Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
kesumb
Todle auto mělo dostat radši pořádný PHEV. Hmotnost stejná, provozní náklady někde jinde a dynamika stejná. Přitom to umí, viz třeba Cayenne Trubo SE.
Každopádně včera jsem s X5 45e ujel 1120km, bez nabíjení, průměrná rychlost v cíli 130km/h s průměrem 11,1l. Se Superbem 2,0 TSI to bylo těsně pod 11. S SQ7 v naftě by to bylo 10 hádám a v benzínu 15+.
Každopádně včera jsem s X5 45e ujel 1120km, bez nabíjení, průměrná rychlost v cíli 130km/h s průměrem 11,1l. Se Superbem 2,0 TSI to bylo těsně pod 11. S SQ7 v naftě by to bylo 10 hádám a v benzínu 15+.
Už teď váží 2,5 tuny. S baterkama 2,8?
2,5 az 2,6 ma q7 60tfsi e a Cayenne turbo se hybrid. X5 45e ma 2510kg a ridicem. V tydle kategorii je 100kg fuk
Kde bereš tu jistotu, že by to bylo 15+?
podle toho, ze podobnym stylem jizdy mi jezdila x5 40i za 13,5-14
Ty jsi měl tu x5 40i už v mild hybridu?
13,7 jsem měl dlouhodobou s x5 35i E70 , teď bude místo gle nová x5 právě 40i mldh, trochu doufám v nějaký litr dolů, podobně jako u mldh 5er 40i, jsem zvědav.
S tou sq7 souhlas, nafta do 11, benzín 15.
13,7 jsem měl dlouhodobou s x5 35i E70 , teď bude místo gle nová x5 právě 40i mldh, trochu doufám v nějaký litr dolů, podobně jako u mldh 5er 40i, jsem zvědav.
S tou sq7 souhlas, nafta do 11, benzín 15.
Neměl, jezdil jsem tuším modelový rok 2020. MHEV to naštěstí nemělo. S MHEV v X5 jsem jezdil akorát 40d.
Ale záleželo jak se jede, průměr 130km/h na skoro 1200km rozhodně neznamená, že se jede pořád 130km/h. Fakt je, že mi ta 40i ukazovala dost odporný čísla. Město bylo 15+.
Edit😒br /> GLE 350e pomalejší jízdou úplně bez nabíjení žere víc, než 45e, docela zajímavá zkušenost, je to tak litr aspoň.
Ale záleželo jak se jede, průměr 130km/h na skoro 1200km rozhodně neznamená, že se jede pořád 130km/h. Fakt je, že mi ta 40i ukazovala dost odporný čísla. Město bylo 15+.
Edit😒br /> GLE 350e pomalejší jízdou úplně bez nabíjení žere víc, než 45e, docela zajímavá zkušenost, je to tak litr aspoň.
To ma zaujíma. GLE bol ktorý ročník a motorizácia 350d, 400d?
Čo Ťa priviedlo späť k BMW?
Ja mám momentálne X5 30d, predtým 540i.
Aktuálne zvažujem X5 predať, má 3 roky. Doteraz som vždy predával 3 ročné ešte s 2 ročnou zárukou. Takže vždy som predal celkom výhodne pre obe strany.
Zvažujem GLE, aj X5 40i, príp 30d novšie.
Rád by som sa dozvedel ako si dospel k 40i.
30d má pri mojich cestách opodstatnenie. Dlhodobý priemer 7,6 l/100 km.
Čo Ťa priviedlo späť k BMW?
Ja mám momentálne X5 30d, predtým 540i.
Aktuálne zvažujem X5 predať, má 3 roky. Doteraz som vždy predával 3 ročné ešte s 2 ročnou zárukou. Takže vždy som predal celkom výhodne pre obe strany.
Zvažujem GLE, aj X5 40i, príp 30d novšie.
Rád by som sa dozvedel ako si dospel k 40i.
30d má pri mojich cestách opodstatnenie. Dlhodobý priemer 7,6 l/100 km.
Aktuální GLE je druhý kus souč. generace, je to operák, takže po roce výměna. Obě auta byla 350d, stejná specka, obě trpěla/trpí na stejné problémy, které jsou u MB posledních pěti let tak nějak obecné. Tj. horší kvalita všeho, akt. kus (11 měsíců staré auto, nájezd 18 tis), poškubávání v řízení při zatáčení (tohle dělala i firemní glc), nevrací se pravé zrcátko po té, co se sklopí při couvání, chaotické fungování park. senzorů, vrže středový tunel, při zapnutém odvětrávání sedačka spolujezdce vydává skřípavé zvuky, začalo povrzávání kolem střešního okna. Spotřeba na dálkových trasách nejde pod 10 litrů, tam kde to x5 30d umí za 8. To auto je ideální dálniční křižník, tam je konejšivé a tiché, ale na náročnější silnici jsou cítit limity MB vzduchu velmi brzo. No, a infotainment, v gle je sice ještě normální volant, ale už ten placatý touchpad, plus defaultně zapnuté asistenty. V těch vyjmenovaných jednotlivostech je x5 lepší, proto je to v souhrnu pro ni, jediný parametr, ve kterém je naopak lepší gle, je prostor pro cestující vzadu. A 40i proto, že je to akt. geniální motor a to auto jezdí reálně spíše kratší trasy kolem komína plus nějaké rodinné ježdění na lyže atp. párkrát za rok, takže nízký nájezd, kdy rozdíl ve spotřebě mezi benz a dýzlem nehraje takovou roli. Pokud by to mělo sloužit na pravidelné delší cesty a celkově vyšší nájezd, tak je dýzl jasná volba.
Díky za super zhrnutie.
X5 40i je tiež možnosť na zváženie aj pre mňa, napriek dlhším trasám.
540i bol mimo mesta fajn úsporný. A správy k AdBlue ma prestávajú baviť 😊.
A možno aj X5 45e, ale neviem, kvôli doplatku cca 10tis. Eur nevidím návratnosť, v meste jazdím min., a predsa je to komplikovanejšia technika.
X5 40i je tiež možnosť na zváženie aj pre mňa, napriek dlhším trasám.
540i bol mimo mesta fajn úsporný. A správy k AdBlue ma prestávajú baviť 😊.
A možno aj X5 45e, ale neviem, kvôli doplatku cca 10tis. Eur nevidím návratnosť, v meste jazdím min., a predsa je to komplikovanejšia technika.
45e je v zakladu na vzduchu a ma nezavisly topeni/klimatizaci. Neni to pak o tolik drazsi a funguje to vyborne
Když jsem řešil G X5 v Olomouci, tak mi říkal, že do 11 jim jezdí i předváděčky a to ještě nebylo MHEV. Reálně by to mohlo padnout k 10 bez brždění provozu.
https😐/www.youtube.com/watch?…
X7 s motorem 40I - 120km/hod - 10,5, 140 km/hod - 12,5.
Většina zahraničních recenzentů přechod SQ7 na benzín chválila, neboť poskytuje jinou dynamiku a charakter. Někteří testeři nebyli u diesel verze SQ7 schopni stlačit akceleraci pod 5 sekund, zatímco s benzínem šla pod 4.
Ale moc smysl ten přechod od dieselu u Audi nedává, protože oni si na tu sportovnost jen hrají, a k tomu víc sedí ty jejich diesely, viz. S6/S4, S7, všechno to má diesely a nijak silné. Třeba si řekli, že půjdou do sebe, ale charakter toho dieselu ke "sportovnímu" Audi sedí víc.
X7 s motorem 40I - 120km/hod - 10,5, 140 km/hod - 12,5.
Většina zahraničních recenzentů přechod SQ7 na benzín chválila, neboť poskytuje jinou dynamiku a charakter. Někteří testeři nebyli u diesel verze SQ7 schopni stlačit akceleraci pod 5 sekund, zatímco s benzínem šla pod 4.
Ale moc smysl ten přechod od dieselu u Audi nedává, protože oni si na tu sportovnost jen hrají, a k tomu víc sedí ty jejich diesely, viz. S6/S4, S7, všechno to má diesely a nijak silné. Třeba si řekli, že půjdou do sebe, ale charakter toho dieselu ke "sportovnímu" Audi sedí víc.
průměr 130km/h na 1200km včetně hranic, nějakých okresek, omezení a městských okruhů ale rozhodně neznamená tempomat 140km/h...
To taky nikdo neřekl....
ok, promin. Kazdopadne ten motor je uzasnej, temer bez turbolagu, prevodovka dela presne co ma, ekonomika na vybornou.
to je lepší ten VÝKONNĚJŠÍ benzín = což je taky důvod těch emisí
při ROVNÝCH podmínkách a ne multi MILIARDOVÉM zvýhodňování nafty vůči benzínu = jde nafta do kopru dokonce i v týhle kategorii, kde začíná dávat smysl (patří do náklaďáků = v osobních autech při jejich běžném nájezdu je NAPROSTO NEEFEKTIVNĚ NEEKONOMICKÁ = ale fftipně si většina lidí myslí nebo spíš PŘEDSTAVUJE že to je naopak
tvůj příspěvek naznačuje = že k nim patříš. ZADOTUJME si cenu = a HRAJME že to je výhodné :yes: 😁 :-!
znáš něco BLBějšího? :😉
blbé vstupní údaje = blbý výsledek
hele co Phillip Lee? https😐/www.auto.cz/…ni-paliva-145543
jsme holt z JINÝHO SVĚTA než ty SSoudruhu, dokonce z PŘESNĚ OPAČNÝ strany vesmíru https😐/nymbursky.denik.cz/…ar-20220304.html
a co ty pro ruSSký zlblblíku = UŽ ti došlo? že to s VINNETOUem = byl zase jen HOAX a ty si TAK krásně vyšiloval nad EU = a zase je to jen dezinformace a ty HUP NA ŠPEK
NENÍ to postižení = je to JEN co to vždy co stále co pokaždé JEN BLBá BLBost
I u nás ve firmě se přechází na benzín. Ono když do hry vstoupí fakt, že benzín jako palivo je o 10 % levnější než nafta, čímž se v podstatě téměř smaže rozdíl v provozních nákladech, zbyde jen o 100 tis. vyšší pořizovací cena nafty a ta tím pádem při normálních nájezdech přestává dávat smysl (teď mluvím o normálních autech pro obchoďáky typu Superb).
Já dnes shánět 3 leté auto, nafta mě ani nenapadne..
Samozřejmě u velkoobjemových benzínů to nebude tak rychlé, ale ten vývoj bude myslím pozvolna kopírovat zbytek trhu.
Je to dosť závislé od vyťaženia miestnych rafinérií a dovoze z Kazachstanu.
OMV Schwechat malo haváriu, tak sa tam nevyrába, príp. možno obmedzene.
Ale LPG je vždy s kombináciou s benzínom, tak ak by nebolo LPG, príp. stúpla cena, tak prepneš na benzín.
a to (ve všem NEJHORŠÍ typ karoserie auta) SUV (nejhorší včetně výhledu) fakt NEMÁM RÁD
Teď mám RSQ8 a po 10 000 km mám 12,5l/100km. Nejezdím jak bezmozek, ale brzda rozhodně nejsem. SQ7 TFSI mám ve výrobě, ale nečekám, že by žrala víc než RSko.