Elektromobily
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeKia EV6 GT se zrychlením supersportu má českou cenu. Připlácí se za pouhé dvě věci
39 komentářů
speedfred
To by už šlo. Dynamika "dostačujúca" 😒] nabíjanie rýchle a hlavne až na zadné partie to vypadá fakt pekne. Cena v kontexte doby tak isto slušná na to čo predvádza.
Kórejci fakt do toho šlapú a nielen s EV ale aj taká ponuka vymierajúcich HH je dobrá.
Kórejci fakt do toho šlapú a nielen s EV ale aj taká ponuka vymierajúcich HH je dobrá.
Dynamicky A cenove tomu muze konkurovat asi jen Tesla.
A pak az mnohem drazsi auta.
Bez ohledu na to, zda spalovaky nebo EV.
Nebo? Jaky jiny auto, co zrychli pod 4s na sto je levnejsi?
Jen abych uvedl nektere zdejsi (mis)informace o prestrelene cene na pravou miru. Srovnatelna TM3 stoji... srovnatelne.
A pak az mnohem drazsi auta.
Bez ohledu na to, zda spalovaky nebo EV.
Nebo? Jaky jiny auto, co zrychli pod 4s na sto je levnejsi?
Jen abych uvedl nektere zdejsi (mis)informace o prestrelene cene na pravou miru. Srovnatelna TM3 stoji... srovnatelne.
Dynamika OK, možno až zbytočne dobrá na také auto. Resp. možno až zbytočne rýchle auto. Má to síce riadny záprah koní, ale s váhou skoro 2200 kg to HH rozhodne nie je. Chcelo by to zhodiť aspoň pol tony nadváhy.
Ber to ako demonštráciu schopností Kórejcov. Reálne bude stačiť ten 165 kW motor. Ja som testoval úplný základ 125 kW a popravde som bol prekvapený, ako dobre to ide, do 160 to zrýchľovalo úplne s ľahkosťou. A tá hmotnosť tam moc cítiť nebola (je ale pravda, že základ s jedným elektromotorom a jednou hnanou nápravou je o dosť ľahší ako GT).
Hej, presne tak to asi treba brať. Len už by to namiesto demonštrácie schopnosti chcelo aj niečo dostupnejšie pre bežných ľudí.
Súhlas, ak najslabšie EV6 stojí 50000 eur, to je sila.
Ale možno to bude tak, ako hovorí môj kamarát: Veci nie sú drahé, to len my málo zarábame. 😒]
Ale možno to bude tak, ako hovorí môj kamarát: Veci nie sú drahé, to len my málo zarábame. 😒]
Nejslabší EV6 se 77kwh baterkou stojí 40000 EUR. S menší baterkou ještě míň.
Nemáš pravdu, u nás stojí EV6 od 50t eur (ak to chceš presne tak 49990 eur). A to je len s 58 kWh baterkou. Takže neviem, kde si si vysnil 40t so 77 kW baterkou. 8-s
file😐//C😐Users/Admin/Downloads/Kia_Cennik_EV6_MY23_4Q2022.pdf
file😐//C😐Users/Admin/Downloads/Kia_Cennik_EV6_MY23_4Q2022.pdf
Sorry ja mluvil o cene bez dane 😊
Vzhledem k tomu, ze jsem jednu na firme objednaval a stala v lepsi vybave se silnejsim motorem a vetsi baterkou 44000eur bez DPH.
Ta zakladni stoji 1,25m , dávají 10% slevu, prepocteno na eura mi to vychazi na cca 45000eur i s DPH.
Vzhledem k tomu, ze jsem jednu na firme objednaval a stala v lepsi vybave se silnejsim motorem a vetsi baterkou 44000eur bez DPH.
Ta zakladni stoji 1,25m , dávají 10% slevu, prepocteno na eura mi to vychazi na cca 45000eur i s DPH.
Tak bez DPH sme samozrejme inde. Inak 10% zľava je v dnešnej dobe celkom slušná, ja keď som sa pýtal, tak o zľave nechceli hovoriť, vraj novinka a veľký dopyt atď.
A u vás je VE6 ešte drahšia, ako u nás, základ 1325980 Kč, to je aktuálnym kurzom 54t eur. Fakt neviem, kde si splašil tých 40t.
https😐/www.kia.com/…st/EV6-cenik.pdf
https😐/www.kia.com/…st/EV6-cenik.pdf
Sakra, človeče, ty musíš byť u toho palcovača veľmi zle zapísaný... 😒]
Alebo Teba trestajú dvaja? 😲 😁 😁 😁
Alebo Teba trestajú dvaja? 😲 😁 😁 😁
To závidíš, čo? Ty máš len 5 dislikov a ja až 13. 😒]
Zjavne mi algoritmus pridelil mínus 13ku a tak mám pri každom príspevku stabilne minimálne 13 dislikov, bez ohľadu na obsah.
Zjavne mi algoritmus pridelil mínus 13ku a tak mám pri každom príspevku stabilne minimálne 13 dislikov, bez ohľadu na obsah.
Freddka
Otec je cely zivot zapaleny do automobilismu.
Predal mi par zasadnich znalosti. Napr😒br />
“Podvozek musi byt vzdy rychlejsi nez motor.”
Tento vuz podminky bohuzel nesplnuje.
Jinak nejsem v zasade proti takto vykonnym 2,5t autum. Ale v tomto pripade je podvozek poddimenzovany, dobre tlumice a trocha kinematiky bohuzel podle recenzi nestacila. Brzdy jsou pry take nedostatecne.
Je to trochu skoda, kdyz uz si dali tu praci, meli to dotahnout cele. Ale chapu, ze pak uz by se jim to prestavalo rentovat. Jinak EV6 je fajn, jen ne v teto verzi.
Predal mi par zasadnich znalosti. Napr😒br />
“Podvozek musi byt vzdy rychlejsi nez motor.”
Tento vuz podminky bohuzel nesplnuje.
Jinak nejsem v zasade proti takto vykonnym 2,5t autum. Ale v tomto pripade je podvozek poddimenzovany, dobre tlumice a trocha kinematiky bohuzel podle recenzi nestacila. Brzdy jsou pry take nedostatecne.
Je to trochu skoda, kdyz uz si dali tu praci, meli to dotahnout cele. Ale chapu, ze pak uz by se jim to prestavalo rentovat. Jinak EV6 je fajn, jen ne v teto verzi.
2,5 t dřív mívaly jen uberclass limuzíny typu Mercedes, Rolls, Bentley atd
Dneska to má každá druhá plečka na baterky, v zatáčkách s tím lidi jezdí jak s Liazkou 😄 😄 😄
Dneska to má každá druhá plečka na baterky, v zatáčkách s tím lidi jezdí jak s Liazkou 😄 😄 😄
sir
Tak to ma Mustang Mach E celkem problem.....Kia má vyšší výkon (menší kroutak), vyšší rychlost o hodně..zrychleni 0-100 taky o dost lepší.....rychlost nabíjení na špici.....a Kia je o raketu levnejsi.
Jedine co ma Mustang lepsi je vyšší kapacita baterie a tím o něco delší dojezd. Snad jestli je o kousek vetsi....
Jedine co ma Mustang lepsi je vyšší kapacita baterie a tím o něco delší dojezd. Snad jestli je o kousek vetsi....
Za cca 4,5 s to dělá Charger 6,4 a maximálku má 275 😄
https😐/www.sauto.cz/…harger/178599666
Nebo Camaro https😐/www.sauto.cz/…camar👋176220141
Kde to využiju? Na dálnici?
Nebo rozmácenejch okreskách a cestách mezi vesnicema?
Tam si halvně užiješ těch 2,5 váhy, na tom budeš dělat podvozek každech 35 tis km 😄 😄 😄
A stačí mi na to 25 let starej Jaguar, co váží o 800 kg méně jak baterková herka a je asi přesně o 10 metrů nižší (oproti modním SUV vč těch se spalováky) , takže to sedí 374x líp 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Vono na projíždění zatáček je nejlepší věc 3 tunový auto vysoký jak stodola, to je obecně známý fakt 😄 :-) :-) :-) To sedí lepší jak F1 vid
A hlavně že to má 145 asistentů :-) :-)
nejlepší auto na vymentání okresek - Iveco Daily se zvýšenou střechou, to bere zatáčky 150 s noblesou :-) :-) :-)
TADY je zase dneska PRavá DEmokratická Legrace :-)
Chapman by zíral chudák :-)
Camaro ZL1 to dá za 3,6 taky.
6,4 ScatPack to má za 4,5
Camaro SS 6,2 V8 za 4,4s
Mustangy, Challengery, CTS-V nebo CT5-V a CT6-V atd si klidněj dohledej sám.
A můžeš si dohledat i cenovky, jak moc je to dražší.
A který váží 2205 Kg prázdný se sedmilitrovým V8 😄
Udělat ten rolls stejně jako tehdá a narvat do něj baterky, má dneska podle nich 3,3 tuny 😄 😄 😄 😄