Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
TiaS1
U Audi si vyberte, buď dobře vypadající auto, ale zahucite v tom šíleně, nebo cenově ok, ale vypadá to jak VW. Dlouho jsem neviděl Audi, které by se mi líbilo a zároveň by mi někdo neřekl šílenou cenu. Základní kola Q5 s line jsou naprosto obyčejný R18ky, X3 má v m paketu v základu tmavý sportovní R19, chcete u Q5 sportovně vypadající kola - tak nachystejte 40-90 tisíc navic k Sline. Sice mate Sline, ale to narozdíl od Mpaketu neobsahuje jiný sedačky (u Q5 kůže- alcantara ve fotogalerii stojí dalších 48.600 Kč a elektricky ovládání se priplaci zvlášť!) jiný volant - další cash, proste ta snaha auta oholit na kost a vytáhnout z vás prachy za cokoliv je u Audi kur e v sky videt. Nejlepší příplatek audi je za auto hold… bohovi
mas pravdu. Q5 za cenu X3M nebo porovnatelne vybaveny X5. Taky je to videt na prodejich, o poface q5 clovek nezavadi...
Ale kdyby se u toho auta v galerii připlacelo za nějakou “výjimečnou” výbavu, tak to pochopim. Kdyby to mělo např. extra priplatkovou individual barvu, extra jemnou a zvláštně barevnou kůži nebo tak něco.
Já tak nějak celkově už dlouho neviděl nové Audi, které by se mi opravdu líbilo. Obvykle je to "OK", ale to u prémie nestačí. Potácí se od ponuré všude-černé až po asijský všude-chrom... Jediný, kdo tak nějak z D3 drží úroveň je Mercedes (s výjimkou EQ4), u některých modelů pak i BMW (3er, 5er, X1).
Zrovna X3 je v dobré konfiguraci v této třídě ideál, měl jsem rád předchozí GLC, hezké a dobře jezdící auto, nová gen už je jen R4 šou, uvnitř matlačka a design nic nového nepřinesl. X3 je proporčně naprosto ok, v trefené spec. vypadá hodně dobře, má motory, má díky bohu ještě ergonomicky i designově parádní vnitřek.
.....the CX-60 gets a new innovative gearbox. The 8speed automatic ditches the torque converter. Per Mazda, the new transmission shifts gears in the same manner as a torque converter gearbox—via planetary gears and multi-plate clutches—but it does not have a hydraulic converter as an input clutch, instead it has a multiplate clutch as well as an integrated electric motor/generator. The main advantage, Mazda says is that torque is transmitted directly with a “similar fast and rhythmic shifting feel akin to a manual transmission.” Basically, it sounds like Mazda’s own take on dual-clutch technology.
https😐/www.carguide.ph/2022/04/mazda-details-2023-cx-60-engines-new.html