Novinky
Zpět na článek
Jízdní dojmy s Audi RS 4 Avant/RS 5 competition plus: Podvozek, jaký svět neviděl!
14 komentářů
TiaS1
Dát tuto výbavu na combik mi přijde jako naprostý nesmysl, ale úplný. Kdo si koupi kombik, tj. auto na převážení X dětí a pračky, aby si sundaval kola pro nastavení tlumičů? Jako že si ten fotr, co vynda děti do školky, pak sunda kola a preklika tlumice? A jakou radost mu to přesně udela u toho těžkyho kombiku s 1000 litrovým prázdným kufrem? Navrhuju dat to příště i na RSQ8, už vidím, jak sundavam 23palcovy kola a mackam tlumiče…
Ham.
Jasně už to chápu, nabídnout špičkový podvozek u Audi v modelu se slušným motorem a klasickou čtyřkolkou přes diferenciály je špatně, ale u Subaru, které zde prodává Forester, Outback, Solteru, XV a Imprezu s totálně zdechlými motory, čtyřkolkami přes spojku by takový podvozek bylo to pravé ořechové. Pobavils.
TiaS1
Netrhá mi to vůbec nic. Je to jen marketingová sra.č.k.a., kterou si koupi instagramer, aby ukázal, že ten paket má. A tím, ze to je na kombi, se Audi hlásí k tomu, ze to byl i jejich záměr. Nikdo, ale opravdu nikdo normální si doma nebude sundavat kola u běžného Audi, to je pro závodní vozy. A ten, kdo si doma timto způsobem ladí tlumice, fakt nemá na zdi plakat Audi v kombajnu. Takže what´s the point? Na čem mi tohle dává smysl je WRX. Rychlý Audi jsou pro lidi, co chtějí střelu v primce a nevadí jim fakenuty výfuky a softlimiter na 3.000 RPM, ale dam jim tam čistě závodní podvozek, to je určitě bude bavit 😀
Mig_35
Pohání to plachty?😊
Ok no tady se řešil podvozek, přišlo mi to zajímavé doplnit tu informaci.
Ok no tady se řešil podvozek, přišlo mi to zajímavé doplnit tu informaci.
TiaS1
A ještě jedna věc, videl si někdy v praxi disky těch závodních aut? Na šotoline to bývá kolik 16, 15 palců? Audi tam narve lity 20ky, to je proste vtip, ať se na to podíváš z jakéhokoliv úhlu pohledu. Kdybych to měl brat vážně, tak si tu nabídku Audi představuju asi takhle, rs5 a ttrs odlehčeny o 100-150kg, vzadu rám ala Giulie gtaM, kola max 18, speciálně odlehčené…
TiaS1
Nejde o motory, jde o majitele. WRX jsem videl téměř výlučně u auto nadšenců. Vsadim se, ze každý 3 majitel RS4 by nebyl schopnej WRX zařadit, rozjet a trefit všechny dráhy až do posledního stupne, jestli si ridil, tak jistě pochopíš. Smysl příspěvku bylo, kolik tech majitelů RS4 se v tom autě reálné sám vrtá, aby si doma sundaval kola a nastavoval tlumiče? To je pro fajnšmekry a ty volí, zase říkám většinou, jiné značky… nebo takhle, řekni mi realny využití v praxi. Zeptej se těch závodníků a sami ti řeknou, ze mimo závodní auto to nedává jiný než marketingový smysl…
Ale druha vec je “audi je rychly jen v primce” - tak to bych byl opatrnej, zkus nejaky s pravym quattro (2.9l a vic) a pak si muzeme popovidat, jestli to nahodou nenapraska bavorakum v zatackach… soucasna plnotucna audi litaji v zatackach velice velice dobre. Nejsou nedotaciva a vyrazne preferuji zadek.