Premium
Přihlásit pro přidání komentáře
dfox
Minulý týden jsem jakožto člověk, co nikdy neměl jiné auto než z koncernu VW přivezl ufo type-r a fascinuje mě, jak je všechno řešeno tak, aby to vydrželo věky. Oproti audi z roku 2005, kde řešení něčeho bylo utrpení a auto bylo nacpané řídícími jednotkami je honda jak felicie a to myslím v dobrém slova smyslu. Podvozek jednoduchý a přesto skvěle fungující. To stejné motor. Jen přístup k olejovému filtru, který je nad poloosou a ramenem zezadu na motoru je pocuc a musí dolů pravé přední kolo a i tak je na něj sotva vidět. Sice detaily nejsou tak dotažené jako u vw, například v článku zmíněný kompresor klimatizace, který nemá plynulou regulaci, části interiéru, na kterých se šetřilo jsou typicky japonské a nesmyslné startování klíčkem a tlačítkem zároveň, ale v celkovém součtu je při přidání plynu všechno zapomenuto. Dvoulitr umí ve městě jezdit na pětku tak, že o něm člověk neví a zároveň na okresce dávat to nejlepší při osmi tisících otáčkách, kdy zní jak starý závoďák.
Jinak to nejede. 😁
Jestli si to dobre pamatuju, tak v otackach se rozdily mezi 2.0 MZR a Civicem 1.8 smazavaly.