Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Renault Austral má české ceny, základní mild-hybrid startuje od 770.000 Kč

10 komentářů

ericn
Když se jim podaří pěkné a slušně udělané auto, což Austral bez pochyby je a nezazdí ho cenou, tak mu dají takové parametry, které se nedají akceptovat. Mildhybridní TCe 160 by se dala bez problémů akceptovat, jenže je nějakého důvodu opět přidušená a jede maximálně 175kmh? Takže se na dálnici ani nemůžete svézt (v Německu)... Co to sakra je?

Kadjar se stejným motorem vmax 210kmh, což je v pohodě...Divné 😢
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
No proč asi, Renault hodlá maximálku osekávat plošně tak jako Volvo. Oficiálně pro tvoje dobro, realisticky kvůli nákladům zejména u EV. Ale kdo by s takovým pekáčem jezdil přes 180.
Avatar - xxc
xxc
So Scenicom bezne jazdim okolo 180, ved su to spalovacie auta.
Avantime
Strašná krivda, že francúzskym rodinným SUV sa v Nemecku nepreveziem 200 km/h.
Avatar - hugino
hugino
...dať za Renault v základe 32 000 € s parametrami / zrýchlenie 0-100 km/h 10.7 s a max rýchlosťou 175 km/h / tak to je dosť trúfalé. Aj keď je to vcelku pekné auto tak určite radšej toto https😐/www.sauto.cz/…ashqai/174692619 keď už by som chcel ostať v koncerne.
Avantime
S tým mizerným manuálom s polkilometrovými dráhami som už mal bohužiaľ česť a podľa mňa to nechceš. Inak sa nový Kaškaj celkom podaril. :yes:
Arese
uměle omezuje rychlost u svých výrobků na směšnou hodnotu (jak asi díky tomu ošidila podvozek, aby snížila náklady?!) a nenabízí u své novinky jedinou nehybridní motorizaci si nikdy nekoupím a určitě nebudu sám. To je absolutní výsměch zákazníkům a dobrovolná sebevražka. 😲 😲 😲 :no: Renaulte, míříš přímo do automobilového pekla! 😲 😒 :no:
Avantime
Hej, lebo multilink a 4Control je určite ošidzovanie podvozka. A bez mild-hybridu si už čoskoro nič nekúpiš, takže smolu nemá Renault, ale skôr ty.
Arese
Nikoliv, ještě pořád je k mání poměrně dost nehybridních aut - naštěstí! 😄 :yes A 4Control je velmi kontroverzní zařízení, které řadu potenciálních zákazníků spolehlivě odradí. Vyzkoušel jsem si ho a při ostřejší jízdě to bylo vysloveně řidičsky nepříjemné - člověk nikdy nevěděl, jak se to auto v další zatáčce zachová... 😲 : Ve svém autě bych to nechtěl mít ani zadarmo! 😲 😲 😲 :no:
Honza Novotný
ale ty digitální nesmysly se mi nelíbí, stejně jako milion tlačítek na volantu, toho abych se bál pomalu dotknout. Ve finále za ranec peněz dostanu vozítko s maximálkou 175 km/h a zrychlením jako třeba Suzuki SX4. Raději budu opečovávat svého Japonce.