Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Hyundai i20 1.0 T-GDI MHEV 88 kW DCT N Line Style Premium – Vrchol se špetkou sportovnosti
10 komentářů
kozakm
4
Škoda, že si v Hyundai víc nepohráli s interiérem, který dost zastaral, ale exteriér postupně vyzrál a i20 nLine je za mě nejhezčí ve své třídě. Ale cena je teda masakr, za to je už slušně vybavený Tucson
kari.laz
4
A nebo "skutečné" i20N
Avantime
S i20 Style s manuálom som jazdil a rozhodne by to nebol favorit pri výbere v B segmente. Radšej Fabiu alebo Clio. No a cena v tomto prípade to už totálne zabíja. Za ňu aj vy v CZ máte i30 vo fullke s 1,5-kou T-GDi a automatom.Ak by i20 vedela ponúknuť niečo, čo o triedu vyššie nie je, napríklad, že by to bol full-hybrid, tak okej, beriem. Ale takto? Nie. :no:
podivej se kolik stoji i30 s kompletni vybavou...
https😐/www.sauto.cz/…ai/i30/173105163 no nekup to. 😄 Asi lepšie ako trojvalcové, nevýkonné a hlavne škaredé i 20 a ešte ušetríš. Či ?
twistedTSD
V N-line je to i hezké, interiér už snesitelný a největší výhoda bude asi prostornost, což je bohužel problém všech nových supermini. Z motoru mám rozpačité pocity. Proč když tam dají složité hybridní ústrojí, tak je plachtění při vypnutém motoru svázané s eko režimem, který zároveň umrtví celé auto? Dynamické parametry horší než u slabší Fabie a spotřeba v testu nic moc, za tolik jezdí kdejaké desetileté MPI.
Do rodiny jsem teď pořizoval Fabii ve stejné konfiguraci. i20 jsem skoro neřešil, protože díky letitému přístupu importéra k dealerům to není kde servisovat. Gratuluji.
Do rodiny jsem teď pořizoval Fabii ve stejné konfiguraci. i20 jsem skoro neřešil, protože díky letitému přístupu importéra k dealerům to není kde servisovat. Gratuluji.
rohYpnol
Takže chcipak Fabia 1.0 mpi má 4.5* zatímco fakt slušná i20n line to dá jen za 4* ?!?
No když myslíte... Já prostě nemám co dodat 😁 To je asi ta listopadová inverze kdy všecko je opačně 😁 😁 😁
No když myslíte... Já prostě nemám co dodat 😁 To je asi ta listopadová inverze kdy všecko je opačně 😁 😁 😁