Novinky
Zpět na článek
Toyota postavila GR86 s přeplňovaným tříválcem, časem možná zamíří i na trh
31 komentářů
Hammunasakra
16
:yes: 😉
Přejít do diskuze
Hammunasakra
Boxer tam je "normálně" = tenhle R3 je sakra povedenej https😐/www.auto.cz/…-to-jinak-137842 a 300 koní je docela v poho
Hammunasakra
to by se mi právě libilo = sám mám PŘESNĚ TENHLE služebák 😄
Když HODNĚ využívám max. výkon, ale současně max. tankuju (rekuperuju) tak mívám ca 4,5 litru = takže vím že ty 4 litry sedí
A jo na jednu nádrž to dá 1000 km (tankuju skoro výhradně 100 oktany = trochu to je cítit a při téhle spotřebě = to jde).
a o těch (nad i)podzemních garážích jsem to tu víckrát psal. V nějakém testu odborník typu co jsou tady psal že to je podle navigace ale NEmyslím = auto pozná (podle sklonu = a v Kotvě apod vždy DŮSLEDNĚ VYSAJE baterii :😉
PHEV mám naopak za problematické (funguje až tak v úrovni https😐/www.autorevue.cz/…neochudi---testy ) jinak ekonomicky ale i vlivem na jízdní vlastnosti PROBLÉMatické
já sem pro klasickej hybrid a (už si brzy = s dalším posunem baterií) pro EV (a jinak fanda obecně SVĚTa NA VODÍK https😐/archiv.hn.cz/…isic-litru-nafty
Když HODNĚ využívám max. výkon, ale současně max. tankuju (rekuperuju) tak mívám ca 4,5 litru = takže vím že ty 4 litry sedí
A jo na jednu nádrž to dá 1000 km (tankuju skoro výhradně 100 oktany = trochu to je cítit a při téhle spotřebě = to jde).
a o těch (nad i)podzemních garážích jsem to tu víckrát psal. V nějakém testu odborník typu co jsou tady psal že to je podle navigace ale NEmyslím = auto pozná (podle sklonu = a v Kotvě apod vždy DŮSLEDNĚ VYSAJE baterii :😉
PHEV mám naopak za problematické (funguje až tak v úrovni https😐/www.autorevue.cz/…neochudi---testy ) jinak ekonomicky ale i vlivem na jízdní vlastnosti PROBLÉMatické
já sem pro klasickej hybrid a (už si brzy = s dalším posunem baterií) pro EV (a jinak fanda obecně SVĚTa NA VODÍK https😐/archiv.hn.cz/…isic-litru-nafty
Hammunasakra
Ne to je furt ta od loňska objednaná = která TEĎ (snad = po roce!) konečně dorazí 😁
Kolega se ale "zamiloval" do Supry, když mu uteklo GR86. Teda on ROVNOU nějak VÍC do Supry 😄
A na rozdíl od místního hýkání: "R3-NE", by klidně sáhnul po a ocenil tuhle tři sta koní R3 variantu
Kolega se ale "zamiloval" do Supry, když mu uteklo GR86. Teda on ROVNOU nějak VÍC do Supry 😄
A na rozdíl od místního hýkání: "R3-NE", by klidně sáhnul po a ocenil tuhle tři sta koní R3 variantu
Hammunasakra
já to chápu = ale takový 300 koňový není = tenhle viz odkaz jo a je ověřeno že je povedený
vyvíjet dtto B2 by stálo strašně peněz = a je to hloupost když MÁŠ hotový a povedený malý (super)výkonný motor = tenhle výkon mívalo BMW 850i V12
vyvíjet dtto B2 by stálo strašně peněz = a je to hloupost když MÁŠ hotový a povedený malý (super)výkonný motor = tenhle výkon mívalo BMW 850i V12
Hammunasakra
Pozná to podle rychlosti a sklonu = prostě podle toho JAK jedeš. Po 6ti letech používání (dvou 1.8 a 2.5 a snad brzy KONEČNĚ dorazí už skoro rok objednanej 2.0) to musím potvrdit jako JEDNOZNAČNĚ fungující = v garážích vždy (ať NADzemních nebo PODzemních)
Ja Prvni 123
Z pujcovny.
Hybrid, 1.8 + elektrika.
Jelo to moc hezky, po tech 700 km jsem to vracel s prumernou spotrebou tesne pres 4 litry.
Vcetne dalnicnich presunu a poskakovani Londynem.
Jo, hybrid smysl dava.
Ta eCVT je teda divna, pri ustalene rychlosti necelych 130 otacky litaly mezi 2.5 a skoro 4 tis otacek.
Divne. Ale moc kraval to nedelalo, a spotrebu pisu nahore.
Takze asi "cajk" .
Hybrid, 1.8 + elektrika.
Jelo to moc hezky, po tech 700 km jsem to vracel s prumernou spotrebou tesne pres 4 litry.
Vcetne dalnicnich presunu a poskakovani Londynem.
Jo, hybrid smysl dava.
Ta eCVT je teda divna, pri ustalene rychlosti necelych 130 otacky litaly mezi 2.5 a skoro 4 tis otacek.
Divne. Ale moc kraval to nedelalo, a spotrebu pisu nahore.
Takze asi "cajk" .
speedfred
Za mňa má R3 motor lepši zvuk ako R4 ktorý zvykne byť taký nijaký.
Motocyklové otáčky považujem 10000 rpm +, a u športového auta to je aj celkom žiadúce.
Motocyklové otáčky považujem 10000 rpm +, a u športového auta to je aj celkom žiadúce.
Dinar
Že ty sis pustil výfuk toho hybridu do kabiny nebo něco hulíš, jinak to není možné. U turbomotoru, co točí max. 7 tis., mluvíš o motocyklových otáčkách, u turbomotoru, co má krouťák napříč ot. spektrem nad 300 Nm, mluvíš jako o uživatelsky nepříjemném...
Naopak, ten motor z yarise by byl pro osmdesátšestku výbornou volbou, zní na.raně, jede, rozhodně lepší než nevýrazný čtyřválec, který právě ani netočí víc než ten turbomotor a zdaleka tak nejede. Byla by to hodně zajímavá varianta. :yes:
Naopak, ten motor z yarise by byl pro osmdesátšestku výbornou volbou, zní na.raně, jede, rozhodně lepší než nevýrazný čtyřválec, který právě ani netočí víc než ten turbomotor a zdaleka tak nejede. Byla by to hodně zajímavá varianta. :yes:
speedfred
nech tam dajú asi vcelku podarený R3 motor, ktovie ako si stojí váhovo voči stávajúcemu B4.
Výkonovo má R3 určite navrch a či 3 válec alebo 4 válec to už je jedno.
Výkonovo má R3 určite navrch a či 3 válec alebo 4 válec to už je jedno.
Michal Mxxx
Já myslím, že s potenciálem, jaký v sériové podobě tenhle motor má, se nelze čemu divit a můžeme jen tleskat😒br />
https😐/www.youtube.com/watch?…
Kdo se nepodíval nebo nechce dívat, tak v naprosto sériovém setupu včetně turba a injektorů, s tlakem 2,2bar dává ten motor přes 430PS a 650Nm. 1,6 tříválec!!!.
Takže ať ho hrnou kam chtějí, tohle je fantastický stroj, kde veškeré předsudky prostě musíme dát stranou.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Kdo se nepodíval nebo nechce dívat, tak v naprosto sériovém setupu včetně turba a injektorů, s tlakem 2,2bar dává ten motor přes 430PS a 650Nm. 1,6 tříválec!!!.
Takže ať ho hrnou kam chtějí, tohle je fantastický stroj, kde veškeré předsudky prostě musíme dát stranou.
Ja Prvni 123
Proto tady pisu o hybridovi.
Ze mi to na sportovni auto prijde divny.
Kdyby to byla aspon hvezdice!
To uz by mi byl milejsi dvouvalec.
Dvouvalec boxer.
😄
Ze mi to na sportovni auto prijde divny.
Kdyby to byla aspon hvezdice!
To uz by mi byl milejsi dvouvalec.
Dvouvalec boxer.
😄
Ja Prvni 123
To by se ti asi nelibilo.
Normalni hybrid, bez dobijeni.
Takze jel nezavisle.
A hodne nezavisle - ujel by dost pres 1000 km na jednu nadrz.
Ale co jsem ziral bylo, ze v podzemnich garazich jel jen na baterky.
By me zajimalo, jak to poznal.
Ze jsme v garazi.
😄
Normalni hybrid, bez dobijeni.
Takze jel nezavisle.
A hodne nezavisle - ujel by dost pres 1000 km na jednu nadrz.
Ale co jsem ziral bylo, ze v podzemnich garazich jel jen na baterky.
By me zajimalo, jak to poznal.
Ze jsme v garazi.
😄
iudex
Ty si zjavne nemal žiadnu predchádzajúcu skúsenosť s hybridmi. Čo je na tom divné, že hybrid v najnižších rýchlostiach dokáže ísť na baterku? To, že ti motor raz naštartoval a raz nie súvisí len so štýlom jazdy a stavom nabitia baterky. Ak bola baterka dostatočne nabitá a na parkovisku si šiel pomaly (logicky), tak to dávala tá baterka samotná. Žiadne čary ani šiesty zmysel. 😒]
honziss
Mam tenhle moturek v Yarisu a nemuzu se ho nabazit, takze do GRka urcite ano, vsema deseti !!!
adamzprahy
Tak popojíždění s lehkým plynem dávají hybridy obecně snad vždy na elektriku nebo jak to myslíš? 😊
speedfred
Tiež si myslím že v tejto eko dobe je to moc podarený moter, ale odkaz na YT pobavil. Tá spievaná reč Japoncov a hlavne nečitateľné komentáre (rozsypaný čaj namiesto latinky).
To len tak mimochodom. 😁
To len tak mimochodom. 😁
iudex
Podľa mňa tie výhrady má voči atmosfére 2,4, nie voči turbomotoru. Pretože by bolo fakt úplne mimo vyčítať preplňovanému motoru vysoké otáčky. 8-s
Inak mať v GR86 na výber súčasný atmo 2,4 alebo R3 turbo z TYGRa, volím tiež ten menší fúkaný motor.
Inak mať v GR86 na výber súčasný atmo 2,4 alebo R3 turbo z TYGRa, volím tiež ten menší fúkaný motor.
jean192
A nie su tri valce v sportovom aute moc, Antone Pavlovici? Stale cakam na prvy produkcny polvalec triturbo
Ja Prvni 123
Nevim.
Proste pri stejnem pojizdeni na pozemnim parkovisti to obcas spalovak pustilo.
V podzemi nikdy.
Nevim jak to funguje.
Jak rikam - spokojenost s jedinou vyhradou: to silene kolisani otacek na dalnici.
Nechapu ucel a je to neprijemny.
Proste pri stejnem pojizdeni na pozemnim parkovisti to obcas spalovak pustilo.
V podzemi nikdy.
Nevim jak to funguje.
Jak rikam - spokojenost s jedinou vyhradou: to silene kolisani otacek na dalnici.
Nechapu ucel a je to neprijemny.
iudex
7000 sú motocyklové otáčky? To donedávna bežne točili motory v najkonzumnejších autách ako bola Fabia (1,4 16v 74 kW) a myslím, že i dnešný Yaris 1,5 má maximum niekde blízko 7t. A napokon ani tie toyoťácke hybridy ak potrebuješ výkon dokážu točiť nepríjemne vysoké otáčky (najmä hlukovo nepríjemné).
iudex
Márne premýšľam, aký má súvis článok o puristickom športiaku s tým, že si mal požičaný hybrid. Možno tak.... nie, proste žiaden súvis. 8-s
honziss
Naprosto presne vystizeno. Kdyz srovnam R3 z Yarisu s R4 ze Supry 2.0, tak ten malej moturek je proti vetsimu kopa zabavy.
Ja Prvni 123
😄
Jezdim 123.
Proto to mam i ve jmenu.
😄
A jeste jsem zadnou pokutu neplatil.
Jezdim 123.
Proto to mam i ve jmenu.
😄
A jeste jsem zadnou pokutu neplatil.
Ja Prvni 123
Sorry, ale neni to uplne jedno.
Zvuk to ma jak nachlazenej podkoni, ten vykon dosahuje diky motocyklovym otackam...
Takze uzivatelsky neprivetivy.
Zvuk to ma jak nachlazenej podkoni, ten vykon dosahuje diky motocyklovym otackam...
Takze uzivatelsky neprivetivy.