Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Potvrzeno, Ford Fiesta skončí v létě 2023! Co ji nahradí?

42 komentářů

Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ono je to docela jedno, protože ji ani teď nejsou schopni vyrábět, jen vyprodávají skladovky. Škoda, zejména ST mi bude chybět, ale holt Ford no.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Yaris GR je jinak koncipované, dražší a limitované auto.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Navrhuji název rubrik diskuse změnit na název rubriky monolog 😒]

Auto.cz R.I.P. Odpočívej v prémiovém hrobě :-! Vlastně spolu s Fiestou :-!
rohor
Kde jsi?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Som videl u nas na cestach asi 3 krat v zivote podotylam ze aj superdrahy a exoticky rr wraith som videl na cestach castejsie ( uz aspon 5-6 krat ) ... k tomu este cenovka fiesty je jak u vacsieho ceedu.... bolo teda otazkou casu kedy sa aj fiesta poberie za mondeom do vecnych lovist.... bye bye
Avantime
U nás sú tie predaje Fordov také malé, že už to tu môžu zabaliť. Napríklad Puma je v Európe teraz myslím najpredávanejším Fordom, ale aj ten vidím len zriedkavo. Nič no, čaká to aj ďalších. Polo je na odstrel, Clio tiež rýchlo padá, Fabia už tiež ďalšia nebude.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Viz já 6:23
traveldrive
Ford je u nás mimo už asi tradične. Nie je ťažké uhádnuť, prečo má také slabé predaje. Stačí pozrieť do cenníkov a nechať si od majiteľov Fordov porozprávať o úrovni a cenách popredajných služieb...
Arese
Koukám, že likvidace evropského angažmá Fordu se stále urychluje. Po nepovedené poslední generaci Mondea zaříznou podobně nepovedenou současnou Fiestu a jen o trochu lepší Focus (který už má stejně nabídku motorů naprd) bude brzy následovat. Tím budou tři hlavní modelové řady evropského Fordu zničeny a bez nástupců...😲 😒 :no: :no: :no: Být prodejcem této značky, už si hledám nové uplatnění... 😲 😲 😲
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To platí už hodně let https😐/www.autoforum.cz/…o-akcii-za-vetes Ford POTŘEBUJE změnu vedení jako kdysi PSA Citroeën = jsem tu psal už před lety. Ten management PROTI KTERÝMU tady lidi jako ty OSTŘE PROTESTOVALI = ale důsledky toho "dělat to po vašem" se PAK NELÍBÍ 😲 :😉 😁 :-!

No tak holt tuhle třídu od Kolína https😐/zpravy.aktualne.cz/…a900cc47ab5f122/ přispěje prospěje to i NAŠÍ ekonomice, i když možná SRÁT NA EKONOMIKU https😐/www.auto.cz/…-to-jinak-137842 :yes: :yes: :-!
Ota4
Prosím tě co je na fieste Focusu a mondeu nepovedené?? Jsou to skvělá auta. Ano nabídka motorů je už osekaná ale že by ta auta stála za prd??
Avatar - Mikesus
Mikesus
Nema to logo škodovky. Pak by to bylo pro něj dokonalé. 😒] Jo a není to sportovní suv s manuálem a ruckou.
Arese
Víc trapnou reakci už si fakt vyplodit nemohl, ubožáčku! 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
Takhle se tu prezentuješ ty. Tak se nediv.
Arese
Nàpodobně! :no:
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ja nepíšu nesmysly, že manual a ručka je symbol sportovnosti. To totiž už asi nepochopis, že je potřeba celku, ne článku řetězce. Protoze si chceš užívat jízdu, koupíš SUV v manuálu. 😒]
Arese
Už nejméně pětkrát jsem tady uváděl, že na sportovní jízdu mám sportovní sedan. A přesto raději i u SUV raději sáhnu po manuálu, když mám tu možnost. A moje žena též. 😄
Arese
Co? Mondeo poslední generace přišlo pozdě a kvůli svému americkému charakteru Evropanům vůbec nesedlo. Současná Fiesta je jen velká modernizace své předchůdkyně, takže vůči modernější konkurenci výrazně zaostává v prostornosti. Přitom jí Ford ve srovnání s předchůdkyní brutálně zdražil. A nejnovější Focus se Evropanům netrefil do noty po designové stránce. Podtrženo a sečteno je pro Evropský Ford globalizační strategie "One Ford" naprostá katastrofa, přesně jak jsem to tady před lety předpověděl. Naprostým krachem skončil i ten jejich rádoby prémiový prodejní a servisní program Vignale i evropský prodej modelů pro rozvojové trhy (Ecosport, Ka+), stejně jako druhá generace Káčka ve formě překarosovaného Fiatů 500. Prostě průser na průser... Podtrženo a sečteno: evropské prodeje Fordu za posledních cca 15-20 let spadly v řádu desítek procent, v podstatě na polovinu. 😲 😒 :no: Já z toho ovšem vůbec nemàm žádnou "radost", právě naopak jsem z toho velmi smutný. Starší Fordy, šité přesně na míru mimořádně náročných evropských zákazníků totiž bývaly opravdu skvělé vozy! Dodnes máme v širší rodině Mondeo II. generace, a když se s ním čas od času svezu, musím konstatovat, že taková kombinace řidičského požitku a komfortu je u předokolky střední třídy jedinečná. Jídní projev Focusu I. generace je rovněž zcela nezapomenutelný a i starší generace Fiesty byly ve své době skvělé. Jenže kdeže loňské sněhy jsou... 😒
Avatar - miromen
miromen
Ty jsi totalni šašek, přesně zapadajici do mimořadně nenaročneho evropskeho trhu, ktery je dlouhe roky v upadku a proto misto vybornych aut jako je pravě ford, mazda či honda tu jezdi čim dal tim vic katastrof v podobě dačii, škodovek a jinych bezpohlavnich podpruměrnych pleček.
A to, že fiesta vychazi z předchudce a i tak to s přehledem na konkurenci stači jen svědči o tom kdo umi. A nesmysl v podobě vyrazně zaostavajici prostornosti vuči konkurenci je dalši z řad tvych nesmyslnych lacnosti, ktera zapada do tveho mizerneho automobiloveho světa.
Arese
Jasně, Fordova evropská prodejní politika je O.K a za hrozivý propad jeho prodejů můžou "nerozumní" evropští zákazníci. 😒] 😒] 😒] Tak ten byl fakt dobrej! 😄 😄 😄
P.S. Kdy Mazda a Honda šlapala svými evropskými prodeji stěžejních modelů na paty VW, jako tomu bylo v případě Fordu v 90. a nultých letech? A kdy vůbec měly tyto značky v Evropě prodejní objemy, jaké míval Ford? Srovnáváš hrušky s jabkama, hochu! 😒] :no:
Avatar - miromen
miromen
Ty jsi kompletně tak mimo, že vubec nechapu co dělaš zde a nepišeš ty sve opakujici se nesmysly jak mizerna a poškrabana gramofonova deska někde na emimino.
A k tomu ani nemusim studovat jak ouchyl nějake tabulky.
Arese
Nějaké konkrétní protiargumenty k faktům, uvedeným v mém příspěvku popisujícímu, proč je Ford v Evropě v takových lejnech by nebyly? Ne nebyly. Protože ty se zmůžeš jen na ubohé spílání a nadávky! 😲 😒 :no:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To jsou kecy. Evropský trh není mimořádně nenáročný, spíš naopak, proto na něj nestačí dotáhnout to samé, co se prodává v US, ovšem s osekanými motorizacemi a prémiovým ceníkem, nebo prodávat unylá auta s kontroverzními motorizacemi jako Ford.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Co je na Fiestě a Focusu nepovedeného?
Arese
Zeptej se Evropanů, proč už je nekupují! 😲
Avatar - kari.laz
kari.laz
Protože to celé osekali. Ale to neí odpověď, co je podle tebe na nich nepovedeného.
Arese
Komplexní odpověď nalezneš v mém příspěvku, přidaném v 11:16 hod.
Ota4
A od kdy prodeje aut určují jestli je auto dobré nebo ne!? 80% kupců tomu vůbec nerozumí. . . . Fiesta je stále nejlépe jezdící vůz B segmentu. Technologie má na úrovni. Prostornost je průměrná. Focus je skvělé auto C segmentu. A Mondeo dodnes jeden z nejpohodlnějších aut segmentu D. Co na tom že fiesta je velká modernizace předchozí gen a že mondeo přišlo pozdě??? Jako kdyby přišlo o 1 rok dříve tak by bylo všechno fajn? Dalo by se říct že všechny jejich auta jsou ve své třídě nejlépe jízdně odladěná. . . . A o to přeci jde ne? Vybavení a prostornost je dnes plus mínus všude stejná
Arese
No, minimálně ukazují, jak je která masová značka schopna plnit požadavky svých zákazníků. Ford to kdysi v Evropě uměl parádně, zato v posledních letech na ně čím dál víc zvysoka kašle. 😲 :no:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Blbost. Auto, které se neprodává, prostě neplní svůj účel. Nepotkává se se zákazníky v představě o ceně, prostornosti, nabídce motorizací, nebo něčem jiném. Konkrétně Fiestu za 1. nevyrábí a dále je od roku 2008 dost okoukaná, ceny byly vždy sebevědomé, prostorností nevynikne a v ČR a SK trpí servisní sítí.
Alois Jurinek
Aspoň že ta Fabka se nám neokoukala 😉 . Od roku 2008 Fiesta prošla 3x modernizaci. S prostornosti za konkurenci nijak zásadně nezaostávala a motorově měla každému co nabídnout. Před rokem jsem jí novou koupil do firmy jako městské skákadlo. Výsledek? Půl roku na to jsem ji ze ziskem prodal a do té doby jsem s ni jezdil raději, než se současným VW Passat. Byla zábavná a první den co jsem ji dovezl domu jí musela projet většina mých sousedů. Bez výjimky z ni lezli s rohlíkem na xichtu. Jediný problém je jen ten, že se mění zákazníci. Z řidičů jsou dnes uživatelé. Proto končí ve sterilních, koncernových euro-škatulkách.
Arese
Přesne tak, ale tato (a podobná) fakta Miromen velmi nerad slyší. 😄
Avatar - miromen
miromen
Odchodem toho nejlepšiho B segment degraduje tak jako cely automobilovy trh.
Z něj stejně, už davno mizi Řidiči a k tomu nepřejici politika.
No vzpoměl jsem si na slova kolegy Řidiče, ktery si v B segmentu par modely prošel, naposled nuceně Fabii a po kratši zkušenosti nakonec skončil ve fiestě o ktere prohlasil...Fiesta je prostě boži. :yes:
Ale tak stale si mužeme skočit třeba do mototechny pro tu fabii, vždyť to ma taky volant a čtyři kola.
Ota4
Souhlas
Avatar - Mikesus
Mikesus
V tomhle s tebou naprosto souhlasím. :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
vydělat na čemkoliv jiném než je Mustang, pikapy a SUV je tristní a táhne se to už řadu let, takže tato zpráva žádné překvapení. Už před několika lety řekli, že osobáky mimo SUV dělat nebudou.
Arese
Ano, to řekl, ovšem tím měl na mysli jen americký trh.
Avatar - Anonym
Anonym
podle mě to mysleli globálně.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
No to řekli v US. Teď se ke stejnému kroku dopracovali v EU.
Alois Jurinek
Fiesta mě vždycky bavila. V rodině se protočilo několik generací v benzinu a základní výbavě. Vždy to byla hravá nákupní taška, která cestu do města proměnila v zábavu. Chybět mi ale nebude. Odchází v generaci, která má řidičům stále co nabídnout. Jen žije ve stínu Pumy. Ta díky vyšší stavbě umí ve městě žít a k tomu má i ten Fordí podvozek a hlavně Marketing! A kdo ví. Třeba jednou úředníci ve Fordu řeknou, že se Puma bude jmenovat Fiesta a i nostalgií bude učiněno za dost 😉.
martina k.
Ford novinky naleznete na jednom miste: http😐/www.fordauto.sk/