Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Chevrolet Equinox EV oficiálně: Menší brácha Blazeru EV bude stát do 750 tisíc

11 komentářů

Arese
ptr078
V uk zobrali i4 m50 a 440i a povozili sa hore dole po dialnici. Ak nenabijas doma, naklady na dialnicnych nabijackach +30% od benzinu pri celkovej spotrebe. U do the math
Arese
A to se "vyplatí"! A co teprve zůstatková hodnota po takových 10 letech provozu! 😒]
Avatar - 001mf
001mf
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Lubo
Podľa mňa pekné auto. A dokonca aj HW tlačítka a ovládanie klímy.

PS: na menšieho brata dosť veľké auto, dĺžka 190 inches = 482.6 centimeters
Avatar - Anonym
Anonym
Jestli to bude tak spolehlivé jak hořící Bolty a EV-Hummery do kterých zatéká tak fakt bravo 😄 😄 😄
Lubo
V USA sa ceny uvádzajú bez DPH.
Takže 30.000 x 24,18 x 1,21 = 878 tis. Kč.

Ak by sa tu predával, a k tomu za rovnakú cenu ako v USA.
V realite by bolo treba dopočítať dovoz, clo 10%?, predajné náklady, atď.

Netvrdím, že je to veľa alebo málo, len ak je uvedená suma v Kč, tak aby sme porovnávali s aktuálnou ponukou v ČR.
traveldrive
Samozrejme, prepočítavať americké ceny na CZK je kravina. Keby sa mal náhodou v ČR predávať, o čom sa asi dá úspešne pochybovať, neverím v cenu pod milión.
rohor
s těmi uzoučkými LED pásky namísto světlometů? To je tak hnusné....
PowerHouse
který čte Digitimes, sleduje veletrhy, ... .

Myslím si, že více než 100 mld USD, které jdou do vývoje baterií přinesou ovoce a dokážeme se poprat s drahým lithiem.

Neustále se objevují články, že ty investované peníze mají smysl.
Nyní jsem četl.
Indie investuje 9 mld USD do vývoje baterií.
Arese
Ano, po této slepé cestě vývoje někteří vývojáři kráči již 120 let... 😲 😒 :no: