Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
stormrider
Z kupé-sedanů od Mercedesu bych vybral právě CLS, které je proti CLA přeci jen trochu prostornější a zároveň alespoň v mých očích výrazně elegantnější než AMG GT, které mne v 4dveřové variantě svým vzhledem ani trochu nezajímá. Otázka je, zda raději u MB nevzít třídu S, která sice nebude sportovní, ale dělá to, co Mercedes umí nejlépe.
hugino
...pre velkú hviezdu.To auto je teda lepší priemer s hodnotením 3 a 1/2 hviezdičky a to hlavne vďaka podvozku.Lebo ostatné mínusi sú skôr subjektívne.No neviem to hodnotenie sa mi zdá vo všeobecnosti neobjektívne.Ale kedže to nie je BMW alebo Toyota tak to bodové ohodnotenie sa v podstate dalo čakať. :no: :no: :no: To auto je vrchol techniky auto priemyslu a je už len na kupcovi ktorý z prémie D 3 si vyberie.
Skús sa zamyslieť ešte raz. Je to veľká, 5-metrová limuzína s hviezdou na kapote. Auto určené na dlhé štreky, kde naraz dáš stovky kilometrov. A v takom režime chceš hlavne komfort. A od Mercedesu naviac ten komfort očakávaš tak-nejak automaticky, lebo Mercedes. Ale ejha, v CLS 53AMG ho nedostávaš. Teda auto nie je ideálne na to, na čo je primárne predurčené a na čo si ho kupuje 90% kupujúcich. Zároveň od päťmetrového dvojtonového sedanu nemožno čakať nejaké vymetanie zákrut, hoc i má výkonný šesťvalec. Takže okreskovou zábavnou hračkou to už vôbec nie je.
Teda auto poriadne nespĺňa ani jedno určenie. Ešte stále sa divíš, že (v rámci triedy! Neporovnávaj s hodnotením Kie Ceed) má len priemerné hodnotenie?
Teda auto poriadne nespĺňa ani jedno určenie. Ešte stále sa divíš, že (v rámci triedy! Neporovnávaj s hodnotením Kie Ceed) má len priemerné hodnotenie?
Jsem zvědav co řekneš na pasivní M podvozek u mě. Z mého pohledu naprostá dokonalost, kterou dříve uměl jen Jaguar u sedanů.
Dinar byl třeba spokojen s E poslední generace, ale mě přišlo nervoznější než podobná G30, speciálně v zatáčkách přes horizont nebo když byla zatáčka s kompresí a pérování šlo nedorazí. Ale zase mělo o něco lepší řízení než G30 před FL bych řekl. Na druhou stranu, to už je tak subjektivní věc, že třetí člověk by měl ještě jiný názor.
Každopádně neschopnost odfiltrovat nerovnosti v této třídě nebo i bouchání je problém, milé CLS.
Dinar byl třeba spokojen s E poslední generace, ale mě přišlo nervoznější než podobná G30, speciálně v zatáčkách přes horizont nebo když byla zatáčka s kompresí a pérování šlo nedorazí. Ale zase mělo o něco lepší řízení než G30 před FL bych řekl. Na druhou stranu, to už je tak subjektivní věc, že třetí člověk by měl ještě jiný názor.
Každopádně neschopnost odfiltrovat nerovnosti v této třídě nebo i bouchání je problém, milé CLS.
Problém řízení G30 řeší jeho adaptivní verze s natáč. z. nápravou, sám víš. Dobře nakonfigurovaná G30 se šestihrnkem je dneska daleko nejlepší auto ve třídě, v každém ohledu. Bohužel příští rok se to změní, nezbude než znova pořídit poslední G30 a pak opečovávat, nejsem ochoten nemít volbu a muset nutně do phev, nemluvě o ovládacím pekle nového infotainmentu. Bude hůř...
Bohužel, první 5er nové generace bude jen R4 a PHEV, možná 540i až v roce 2024 a to je ještě otázka.
Hmm, tady bych byl opatrny a vsem zajemcum doporucuju tenhle setup nejdriv projet. 5er na pasiv Mpaket podvozku a R19 kolech (tedy zadnej extrem) uz neni moc limo, a charakterem je bliz tomu co by clovek cekal od 3er spis nez od 5er. Utlumeni ran pak po akusticke strance je na vyssi urovni nez 3er, prirozene, ale ani v tomhle to neni prikladny komfort.
Kazdopadne tohle vsechno udela 1 palec na rafcich. Na R18 je stejne auto prikladne limunizovite, R19 uz to proste "trojkovati". 😄
Celkove mi takhle poskladana 5tka prijde jako "lepsi trojka" v kazdem ohledu. Nepusobi vetsi, nepusobi tezsi, nepuzobi neohrabanejsi, je lehce meksi, je lepe utlumena atd. atd. atd. a dokazu si v ni uzit i okresku stejne jak bych si ji uzil v 3er jen ve vsech jinych rezimech je na tom lip nez 3er. :yes:
Kazdopadne tohle vsechno udela 1 palec na rafcich. Na R18 je stejne auto prikladne limunizovite, R19 uz to proste "trojkovati". 😄
Celkove mi takhle poskladana 5tka prijde jako "lepsi trojka" v kazdem ohledu. Nepusobi vetsi, nepusobi tezsi, nepuzobi neohrabanejsi, je lehce meksi, je lepe utlumena atd. atd. atd. a dokazu si v ni uzit i okresku stejne jak bych si ji uzil v 3er jen ve vsech jinych rezimech je na tom lip nez 3er. :yes:
Já jsem s touhle konfigurací max spokojený. Komfort opravdu super, včetně akustického. Trojka je určitě hravější a pocitově lehčí, je pravda, že můžu srovnat 330i vs 540i, ne M340i, která by odpovídala.
Hmota u 5er už je cítit, ale dokáže to redukovat aktivní řízení.
Hmota u 5er už je cítit, ale dokáže to redukovat aktivní řízení.
No a tohle prave nelze takhle napsat kdyz clovek nevi jake mas naroky a s cim srovnavas / odkud pochazis. 😄 Jinak bude tenhle setup vnimat nekdo kdo celej zivot jezdi passat na R15 a jinak nekdo jinej, kdo do takove 5er sedne, ja nevim, treba z Radicalu 😒]
Ja chcel lepsi trojku, mam lepsi trojku, jsem spokojenej, ale kamos po svezeni byl rekneme na rozpacich, protoze pro nej je 5er limuzina, bere nejmensi kola jake se na to daji obout a je spokojenej. Tomu v takhle nakonfigurovane 5er ve meste az necekane hodne pracovalo oboci, jak nechapal co to zase kde bouchlo a proc to s nim cuka. 😉
PS: verim ze 40i se chova jeste prikladneji nez 30d, precijen kazde kilo na predku je znat 2x.
Ja chcel lepsi trojku, mam lepsi trojku, jsem spokojenej, ale kamos po svezeni byl rekneme na rozpacich, protoze pro nej je 5er limuzina, bere nejmensi kola jake se na to daji obout a je spokojenej. Tomu v takhle nakonfigurovane 5er ve meste az necekane hodne pracovalo oboci, jak nechapal co to zase kde bouchlo a proc to s nim cuka. 😉
PS: verim ze 40i se chova jeste prikladneji nez 30d, precijen kazde kilo na predku je znat 2x.
Tak ona ta varianta pasiv mpaket rft 19” je vlastně extrém, protože jestli 19 nebo 20” rft v téhle konfig už nepoznáš (vyzkoušeno) je to prostě to nejtvrdší, co lze nakonfigurovat. A z mé zkušenosti velkou roli pocitově hrají v této spec tlaky pneu, bmw to standardně přefoukává přes 3 atmo, nastavuje v menu extrémní zatížení a eko. Stačí sundat 3-4 desetiny, nastavit malé zatížení a je to citelně lepší, jde o to mini poskakování, které boří dojem plavnosti v malých rychlostech. Každopádně standard podvozek je i na 19” peřina a s adapt tlumiči ještě víc, měl jsem oboje, mpaket pasiv mě neruší a auto se nehoupe a nenaklání, tak to má u bmw být, alespoň pro mě. 😉 Ideálně by se mi líbila kombinace mpaket péra s adapt tlumiči, což bohužel nejde.
Ale s 3er bych fakt nesrovnával, pasiv mpaket na 18” je oproti 5er na 19” poskakovátko, ten rozdíl ve třídě je citelně znát, ale stejně tak v agilitě, pětka s adaptiv řízením je mrštná na svou třídu, ale 3er zatáčí lépe a je pocitově lehčí. Dneska jsem jel na oběd 3er, z práce 5er a ten limo pocit po přesednutí je výrazný. 😉
Ale s 3er bych fakt nesrovnával, pasiv mpaket na 18” je oproti 5er na 19” poskakovátko, ten rozdíl ve třídě je citelně znát, ale stejně tak v agilitě, pětka s adaptiv řízením je mrštná na svou třídu, ale 3er zatáčí lépe a je pocitově lehčí. Dneska jsem jel na oběd 3er, z práce 5er a ten limo pocit po přesednutí je výrazný. 😉
To mnozstvi moznych kombinaci a tim i srovnani bude mit snad 4 cifry, tak abychom vedeli co srovnavam a o cem pisu😒br />
Nemam rft, mam obyc mpaketove zelezo, v sedanu, na R19, na obyc bridgestonech co k tomu jsou z linky a pod kapotou 30d v RWD + adaptivni rizeni. Tlak v pneu byl 2,6 na vsech 4 uz od dealera a drzim to 2,5-2,6 do ted. Srovnavam pak s 330d, taky RWD (u 3er by nemel byt rozdil mezi RWD a AWD v polomzeru zataceni), na R18, uprimne nevim jestli runflat nebo ne, mrknu. Oboje jsou jiz mildhybridni, takze 3er vazi "krasnych" 1785kg a 5er jen o 50kg vic, tedy 1835kg podle technicaku.
A k tomuhle se vazou me pripominky, takhle nakonfigurovana 3er mi neprijde agilnejsi (ona ani fakticky neni, neb ma dokonce vetsi pomer otaceni nez 5er s RWD a aktivnim rizenim), ale ani uskakanejsi (takze predpokladam ze neni na runflatech). Prijde mi ze bouchne a odskoci presne tam kde mi bouche a odskoci i 5er, jen akustickej komfort je jinej. Proto ve me ty pocity ze 5er v tehle konfiguraci je kultivovanejsi trojka, urcite spis nez limo vyssi stredni. Tou se stane na R18 (znovu nerunflat).
Z ceho mam zcela jine zazitky byla preLCI G20 s 30i co vazila snad 1520kg. To bylo vedle 530i lehkonozka, tam byl znat rozdil, takze z toho co pises mam podezreni ze presedas z jedneho benzinu do druheho a tam ti treba dam zapravdu (nevim jaka bude 330i poFL), ale to bylo o tom ze neco uz mildhybrid ma a neco jineho ne a to co ne z toho tezilo.
Abych to uzavrel: 5er na pasiv podvozku i bez runflatu ale v R19 uz na me nezanechava limuzinovy dojem, ale spise sportovni. Kdo chce mit limuzinovy zazitek (a nadale tezit ze vsech tech pozitiv, kteryma aktualni 5er vladne), necha ji na R18, nebo veme A6, ktera umi zehlit v adaptivnim podvozku snad nejlip. 😄
A k tomuhle se vazou me pripominky, takhle nakonfigurovana 3er mi neprijde agilnejsi (ona ani fakticky neni, neb ma dokonce vetsi pomer otaceni nez 5er s RWD a aktivnim rizenim), ale ani uskakanejsi (takze predpokladam ze neni na runflatech). Prijde mi ze bouchne a odskoci presne tam kde mi bouche a odskoci i 5er, jen akustickej komfort je jinej. Proto ve me ty pocity ze 5er v tehle konfiguraci je kultivovanejsi trojka, urcite spis nez limo vyssi stredni. Tou se stane na R18 (znovu nerunflat).
Z ceho mam zcela jine zazitky byla preLCI G20 s 30i co vazila snad 1520kg. To bylo vedle 530i lehkonozka, tam byl znat rozdil, takze z toho co pises mam podezreni ze presedas z jedneho benzinu do druheho a tam ti treba dam zapravdu (nevim jaka bude 330i poFL), ale to bylo o tom ze neco uz mildhybrid ma a neco jineho ne a to co ne z toho tezilo.
Abych to uzavrel: 5er na pasiv podvozku i bez runflatu ale v R19 uz na me nezanechava limuzinovy dojem, ale spise sportovni. Kdo chce mit limuzinovy zazitek (a nadale tezit ze vsech tech pozitiv, kteryma aktualni 5er vladne), necha ji na R18, nebo veme A6, ktera umi zehlit v adaptivnim podvozku snad nejlip. 😄
Potvrdzujem, mám tú kombináciu, to bola tiež moja voľba: 530d RWD (ale adaptive) na R18 bez RFT, najazdených skoro 100k. Na RFT som z toho najazdil cca 40k. Klasické pneu sú citeľne tichšie, mäkšie a bez mikrovibrácií na zvlnenom asfalte.
Já měl 540i s 19” na pasivu a jakkoliv byl podvozek kultivovaný, tak to bylo jednoznačně sportovně naladěné (= tuhé), taky jsem si říkal že až moc. Nezkoušel jsem CLS 53, hodně by mě zajímalo porovnání.
Měl jsem pár dní pre face cls 400d na vzduchu amg paket, kola 19”, na delších hrbech se to zhouplo, což 5er pasiv 19” neudělá, ale na kratších nerovnostech, klasické české cestě, se to víc klepalo a na dírách klasicky mb vzduchově mlátilo, žádný limo pocit oproti 5er se nekonal, a když jsi tlačil, tak v zatáčkách na ne ideálně rovné cestě nestíhal podvozek pohyby karoserie, tj nic sportovního. Příjemné řízení, pěkně sladěná převodovka s motorem, na dálnici ok, ale jízdně hrubě za 5er.
Je ještě možné, že něco odfiltrují komfortní sedačky. Ve finále jsou až moc měkké a přesto, že jsem se snažil si přenést nastavení přes MyBMW, tak si samozřejmě ještě pořád nesedím tak, jako předtím.
Práve že som sa zamyslel a aj tak mi nejde do hlavy že pri autorových troch mínusoch z toho dva sú diskutabilné dostane špičkové auto len 3 a 1/2 hviezdičky.Pri niektorých testoch majú autá aj 4-5 mínusov a dostanú sa na min 4 hviezdičky.Je jasné že 5 metrová limuzína nebude na okreskách tak agilná ako napr. Civc R-Type /aby som stále nespomínal Golf/ ale v rámci segmentu /auto za 110 000 €/ že by to bol len lepší priemer tak to sa mi nezdá.Vo všeobecnosti na ACZ moc Mercedes nemajú radi /v každom teste max 4 hviezdičky/ a pritom na iných weboch ich dokážu aj pozitívne ohodnotiť.Tu sa chváli Renault Megane E-Tech 😄 😄 😄
Jsou problemy ktere penalizujes pul hvezdou, jsou problemy, ktere penalizujes celou hvezdou, muze byt i problem, ktery zminis jak v textu tak v minusech, ale ktery sam o sobe nezavda duvod na snizeni i jen o tu pulhvezdu. Nemyslim ze je to tak tezke na pochopeni.
Jednoduse auto s nepouzitelnym podvozkem za to muze zaplatit az celou hvezdou, a ja se tomu nedivim.
Jednoduse auto s nepouzitelnym podvozkem za to muze zaplatit az celou hvezdou, a ja se tomu nedivim.
MB mě opravdu bavily v generaci před FL, hlavně kvůli tomu, že se ještě k parádnímu řízení dalo fungovat s ovládáním. Ale v zásadě všechny nové modely mají vypínatelné asistenty jen do doby vypnutí motoru. Já tohle prostě nedám. Zásahy do řízení, neustále brždění, samovytváření kolizních situací.
Mno, to neustale logovani se do sveho profilu u BMW pri kazdem startovani me taky vytaci. Sednout, klik iDrivu vybrat profil, klik iDrivu potvrdit vyber, klik startovaci tlacitko, klik sportovni rezim, klik otevrit vrata od garaze, klik zapnou pas a muze se vyrazit.
6 kliknuti, bejvavali to jen 3. 😄
6 kliknuti, bejvavali to jen 3. 😄
mariov8
Já si tento motor vyzkoušel v Éčku, tam i komfort podvozku odpovídal. Takže kdo nechce vysloveně sportovní auto, ale chce silný motor, ideální kombinace je 53 AMG a Třída E.
Dinar
Alespoň tak chápu já cls, prostě trochu více sport šmrncu než sedan a neztratit při tom eleganci. Z hlediska designu to funguje, i v této generaci, jízdně je to ale horší. Jde o to přitvrzení, které bohužel neplatí jen pro 53amg verzi, cls má s každou motorizací o něco tužší podvozek i řízení než stejně motorizované éčko. A je to na škodu, lepší agilitu řidič nedostane, horší komfort ano. Roky tvrdím, že s výjimkou magic body control neumí mercedes pořádně vzduch a u velkých sedanů je jeho vzduch. podvozek horší než adaptivní podvozky konkurence na klasických pružinách, cls je toho dokladem.
Jinak, auto znám z před face verze, hlavní problém vidím v "inovaci" infotainmentu, ten aktuální je horší než předchozí, míněno ve způsobu ovládání. Výborný byl kolem roku 2019, kdy měli mb perfektní volanty a k tomu kolečko ovládání na střed. tunelu. S příchodem čistě touchpadové varianty a nových dotykových volantů se stalo ovládání martyriem.
Osobně bych od mb v této třídě volil E450, a na klasickém podvozku, auto jezdí líp, nemá "sportovně" tuhé řízení a motor, ač papírově výrazně slabší, v reálu o tolik hůř nejede a míň žere, on je problém, že těch 320 kW 53amg verze je spíš papírových.
Jedinou výhodu cls oproti éčku vidím v níže uchycených sedačkách, pro mě je posaz ve standardním éčku příliš vysoký.
Jinak, auto znám z před face verze, hlavní problém vidím v "inovaci" infotainmentu, ten aktuální je horší než předchozí, míněno ve způsobu ovládání. Výborný byl kolem roku 2019, kdy měli mb perfektní volanty a k tomu kolečko ovládání na střed. tunelu. S příchodem čistě touchpadové varianty a nových dotykových volantů se stalo ovládání martyriem.
Osobně bych od mb v této třídě volil E450, a na klasickém podvozku, auto jezdí líp, nemá "sportovně" tuhé řízení a motor, ač papírově výrazně slabší, v reálu o tolik hůř nejede a míň žere, on je problém, že těch 320 kW 53amg verze je spíš papírových.
Jedinou výhodu cls oproti éčku vidím v níže uchycených sedačkách, pro mě je posaz ve standardním éčku příliš vysoký.
To je hezká analýza 😄
Jezdil jsi někdy s minulou C43AMG? To auto se mi dost líbilo, takový fajn kompromis mezi nesmyslnou raketou a obyčejným kombíkem...
Jezdil jsi někdy s minulou C43AMG? To auto se mi dost líbilo, takový fajn kompromis mezi nesmyslnou raketou a obyčejným kombíkem...
Ano, a pro mě jeden z nejlepších mercedesů, dal bych mu přednost před f30 340i, výborný podvozek, lepší řízení, krásný zvuk motoru. Jen si vezme asi o litr až dva víc než 340i, ale to bych mu odpustil. 😉
Jj, minulé C43AMG znelo výborne, plus ten motor bol výkonnejší ako 40i. Zároveň ale cena bola podstatne vyššia ako 340i.
A pořád se drží výrazně vyšší i u ojetin, jednak je těch aut míň než 340i, jednak to bylo fakt povedené auto. Výkon byl papírově o dost vyšší, snad o 50k, ale v reálu je tam rozdíl sekundy, na stovku o sekundu rychleji, na dvoustovku i vmax dtto. To je pro 340i dobrý výsledek. 😉
Mám stále doma 😄 A podvozkově mi přijde moc povedený (souhlas s Dinarem) mám předfacelift, facelift proběhl myslím během roku 2018 a přinesl filtr pevnejch částic, takže zvuk šel oproti 2017 docela do kopru. Bral jsem předfacelift na poslední chvíli, protože nějakejch pár koní navíc (367 vs 390ps facelift) a trošku větší displej s jiným volantem mi za ten utlumenej zvuk s filtrem nestálo 😄 Nutno poznamenat, že hodně z toho udělá performance výfuk bez toho C43 nebrat (ale žádnou jsem bez toho nikdy neviděl)
Co mi vadí je, že zahřátí oleje alespoň na 50C v převodovce v zimě když auto dýl stojí, běžnou okreskovou jízdou může klidně trvat 40-50km a rovnou říkám, že do té doby nefunguje 9g úplně ukázkově a umí bejt hrubější hlavně při podřazování za studena si ráda občas škubne třeba typicky z 3.stupně na 2 ve městě. Něco na tom bude, jak autor zmiňuje i v testu, že přechod na novou převodovku v té době (předtím byla 7.stupňová) Mercedes ladil nějakej čas a v určitejch situacích trošku zaváhá. Po zahřátí funguje dobře a ostré tempo ji nedělá problém, řekl bych že nejlíp funguje právě v ostřejším “nasazení”.
Musím říct, že jakékoliv 53amg pro mě bylo zklamáním, je to strašně utlumený a ty koně bych taky úplně netipoval, naposled mám krátkou zkušenost s Gle53amg a nějak mi to celé nedávalo smysl to auto (jasně SUV) ale CLS vidím podobně. Když ne 400d tak 450tkou bych končil, úplně to těm vahám stačí a prostě od toho nečekám nějakou “lehkost” jako od 3er nebo C43. Každopádně pro mě jsou 53jky nejmíň AMG (když nepočítám turbo 4válce) a hlavně když zvážím, že 43 bylo trošku hejtovaný jestli to je nebo není real AMG.
Za mě rozhodně je. Podvozkem, zvukem a emocí z auta V6 43 lepší než 53 v jakémkoliv modelu se kterým jsem to mohl vyzkoušet a fakt si tím nechci obhajovat svou garáž ale reálně prostě nevím čím to nahradit, nové C je kromě designu z venku a pár fičurám pro mě úplně out, proto tohle auto asi jen tak neprodám.
Co mi vadí je, že zahřátí oleje alespoň na 50C v převodovce v zimě když auto dýl stojí, běžnou okreskovou jízdou může klidně trvat 40-50km a rovnou říkám, že do té doby nefunguje 9g úplně ukázkově a umí bejt hrubější hlavně při podřazování za studena si ráda občas škubne třeba typicky z 3.stupně na 2 ve městě. Něco na tom bude, jak autor zmiňuje i v testu, že přechod na novou převodovku v té době (předtím byla 7.stupňová) Mercedes ladil nějakej čas a v určitejch situacích trošku zaváhá. Po zahřátí funguje dobře a ostré tempo ji nedělá problém, řekl bych že nejlíp funguje právě v ostřejším “nasazení”.
Musím říct, že jakékoliv 53amg pro mě bylo zklamáním, je to strašně utlumený a ty koně bych taky úplně netipoval, naposled mám krátkou zkušenost s Gle53amg a nějak mi to celé nedávalo smysl to auto (jasně SUV) ale CLS vidím podobně. Když ne 400d tak 450tkou bych končil, úplně to těm vahám stačí a prostě od toho nečekám nějakou “lehkost” jako od 3er nebo C43. Každopádně pro mě jsou 53jky nejmíň AMG (když nepočítám turbo 4válce) a hlavně když zvážím, že 43 bylo trošku hejtovaný jestli to je nebo není real AMG.
Za mě rozhodně je. Podvozkem, zvukem a emocí z auta V6 43 lepší než 53 v jakémkoliv modelu se kterým jsem to mohl vyzkoušet a fakt si tím nechci obhajovat svou garáž ale reálně prostě nevím čím to nahradit, nové C je kromě designu z venku a pár fičurám pro mě úplně out, proto tohle auto asi jen tak neprodám.
displacement
Mam E63 (od 09/21), takže už s novým volantem. Kapacitní ovládání je příšerné - za rok jsem se s tím nenaučil dělat. Jediné, co lze jakž-takž za jízdy ovládat, je hlasitost hudby (pohyb prstem nahoru dolu) a přijetí tel.hovoru (stiskem). Zbytek (kde se posouvá prstem zleva doprava) je z mého pohledu funkční hrůza.
Podvozek: v komfortním módu v Praze snesitelné, ale žádné S-ko to není 😊
Podvozek: v komfortním módu v Praze snesitelné, ale žádné S-ko to není 😊
Zatím mě to u žádného auta nepotkalo, max. kombinace s klasickými tlačítky a tam to ještě šlo. Jsem rád, že někteří výrobci prémie dokáží udržet styl bezpečného ovládání na volantu.
Chvilku jsem přemýšlel, jaké 6er E63 se vyrábělo do roku 2021, když tu všichni mluví o BMW a asi po deseti minutách mi došlo, že mluvíš o MB 😒]
staelth01
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Petr Čížek
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Petr Čížek
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mig_35
Odpusťte mi nudné úvahy, k nimž zavedla mne bezpříkladná skromnost mého hrdiny. Mnohý, kdo se nepodíval ani do Krče, neřku-li na měsíc, chlubí se každému na potkání svými drahocennými zkušenostmi. Však znáte takového člověka, který byl jednou v životě za hranicemi, na př. jen v Drážďanech. Každá společnost, v níž se octne, musí vyslechnouti alespoň některou upomínku z jeho cesty. Prohoďte si třeba něco o gorgonzolském sýru, a již spustí: "Kdykoli slyším o gorgonzolském sýru, pánové, tu mi vždycky napadne drážďanská Sixtinská Madona, před níž jsem se spřátelil s jedním starým podivínským Vlachem, který atd." Zkrátka, ať se mluví o čemkoli, drážďanský cestovatel dovede na všechno šikovně nebo nešikovně zavěsiti své Drážďany.
001mf
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mig si stěžuje, že se tu vždycky debatuje o BMW. Zrovna v tomto případě se bavíme o přímé konkurenci, na kterou CLS zřejmě v porovnání ztrácí a právě diskuse článek v tomto ohledu doplnila. Takže tu pohádku o Drážďanech bych si šetřil třeba na test Peugeotu 😁
aby člověk mohl srovnávat, měl by mít zkušenost s tím i tím vozem, což jak se v diskusi ukázalo, nikdo nemá. když teda pominu, že "čtyřdveřové kupé" je něco jiného, než běžný sedan, že AMG je něco jiného, než běžná konfekce, a že je to úplně jiná cenová kategorie.
BMW takové auto (ekvivalent A7) nemá, osma je už o dost větší.
BMW takové auto (ekvivalent A7) nemá, osma je už o dost větší.
Nevim zazněli tu zkušenosti s předface verzí a tak. BMW má 8er GC, svým způsobem může být i 6er ale ta je jinak pojatá. Je to přímá konkurence modelu a značky. Zrovna tohle mi přijde relevantní.
Jinak obecně nesouhlasím, že člověk musí mít najeto s tím co se testuje aby se mohl vyjadřovat. To pak můžeme rovnou zavřít debaty pod Ferrari apod.
Já třeba srovnával infotainment, který je totožný v jiných modelech. Přijde mi že to moc řešíš 😁
Jinak obecně nesouhlasím, že člověk musí mít najeto s tím co se testuje aby se mohl vyjadřovat. To pak můžeme rovnou zavřít debaty pod Ferrari apod.
Já třeba srovnával infotainment, který je totožný v jiných modelech. Přijde mi že to moc řešíš 😁
"Zkrátka, ať se mluví o čemkoli, drážďanský cestovatel dovede na všechno šikovně nebo nešikovně zavěsiti své Drážďany."
edit: tak třeba jen pro zajímavost, AMG nepoužívá běžný Airmatic
https😐/www.mbscottsdale.com/…s-dynamic-select
a srovnávat AMG a běžný MB je jako srovnávat M5 a 530d
edit: tak třeba jen pro zajímavost, AMG nepoužívá běžný Airmatic
https😐/www.mbscottsdale.com/…s-dynamic-select
a srovnávat AMG a běžný MB je jako srovnávat M5 a 530d
😁 s tebou bych teda debatovat o autech v hospodě nechtěl 😁 "Hoši viděli ste tu novou Octávku? Ne, ale povím vám příběh o Drážďanech." 😁
Tažko sa mi potom po niektorých takýchto (pre mňa) zvláštnych komentoch hodnotí či je recenzia nezaujatá.
Auto vyzerá pekne, aj zvonku aj zvnútra. Ak je skutočne nepohodlné, to by som zrejme považoval za najväčší problém.
Máte niekto skúsenosť?
“Kto v dnešnej dobe očakáva na automate veľkým znázornený zaradený prevodový stupeň netuším.”
Teď doufám, že nekecám, protože osobně taky neřeším na jaký stupeň mám zařazeno, resp. nad 100 km/h to poznám podle otáček 😁
Každopádně u Mercedesů je to vždy dole (má to tam i CLS v testu dle fotek) a nemám pocit, že by to bylo titěrné - nebo dobře, tohle je asi věc názoru - spíš vůbec nechápu jak to někdo může pořád hledat?!
Martin
Ale rozumiem, ide o maličkosť. Ak by bolo auto dostatočné komfortné, zrejme by to zaniklo a hodnotenie by bolo lepšie.
Ďakujem za recenziu.
Čo tak zrušiť :no: , príp. obe hodnotenia úplne a hotovo?
Viacerí redakciu žiadali o nejaké riešenie, a reakciu redakcie som osobne nezaznamenal.
To čo tu Hammuna so svojimi Aliasmi "Jean Reno", "Cistic Viktor", "Franta Dobro", “staelth01” a ďalšími vyrába, príp. "samo od seba" serveru auto.cz neprospieva. Zaujímavé, že redaktorovi to nedá žiadne hodnotenie.
Okrem toho, napr. včera keď som dával :yes: v nejakej diskusii, pridávalo rovno 2x.
Ja teda dávam zásadne len :yes: , diskusia o autách by mala byť hlavne zábava, ale stačí si prejsť diskusie a dosť ľudí to nefunkčné hodnotenie znechutilo.