Třetí generace Continentalu GT rozšířila před třemi lety nabídku o osmiválcový motor a stahovací střechu. A právě takový kus aristokracie na víkend přistál v redakční garáži.
Možná to bude tím, že o tomhle autě mimo tabulek a obrázků má zdejší osazenstvo minimální zkušenosti, včetně mě, já ho tedy nedávno viděl zaparkovaný :-[]:-!
O dream cars se dřív diskutovalo i když v tom člověk nikdy ani neseděl.
Jinak tahle generace Continentalu se povedla, i naživo je moc pěkná včetně krásného interiéru (pokud se zvolí ty správné barvy). Viděl sem naživo několikrát v Praze a pak i na srazu RR/Bentley/Lotus v Dubči
Vkus Vémoly nesdílím, naopak, ale tenhle Bentely v kupéčku se mi taky líbí i když velké GT není zrovna můj sen (maximálně to americké jako Mustang). V této generaci to Bentley sluší mnohem více a když už tedy BYCHaříme nad nedostupným autem, dal BYCH mu přednost vždy před Rolsem, ten mne nebere..
klidně bych vlezl i na tu Lelu, jestli jde o tohle, ale doma to mít nemusím. a jestli nejsi čistý extrovert, tak ti ta pozornost nebude dělat dobře, v Monacu si tě asi nikdo nevšimne, ale tady by mě to snad i sr.a.lo...
V Monacu, co jsem měl možnost posoudit, je nejběžnějším autem Renault Clio všech generacích :D
Ok, jasné, že se za tím otočí víc lidí, než za nějakou 6er coupé, ale pokud se bavím e čistě o vzhledu, tak continental Coupe fakt není ošklivý a nevkusný, jako Lela (na tu bych já teda nevlezl, vypadá jako parodie na plastovou panenku), nebo jeho další výtvory z řad aut a motorek. Trochu mícháme dvě věci dohromady. Ve Ferrari taky budeš středem pozornosti, ale nic to nemění na tom, že jsou to povětšinou nádherná auta.
Ale to auto nemůže za to, kdo si ho kupí :D Jednou coupe nam parkuje za rohem práce, vídám ho docela často.. určitě je to za mne pohledné auto, to předchozí mne nebralo.
Dost dlouho jsem si napravoval mínění o BMW (mladí vesničtí blbečci ftuningu starejch vraků), pak na MB (kolotočáři a hochštapleři - vše ojeté samo).. a teď tohle :D
Najlepsie sadne ten dizajn podla mna flying spur. Teraz som v jednej dedinke na zapade uk, sused, 70tnik ma kupe v zelenej, chodi s tym kade tade, na zadnych sedadlach dve 20 rocne aziatky, ked kracaju dedinou obe dva metre za nim tahaju jeho batoziny, aspon niekde je este svet podla starych pravidiel :-D
Soihlas, opravdu krásné auto a umím si ho v garáži představit. Spíš jako kupé, ale asi nejkrásnější "běžné" novodobé Bentley.
Má dokonalé sopky, detaily, přední část už je hezká a zadní vyloženě sexy. Navíc motor klenot.
Interiér je to samé jako exteriér, prostě povedené. :yes:
Zkušenost mám, pár tisíc km. Luxusní loď. Fajn je, že při jedné konfiguraci interiéru máš pocit sportovnosti, při jiné , že jsi na jachtě, při další v obýváku.. i jízdou to umí. Tam je vše vpořádku, ale mě to úplně zatím neoslovuje. Nicméně je to nádherný stroj, který umí zaujmout nejen vzhledem. Osobně mi dává větší smysl v tom gábriu. :-)
Hodně lidí odešlo. Zůstalo tu pár diskutujících a naplavilo se sem mraky podivínů a elektrofans. V diskuzi se to pak vždycky zvrhne na "přestřelku". Ani se nedivím, že ti normální nemají už tolik chuť diskutovat.
Taky je mám vypnuté, občas je ta diskuze zajímavá, když hledám příspěvky mezi informacemi o zablokovaných uživatelích :D
Spíše jde o to, že spoustu lidí zmizelo a není tolik s kým diskutovat.
Každému normálnímu fanouškovi aut se musí Bentley zkoumat. Do jistoty fascinovat. Není to Octavia, je to Bentley s oivalc a obrovským luxusem. Dá se diskutovat nad vzhledem a konkurencí, ale každý fanoušek aut musí být rád, že taková auta existují.
S Conti mám zkušenost pouze v rámci první generace, takže úplně irelevantní, nicméně po jízdě s RR Wraight mi je Bentley určitě bližší. Neřídí se jako loď. ;-)
Koukám, že mě zradilo automatické doplňování slov na telefonu. To vypadá, jak když jsem psal po osmi pivech :D
Mě šlo hlavně o to, že jak Bentley, tak RR jsou ikony. Jsou drahé, nejsou nejrychlejší, ale jsou to automobilové ikony. Nabídnou luxus, individualizaci jako nikdo.
Tohle je přesně to auto, kde si člověk užívá luxusu a jízdy. Nemá ambice s ním závodit, ale pokud je potřeba, vystřelí jak z praku. Tohle si nikdo nekoupí jen kvůli silnému motoru. Na cestování pro "movitější" to je ideální koráb.
V aktuální generaci nádherné auto se skvělými motory.
Docela zábavné je, jak autor rozebírá hmotnost (která je brutální a nijak to neobhajuji), ale u elektro, i u těch hrajících si názvem na sportovní, jako ID GTX, nebo Eniaq RS se nad hmotností, téměř shodnou s tímto "korábem" , ani nepozastaví.
taky se nepozastaví nad hmotnosti bagru, autobusu, nebo tramvaje. nejspíš proto, že posuzuje optikou dané třídy.
edit: našel jsem, že předchozí cabrio s 12válcem vážilo míň, než to nové s osmi