Premium
Mig_35
Adame, jen zcela stručně. EGR ventil je tam kvůli karcinogenním emisím oxidů dusíku. Ty při jeho výrobě nevznikají. EGR ventil tam je, abys neměl rakovinu plic. Je to pro tvoje dobro. Tak prosím tě nerozumuj, když vůbec nechápeš základní souvislosti... a radši si něco přečti
https😐/www.garaz.cz/…-ventil-21006051
https😐/www.garaz.cz/…-ventil-21006051
Mokrous
Po 100.000 km teda nic moc. Pak si vyber, co je horší, jestli karbonování díky zrušení nepřímého vstřikování u benzínů, nebo tyhle EGR sratchky v sání u dieselu.
No hlavně, že to bude mít 300 tisíc asistentů...
No hlavně, že to bude mít 300 tisíc asistentů...
Launcha
Mám motor B57 a při nájezdu 145 000 zatím bez problému. Sání nechám při dalším servisu zkontrolovat. Používám palivové aditivum, snad to trochu pomůže. Po městě jezdím málo.
Baterie telematické jednoty opravdu odchází brzy, je na to kulance.
Baterie telematické jednoty opravdu odchází brzy, je na to kulance.
Mokrous
No TVL! O inteligentním dobíjení mi ani nemluv. Co já se už nejen tady na tu kriplovinu nanadával...
vondry87
Jo no, vyfasoval jsem 3 roky starýho Superba s nájezdem 70 tis. km a baterie těsně před smrtí. Prý je to normální a v dnešní době se ani moc nepočítá, že by baterie vydržela dýl..
Adam Grufík
Řešení samozřejmě existují, ale to by auta měla zase o gram CO2 větší emise a toto je v dnešní době nepřípustné. Taky by auta nepotřebovala takový servis a to se nelíbí zase výrobcům.
Mig_35
líbí se mi jak pyšně vystavuješ svoji hloupost. bodejť, to bych byl taky hrdej, konkurenci hledáš jen těžko...
Kolik emisí se ušetří použitím EGR ventilu a kolik emisí se zase vypustí při výrobě nového? + peníze za nový díl a opravu. Čištění sání je taky novinka, kterou tu máme díky ekoteroristům. A používá se na ni hnusná chemie.
Nemluvě o start stop systému a chytrému dobíjení, který zase likviduje baterie. Ty se pak samozřejmě musí nahradit, což je nejenom neekonomické, ale taky neekologické.