Autofun
Zpět na článek
Nejrychlejší naftové BMW dá stovku za 1,87 sekundy, na 200 km/h nepotřebuje ani pět vteřin
17 komentářů
Mikesus
Máme 2 v okolí, kde jsem vyrůstal. Nikdy jsem neviděl, že by kouřily černě nebo ze by v okolí byl smrad jako z tehle dieslovych aut. Ty snad bydlíš v okolí tepelné elektrarny? Které prosím, že smrdí jako diesel?
DonVito
Ano, moderni diesel (skoro) nesmrdi dnes.
Jak to bude za deset let po 300.000km a u tretiho majitele??
Nedej boze, kdyz nekdo vytvori podobnou prasarnu jako z tohoto clanku...
Jak to bude za deset let po 300.000km a u tretiho majitele??
Nedej boze, kdyz nekdo vytvori podobnou prasarnu jako z tohoto clanku...
speedfred
Čo z toho motora dokázali vydolovať je vcelku zaujímavé a zrýchlenie impozantné.
woody-alien
Tohle se týká běžného provozu asi tak jako parní lokomotiva. Nechceš si náhodou jít lehnout na koleje při nějaké té Nostalgické jízdě ? Tam musí být otrávenejch.....
ryccardo
Asi tak. Dělá se z toho jako kdyby taková auta byla na silnicích normou.
ryccardo
Úplně stejně. Není důvod, aby to bylo jinak. Už teď se pohybují po silnicích nové moderní diesely, které mají takové nájezdy a není to problém a procházejí přes STK. Tyhle poplašný zprávy si prosím tě nech.
ryccardo
Ano ani ten moderní diesel už nesmrdí. Tu fabriku kde se lisují plasty bych taky nijak nedramatizoval. Jsou horší místa kde se dá pracovat.
KANKUNEN
Přesně stejně nesmrdí ani moderní diesel. Ale stačí pracovat ve fabrice, kde se dělají výrobky z plastů, to by neziskovky koukaly co se tam dýchá.
ryccardo
Me celkem zarazite hosi jak tady obhajujete tepelnou elektrarnu. To bych od vas necekal :yes:
ryccardo
Nutno ovsem priznat ze tepelny elektrarny uz nehuli. Kominy jsou osazeny filtrama a odlucovacema, takze uhelna elektrarna dnes neni zadny zavazny ekologicky problem. To byvalo pred 30 lety.
Jaky hloupy argument tam mas dal?