Na lehkonohý francouzský sporťáček s motorem uprostřed jsme v Česku čekali dlouhých pět let. Teď s velkou slávou dorazil a my důrazně doporučujeme: svezte se, dokud to jde!
Presne tak. Ja uz tady psal minule, mit na to, dam tomu jednozancne prednost, protoze je to skvele vypadajici a skvele jezdici auto, navic mam slabost pro tuhle znacku. Mit ale rozpocet napnutej, asi by mne “stacil” treba Cayman, kterej bych tipl bude na dlouhodobej provoz mene narocnej a levnej.
Presne tak. Ja uz tady psal minule, mit na to, dam tomu jednozancne prednost, protoze je to skvele vypadajici a skvele jezdici auto, navic mam slabost pro tuhle znacku. Mit ale rozpocet napnutej, asi by mne “stacil” treba Cayman, kterej bych tipl bude na dlouhodobej provoz mene narocnej a levnej.
To je jeste v pohode… Roman tu vcera psal, ze s Toyotou nesnese srovnani zadna znacka, hlavne Mercedes ne, to je pro Toyotu potupa je davat do jedne vety :-):-!
Ja to dohledal a chaou, jak to myslis, jen zrovna tam to padlo na lidi, kteri jsou abych tě parafrázoval “zcestovalí po vetsine zemekoule”… ale krasne se to hodi na Rohora… a jeho cesta Teslou 3 jsou jeho Drazdany :D
A co to mění na tom, že v tom konkrétním autě nikdy nejeli? A ze odvozují jízdní vlastnosti dieselového mainstreamu od verze od AMG?
Edit: dost me udivuje, že nikdo nečetl pana Broučka
Ta kompaktnost auta a jeho lahkost je uzasna...takto ma vyzerat pravy sportiak... :yes:
Svojim sposobom mi to pripomina kultovu mazdu MX-5... hlavne tym ako to auto ponali ... kompaknost, nizka vaha, krasny dizajn, sikovnost pouzitia na kazdy den .... lebo presne o tom ma byt sportove auto :yes:
.. kdo takovy typ auta chce a ma na nej, nemel by vahat :-! A vsadim se z po ukonceni vyroby pujdou ceny tech aut nahoru, takze majiteli to v klidu pokryje provozni naklady. Alfa 4C je dobrym prikladem ;-)
.... tak evidenci si fakt nevedu ale vím, že Alfa 4C (sledoval jsem verzi bez střechy) se dala před třemi lety v koupit tak za 60.000 EUR a dnes je to prostě o 20.000 EUR víc. Jestli se ty transakce realizují to fakt nevím....
youngtimery jsou jiná kategorie, tam byl trh opravdu přepálený, to máš pravdu. Zejména nezajímavá auta jako různé Škodovky už brzo zažijí obrovský propad (pokud už se to neděje).
Ale takováhle Alpinka, která nemá kdovíjaké fixní náklady (pojištění a pravidelný servis) je prostě do budoucna ideální. Takováto auta už NIKDY v Evropě nevzniknou a zároveň je bude určitá skupina bláznů vždycky chtít.
Od jednoho starého realitního agenta jsem slyšel zajímavý bonmot, a sice, ze je diametrální rozdíl mezi prodávat a prodat:)
Mrkni třeba na Z4M coupe a za tři měsíce znovu. To auto určitě má takovou cenu. Jen ji nikdo nechce zaplatit:)
PS jediný co ma smysl je Simson. To je případ, kdy se motorka za 6 tisíc prodava i za sto :-):-):-) kolega už jich prodal asi sto
Uvidíme co syntetické paliva, ale zatím to vypadá, ze benzin bude veřejný nepřítel číslo 1:( a investovat do něčeho, ze to brzo ztratí svůj původní smysl, to dává jenom v případě pozemků, na kterých bude stát dálnice :)
hele fosilní auta se budou vyrábět do roku 2035 ne? a pak dalších min 15 let bude benzín dostupný. Čili příštích 30 let to fakt řešit nemusíš.... a ono to asi i potom nějak půjde. A nebo holt na export... neříkám že na tom zbohatneš, ale užiješ si spoustu radosti a nebude to finančně úplný provar :-)
Urcite je X lepsich investic nez sberatelske auto. Ale na Bitcoinu se o vikendu nesezu. A mimochodem byl bych VELMI opatrny s tim nakupem. Na podzim to muze jeste padnout niz :-)