Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Volkswagen Multivan Long 1.4 TSI eHybrid s kempingovou vestavbou – Vzhůru za zážitky
8 komentářů
Jan Balcar
U testu californie si někdo stěžoval na malou nosnost, co potom u tohoto? 451kg na 7 lidí, z toho 130kg veme vestavba? To je vtip.
Jan Balcar
U testu kalifornie jste stěžovali na nosnost, jsem zvědav co řeknete zde? 451 kg na 7 lidí a z toho veme 130kg vestavba. to je špatný vtip.
Othello
Už se opakuju ale nejde jinak. Nosnost jen 451 kg pro sedm cestujících a jejich zavazadla ? To si dělají srandu ? A kolik zbude když se tam strčí vestavba co sama váží 130 kg ? Proč to není v mínusech se třemi vykřičníky ??
Jinak u auta pro nocování bych se v prvé řadě ptal na topení. O něm jsme se ale nedozvěděli nic než cenu. Takže je to teplovodní nebo teplovzdušné ? A jak dlouho vydrží v provozu, dá se třeba napájet i z té hybridní li-ionky?
Jinak u auta pro nocování bych se v prvé řadě ptal na topení. O něm jsme se ale nedozvěděli nic než cenu. Takže je to teplovodní nebo teplovzdušné ? A jak dlouho vydrží v provozu, dá se třeba napájet i z té hybridní li-ionky?
ta nosnost, to je megafail.... takové auto by nemělo dostat víc než 3* když má tak zásadní chybu.
Jinak kombinace PHEV a auto na kempování je trošku bizár, řekl bych že když investuju do takové vestavby tak asi hodlám hodně cestovat a tam PHEV prostě nefunguje, neb se za chvíli vybije a hotovo. Jistou výhodu bych snad viděl v tom že když pak jezdíš různě po kempech tak můžeš průběžně dobíjet. A pak samozřejmě je otázka to využití velkého akumulátoru: může pomáhat s provozem palubních systémů při kempování. Může pomoci i s vytápěním (můj Sup iV s tímto motorem má automaticky přes appku nezávislé topení z baterky, bez příplatku, takže očekávám že tento multivan to má taky). Ovšem to by se v tom musel autor testu trošku více povrtat....
Asi bych takové auto uměl využít, ale za ty prachy je to nesmysl....
Jinak kombinace PHEV a auto na kempování je trošku bizár, řekl bych že když investuju do takové vestavby tak asi hodlám hodně cestovat a tam PHEV prostě nefunguje, neb se za chvíli vybije a hotovo. Jistou výhodu bych snad viděl v tom že když pak jezdíš různě po kempech tak můžeš průběžně dobíjet. A pak samozřejmě je otázka to využití velkého akumulátoru: může pomáhat s provozem palubních systémů při kempování. Může pomoci i s vytápěním (můj Sup iV s tímto motorem má automaticky přes appku nezávislé topení z baterky, bez příplatku, takže očekávám že tento multivan to má taky). Ovšem to by se v tom musel autor testu trošku více povrtat....
Asi bych takové auto uměl využít, ale za ty prachy je to nesmysl....
No, asi to naozaj nefunguje, 9 litrov v meste je na hybrid, ktorý by mal šetriť predovšetkým v meste, docela dosť.
Po namontovaní zástavby autu ostane užitočná hmotnosť 322 kg. To už nie je k smiechu, to je na plač. Vlastná váha tak vychádza na 2335 kg.
Vzhľadom na to je naznačená cena auta absolútne šialená.
Po namontovaní zástavby autu ostane užitočná hmotnosť 322 kg. To už nie je k smiechu, to je na plač. Vlastná váha tak vychádza na 2335 kg.
Vzhľadom na to je naznačená cena auta absolútne šialená.
KANKUNEN
takhle se bojuje za klima, nesmyslným pohonem a nosností. Prodlužka i šlauch na benzín, to je dílo.
Asi preto sa s kempingovými nástavbami roztrhlo vrece. Obchoďáci sa beztak kvôli dlhým trasám a nabíjaniu aspoň 2x za deň domov nedostanú, takže posteľ v aute príde vhod a byt bude de facto zbytočný... 😄