Elektromobily
Přihlásit pro přidání komentáře
PowerHouse
Takže dojezd 200 km po dálnici.
Hrozné auto. 99% ľudí jazdí 99% času po diaľnici.
A 308 je dálniční stíhačka.
A proč by nebyla? Tohle kádrování zákazníků je fakt vtipné. Střední třída je mimo prémii a koncern mrtvá, SUV je na dálnici naprostá blbost, tak co teda doporučuješ člověku jezdícímu po dálnici, když ne moderní kompakt (cenou i rozměry na úrovni střední třídy před pár lety)?
A kdyz potrebuju jet po dalnici, tak mam delat co? Mit druhy auto spalovaci?
Kvôli občasnej jazde po diaľnici? Ja neviem ľudia, čo to máte za mániu, ako so 400 km dojazdom sa po diaľnici ísť nedá? To aj svoje benzínové a naftové auto, keď tám máš polku nádrže alebo aj menej, tak pred vjazdom na diaľnicu ideš vždy dotankovať?
Ano, představ si, že když mi dojezd nestačí na příštích několik dní, tak zastavím u některé oblíbené pumpy. Nemluvě o tom, že půl "nádrže" elektromobilu je 150 km po dálnici.
To čo píšeš, je viac o zvyku ako o nutnosti.
Jazdíš často viac ako tých 150-200 km po diaľnici? V tom prípade by som si aj ja EV dobre premyslel a zrejme by som siahol po niečom inom.
Moje bežné jazdy sú okolo 30-50 km denne, niekedy možno 50 km naviac alebo po diaľnici, zriedka viac. Kto jazdí permanentne väčšie vzdialenosti, logicky mu EV stačiť nebude. Ale na bežné denné jazdenie, prečo nie?
Problémom ostáva nehorázna cena EV a novým problémom bude cena elektriny.
Jazdíš často viac ako tých 150-200 km po diaľnici? V tom prípade by som si aj ja EV dobre premyslel a zrejme by som siahol po niečom inom.
Moje bežné jazdy sú okolo 30-50 km denne, niekedy možno 50 km naviac alebo po diaľnici, zriedka viac. Kto jazdí permanentne väčšie vzdialenosti, logicky mu EV stačiť nebude. Ale na bežné denné jazdenie, prečo nie?
Problémom ostáva nehorázna cena EV a novým problémom bude cena elektriny.
Jo většinou mám natankováno, abych se nemusel nechat okrádat za ceny paliv u dálnice, ale pokud jedu delší trasu, tak holt někde sjedu a na 10 minut zastavím a benzín zase dotočím. Sorry, ale jak by si s tímhle chtěl ujet za den třeba 1000 km? Já vím, že to většina lidí nedělá běžně, ale párkrát do roka potřebuju ujet víc než 300-400 km naráz a s EV bych to měl řešit jak?
xxc
Každý rieši dojazd, ale že keď sa volant nastaví dostatočne dole, aby bolo vidieť na budíky, tak sa nedá brzdiť, lebo stĺpik volantu zavadzia nohe, nikoho netrápi 😁
Naco ti je brzda? Pezot nema mestsky rezim co rekuperuje a zastavi ked pustis plyn?
Sem tam treba brzdit aj "krizovo" 😄
Boli casy, ked som v ramci dlhsich jazd hral hru, kolko krat zabrzdim, stopky a semafory sa neratali, raz som z banskrj bystrice do kosic brzdil 5krat
Ale "trápí"! Spoustu zákazníků, která by si jinak Peugeot ráda koupila, ale absurdní i-Cocpit jim to znemožňuje... 😲 😒 :no:
Ty musíš byť strašne podivný živočích.Ja som myslel, že v strede máš niečo iné, nie nohu...
Hele, tu příšernou peugeotovskou ergonomii i-Cocpit tady fakt neokecáš! 😄
Ale mít maličký šišatý volant v těsné blízkosti varlat taky není žádná výhra! 😒] A pokud si ho tam u Peugeotů nedáš, tak zas neuvidíš na přístrojový štít.... 😒 😲 :no: :no: :no:
del42sa
https😐/www.autoforum.cz/…h-motoru-znacky/
tady aspoň ještě mají zdravý rozum :yes: :yes:
btw 51 kwh je dojezd +-350 km v ideálních podmínkách
tady aspoň ještě mají zdravý rozum :yes: :yes:
btw 51 kwh je dojezd +-350 km v ideálních podmínkách
Ale zase nepleť koše.... Za prvé, je to Autofórum a Prokopec, čiže každú informáciu treba brať s rezervou - tento maník má penu u huby pri každej pozitívnej zmienke o elektromobiloch. Nikto súdny ho už neberie vážne. Druhá vec je, že sa tam píše o trhoch, ktoré na EV nebudú mať infraštruktúru - teda pôjde o krajiny, kde sa EV predať nedá a spaľováky bude možné predávať naďalej, lebo tam vplyv na ekológiu nie je žiadny. 😉
PowerHouse
Těch 78 kWh přijde a i s 800V nabíjením.
Snad to tam Peugeot dá během 3 let.
Tedy, nezbývá než čekat, můj limit pro tuto třídu je 78kWh a 800V.
Snad to tam Peugeot dá během 3 let.
Tedy, nezbývá než čekat, můj limit pro tuto třídu je 78kWh a 800V.
KANKUNEN
dojezd jak na hladové oko, dlouhé dobíjení, interiér naruby, šiška namísto volantu, ale smrtelná bude cena. Až bude existovat vhodné úložiště el. energie bude to bomba.
frite
Já jsem už smířený že příští auto za 2 roky bude EV a vlastně se těším. Ale rozhodně to nebude nic od Stellantisu protože služby zdejší dovozce dává k záruce je výsměch a výdrb na zákazníka nejhrubšího zrna.
A od koho budeš brať auto? Stellantis je polovica trhu. Okrem neho prakticky už len Volkswagen, Renault a Kórea. O čínskom aute, dúfam, nesnívaš.
twistedTSD
Technicky naprosto nezajímavé, doufat lze jedině v lepší úspornost než u předchozích modelů. Stát to 700 tisíc v hezké výbavě, tak dobrý. Tipuji 1.1 mega za obstojnou konfiguraci.
PS: mohla by se konečně sjednotit doba nutná k rychlodobití. Začíná být trapné, jak si každý uvádí jiný dobíjený rozsah.
PS: mohla by se konečně sjednotit doba nutná k rychlodobití. Začíná být trapné, jak si každý uvádí jiný dobíjený rozsah.
JiVi73
kdyz clovek vidi, jake posmesne prispevky a clanky se nabizeji na treba na FB .. a cimdal casteji hlavne z anglosaskeho prostredi vcetne ZSA, uvedomi si, jak se z elektromobility stala fraska
Avantime
Nie, ľudia nechcú elektrický Megane vo veľkosti Capturu za cenu VelSatisu a ani pdivnú ID.3 s low-costovým interiérom. Chcú klasický moderný hatchback a sú úplne okej s tým, že už bude elektrický. Tento krok Peugeotu chválim a po tom, čo som toto leto spravil s novou 308 (naftovou a áno, chcem, aby ostala v ponuke) som veru zvedavý, ako bude jazdiť elektrická verzia. :yes:
platí to, čo hovorím už od začiatku - EV môže byť fajn, ale nie pre každého a na každý účel.