikat ke 2 míčům. ;-\
Akcelerace je tragická s ohledem na výkon, ale co je nejhorší, tak to je variabilita interiéru.
Tyhle auta se snad kupují právě kvůli praktickému a variabilnímu využití interiéru a ne kvůli pitomý UFO masce.
Na druhou stranu je cena ve srovnání s Multivanem velmi příznivá. Tam není problém se proklikat ke 2 míčům. ;-\
Pri vykone 177 koni a hmotnosti vyse 2,2 tony hadam necakas, ze to vystreli ako z praku.
Nečekám 6s, ale do 10-11 se to vejít mohlo.
Tá váha je proste privysoká. Chceme jazdiť rýchlo a bezpečne, výsledkom sú takéto obézne tanky.
Mizerná variabilita je očividná, Hyundai nevyužil potenciál takéhoto typu karosérie a okrem nadmernej váhy aj týmto doslova zahodil časť šancí na úspech.
Mizerná variabilita je očividná, Hyundai nevyužil potenciál takéhoto typu karosérie a okrem nadmernej váhy aj týmto doslova zahodil časť šancí na úspech.
Vem si, že udávané časy 0-100 šly napříč značkama nahoru... 12s u autobusu mi přijde ok.
Jak to myslíš? Šly nahoru.
Nejvíc mne zaráží fakt, že verze 4x4 má 0-100 ještě mnohem horší, když běžně to je naopak.
VW dokáže s menším a slabším 2.0 TDI EVO 110 kW zrychlit o 1-2s dřív, mít vyšší maximálku i o 2 litry nižší spotřebu + variabilitu.
S verzí 147kW by to jelo jako čert a spotřeba by nebyla o nic moc výš, než u 110kW s ohledem na vyšší zátěž. Škoda, že se nenabízí.
Bohužel je ale dražší.
Nejvíc mne zaráží fakt, že verze 4x4 má 0-100 ještě mnohem horší, když běžně to je naopak.
VW dokáže s menším a slabším 2.0 TDI EVO 110 kW zrychlit o 1-2s dřív, mít vyšší maximálku i o 2 litry nižší spotřebu + variabilitu.
S verzí 147kW by to jelo jako čert a spotřeba by nebyla o nic moc výš, než u 110kW s ohledem na vyšší zátěž. Škoda, že se nenabízí.
Bohužel je ale dražší.
https😐/www.auto.cz/…i-zkouska-146321
Kde je zrychlení o 1-2s nižší?
https😐/www.auto.cz/…a-zazitky-146371
Jo e-hybrid má výrazně lepší zrychlení. Ale co praktičnost. tj. poloviční nosnost? I u toho TDI 110kw je o dost menší. Tak nevím kde soudruzi opět udělali chybu. 😁
A nebo opět všechny čísla neber tak vážně.
Kde je zrychlení o 1-2s nižší?
https😐/www.auto.cz/…a-zazitky-146371
Jo e-hybrid má výrazně lepší zrychlení. Ale co praktičnost. tj. poloviční nosnost? I u toho TDI 110kw je o dost menší. Tak nevím kde soudruzi opět udělali chybu. 😁
A nebo opět všechny čísla neber tak vážně.
Prostě se zhoršily, prodloužila se doba nutná ke zrychlení na 100.
Třeba Swift - 1.2 66kW z roku 2017 má stovku za 11,9. Jeho nástupce 1.2 61kW mHEV z roku 2021 má už 13,9s.
Jestli je to hybridizace, více eko ladění motorů v základním režimu... nebo jen automobilky začaly udávat konzervativnější čísla... to si nejsem jistý, ale obecně pozoruju trend v posledních třeba dvou letech, že se udávaná čísla zhoršují.
Třeba Swift - 1.2 66kW z roku 2017 má stovku za 11,9. Jeho nástupce 1.2 61kW mHEV z roku 2021 má už 13,9s.
Jestli je to hybridizace, více eko ladění motorů v základním režimu... nebo jen automobilky začaly udávat konzervativnější čísla... to si nejsem jistý, ale obecně pozoruju trend v posledních třeba dvou letech, že se udávaná čísla zhoršují.
Tomu pořád nerozumím. Já se dívám na koně vs hmotnost.
Swift má skoro o 10% menší výkon a jsem si jistý, že má vyšší hmotnost.
U mého TDI EVO 147kW jsou parametry parádní a došlo ke zlepšení u všech vozů, které ho dostaly namísto předchozího 140kW.
Ale je možný, že jde taky dílem o čachry s hmotnostmi aut, protože v minulosti nebyl problém navážit o 200 - 300 kg víc, než udával výrobce, který to homologoval asi i bez sedaček a výbavu navíc už nikdo neřešil. Dnes už se řeší každý kilo i velikost kol a šířka pneu.
Ale u Starie mi prostě nesedí výkon ke zrychlení a už vůbec ne u verze 4x4.
Swift má skoro o 10% menší výkon a jsem si jistý, že má vyšší hmotnost.
U mého TDI EVO 147kW jsou parametry parádní a došlo ke zlepšení u všech vozů, které ho dostaly namísto předchozího 140kW.
Ale je možný, že jde taky dílem o čachry s hmotnostmi aut, protože v minulosti nebyl problém navážit o 200 - 300 kg víc, než udával výrobce, který to homologoval asi i bez sedaček a výbavu navíc už nikdo neřešil. Dnes už se řeší každý kilo i velikost kol a šířka pneu.
Ale u Starie mi prostě nesedí výkon ke zrychlení a už vůbec ne u verze 4x4.
Tiborek
Já se pořád nemůžu zbavit dojmu, že to auto zvenku vůbec nevypadá moderně, ale jako spíš něco, co někdo nakreslil v roce 1998.
Zevnitř pak taková nesourodá patlanina displejů a tlačítek.
Zevnitř pak taková nesourodá patlanina displejů a tlačítek.