Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST BMW M850i xDrive Cabrio – Působivé svezení, ale…

59 komentářů

Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
viz HORA ODKAZů = ale proti gustu 😄

Ale je to STEJNÝ jako v tom hifi = tak spousta lidí dá JEN na čísla = asi ve stejně mylném dojmu = že je "dokáží využít" = no viz (a nejen tady v TÉHLE diskuzi!) HORY odkazů k tématu (pěkně to kdysi rozebíral někdo na příkladech BMW M3 vs https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 ale myslel jsem že (zrovna) TY TO ZNÁŠ

No a bonus Vaculík = a jeho (poruchovost kvalita) pohled = no a vlastně i machi(avelli) VELMI ŠPATNÝ šéfredaktor, ale v posuzování aut (až na občasnou anomálii https😐/www.auto.cz/…-obrecime-140250 kdy bych z jeho závěru FAKT BREČEL 😁 o dekádu dřív nad stejným výkonem ohrnoval nos 😲 :-! ) tak jinak TOHLE mu jde https😐/www.auto.cz/…omba-roku-111966
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No comment
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
to se ROZHODNĚ NEshodnem = že to je jen o výkonu FAKT NE https😐/www.garaz.cz/…porazen-21001433

hifi TAKY NEJDE o parametry = stejně jako u motoru NENÍ jediné kritérium výkon a NIC jinýho

fakt se mi nechce věřit že tohle diskutuju s tebou = neobsadil ti pája nebo někdo takovej nick? :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No tak tady se opravdu už NEshodnem = auta už dávno nejsou o rychlosti a výkonu = už i docela plečky sou rychlejší než (drtivá většina) řidič

Nejde o to že 850ka tomu Mustangu ujede = vyšší výkon umí udělat (skoro bez nadsázky) Pepík co má opravnu v garáži. Tady jde HLAVNĚ PRIMÁRNĚ PŘEDEVŠÍM už jen o pocit z jízdy = o podvozek a sladění auta.

TOHLE je REALITA = platí to v hifi i tady (i když většina lidí dá spíš na to = co ty, což mě u tebe maličko NEGATIVNĚ překvapilo
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No tohle bych čekal spíš od páji 😉

ale KLIDNĚ SI radši Mustanga (nic proti němu 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo vím JE TO (s tím vyladěním) DRSNÝ vím = ale Lex LC je prostě dál 😄

Nevíš proč 2spojka? No protože je RYCHLEJŠÍ (i než ta 2spojka) = nic (absolutně nic) proti ZF8HP je SKVĚLÁ, jen ten 10st. Aisin = je rychlejší (i než to DSG = který se lééty propracovalo asi na NEJHORŠÍ automat = a to je to je síla i na obecně ŽÁDNEJ ZÁZRAK koncern VW

no ale základ je ten podvozek a vyladění = a viz všechny zdroje 8er je fajn NENÍ ŽÁDNÝ problém, jen Lexus LC je dál, lepší, to je celý

Jistě se najde někdo pro koho je moc a někoho málo slaný = což nic nemění že jídlo víno whisky hifi auto = je fakt OBJEKTIVNĚ lepší a fakt horší. A tak to je s LEXUSem LC = už roky ono to letí https😐/www.auto.cz/…omba-roku-111966

a tak "zpochybňování" skončilo = už jen u toho interiéru (a připomínky menšího výkonu atmo než turbo :😉

No a protože je jaký je (a relativně blbě se to zpochybňuje) a exteriér je famózní, alespoň došlo na něco jako mírný zpochybňování interiéru = pro mě a podle mě TAKY SKVĚLEJ ale to už je fakt zčásti osobní vkus
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Motor má fakt svý kouzlo https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 + https😐/www.garaz.cz/…porazen-21001433 + https😐/www.garaz.cz/…-benzin-21008526

a s ním spojená 10st. převodovka řadící rychlejš než 2spojka DSG taky

ale hlavní je podvozek a vyladění auta (hlavně) tam se MB nebo BMW nechytá)

no a design je fajn https😐/www.youtube.com/watch?… ale to je osobní vkus, ale jak ten bílo modrej nebo tenhle https😐/www.google.com/search?… u mě dobrý. I ta limitka Hokkaido co sem dával odkaz = ale SAKRA ARGUMENT sou ty věci nahoře TO CO DĚLÁ AUTO AUTEM = jako pája diskuzní úroveň ACZ :😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Myslíš že těm recenzentům (a našel bych testů o dost víc ) je 60+?

MĚ ne a Lexus se mi líbí už.. no celá léta https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Spíš o level nižšie https😐/www.novinky.cz/…okkaido-40390433 ale vzhled JE individuální
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To souhlasím = BMW ani tady (kvalitou provedení) nestíhá https😐/www.autojournal.cz/…-jineho-vesmiru/ a https😐/www.autojournal.cz/…dva-ruzne-svety/ atd. https😐/www.garaz.cz/…porazen-21001433 atp.

Ale jestli máš na mysli VŠECHNO proti VZHLEDu, tak se nepřu = to je individuální a jestli se ti líbí víc tak proč ne. Mě teda ani tohle ne, design LC je neskutečný dílo 8er je proti tomu tuctovka, ale vkus je fakt individuální
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nemusíš mi opakovat CO ty preferuješ u auta = jen sem myslel že spíš to co já 😉

Mě prostě oslovuje ta nadstandardní preciznost (od podvozku po křídlo = kterou D3 prostě NEdává = a zajímavý kolik lidí to nevidí a dokonce ODMÍTÁ, že by to bylo možný) https😐/www.autojournal.cz/…-stale-nejlepsi/

Jinak zapomněl jsem = tohle je spíš OPAK toho co u Subaru (kde tý americký kanadský australský mamině co veze dítě do školy fakt asi stačí menší výkon) = tady jde o to co pěkně (podle mě SPRÁVNĚ) popsal někdo na tom M3 vs https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 nešlo o auta ale OBECNĚ co to znamená = turbo (logicky s vyšším výkonem) vs https😐/www.auto.cz/…tak-dobry-136897

no a s tím https😐/cs.wikipedia.org/wiki/Princip EM já SOUHLASím (a to zase neznamená že mám něco proti = když sme v týhle kategorii aut a zmínil si ho https😐/www.garaz.cz/…60-koni-21002005

Jen že LC 500 má výkonu dost (opak těch Subaru) a líp se ovládá než ten ULTRA výkon = když si je oba koupíme "to svý" JÁ na 99,9 až 100% NEvyměním (ty "z hrdosti" taky ne, ale ten lepší podvozek lepší vyladění i než 8er možná MOŽNÁ někde vzadu možná maličko malilinko.. :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ta závist je naprosto na místě. Tady ještě víc https😐/www.auto.cz/…tak-dobry-136897
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nikoliv viz 23:53
gil54
...a možná autor myslel tím "hluboký" délku k zadnímu opěradlu...čert ví co myslel...

Rozměrový náčrtek je také prapodivný a strohý, uváděné vnitřní rozměry z obrázku v legendě chybí zcela.
gil54
"Prostor je přitom poměrně hluboký, ovšem mělký."

Asi má i poměrně velkou šířku, ovšem je úzký. 😄
Avatar - white label
white label
Možná myslel, ale pak měl napsat dlouhý, nikoli hluboký.
Avatar - chcíplý pes
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mig_35
No ty umělé pazvuky se fakt nedají poslouchat. Když začnou falešné výstřely “z výfuku” musím se smát.
Killbill
Mel jsem 8er coupe rok a vymenil za LC 500 CV. Interier i pohodli v Lexusu je uplne nekde jinde. A to mam Bavoraky rad a jinak jezdim X6 a mam objednanou i4M50. Jediny problem Lexusu je infotainment, ale Carplay to resi v pohode
Avatar - iudex
iudex
Čo Ti ja viem, za mňa ani nie. Práve M850i cabrio som jazdil a popravde moje očakávania úplne nenaplnilo. Od motora s výkonom 530 koní (!) som čakal trošku viac, veď to je výkonnejšie, ako M4 či iné čistokrvné eMká. Ako motor ťahá parádne, nemá hluché miesto, len tomu chýbajú nejaké emócie, vzrušenie, bolo to také elektrické, nič osobitne športové. No a veľké kabrio samo osebe ani moc nepobáda k športovaniu, je to na okreskách veľké a široké. Proste jeho určenie by som videl na francúzskej Riviére, kochačka, žiadne vymetanie okresiek nad Monakom.
Takže môj pohľad na 8er cabrio je, kto chce dynamiku s emóciami, nech ide rovno do M8. A kto športovať nechce, účel rovnako splní aj 840i za podstatne menej peňazí.
Ja ak by som chcel otvorené bávo, tak oveľa radšej Z4 M40i, dynamika takmer rovnaká ako 850i, ale oveľa lepší pocit z dynamickej jazdy.
webpaja
"Příplatkový adaptivní M podvozek Professional (+71.812 Kč), který se mohl opřít do skutečně tuhé karoserie, předváděl fantastickou práci prakticky na každém typu povrchu."

Jak se opírá podvozek do karoserie? Není tomu spíš naopak?
Fiho33
bavíme se o LC500 ne o ostatních Lexusech. BMW je premie, ale LC500 se může srovnávat interiérem s Bentley. Jak pohodlím, tak provedením, tak materiály. Mám v něm najeto 22 tis a přes léto ho mám jako daily car.
traveldrive
Nehľadaj chyby za každú cenu. Karoséria sa opiera o podvozok a podvozok o karosériu. 😉
kesumb
jezdil jsem m8 cabrio a je to vlastne vevnitr maly a na to jak mi v tom bylo horko strachy to mohlo mit silnejsi ventilaci sedacek. Ale rychlost, schopnost maskovat hmotnost a ovladatelnost byla fascinujici. Nekde v rohu zavidim kazdymu kdo 8er cabrio ma a pouziva
Mig_35
Střecha ubere místo nahoře. Hloubka zůstává stejná, místo nahoře se zmenší. Ale je to napsáno opravdu nešťastně.
Mig_35
To nevím. Interiér v Lexusu je poněkud starožitný a pohodlí mu většinou vyčítají. Body získává za famózní motor, jeho projev a zvuk. Prostě starosvětská V8 má svoje kouzlo. Design je u mě plichta, líbí se mi oba, každý má svoje.
traveldrive
Že váhaš.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Touto optikou jednoznačně ano. Ale beru to jako třetí a víc auto a tohle je takový .... no kompromis a jak vidím i jiný pohled na to samé, tak vlastně i kočkopes. Nic proti kočkám... a nic proti psům... 😁
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
... to jo, ale ten interiér nepřejdu... Tady je bmw uplně jinde.
Avatar - Dinar
Dinar
Taky mě ty velký kabria moc neberou, 840xi coupe jako daily car bych si už představit uměl. 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Tak, vzduchový podvozek nabízí bmw snad jen u X5 a X7, (7er?) a tam pak záleží, co preferuješ. Pokud máš rád pohupování ve stylu mercedesu, pak vzduch (to pohupování tam je a navíc auto hezky kontroluje pohyby karoserie, takže to jde i bez toho mercedesího potácení), ale vzduch není nezbytný, pokud pohupování nevyhledáváš a stačí ti klasické bavorácké "žehlení", kdy karoserie jede v horizontální lajně a pod ní pracuje podvozek, pak je lepší klasika na pružinách s adapt. tlumiči. Je to komfortní (na rozdíl od vzduchu kola nemlátí na dírách), ale nepohupuje se to, většina lidí řekně (ve srovnání se vzduchem), že je to tvrdší, ale to je právě pro tu absenci pohupování. Osobně mám raději klasiku na adaptivu i u těchto vysokých a těžkých aut, u sedanů pak klasiku pasivní (mluvíme-li o bmw), každopádně tohle je dle vkusu každého soudruha. 😉
webpaja
Mám pasivní M podvozek na G30 a ten je poddajný i pevný. Ideální naladění. Na G20 kolegy je to samé, ale ten už samozřejmě u 3er tolik komfortu neposkytuje.

Na X5 jsem měl vzduch a ten byl vynikající, rozhodně lepší než MB. Na úrovni Audi nebo blízko RRS.

Podvozek Professional jsem u G řad nejel. 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
.... přesně takové, jaké má být.
Avatar - iudex
iudex
Áno, toto som myslel, Lex som nejazdil, ale viem si predstaviť, že jazda s ním je emotívnejšia, hoci parametrovo za 8er zaostáva. A pri aute pre radosť ako je kabrio by som uprednostnil objektívne slabší motor, ak poskytuje viac emócií.
Zase ako píše Jiri, čo do interiéru sa Lex nemôže rovnať s 8er, ten je o level vyššie.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Pevná je dyckydžekpot... :yes:
Killbill
https😐/youtu.be/UZ0eS😱lfuY
Killbill
Infotainment neni interier. Interier jsou materialy, kuze, zpracovani a pohodli. 15 let jezdim BMW vcetne 8 coupe a LC 500 je o level vys a to neznamena, ze je BMW spatne. Neposuzuju to z recenzi a fotek, ale z vlastni zkusenosti. A prestoze mne ten infotainment rozciluje, carplay to vse resi a kdyz srovnam Mark Levinson s Harman Kardon, tak je to taky uplne jinde. LC 500 je Bentley Continental GT za polovicni prachy, ale at si kazdy jezdi cim chce😄, ja jen presentuji svou zkusenost s obemi auty
Mig_35
Overall, this is a very tough choice - but while it's pricier, and doesn't have the visual flare of the Lexus, we think the BMW's more powerful engine, better infotainment system, and longer list of standard safety features make it the winner.
https😐/www.autonationdrive.com/…vs-bmw-m850i.htm
Mig_35
vyladění auta se BMW nechytá? ale tohle je vrcholně individuální záležitost, polívka je moc slaná, polívka je málo slaná, co se bude zdát někomu komfortní bude pro jiného houpavé, co bude pro jednoho sportovní to bude pro druhého tvrdé. nevím, proč DSG, bavorák má ZF a není to jeho zásluhou, ale je to ta nejlepší převodovka na trhu. Lexus pravděpodobně řadí rychle, ale to samotné nestačí, musí ještě řadit chytře, nezmatkovat a to už si nejsem jistý.
Mig_35
no né tak zrovna von...
Mig_35
bojíš se o svojí životní roli, co? 😉
Lubo
Máte niekto skúsenosť s M adaptívnym podvozkom vs vzduchovým u BMW?
Podľa tejto recenzie vie byť dostatočne komfortný. Ako je to u ďalších modelov, napr aj X5?
Mig_35
tentokrát už se ani nebudu odhlašovat, abych si to přečetl. dynamika je součást balíčku, která je obzvláště u sportovního auta podstatná. tady už neobstojí řeči á la Subaru owners, že nejsou důležitá čísla, ale pocity 😉
Mig_35
Vyseeeer se na ty psychovydírky.
https😐/m.youtube.com/watch?…
Stovku za 5,2 uměla moje 650i s 367 hp. Před 12 lety. Teď auto s nejrychlejší převodovkou na světě a 470 hp zajede horsi čas. K čemu je dobra ta nejrychlejší převodovka dobra? Jo ja zapomněl. Jde o naladění. Jako u Hi-Fi
Mig_35
Výkon umí každý Pepa - ale Lexus ne😊
Ostatní nekomentuju. Nevím co ma poslech hudby společného s jízdou
Mig_35
K čemu je nejrychlejší převodovka, když to neujede ani Mustangu s nižším výkonem? S tím se to jízdně může asi dobre srovnávat. Jinak dynamicky je BMW úplně jinde. Co by kdo čekal od koho je buřt, tohle je realita :yes:
Mig_35
Nejrychlejší převodovka a stačí to přesně na Mustanga.
Ten ale stojí půlku
https😐/m.youtube.com/watch?…
traveldrive
To nepochybne.
webpaja
Nedáš, protože si nedokážeš přepnout ani rádio 😉
webpaja
"Nic proti kočkám... a nic proti psům.."

Mluvíš jako majitel sítě asijských restaurací. :-!
webpaja
CarPlay nic neřeší, snad jen navigaci. Mám zřejmě tu samou verzi infotainmentu v Lexu a je to opravdu bída. Ovládání přes tu přitroublou plošku otřes. strašně zdlouhavě se dostáváš kamkoliv.
Naprosto neporovnatelné s BMW. Takže s interiérem nesouhlasím. Jestli míníš pohodlí, tak komfortní sedačky BMW opravdu ctí svoje jméno. Jen prvotní nastavení je na pár jízd. Prostě hodně směrů a tvarů.
webpaja
A myslíš, že ta tapetovací tetka v něm a 8er jela? Vůbec neví co píše, proto jen odkazy na články. Byť tady se svojí metodou (je jedno o čem se baví, hlavně ať tam plácnu něco od Toyoty) celkem trefil. Inu jednou to vyjít muselo.

Jinak obecně velká GT bez střechy určitě pobaví, ale asi nemám očekávání nějakého velkého dovádění.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
... no, až mi bude 60+ tak asi i ten interiér v Lexu dám. 😉
webpaja
Asi bych si to uměl představit lépe s pevnou střechou 😉
webpaja
Myslím, že u aut je důležitý tlak směrem dolů než nahoru 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
😒] 😒] 😒] :yes: ty jsi zabiják
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
... to je krása, no. Vypadá, jezdí... samá radost... to beru... :yes: 😄