Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Co byste řekli na prodloužené SUV Škody? Takto by modely vypadaly ve verzi XL

25 komentářů

Avatar - Mikesus
Mikesus
Je to dle mého úplně zbytečnost, protože
Karoq XL = Kodiaq
Kamiq XL = Octavia Combi Scout
topten
kamiq neni ctyrkolka narozdil od scouta u nas
takze blbost
Avatar - Mikesus
Mikesus
a není to náhodou o velikosti a ne technice? 😒] 😒]
Takže blbost.
JirkaX
Karoq XL = Kodiaq
Tohle je nesmysl. Karoq je menší.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ne. To je naprosto přesné.
JirkaX
Není. Buď si to vygůgli, nebo se stav na očním. I těch několik cm je totiž vidět.
Avatar - Mikesus
Mikesus
ty zase zkus chápat psaný text než někoho budeš posílat na oční nebo za strejdou googlem.
Karoq je menší než Kodiaq, to ví a pozná každé dítě. Ale tady je řeč o imaginárních zvětšených variantách, tedy zvětšenina Karoq XL, by byl velikostně jako Kodiaq.
JirkaX
Tak ten psaný text asi nechápeš ty a ne já. Zjisti si tedy co znamená slovo "prodloužené".
Avatar - Mikesus
Mikesus
tak ještě jednou, když tedy my všichni, kromě tebe, nechápeme psaného textu. Řekni tedy, o kolik je tento prodloužený karoq menší než kodiaq?
Avatar - Mikesus
Mikesus
možná bys mohl dojít k očnímu ty?
https😐/www.carsized.com/…kodiaq-2016-suv/
Když prodloužím karoq, co dostanu? Kodiaq. 😒]
Zkus dát nějaký argument aspoň, kromě posílání někoho k očnímu. Rozumíš aspoň něčemu kolem aut?
Avatar - Emel
Emel
Dostaneš úzkej a nízkej Kodiaq. Ale rozdíl v "platformě", tak jako je mezi Kamiqem a Karoqem... ten tam nevidím.
traveldrive
Nechaj tak, nech má kolega a grafik radosť. Síce vymýšľa len hlúposti, ale to detinské strihanie a domaľovávanie fotiek je k súčasnej úrovni ACZ asi adekvátne.
Gvick2
Vždyť je dávno vyrábí, Kamiq GT se prodává v Číně a je to evropský Kamiq prodloužený o cca 17 cm (441 cm).
https😐/www.red-dot.org/…a-kamiq-gt-45979
johny555
Vývoj, testování, homologace prodloužené verze by stálo velké náklady. Kdo chce větší kufr, tak si koupí Kodiaqa, který je podstatně dražší, takže na něm Škoda víc vydělá.
rohor
Velká SUV opravdu nejsou dost velká. Každý milimetr navíc se počítá. Pipinky uvezou více tašek. Máčům se ještě více prodlouží pindíky. Mimo jiné zachrání planetu, protože čím větší tanky, tím méně se jich na silnice vejde. Taky budou dražší a tím méně lidí si je bude moci dovolit. Taky na nich budou větší marže, takže automobilky můžou snížit výrobu a nepotřebují tolik čipů. Taky se do nich vejde víc nerecyklovatelných baterií. Prostě bruselského ekologa sen.
Avatar - Emel
Emel
No akorát ani Kamiq, ani Karoq nejsou velká SUV, jsou to kompaktní SUV.
Natahovat Karoq nemá asi smysl, tam je fakt Kodiaq a ten stojí na podobném základu, takže tam není moc prostor pro úspory.
Natáhnout Kamiq by případně smysl mít mohlo, to je levnější platforma a trocha místa v kufru by se mohla hodit... ostatně stejnou logikou, jako by měla smysl "dárcovská" Scala Combi vedle Octavie.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Za mě Scala nebyl dobrý koncept. Docela by mě zajímalo jak si interně hodnotí tento model Škoda. Za mě měl přijít nástupce Rapidu a to vč. liftbacku. Mezi Octavii a Fabií ten prostor rozhodně zůstával.
Stejně jako teď mela přijít Fabia Combi. Jenže bohužel svět se změnil a výrobci kašlou na přání zákazníků a raději si vyrábí co se jim zrovna hodí z pohledu evropských politických zadání...
Avatar - Emel
Emel
Vím že už jsme se o tom dohadovali víckrát, ale holt to musím zopakovat - Fabia Combi žádný bestseller nebyl. Jakž takž se to prodávalo a jakž takž by se to prodávalo dál, asi někde do jedné třetiny prodejů Fabie.
Za mě je Scala lepší než Rapid, konstrukčně je to víc na úrovni běžného main C (motory, rozměr kol apod.)... Rapid byl větší kompromis. Ale záleží, za kolik to dokážou vyrobit. Myslím, že prodejní čísla jsou trošku za očekáváním, ale ono Scala přišla ve špatnou dobu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano o tom žádná diskuse být nemusí že Scala není lowcost jako Rapid. Ale z pohledu zákazníka mi pořád přijde, že Rapid měl v nabídce Škody mnohem lepší pozici. Prostě to byla Octavia pro chudé. Z praktického hlediska nabídla opravdu cca totéž jako Octavia. Koneckonců myslím že 2 že 3 prodaných Rapid byly liftback (doufám že jsem to nepopletl).
Fabia Combi jasně, tyhle vozy byly doménou východní Evropy. Na západě nikdo nekupuje malý vůz jako rodinný. Ale za mě třeba Kamiq fakt není náhradou za Fabii Combi. Ten kufr je úplně o něčem jiném.
Avatar - Emel
Emel
Popletl, bylo to obráceně - prodávanější byl spaceback. Třeba za 2018 47t SB a 28t normál, 2017 a 16 cca. podobně, viz výroční zprávy - výroba ve Škoda Auto.
https😐/www.skoda-storyboard.com/…/vyrocni-zpravy/
Kamiq asi není náhradou, náhradou je třeba Jogger nebo i30... tak nebo tak, žádnej prodejní hit to prostě nebyl, IMO bude víc chybět na trhu ojetin než na trhu nových aut... ale toho se automobilka nenají.
Avatar - Anonym
Anonym
Jedna třetina v průměru. Ale na našem trhu to byla nadpoloviční většina. Ta teď bude chybět. Navíc je potřeba připomenout, že nyní by kombík neměl žádného konkurenta,
Scala je druhá generace Rapidu, ale bez verze liftback. Rozměr kol odpovídá nižší střední jen u základních 16", zatímco 17" a 18" jsou "užovky pro malá auta".
Avatar - Emel
Emel
Kolem našeho trhu se svět netočí. Někomu jistě chybět bude, no tak si koupí Joggera (třeba).
Myslím velikost ve smyslu průměr/obvod, ne šířka. Já osobně si nemyslím, že by relativně lehkej kompakt s nějakou max. 150k 1.5 potřeboval víc, než 205mm... 225 mívaly kompaktní hothatche.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Celý tento článek absolutně nemá žádný vyznam. Jen článek pro článek. To vážně nejste vážená redakce schopni vytvořit zajímavější a hodnotnější obsah, když zajímavých témat je nespočet??
Mmj. do Evropy přichází plně elektrický Čínský MG4 v ceně spalováku (samozřejmě myšleno v ceně předraženého a znevýhodněného)...
https😐/fdrive.cz/…tecne-levny-9406
Takže přichází to co tu předpovídá už dlouho. Emil Frey se navíc stal oficiální distributor čínských značek Evropa přejde na čínské levné EV (sice stále dražší než spalováky, ale výrazně levnější než evropské EV).
Jinak řečeno zatímco vy tady plácáte články coby kdyby, tak se odehrávají významné milníky evropského automobilového průmyslu... Příště zkuste třeba jak by vypadala Škoda s hranatým volantem a třemi pruhy na kapotě... I když vlastně ten článek bude jen premuim že... :no😒br />
P.S. Abych byl spravedlivý, o Emilu Freyovi zde článek byl.
https😐/www.auto.cz/…h-dealeru-145190
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
A do toho ještě Taiwan, kdyby nebylo USA, tak Čína obsadí Taiwan a celý západ má po čipech.
jam2015
lenže Škoda tam už padla! 😞