Autofun
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeBSR nabízí tuningový kit pro Octavii RS a Kodiaq RS. Výkon zvedne na 320 koní
66 komentářů
skejpa
1
Z článku vyplývá, že to je jen softwarová úprava. To je trochu velký nárust výkonu na "jen" software. Nebo je tam i nějaká hardwarová změna ?
Mig_35
0
není to nic zásadního.
skejpa
0
Pak bych se bal o prevodovku, klikovku atd.
Mokrous
Jak co nejdřív odrovnat převodovku a zbytek hnacího řetězce, který snese max. 420Nm.
Každopádně motor 2.0 TSI od VW je obdivuhodný tím, jaké výkony (a jak snadno) z něj lze dostat! 😄 :yes: :yes: :yes:
To je stejných 320 hp a 420 Nm, jaký ma třeba Tiguan R. Takže myslím, že v pohode.
Myslíš těchto "stejných" 462Nm??? Cituji: "Tato úprava zvýší maximální výkon turbodmychadlem přeplňovaného zážehového dvoulitru ze 180 kW na 235 kW, tedy 320 koní, a nejvyšší točivý moment z 370 Nm na 462 Nm."
Bude to určitě víc, nechce se mi věřit, ze by do toho dávali takový výkon, který by byl na hraně možností převodovky.
Mimochodem
https😐/www.auto.cz/…-500-koni-142011
Mimochodem
https😐/www.auto.cz/…-500-koni-142011
Určitě tam bude nějaká rezerva, ale je otázkou, jestli chceš s novým autem udělat takový zásah a pak se pohybovat v té "šedé zóně", kdy to může a nemusí odejít.
Diesel ma 500 Nm, tam je jiná převodovka?
Překvapuje mne jak jednoduše to vše vidíš aniž bys znal detaily.
Co to je diesel? Poněkud široká formulace. Jediný 2.0 BiTDI 176kW měl 500Nm a ten už se nedělá. Bavíme-li se o koncernu. A ten jediný měl DQ500 převodovku, která samozřejmě snesla podstatně vyšší Nm. Teď se mi to nechce hledat, ale myslím, že 600Nm.
Slabší verze měly dřív DQ250 do 350Nm, která byla již dávno nahrazena moderní DQ381, která má právě oněch 420, resp. 430Nm. (Ona se dělala i verze DQ380) Suchou jebku DQ200 do 250Nm třeba z 1.5TSI vynechme.
Když tu operuješ s jinými úpravami, tak tam se sahalo do železa a ne jen do softu. Když tu operuješ s jinými značkami, tak ty používají odlišné převodovky. Když tu operuješ s koncernovými třílitry, nebo i dvoulitry u audi, tak tam se také jedná o odlišné převodovky pro podélnou zástavbu jako jsou třeba DL382 s 500N, nebo DL501, která má 550Nm. Atd. atd. Není DSG jako DSG.
Co to je diesel? Poněkud široká formulace. Jediný 2.0 BiTDI 176kW měl 500Nm a ten už se nedělá. Bavíme-li se o koncernu. A ten jediný měl DQ500 převodovku, která samozřejmě snesla podstatně vyšší Nm. Teď se mi to nechce hledat, ale myslím, že 600Nm.
Slabší verze měly dřív DQ250 do 350Nm, která byla již dávno nahrazena moderní DQ381, která má právě oněch 420, resp. 430Nm. (Ona se dělala i verze DQ380) Suchou jebku DQ200 do 250Nm třeba z 1.5TSI vynechme.
Když tu operuješ s jinými úpravami, tak tam se sahalo do železa a ne jen do softu. Když tu operuješ s jinými značkami, tak ty používají odlišné převodovky. Když tu operuješ s koncernovými třílitry, nebo i dvoulitry u audi, tak tam se také jedná o odlišné převodovky pro podélnou zástavbu jako jsou třeba DL382 s 500N, nebo DL501, která má 550Nm. Atd. atd. Není DSG jako DSG.
to jsem netušil, měl jsem za to, že používají podobně jako BMW ZF, které je nadimenzované a používá se všude stejně. nejsem e😜ert na koncern 😉
Ani já nejsem e😜ert 😁
A ZF bych bral radši.
Jen nevím, kterou třeba z těchto (jak ty říkáš "všude stejných") typů: ZF 8HP30, ZF 8HP45, ZF 8HP50, ZF 8HP51, ZF 8HP55, ZF 8HP70, ZF 8HP75, ZF 8HP76, ZF 8HP90, nebo ZF 8HP95 😁 😁 😁
A ZF bych bral radši.
Jen nevím, kterou třeba z těchto (jak ty říkáš "všude stejných") typů: ZF 8HP30, ZF 8HP45, ZF 8HP50, ZF 8HP51, ZF 8HP55, ZF 8HP70, ZF 8HP75, ZF 8HP76, ZF 8HP90, nebo ZF 8HP95 😁 😁 😁
To asi nebudou všechno aktuální kousky?
Některé se dávali do předchozích modelových řad, ale rozhodně nejsou všechny staré a nepoužívané. Každopádně se určitě nedává jedna ZF8 do všech aut. Opět je jich mrak podle Nm, které motor dává.
:yes: super. Jen nechápu těch pět koko.tů, co ti klikli minus. Tomu říkám přehled. Děkuji
Tohle je evidentně 1 duševní mrzák, kterej to tady valí nonstop. Během pár sekund mají všichni 5 až 11 mínusů, teda až na EV fanatiky. Ti zase automaticky to samý v plusech. Redakce na to se.re i když slibuje nápravu už dlouhé měsíce.
A je úplně jedno, co je v příspěvku. Mínusy se vážou ke jménu a nikoli obsahu.
A je úplně jedno, co je v příspěvku. Mínusy se vážou ke jménu a nikoli obsahu.
Robot?
Ten script ale udělal nějakej duševní kripl. SkyNet zatím neožil. 😁
Pokud vím tak to není pravda, na začátku produkce měl Kodiaq DQ500 třeba i s 2.0TDI 110kW 4x4, 2.0TDI 140kW a 2.0TSI 140kW.
https😐/www.auto.cz/…l-sekundy-111879 + CTRL+F
https😐/www.auto.cz/…l-sekundy-111879 + CTRL+F
Jo, máš recht, tohle byla moje špatná formulace "jediný". A pak už to nešlo editovat. Existovalo pár koncernových aut a mezi nimi Kodiaq a nebo Tiguan a možná i další, kteří dostali DQ500 a díky tomu jim 140kW TDI jelo mnohem líp, protože nebylo škrcený.
Ale o TSI jsem to netušil. A je to zvláštní, když TSI má jen 320Nm. Asi spíš logistický rozhodnutí, než technický. A nebo kvůli tahání 2,5T na kouli...??? Nejsem si jist.
Ale o TSI jsem to netušil. A je to zvláštní, když TSI má jen 320Nm. Asi spíš logistický rozhodnutí, než technický. A nebo kvůli tahání 2,5T na kouli...??? Nejsem si jist.
Stejně tak 2.0TDI 110kW 4x4 myslím mělo DQ500 a taky asi těch 320Nm.
Bylo to prezentovaný tak, že kvůli větší hmotnosti a potenciálnímu namáhání dostává Kodiaq a Tiguan robustnější techniku než Superb a Passat. Četl jsem k tomu i nějaký rozhovor, jen ho teď nemůžu najít.
Bylo to prezentovaný tak, že kvůli větší hmotnosti a potenciálnímu namáhání dostává Kodiaq a Tiguan robustnější techniku než Superb a Passat. Četl jsem k tomu i nějaký rozhovor, jen ho teď nemůžu najít.
Jojo, může bejt. Má to svoji logiku. Hmotnost, rozměry, častější využití pro tahání vozejků, potenciální použití v lehčím terénu atd...
Bena615
Příspěvek podléhá schvalování.
K odkazu - ok, zde se ale nejedná o pouhou úpravu softwaru, nezůstal tam kámen na kameni.
Tak jinak, zrovna předvčerejškem jsem cpal do dvoulitru co měl 258 koní čip na 320. Výrobce u něho uvádí 400 Nm. Točivý moment je veličina související mimo jiné s palivem /diesely ho mají při stejném objemu větší, s objemem motoru - ten je stejné dva litry, a výkonem. Když se zvýší výkon, zvýší se většinou i točivý moment, ale tak nějak poměrně. To číslo od BRS se mi zdá nadsazené. Jestliže má Tiguar R stejný výkon, ale o tolik nižší moment - nezdá se mi to. Nevyznám se v druzích převodovek VW, kolik používá variant DSG, určitě se to dá vygooglovat, ale řekl bych, že jich moc není a tenhle motor ji určitě neroztrhá...
P.S: a ti tuneři určitě nejsou pitomí, většina jich drží záruku, proč by to dělali...
edit: mrkni na A45 AMG - původní verze 355 koní a 450 Nm, nová 421 koní a 500 Nm...
ten točivý moment se mi nezdá
P.S: a ti tuneři určitě nejsou pitomí, většina jich drží záruku, proč by to dělali...
edit: mrkni na A45 AMG - původní verze 355 koní a 450 Nm, nová 421 koní a 500 Nm...
ten točivý moment se mi nezdá
Tak jinak? ???
Nic nezpochybňuji, jen poukazuji na to, že se jedná o výrazně různé úrovně úprav. Z určitých pohledů neporovnatelné.
Už před 30 lety mi nabízeli zvýšení výkonu pomalu gameboyem u Sierry od sériových 204 až na 500 koní.
Pokud se někdo rozhodne pro zvýšení a ještě k tomu neposílí ostatní související komponenty, měl by ten max. výkon používat s rozumem (z pozice techniky).
Nic nezpochybňuji, jen poukazuji na to, že se jedná o výrazně různé úrovně úprav. Z určitých pohledů neporovnatelné.
Už před 30 lety mi nabízeli zvýšení výkonu pomalu gameboyem u Sierry od sériových 204 až na 500 koní.
Pokud se někdo rozhodne pro zvýšení a ještě k tomu neposílí ostatní související komponenty, měl by ten max. výkon používat s rozumem (z pozice techniky).
U atmosférické Sierry před 30 lety? S tím tvrzením mám trochu problém😊
Můžu to vygooglovat, jaké druhy DSG používá VW, jestli benzínový třílitr nepoužívá náhodou totéž, co dvoulitrový diesel a benzín? Řekl bych, že tam rezerva bude značná, resp. že bude jednodušší používat méně druhů převodovek do různých zadání.
edit: ten Superb má jinou převodovku, z RS3
Můžu to vygooglovat, jaké druhy DSG používá VW, jestli benzínový třílitr nepoužívá náhodou totéž, co dvoulitrový diesel a benzín? Řekl bych, že tam rezerva bude značná, resp. že bude jednodušší používat méně druhů převodovek do různých zadání.
edit: ten Superb má jinou převodovku, z RS3
Nepsal jsem, že atmosférická.
tak to je pro mě pravěk, tenhle motor neznám. ale řekl bych, že tehdy se to řešilo větším turbem spíš, než samotným softwarem.
edit tak po mírném googlování - to určitě nebyl jenom gameboy 😉
edit tak po mírném googlování - to určitě nebyl jenom gameboy 😉
V pravěku stejné jako dnes. Šlo to i pouhým softwairem. Se svými výhodami i nevýhodami, skoro jako dnes.
Myslel jsem, že Sierru Coswortha zná celej svět co má řidičák.
Edit: gameboy byla nadsázka (proto jsem napsal "pomalu gameboyem").
Myslel jsem, že Sierru Coswortha zná celej svět co má řidičák.
Edit: gameboy byla nadsázka (proto jsem napsal "pomalu gameboyem").
ano, šlo a pořád jde, o cca 40 koní
https😐/dbilas-shop.com/…h-16v-2-0-162-kw
ale ne o 300, na to už je potřeba hardware.
https😐/dbilas-shop.com/…h-16v-2-0-162-kw
ale ne o 300, na to už je potřeba hardware.
Našel jsi to pěkně a jsi nejchytřejší. Já jsem to řešil před těmi 30 lety a ani se mi nechce dnes oponovat.
Je to pro mě nepodstatný spor, s hlavním tématem související jen velmi málo a okrajově.
Je to pro mě nepodstatný spor, s hlavním tématem související jen velmi málo a okrajově.
tak Superb upravený z 200 na 500 mi napíšeš, že tam nezůstal kámen na kameni a vzápětí tvrdíš, že u 30 let staré Sierry stačilo "dát gameboye" :yes:
edit: skoro gameboye😊
edit: skoro gameboye😊
Ano, tak to je.
Jen konstatuji, že u toho Superbu nezůstal kámen na kameni (i když to mohli klidně navýšit i bez mnoha věcí okolo) a proto porovnání s BSR trochu drhne - a o to mi šlo, zrovna tak u Sierry stačilo buď navýšit jen softem, ale šlo navýšit výkon i se vším všudy.
Nevím, co je na tom k nepochopení.
Jen konstatuji, že u toho Superbu nezůstal kámen na kameni (i když to mohli klidně navýšit i bez mnoha věcí okolo) a proto porovnání s BSR trochu drhne - a o to mi šlo, zrovna tak u Sierry stačilo buď navýšit jen softem, ale šlo navýšit výkon i se vším všudy.
Nevím, co je na tom k nepochopení.
Gile,ako byvaly majitel Escort Cosworth-u nemozem s tebou suhlasit.Ked som dostaval zo svojho Escorta 500 koni,tak okrem bloku motora a kardanovej tyce trebalo vsetko upravit,aby sa to nerozsypavalo pri jazde pod ALS-om.
evocolt@ - Neříkám, že pouhé softwairové navýšení je dobře. Měl jsem motor ještě s červenou hlavou a nechal jsem přidat po poradách jen 80 koní, auto jen pro běžný provoz. S vyšším výkonem buď investovat i do hardu nebo ohrozit životnost a spolehlivost s omezenou možností využití výkonu.
S čím konkrétně nesouhlasíš?
Edit ...a nikdy žádný problém...
S čím konkrétně nesouhlasíš?
Edit ...a nikdy žádný problém...
Reagoval som na tuto vetu..
"Už před 30 lety mi nabízeli zvýšení výkonu pomalu gameboyem u Sierry od sériových 204 až na 500 koní."
Poznam tvoje nazory ( :yes: ) a viem,ze si to myslel viac obrazne ako realne,ale nedalo mi nato nezareagovat.
Ako pises..vykon max 300 koni bola realna hodnota,ktoru este seriovy Cosworth dokazal zvladnut.
"Už před 30 lety mi nabízeli zvýšení výkonu pomalu gameboyem u Sierry od sériových 204 až na 500 koní."
Poznam tvoje nazory ( :yes: ) a viem,ze si to myslel viac obrazne ako realne,ale nedalo mi nato nezareagovat.
Ako pises..vykon max 300 koni bola realna hodnota,ktoru este seriovy Cosworth dokazal zvladnut.
Záleží na křivce toho výkonu, ne na jeho maximu.
BSR říká, že mají 245k už při 3800 otáčkách... což je právě 460Nm. Při 5500 pak máš 320k... což už je jen 414Nm.
BSR říká, že mají 245k už při 3800 otáčkách... což je právě 460Nm. Při 5500 pak máš 320k... což už je jen 414Nm.
no právě, taková změna charakteru motoru se mi nezdá reálná. ale můžu se mýlit.
Ano, mýlíš se. Rozumný motorář bude ladit motor s ohledem na životnost komponent a pokud dostane mantinely 430Nm, tak bude tu křivku držet pod touto hodnotou. U turbomotorů to řeší pomocí regulace plnícího tlaku skrz různé obtokové ventily a podobně. (Já nejsem vůbec žádný motorář, ani tuzer/tuner, jen tak nějak tuším v čem jezdím. To jen na okraj.)
Proto taky moderní turbomotory jedou tak hezky a lineárně, protože mají ploché křivky momentu, namísto kopance. A kopanec je často to jediné, co tuneři nabízí. Pomocí softwaru odrbou regulaci plnícího tlaku až na hranu, kde si myslí, že to ještě nějak přežije záruku a to je to jejich umění. Proto taky klidně tuzingovej motor třeba s 500Nm může mít stejně, nebo i míň koní, než série se 400Nm. Vše záleží na konkrétním motoru, typu turba a nastavení plnících tlaků.
Bohužel právě vyšší Nm a tedy i tlaky ve válci a síly působící na převodovku a celý hnací řetězec jsou tím hlavním, co má vliv na životnost. Koně už tolik nevadí, ty jsou dané otáčkami a když se uchladí, o nic nejde.
Já mám taky rád, když mám těch 400-430Nm hned od 1.800 otáček a tím pádem dřív i ty koně, ale motor si vybírám takovej, jakej chci a můžu si dovolit a dál bych do něj nehrabal.
Proto taky moderní turbomotory jedou tak hezky a lineárně, protože mají ploché křivky momentu, namísto kopance. A kopanec je často to jediné, co tuneři nabízí. Pomocí softwaru odrbou regulaci plnícího tlaku až na hranu, kde si myslí, že to ještě nějak přežije záruku a to je to jejich umění. Proto taky klidně tuzingovej motor třeba s 500Nm může mít stejně, nebo i míň koní, než série se 400Nm. Vše záleží na konkrétním motoru, typu turba a nastavení plnících tlaků.
Bohužel právě vyšší Nm a tedy i tlaky ve válci a síly působící na převodovku a celý hnací řetězec jsou tím hlavním, co má vliv na životnost. Koně už tolik nevadí, ty jsou dané otáčkami a když se uchladí, o nic nejde.
Já mám taky rád, když mám těch 400-430Nm hned od 1.800 otáček a tím pádem dřív i ty koně, ale motor si vybírám takovej, jakej chci a můžu si dovolit a dál bych do něj nehrabal.
tak když bavorský dvoulitr má v sérii maximálně 260 koní a VW 320 i víc, je zjevné, že tam rezervy jsou. špatné zkušenosti zatím nemám.
kopanec cítím u každého turbomotoru.
kopanec cítím u každého turbomotoru.
Mercedes má kolik, 440k?
ale to je AMG verze, to už je hodně speciální zboží, řekl bych, že ty ostatní dvoulitry jsou poměrně konfekční.
Jak se to vezme... když se to montuje do áčka, tak to z pohledu Mercedesu pořád není žádnej high-end. Myslím, že ty 300k+ R verze u VW mají podobné postavení, jako to AMG u Mercedesu... jen je Mercedes pozicovaný výš jako celek.
BSR jsou střelci, žádná záruka na pohonný řetězec po tuningu, žádné úpravy HV, prostě čip. V tomto případě je problém hlavně s převodovkou, podle spec. by měla mít rs4 dq381 s maximem 420-430 Nm, z grafu průběhu výkonu bsr plyne, že nad 430 Nm se s touto úpravou dostávají (a hrubě) už ve 2tis ot. a pod ně až kolem 5 tis. ot. V těchto otáčkách se motor pohybuje nejčastěji, takže jejich zvýšení výkonu, resp. krouťáku touto úpravou znamená, že pro převodovku je to jen otázka času.
Pro srovnání, Race chip pro tuto motorizaci nabízí navýšení max. krouťáku i ve své stage3 pouze o 50 Nm, což je přesně na hranu těch 420 Nm.
Pro srovnání, Race chip pro tuto motorizaci nabízí navýšení max. krouťáku i ve své stage3 pouze o 50 Nm, což je přesně na hranu těch 420 Nm.
Pokud mají maximum momentu 462 a limit dle specifikací je 420, tak jsi 10% nad limit. To úplně extrém není... otázka je, jak je ta převodovka udělaná... některé převodovky se sypou i v sérii (MX-5 6q v 2.0G), jiné klidně dlouhodobě utáhnou +50%. DQ381 přišla i do top motorizací jako lehčí / méně robustní / úspornější náhrada DQ500, takže myslím, že tam rezervy spíš moc nebudou...
Vidím to podobně.
BSR spoléhá na tolerance, které vždy musí nějaké to % snést. Ale není to konstruováno na trvalou zátěž nad limit.
BSR spoléhá na tolerance, které vždy musí nějaké to % snést. Ale není to konstruováno na trvalou zátěž nad limit.
Přesně, právě proto, že to překračování maxima krouťáku je v nejčastěji používaném rozmezí otáček, tzn. bude to nad limit prakticky pokaždé, kdy řidič sešlápne plyn naplno. Oni ti odpovědnější tuneři nejdou přes limit jen tak pro nic za nic.
Presne tak ako píšeš. Osobne veľmi uvažujem nad chipom, ale prevodovka DQ380, ktorá je v Octavii RS je stavaná do 420 Nm, takže to ma odrádza. Samozrejme, že to záleží potom od jazdného štýlu a či človek využíva potenciál toho výkonu…Keď človek jazdí ako ***, tak zničí aj sériovú verziu.
Patrik Obšatník
Osobne tiež uvažujem nad chipom, avšak ako už vyššie píšete, prevodovka DQ380, ktorú má Octavia RS je stavaná do 420 Nm, to je v podstate jediné, čo ma od chipu trochu odrádza. Samozrejme to potom závisí aj od jazdného štýlu, či človek využíva celý potenciál motora, je mi jasné, že pri dlhodobom agresívnom štýle jazdy človek dokáže zničiť aj sériovú verziu....
stormrider
Od BSR jsme měli chip v O2 1.9 TDI 77 - > 99 kW. Auto jezdilo výborně, ale netrvalo to ani moc dlouho a vyšší výkon se začal na HW podepisovat (turbo, vyšší kouřivost, spojka). Znovu bych do chiptuningu u auta na denní ježdění nešel (až na výjimky, kde je HW slabší motorizace identický a výkon je výrobcem podladěný).
K úpravě 2.0 TSI - existují 3 výkonové verze motoru, které se dost podstatně liší z pohledu HW. 245 koní je tzv. LK2, motory s výkonem 290+ jsou potom LK3. Nevěřím, že LK2 takto vysoké výkony vydrží bez snížení životnosti jednotlivých komponent.
K úpravě 2.0 TSI - existují 3 výkonové verze motoru, které se dost podstatně liší z pohledu HW. 245 koní je tzv. LK2, motory s výkonem 290+ jsou potom LK3. Nevěřím, že LK2 takto vysoké výkony vydrží bez snížení životnosti jednotlivých komponent.
zajímavé kódové označení😊
https😐/www.motorreviewer.com/engine.php?…
dosti odlišné od toho, co se uvádí? zdá se, že těch verzí je podstatně víc😊
CAWA - 125 kW (170 hp) at 4,300-6,000 rpm, 207 lb-ft (280Nm) at 1,700-5,000 rpm. This is engine for the VW Tiguan.
CCZC - 125 kW (170 hp) at 4,300-6,200 rpm, 207 lb-ft (280Nm) at 1,500-4,200 rpm. Application: VW Tiguan, Audi Q3.
CCZD - 132 kW (178 hp) at 4,500-6,200 rpm, 207 lb-ft (280Nm) at 1,700-4,500 rpm - another engine for the VW Tiguan.
CCTA/CBFA - 147 kW (200 hp) at 5,100-6,000 rpm, 207 lb-ft (280Nm) at 1,800-5,000 rpm. Application: VW Golf Mk5 GTI (for US market only), VW Golf Mk6 GTI (for US market only), Audi Q3 (for US market only), VW Jetta Mk5/Mk6, VW Passat B6, VW CC, Audi A3 (8P).
CAWB/CCZA - 147 kW (200 hp) at 5,100-6,000 rpm, 207 lb-ft (280Nm) at 1,700-5,000 rpm. Application: Audi A3 Cabriolet, VW Scirocco, VW Tiguan, Audi TT, Skoda Superb Mk2 (3T), Skoda Octavia.
CPSA - 155 kW (211 hp) at 5,000-6,200 rpm, 221 lb-ft (300Nm) at 1,800-4,900 rpm. The engine version is for Audi Q3.
CCZB - 155 kW (211 hp) at 5,300-6,200 rpm, 207 lb-ft (280Nm) at 1,700-5,200 rpm. The engine was installed in VW Golf Mk6 GTI, VW Scirocco, VW Passat B6, VW CC, VW Tiguan, SEAT Altea Freetrack, SEAT Leon FR.
CAEA/CDNB - 132 kW (179 hp) at 4,200-6,000 rpm, 236 lb-ft (320Nm) at 1,500-4,000 rpm. Application: Audi A4 (B😄, Audi Q5, Skoda Kodiaq.
CAEA/CAEB/CDNC - 155 kW (211 hp) at 4,300-6,000 rpm, 260 lb-ft (350Nm) at 1,500-4,200 rpm. Application: Audi A4 (B😄, Audi A5, Audi Q5, SEAT Exeo.
CAEA/CAEB/CDNC - 155 kW (211 hp) at 4,300-6,000 rpm, 258 lb-ft (350Nm) at 1,600-4,200 rpm. It is Audi TT Mk2 engine.
CHHB - 162 kW (220 hp) at 4,500-6,200 rpm, 258 lb-ft (350Nm) at 1,500-4,000 rpm. Application: VW Golf Mk7 GTI, VW Tiguan 2, Audi A3, Skoda Superb, Skoda Octavia RS.
CNCD - 165 kW (224 hp) at 4,500-6,250 rpm, 258 lb-ft (350Nm) at 1,500-4,500 rpm - Audi Q5 engine.
CHHA - 169 kW (230 hp) at 4,700-6,200 rpm, 258 lb-ft (350Nm) at 1,500-4,600 rpm. The engine can be found under a hood of VW Golf Mk7 GTI Performance and Skoda Octavia RS230.
CJXE - 195 kW (265 hp) at 5,350-6,600 rpm, 258 lb-ft (350Nm) at 1,500-4,000 rpm - high-performance engine for the SEAT Leon Cupra.
CJXA/CJXB - 206 kW (280 hp) at 5,100-6,500 rpm, 280 lb-ft (380Nm) at 1,800-5,500 rpm. Application: SEAT Leon Cupra, Skoda Superb.
CJ😁 - 213 kW (290 hp) at 5,900-6,400 rpm, 258 lb-ft (350Nm) at 1,700-5,800 rpm - one more high-performance engine for the SEAT Leon Cupra.
CYFB - 215 kW (292 hp) at 5,400 rpm, 280 lb-ft (380Nm) at 1,800 rpm. Application: VW Golf Mk7 R for the North American market.
CJXC - 221 kW (300 hp) at 5,500-6,200 rpm, 280 lb-ft (380Nm) at 1,800-5,500 rpm. Application: European VW Golf Mk7 R, Audi S3, SEAT Leon Cupra.
CJXG - 228 kW (310 hp) at 5,500-6,200 rpm, 280 lb-ft (380Nm) at 1,800-5,500 rpm - the most powerful version available for Audi TTS.
https😐/www.motorreviewer.com/engine.php?…
dosti odlišné od toho, co se uvádí? zdá se, že těch verzí je podstatně víc😊
CAWA - 125 kW (170 hp) at 4,300-6,000 rpm, 207 lb-ft (280Nm) at 1,700-5,000 rpm. This is engine for the VW Tiguan.
CCZC - 125 kW (170 hp) at 4,300-6,200 rpm, 207 lb-ft (280Nm) at 1,500-4,200 rpm. Application: VW Tiguan, Audi Q3.
CCZD - 132 kW (178 hp) at 4,500-6,200 rpm, 207 lb-ft (280Nm) at 1,700-4,500 rpm - another engine for the VW Tiguan.
CCTA/CBFA - 147 kW (200 hp) at 5,100-6,000 rpm, 207 lb-ft (280Nm) at 1,800-5,000 rpm. Application: VW Golf Mk5 GTI (for US market only), VW Golf Mk6 GTI (for US market only), Audi Q3 (for US market only), VW Jetta Mk5/Mk6, VW Passat B6, VW CC, Audi A3 (8P).
CAWB/CCZA - 147 kW (200 hp) at 5,100-6,000 rpm, 207 lb-ft (280Nm) at 1,700-5,000 rpm. Application: Audi A3 Cabriolet, VW Scirocco, VW Tiguan, Audi TT, Skoda Superb Mk2 (3T), Skoda Octavia.
CPSA - 155 kW (211 hp) at 5,000-6,200 rpm, 221 lb-ft (300Nm) at 1,800-4,900 rpm. The engine version is for Audi Q3.
CCZB - 155 kW (211 hp) at 5,300-6,200 rpm, 207 lb-ft (280Nm) at 1,700-5,200 rpm. The engine was installed in VW Golf Mk6 GTI, VW Scirocco, VW Passat B6, VW CC, VW Tiguan, SEAT Altea Freetrack, SEAT Leon FR.
CAEA/CDNB - 132 kW (179 hp) at 4,200-6,000 rpm, 236 lb-ft (320Nm) at 1,500-4,000 rpm. Application: Audi A4 (B😄, Audi Q5, Skoda Kodiaq.
CAEA/CAEB/CDNC - 155 kW (211 hp) at 4,300-6,000 rpm, 260 lb-ft (350Nm) at 1,500-4,200 rpm. Application: Audi A4 (B😄, Audi A5, Audi Q5, SEAT Exeo.
CAEA/CAEB/CDNC - 155 kW (211 hp) at 4,300-6,000 rpm, 258 lb-ft (350Nm) at 1,600-4,200 rpm. It is Audi TT Mk2 engine.
CHHB - 162 kW (220 hp) at 4,500-6,200 rpm, 258 lb-ft (350Nm) at 1,500-4,000 rpm. Application: VW Golf Mk7 GTI, VW Tiguan 2, Audi A3, Skoda Superb, Skoda Octavia RS.
CNCD - 165 kW (224 hp) at 4,500-6,250 rpm, 258 lb-ft (350Nm) at 1,500-4,500 rpm - Audi Q5 engine.
CHHA - 169 kW (230 hp) at 4,700-6,200 rpm, 258 lb-ft (350Nm) at 1,500-4,600 rpm. The engine can be found under a hood of VW Golf Mk7 GTI Performance and Skoda Octavia RS230.
CJXE - 195 kW (265 hp) at 5,350-6,600 rpm, 258 lb-ft (350Nm) at 1,500-4,000 rpm - high-performance engine for the SEAT Leon Cupra.
CJXA/CJXB - 206 kW (280 hp) at 5,100-6,500 rpm, 280 lb-ft (380Nm) at 1,800-5,500 rpm. Application: SEAT Leon Cupra, Skoda Superb.
CJ😁 - 213 kW (290 hp) at 5,900-6,400 rpm, 258 lb-ft (350Nm) at 1,700-5,800 rpm - one more high-performance engine for the SEAT Leon Cupra.
CYFB - 215 kW (292 hp) at 5,400 rpm, 280 lb-ft (380Nm) at 1,800 rpm. Application: VW Golf Mk7 R for the North American market.
CJXC - 221 kW (300 hp) at 5,500-6,200 rpm, 280 lb-ft (380Nm) at 1,800-5,500 rpm. Application: European VW Golf Mk7 R, Audi S3, SEAT Leon Cupra.
CJXG - 228 kW (310 hp) at 5,500-6,200 rpm, 280 lb-ft (380Nm) at 1,800-5,500 rpm - the most powerful version available for Audi TTS.
Audi
Krasna ukazka toho co sa da vydolovat z 2 litra TSI.800 koni v Octavii by bol iny rock and roll.
https😐/m.youtube.com/watch?…
https😐/m.youtube.com/watch?…