Premium
Přihlásit pro přidání komentáře
Launcha
Mám motor B57 a při nájezdu 145 000 zatím bez problému. Sání nechám při dalším servisu zkontrolovat. Používám palivové aditivum, snad to trochu pomůže. Po městě jezdím málo.
Baterie telematické jednoty opravdu odchází brzy, je na to kulance.
Baterie telematické jednoty opravdu odchází brzy, je na to kulance.
No hlavně, že to bude mít 300 tisíc asistentů...
Kolik emisí se ušetří použitím EGR ventilu a kolik emisí se zase vypustí při výrobě nového? + peníze za nový díl a opravu. Čištění sání je taky novinka, kterou tu máme díky ekoteroristům. A používá se na ni hnusná chemie.
Nemluvě o start stop systému a chytrému dobíjení, který zase likviduje baterie. Ty se pak samozřejmě musí nahradit, což je nejenom neekonomické, ale taky neekologické.
https😐/www.garaz.cz/…-ventil-21006051