Jedna z největších čínských automobilek Geely vstoupí na začátku příštího roku na trh v České republice, v Maďarsku a na Slovensku. Vozy bude nabízet prostřednictvím firmy Grand Automotive Central Europe.
Redakce očividně hraje na politickou notu s tou Čínou.
A co nové automobilky z USA, Taiwanu, Vietnamu, Indie, ... .Ty také přichází.
Nyní jsem četl, že do Saudské Arábie přišel Foxconn, ... . Takže nejde jenom o Číňany.
Já ty trendy vidím obecněji, a proto tady dostávám mínus.
U té SA je to vcelku zajímavé. Společný podnik Foxconnu společně s PIF přímo s SA. A pro začátek chtějí spolupracovat s BMW. Ale co mě zaujalo - PIF vlastní 60% podíl Lucidu.
Každého kdo si koupí auto čínských komunistů, nebo ho propaguje bych poslsal na rok do Jáchymových dolů, pak se podívat na čínské popravy a povinně vid2t čínské armádní cvičení a zjistit kolik nových atomek Čína vyrobí. Pak doporučuji a zeptat se v HongKongu jak se jim líbí jejich vláda, a nakonec cvičně poslal na Sibiř.
Třeba pak pochopí skutečnou cenu auta od čínských bolševiků! Hodně drahé!
Tento týden oznámení jak vstupují na český trh dvě komoušské značky. Co nevidět to bude snad denně. Jak jsem psal, napařit těm kopírko komoušům clo 25 % jak to dělali oni. Jen ať postaví továrny v EU a uvidíme tu jejich konkurenceschopnost. Jen ať okusí daně, všemožné požadavky a normy, zdlouhavou a nákladnou stavbu výrobních hal... EU řeší sluníčka a větráky místo aby se zabývala opravdovými problémy. Až Čína dokončí se tažení, tak jsem zvědavý, kde na ty svoje růžové a zelené problémy sebere prachy.
a koupí zkrachovalé EU automobilky, připravte se, bude to brzy
Nucená Elektromobilita uspíší toto čínské tažení o 20-35 let dopředu.....nebot čínské značky jsou u EV pleček 15-70x konkurenceschopnější jak u spalováků.