Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Budoucnost létajících aut? Xpeng X2 eVTOL poprvé vzlétl před veřejností

2 komentáře

PowerHouse
Velkým problémem budou baterky, Spotřeba bude vyšší než u automobilu a ty těžké baterky dostat do vzduchu není ... .
Ten autopilot ve vzduchu, kde zatím letají jenom ptáci za pěkného počasí bude jednodušší než u aut.

Ale ty baterky u letadel se do roku 2030 ujmou. Samozřejmě ne u těch dálkových.
Je třeba dosáhnout 500 Wh/Kg.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Jo a když takové letadlo havaruje, bude mít pro lidi překvapení v podobě neuhasitelných baterií. Slušná smažka.
Na moři a ve vodě to bude výhoda, letadlo klesne dolů na dno v kolmici, nebude třeba hledat trosky v okruhu mnoha námořních mil. Výborně, bravo.