Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Paříž

Autosalon Paříž

Autosalon v Paříži má mezi světovými autosalony nejvyšší návštěvnost a opírá se o skutečně dlouhou tradici.

Už v červnu 1898 se v Tulerijské zahradě uskutečnila první výstava automobilů. Tak se začala psát historie jednoho z největších a nejznámějších světových autosalonů. Tehdy se přišlo podívat celkem kolem 140 tisíc návštěvníků a vystavovalo 269 firem. Podle čísel byl zatím historicky nejúspěšnější rok 2004, kdy přišlo celkem 1.461.000 návštěvníků.

Autosalon se do roku 1976 konal každý rok. Protože se ale akcí konalo více, dohodlo se nakonec střídání ob jeden rok s autosalonem ve Frankfurtu.

Autosalon Ženeva

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Autosalon Paříž 2018Autosalon Paříž 2016
Autosalon Paříž 2014Autosalon Paříž 2012
Autosalon Paříž 2010
Zpět na článek

Jeep Avenger poprvé naživo: První elektromobil značky své kořeny nezapře

9 komentářů

jogy
Kouknu koutkem oka na fotku a než přečtu nadpis, tak si říkám, jak ty Dacie už ušly docela kus cesty a ten Duster vypadá celkem k světu. A pak mrknu pořádně a on je to Jeep 😁
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Vzhledem k nižší kapacitě baterie a větší čelní ploše to bude vhodný elektromobil do města a okolí, kde přijde vhod i vyšší světlá výška. Motor se 115 kW by i takovému těžšímu vozu měl udělovat akceptovatelnou dynamiku. Řekl bych, že pro Jeep půjde o docela povedené první EV, byť vycházející z konstrukce "PSA".
Arese
Je to zkratomobil, takže v jeho případě nic není "dobrý"! 😲 😲 😲 :no:
ericn
Tenhle crossover nemá s Jeepem nic společného, jen značku :no:
Mr.Murphy
.... nemusíte si to kupovat 😉 Jestli je to taková parodie jak píšete, tak to lidi zavrhnou a Jeep přestane vyrábět. A jestli se to lidem líbí, tak si nase*te.... 😉

Ano, s dosavadní filozofií značky se to ve spoustě věcí míjí, zejména absencí 4x4.... ale prostě svět se někam posunuje a ti co se nepřizpůsobí, tak zmizí. A to Jeep nechce. A třeba produkce tohodle udrží ještě nějakou dobu ve výrobě Wranglery atd., kterých máte jistě vy všichni pravověrní plné garáže :yes:
ericn
A tvůj názor je jediný správný, co? Pořád jsme na serveru o autech a bavíme se o nich, jestli se nám líbí nebo ne, tak o co ti jde? Nelíbí se ti naše názory, tak je nečti a v pohodě nebo na ně reaguj, ale tyhle pindy o haterech si nech...
Avatar - LEGOPARK
LEGOPARK
VELMI DOBRE A VYSTIZNE NAPISANE! 😉 :yes:
adamzprahy
Já teda model Avenger vůbec nechápu. Renegade je sice městská stylovka, ale má uvnitř i zvenku spoustu detailů a odkazů na Wranglera/Willys a ve výsledku má 4x4 i verzi Trailhawk. Compass je zase taková soft napodobenina Grand Cherokee. Za mě ty modely mají svou pozici na trhu a jsou propojeni v rámci Jeep značky, má to nějakou myšlenku.

Ale co je Avenger? Proč bych ho měl chtít? Je to model pouze pro EU, bez možnosti 4x4 (od e😜erta na 4x4), produkovaný v továrně Opelu, který koupil PSA. Když budu chtít malé elektrické auto do města, proč chtít Avenger a ne originál což bude předpokládám Mokka nebo P2008 nebo něco podobného od značek co se na to specializují?

Jako asi věřím, že se v EU bude prodávat, protože většina trhu je čistě konzumní podléhající marketingu. Ale objektivně je to totální šméčko a pošlápání značky Jeep - otázkou teď kdo za tím stojí. Jestli snaha Stelantisu vyždímat z Jeepu maximum nebo zoufalá snaha aby dealeři Jeep měli v EU co prodávat. Možná obojí. Je to něco jako by Mercedes vydával Smart za plnohodnotný model reprezentující tradiční hodnoty Mercedesu.
ericn
to sedí 😉