Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Mr.Murphy
... čekal jsem to horší, už jsem se asi na současný trh adaptoval 😄 Plnohodnotné rodinné auto v naftě, 4x4, s tlačítkovým interiérem za 840 mi přijde v pohodě.... :yes:
To si vzal kde tu cenu? Základ je za 973 tisíc a testované auto za 1 141 tisíc...
To je základ 110kW TDI 4x4 DSG Ambition.
Pred asi rokem jsme koupili predfacelift 1.5 TSI 110kW manual v nejake socialni akcni vybave (myslim Active) za nekde 530tis Kc s dani a to bylo jakoze do vyroby. Jen rikam.
Mám tu ceník 2020 a kupodivu... Ambition 2.0TDI 110kW 4x4 DSG stála 789... s halogenama, se starším TDI... to není zase taková trága jak jsem čekal. Přece jen člověk je zvyklý srovnávat ty ceny po slevě s aktuální ceníkovkou... že slevy nejsou úplně jako dřív je teda další věc 😄
1.5TSI už je tam jen v Ambition za 623t.
1.5TSI už je tam jen v Ambition za 623t.
Ta finální cena je naprosto nehorázná :no:
EDIT: zkusil jsem to složit taky a vyšlo mi to takhle😒br />
https😐/cc.skoda-auto.com/…Z/summary-scenic?…
I tak je to lehce přes mega...
EDIT: zkusil jsem to složit taky a vyšlo mi to takhle😒br />
https😐/cc.skoda-auto.com/…Z/summary-scenic?…
I tak je to lehce přes mega...
Radši https😐/www.autorevue.cz/…este-lepe--testy#… když už to musí být malé SUV (viz já 14:20
CHR je o třídu níž a uvnitř je miniaturní…Pokud hybrid v téhle kategorii, tak Corolla Cross :yes:
Chr není o třídu níž. Je to C segment stejně jako karoq. To ze je uvnitř menší je fakt, daný tvarem karoserie. Chr je stejné jako corolla Cross, jen hůř využívá obestaveny prostor.
O třídu níž je Yaris Cross.
O třídu níž je Yaris Cross.
Tak podle SDA ano, je v kategorii SUV-B, kdežto Karoq SUV-C. Nicméně mají podobnou délku i rozvor, jenže pak se podíváš na šířku a zjistíš, že Karoq he uvnitř o 5cm širší i výrazně delší, o větším zavazadelníku nemluvě, tj Škodovka získala z pobodného půdorysu celkově větší a prostornější auto. Co si vybere rodina je asi jasný 😉 Tj konkurencí pro Karoq je právě Corolla Cross s lepší využitím prostoru i designem. Mě osobně by se moc líbila, určitě se na ní půjdu mrknout a svézt se a kdo ví…
Mne corolla Cross přijde cenově nesmysl, tedy ceníková. Ale když vidím cenu tohohle, tak se nedivím, ze dali cenu jakou dali.
Stejná kategorie = bez diskuze. C-HR je stylovka něco jako prémiovka= ty prostě sou (vždycky) MENŠÍ
Napsal sem https😐/www.autorevue.cz/…este-lepe--testy#… protože GR Sport a vymazlenej podvozek a je takovej přesnej opak tuctovýho KAROQu (co mu oranžová sekne :-!
Jinak viz ty pravý "správný" konkurent od Toyoty je https😐/www.auto.cz/…rvni-ceny-143992 ta má už i novou generaci hybridu s o fous vyšším výkonem + pro někoho (spíš pocitově) "důležité" možnost 4x4
Karoq v naftě co JE ZÁVISLÝ na celoživotním dotování provozu = bez toho nemá vůbec šanci konkurovat
Každý podle sebe = já bych holt upřednostnil podvozek GR Sport https😐/www.garaz.cz/…od-kuzi-21006638
Napsal sem https😐/www.autorevue.cz/…este-lepe--testy#… protože GR Sport a vymazlenej podvozek a je takovej přesnej opak tuctovýho KAROQu (co mu oranžová sekne :-!
Jinak viz ty pravý "správný" konkurent od Toyoty je https😐/www.auto.cz/…rvni-ceny-143992 ta má už i novou generaci hybridu s o fous vyšším výkonem + pro někoho (spíš pocitově) "důležité" možnost 4x4
Karoq v naftě co JE ZÁVISLÝ na celoživotním dotování provozu = bez toho nemá vůbec šanci konkurovat
Každý podle sebe = já bych holt upřednostnil podvozek GR Sport https😐/www.garaz.cz/…od-kuzi-21006638
Mne tedy chr gr sport přišlo až moc tvrdé. Ano bude lépe zatáčet, ale nic netlumi.
No spojení SPORT a SUV = je jedna z VELKÝCH lidských pitomostí 😁
Ale nejen zatáčet ten podvozek JE super :yes:
Pro "normální" lidi určitě Corolla Cross = uvidíme jak dopadne ČESKÁ realita https😐/www.auto.cz/diskuse/85203/1 mimo ČR to kladivo možná i bude = tady nevím
Ale nejen zatáčet ten podvozek JE super :yes:
Pro "normální" lidi určitě Corolla Cross = uvidíme jak dopadne ČESKÁ realita https😐/www.auto.cz/diskuse/85203/1 mimo ČR to kladivo možná i bude = tady nevím
Sorry, ale sedni si do obou aut. CHR je auto pro dva. Rodinné využití leda pro rodinu s dětmi postiženými nedostatkem růstového hormonu a nejlépe nereagující na světlo. Jinak by vzadu umřely strachy.
CHR je úplně, ale úplně špatně proti Karoqu z hlediska rodinného vozu.
CHR je úplně, ale úplně špatně proti Karoqu z hlediska rodinného vozu.
Tož když "Japonec" pak dobrou volbou jeví se býti https😐/www.auto.cz/…g-150-awd-137757 za ceny celkem slušně přijatelné z dnešního pohledu 😉
Dejme tomu... akorát za těch 840 je to fakt úplně obyč auto a jediná nadstavba nad normál je ta 4x4... jinak tam není kamera ani vyhřívané sedačky ani matrixled... ale zase úplné holátko to taky není.
je tam dobrá nafta, tlačítkový interiér, praktická karoserie, dobrý podvozek. Za mě prostě dobrý 😉 neříkám že to je nějaká bomba, ale prostě tohle je auto, o kterém bych určitě uvažoval a na kterém by mi asi nic extra nevadilo, což v dnešní době považuju za velký kompliment....
Taky by mi na tom nic extra nevadilo, ale za 850 bych přece jen zkusil najít něco trošku víc "sexy"... a pokud bych oželel 4x4, tak by se mi to i povedlo. Kdo tu 4x4 potřebuje, tak tomu se najednou možnosti dost zužují a z hlavy mě nic moc nenapadá.
Vlastně jsem tu nedávno psal pod Civica, že je to takový normální slušný auto s kapkou výkonu pro radost navíc, jen trošku drahý... ale pro mě má teda ten Civic větší jiskru než Karoq na 16".
Vlastně jsem tu nedávno psal pod Civica, že je to takový normální slušný auto s kapkou výkonu pro radost navíc, jen trošku drahý... ale pro mě má teda ten Civic větší jiskru než Karoq na 16".
:yes😒br />
A pro nekoho je zase Karoq nejvic. 😉
Me z hlavy napada Suzuki, ktery BYCH btw. jednoznacne preferoval.
https😐/www.auto.cz/…yssi-liga-142556
A pro nekoho je zase Karoq nejvic. 😉
Me z hlavy napada Suzuki, ktery BYCH btw. jednoznacne preferoval.
https😐/www.auto.cz/…yssi-liga-142556
Hm-chm... Suzuki mám rád, po fl se na S-Cross dá i koukat, ale kolega to koupil (ještě teda před fl)... a na tom autě taky není nic, co by člověka nadchlo.
Skoro mám pocit, že poslední vzepětí Suzuki bylo představení posledního Swifta a od té doby to jde od desíti k pěti, jen variace na Toyotu... Swift Sport šel do kopru, hybridizace nabídky podle testů taky nic moc... vždycky jsem měl rád Jimny a Swift, ale dneska nevím nevím.
Insignia skončila, Focus pomalu vyklízí scénu... musím přiznat, že na trošku lepší rodinné auto okolo 900 mi trošku docházejí nápady. Možná bych vzal na milost ProCeed GT, i když designově to není úplně můj styl... zkusil znova Mazdu 6 (a znovu zjistil že s tím 2.0 to nejede)... Civic, Octa RS, možná ta Corolla TS... ale je to bída.
Skoro mám pocit, že poslední vzepětí Suzuki bylo představení posledního Swifta a od té doby to jde od desíti k pěti, jen variace na Toyotu... Swift Sport šel do kopru, hybridizace nabídky podle testů taky nic moc... vždycky jsem měl rád Jimny a Swift, ale dneska nevím nevím.
Insignia skončila, Focus pomalu vyklízí scénu... musím přiznat, že na trošku lepší rodinné auto okolo 900 mi trošku docházejí nápady. Možná bych vzal na milost ProCeed GT, i když designově to není úplně můj styl... zkusil znova Mazdu 6 (a znovu zjistil že s tím 2.0 to nejede)... Civic, Octa RS, možná ta Corolla TS... ale je to bída.
kesumb
Chce to PHEV, aby mel Arese konecne adekvatniho nastupce!
??? Co to meleš?
P.S. Karoq je skvělé auto, ale ty jeho současné ceny... 😲 😲 😲 Jsem neskonale šťastný, že jsme ho koupili včas, a tedy i za odpovídající peníze. 😄
P.S. Karoq je skvělé auto, ale ty jeho současné ceny... 😲 😲 😲 Jsem neskonale šťastný, že jsme ho koupili včas, a tedy i za odpovídající peníze. 😄
hlavne bez dsg a bez povinnyho tahani za volant. A jako bonus bez nefunkcniho infotaimentu online
A není lepší nějaký lepší podvozek i pohon? https😐/www.autorevue.cz/…este-lepe--testy#… a nejlíp teda žádné (z principu techniky a fyziky vždy horší) SUV :😉
Jak si došel u trochu předraženého technického průměru k SKVĚLÉ
Jak si došel u trochu předraženého technického průměru k SKVĚLÉ
Proč sem taháš tuto toyotí nepraktickou odpornost a navíc ještě hybridní!? Fuj tajksl! 😒] :no:
Alfonz666
... milionáři jezdí v Karoqu 😁 Jedinej důvod proč bych si neměl radši koupit např. mazdu cx5 v plný palbě za míň zlaťáků?
Mazda rezne
A mnohem rychleji pada na cene v porovnani se Skodovkou / VW
A mnohem rychleji pada na cene v porovnani se Skodovkou / VW
měl jsem mazdu 8 let a po korozi ani památka, ale je pravda, že spinkala v garáži.
s tou cenou nevím, ale nějak dramatický to asi nebude.
s tou cenou nevím, ale nějak dramatický to asi nebude.
Ptal ses, tak odpovidam.
Po osmi beznych zimach prosolenych silnic mazda proste hnije, a to i v garazi. S tim nic nenadelas. To je hlavni duvod proc mazdy nebrat, druhy jsou diesely, tem je lepsi se vyhnout obloukem (ale kdo by kupoval mazdu v dieselu zejo).
Jinak jsou to fajn auta, pro prvniho majitele na 5 let uplne v pohode. Jen ta cena spadne vic nez u konkurence.
Po osmi beznych zimach prosolenych silnic mazda proste hnije, a to i v garazi. S tim nic nenadelas. To je hlavni duvod proc mazdy nebrat, druhy jsou diesely, tem je lepsi se vyhnout obloukem (ale kdo by kupoval mazdu v dieselu zejo).
Jinak jsou to fajn auta, pro prvniho majitele na 5 let uplne v pohode. Jen ta cena spadne vic nez u konkurence.
vzdyť ok...
já s korozí problém neměl a dokonce jsem měl ten silnějši diesl a bylo to zatím moje nejspolehlivější auto. Ale o diesl problémech jsem četl a asi jsem měl štěstí.
každopádně jsem psal např. mazdu, ale těch aut bude mnohem víc co mi dávají větší smysl... každopádně ať si každej koupí co chce že.
já s korozí problém neměl a dokonce jsem měl ten silnějši diesl a bylo to zatím moje nejspolehlivější auto. Ale o diesl problémech jsem četl a asi jsem měl štěstí.
každopádně jsem psal např. mazdu, ale těch aut bude mnohem víc co mi dávají větší smysl... každopádně ať si každej koupí co chce že.
Avantime
Komu sa nepáči, nech neberie, ale lepšie už nebude a ďalšia generácia len čisto elektrina. Čiže milovníci dieselov majú ideálny čas vyskladať si podľa predstáv a na dlhé obdobie. Cenu dnes riešiť netreba.
No ja ti neviem.
Jedničku za škaredého Karoka to je za mňa nonsens.
Jedničku za škaredého Karoka to je za mňa nonsens.
Jo, to je slušnej úlet, hlavně to někdo výše popsal jako rodinné auto, možná pro někoho, kdo má už děti v luftě 😁
Nevidím důvod, proč by pro 2+2 rodinu nemělo tohle fungovat jako rodinný auto... 521l kufr standard, s vario až 588l... to je v pohodě, ne?
Zkusil sis to ? Já ano, a treba kocarek tam musis slozit na sebe, nedas vedle sebe korbu a podvozek jako u kombi, nebo jen stezi, pak nemas moc mista na tasky. Nekoukej jen na litry, ale na tvar. K cemu je to, ze muzes skldat do vysky, kdyz treba vezes veci, na ktere uz moc tasek dat nejde.. p.s mluvim sice o jinem aute, ale stejna trida, kufr velmi podobny. S odrostlym deckem dejme tomu, ale male 2 deti plus jejich potreby, do idealu to ma daleko
Ja to reknu jeste jinak, prijde mi, ze si nekteri snazi mermomoci namluvit, ze to SUV kompaktni a mnohdy subkompaktni tridy je rodinny ideal, i presto, ze pak jedou jak sardinky a priplaci prachy za “in” karoserii… my se taky kdysi vesli do hatchbacku, ale prorotoze jsme museli 😊 To je rozdil..
Ja to reknu jeste jinak, prijde mi, ze si nekteri snazi mermomoci namluvit, ze to SUV kompaktni a mnohdy subkompaktni tridy je rodinny ideal, i presto, ze pak jedou jak sardinky a priplaci prachy za “in” karoserii… my se taky kdysi vesli do hatchbacku, ale prorotoze jsme museli 😊 To je rozdil..
Jo, dáš složenej podvozek a na to korbu... v tom osobně nevidím problém. Ani mě nenapadá moc věcí, co by nešly dát na sebe. Neříkám že je SUVko optimum, já si taky radši vezmu klasiku... ale ne zrovna kvůli prostornosti. Nezapomínej, že Mondeo je D-segment... a déčkový SUVko se mu v prostoru vyrovná.
No, pak mi vlastně argumentuješ tím, co píšu 😁 Já pouze rozporoval, že výše popsaný rodinný ideál (neboli plnohodnotné rodinné auto) pro 2+2 od Mr.Murphyo to prostě nevidím z těchto důvodů. Jasné, rakev na střechu pomůže, ale pořád vidím rodinné auto pro 2+2 trochu v jiných modelech.
Pokud máš 1 děcko a nevozíš třeba kočárek, sloužit to bude, jen mi příjde takové mermomocí obhajování vlastní garáže/volby. Je to "in", je to drahé, ale vlastně v dost věcech horší... chápu, že někdo napíše, mám SUV, protože ho chci, líbí se mi - stím vůbec nemám problém, ale dávám protiargumenty k těm tvrzením o plnohodnotném rodinném autě pro 2+2, protože u kompaktního SUV je to s tou přepravní kapacitou přeci jen ještě trochu kompromis... na to narážím.
Mondeo do toho vůbec netahám, navíc to je na tom kufrem dost bídné, podobně dobře se složíš i do kompaktního kombíku a s velkou pravděpodobností i do aut s karoserií liftback od C segmentu výše (to jsem nikdy na rozdíl od SUV C s rodinou nenakládal bagáží). SUV D je už taky jinde, to sem už taháš něco, co jsem nekritizoval 😊
A co nejde dát na sebe ? Třeba na tu korbu už skládat velkou tašku/kufr moc nejde, není to stabilní, padá to, vezeš třeba tašku s jídlem, na tu ti pak spadne jiná bagáž a tak 😁 No jak říkám, já si to zkusil a ideál to prostě není.
Pokud máš 1 děcko a nevozíš třeba kočárek, sloužit to bude, jen mi příjde takové mermomocí obhajování vlastní garáže/volby. Je to "in", je to drahé, ale vlastně v dost věcech horší... chápu, že někdo napíše, mám SUV, protože ho chci, líbí se mi - stím vůbec nemám problém, ale dávám protiargumenty k těm tvrzením o plnohodnotném rodinném autě pro 2+2, protože u kompaktního SUV je to s tou přepravní kapacitou přeci jen ještě trochu kompromis... na to narážím.
Mondeo do toho vůbec netahám, navíc to je na tom kufrem dost bídné, podobně dobře se složíš i do kompaktního kombíku a s velkou pravděpodobností i do aut s karoserií liftback od C segmentu výše (to jsem nikdy na rozdíl od SUV C s rodinou nenakládal bagáží). SUV D je už taky jinde, to sem už taháš něco, co jsem nekritizoval 😊
A co nejde dát na sebe ? Třeba na tu korbu už skládat velkou tašku/kufr moc nejde, není to stabilní, padá to, vezeš třeba tašku s jídlem, na tu ti pak spadne jiná bagáž a tak 😁 No jak říkám, já si to zkusil a ideál to prostě není.
Plus teda při vršení na sebe se pak věci nevejdou pod plat👋roletu a hrozí, že při brzdění přistanou zadním cestujícím za krkem...
Těch 500+ ale je po roletu.
No a tím se vracíme k tomu, že na 500 l ten kufr prostě absolutně nevypadá
Je na výrobci zda započítá i objem kufru kde je rezerva,nebo lepící sada. A Škoda ten prostor 100% započítává.
Takže ano je to po roletu, jak píše Emel, ale nikdy ho nemužeš využít na zavazadla.Klasický marketingový trik a někteří ho nekriticky přijímají a šíří nesmysly o obřím kufru (na špici třídy) a skvěle prostorném autě 😁 .
Takže ano je to po roletu, jak píše Emel, ale nikdy ho nemužeš využít na zavazadla.Klasický marketingový trik a někteří ho nekriticky přijímají a šíří nesmysly o obřím kufru (na špici třídy) a skvěle prostorném autě 😁 .
Určitě ano... prostě jedou podle té normy a zkusí tam narvat, pardon narovnat, těch kvádrů co nejvíc. Měli by to tak dělat všichni, aby ta čísla byla srovnatelná.
No tak to možná už chápu ten rozpor - nesouhlasím s tím "neboli".
Plnohodnotné rodinné auto pro mě nerovná se rodinný ideál. Plnohodnotné auto je něco, co tu roli důstojně zastane. Třeba ten Civic určitě není ideál, je to takové "tak-tak" řešení... ale uměl bych si ho (zatím teda bez reálné zkušenosti) jako rodinné auto představit.
Takže - auto s kufrem 500+ beru jako plnohodnotné rodinné. Můj ideál je velký kombík s nějakými 650 třeba... a na některé aktivity bych užil i ten Multivan nebo aspoň SMax (typově).
Můžu ti garantovat, že když mám kufr plný, tak nic nikam nespadne 😁
Plnohodnotné rodinné auto pro mě nerovná se rodinný ideál. Plnohodnotné auto je něco, co tu roli důstojně zastane. Třeba ten Civic určitě není ideál, je to takové "tak-tak" řešení... ale uměl bych si ho (zatím teda bez reálné zkušenosti) jako rodinné auto představit.
Takže - auto s kufrem 500+ beru jako plnohodnotné rodinné. Můj ideál je velký kombík s nějakými 650 třeba... a na některé aktivity bych užil i ten Multivan nebo aspoň SMax (typově).
Můžu ti garantovat, že když mám kufr plný, tak nic nikam nespadne 😁
Ok, dobře, ale plnohodnotně zastane takovou roli asi i Golf hatchback, jen musíš mít ženu, která se umí zabalit do málo tašek 😁
Můj ideál je stejný, jako tvůj, ale prakticky nemám problém zabalit rodinu do C segmentového kombi, ostatně jsem teď svou drahou polovičku takhle vyslal na 14 dní, dal ji rakev na střechu (co kdyby - třeba golfky tam parádně uklidíš) a vezla si vše potřebné + tunu nepotřebného 😁 A to ani neměla plno 😁
Můj ideál je stejný, jako tvůj, ale prakticky nemám problém zabalit rodinu do C segmentového kombi, ostatně jsem teď svou drahou polovičku takhle vyslal na 14 dní, dal ji rakev na střechu (co kdyby - třeba golfky tam parádně uklidíš) a vezla si vše potřebné + tunu nepotřebného 😁 A to ani neměla plno 😁
Jo... a nějakýho... já nevím, třeba Megana Grandtour... podle mě ten Karoq plnohodnotně nahradí. Octavii Combi asi úplně ne, no.
Golf HB pro mě plnohodnotné rodinné není, ten Civic je tak hraniční.
Golf HB pro mě plnohodnotné rodinné není, ten Civic je tak hraniční.
Toho Megana shodou okolností máme a ten díky hranatému zadku právě umožní docela luxusní možnost bagáže, troufnu si říct, že je to i lepší, než v MK5 Mondeu kombi (které má svažitou střechu a navíc vypolstrovanou a nad roletku už toho moc nedáš). To je pro mne už do přepravní kapacity pro 2+2 naprosto ideální auto na spodní hranici s tím, že dospívající dítě mého vzrůstu v zadu za mnou, jako za řidičem by už mělo trochu problém s koleny, není to holt Oktávka.
Myslím posledního Megana
Tam si nevybavuji ten kombík (i když jsem to jezdil), ale asi tam drastická změna nebude, ostatně pořád řadím všechny kombíky C segmentu prostorem a využitelností kufru, nad všechna SUV C segmentu... vyjímku bych viděl v nové Ravce, možná CHR, ale u těchto aut si nejsem jist, kam je zařadit a jestli už nekoketují s D segmentem. Ostatně i ve srovnávačkách tu proti sobě staví tato auta s Kodiaqem (což postavili i o třídu menší Kugu 😁)
Meg 4 GT je o něco menší. Jo, já taky beru kombík jako lepší variantu, ale Karoq v rámci těch céčkových SUV patří k lepším a za mě je to jako rodinné auto ok. Varioflex bych musel zkusit (jestli to není na úkor pohodlí)... pokud ne, tak si myslím, že by ty menší c-kombíky minimálně dorovnal (co do prostoru a jeho využitelnosti... já mám k preferenci kombíku spíš jiné důvody). Jinak se mi ten systém dost líbí a příplatek 20t beru jako přiměřený
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Ta polohovatelná zadní sedadla máme u Kugy, to je docela dobrá věc, beru, že Karoq, ostatně jako vždy všecny Škodovky prostorem v kufru patří na špičku své třídy, ale problém je, žeje to pořád jen třída SUV C 😊
Já na třídy moc nedám... obzvlášť na třídy podle SDA 😄 . Myslím, že do Karoqa s vario bych se poskládal líp, než do déčkový Insignie například (no dobře, ta má taky jen 490l).
Koukam, ze oproti Yetině se ro moc nezměnilo. Tam to dopadlo tak, ze jsme nechali jen 2 krajní sedačka posunuté ke středu. Aspon bylo místo na normální sezení, jinak moc pohodlné to nebylo tak namacknuty na dveřích.
Rodinny ideal Multivan? omg, to uz rovno Iveco Cargo, aby sa tam vosli veci aj s telkou a trampolinou. Kdyby neco...
Ty si to taky překládáš po svém. "Můj ideál je velký kombík s nějakými 650 třeba... a na některé aktivity bych užil i ten Multivan nebo aspoň SMax (typově)." - co na tom nechápeš? Mám 3 děti a různé prostorově náročné koníčky, no.
Tak zrovna složení kočárku na sebe považuji za klad. Ono i to SUV má v rámci využití vůči kombi C segmentu neoddiskutovatelné výhody, stejně jako nevýhody, ale to by bylo na delší debatu 😉
Myslím, že coby letitý zastánce (a majitel) kombíků C segmentu a dlouholetý odpůrce (a teď majitel) SUV stejného segmentu a zároveň ten, kdo do toho ten kočárek obden reálně cpe, o tom vím dost 😉
Každopádně - Tvé primární auto je D segment a myslím, že potom má člověk trochu zkreslený pohled na věc.
Kufr Karoqu je velký, na svou třídu skutečně velký, a rodinu 2+2 s jedním kočárkem si představit v pohodě umím. Rakev na dovolené apod. je samozřejmě nutnost, ale tu má můj kamarád, který má Mondeo a dvě děti, taky. A jiný s MPV dtto.
A zrovna v mém případě je SUV C segmentu lepší volbou než kombi - jde o posez. Ve FoFo by si za mě nesedl defacto nikdo, v mém autě si za sebe sednu sám, s rezervou (a ano, bylo to překvapení, jak obrovský rozdíl to je).
Myslím, že coby letitý zastánce (a majitel) kombíků C segmentu a dlouholetý odpůrce (a teď majitel) SUV stejného segmentu a zároveň ten, kdo do toho ten kočárek obden reálně cpe, o tom vím dost 😉
Každopádně - Tvé primární auto je D segment a myslím, že potom má člověk trochu zkreslený pohled na věc.
Kufr Karoqu je velký, na svou třídu skutečně velký, a rodinu 2+2 s jedním kočárkem si představit v pohodě umím. Rakev na dovolené apod. je samozřejmě nutnost, ale tu má můj kamarád, který má Mondeo a dvě děti, taky. A jiný s MPV dtto.
A zrovna v mém případě je SUV C segmentu lepší volbou než kombi - jde o posez. Ve FoFo by si za mě nesedl defacto nikdo, v mém autě si za sebe sednu sám, s rezervou (a ano, bylo to překvapení, jak obrovský rozdíl to je).
Taky mám rakev, bez ní to nejde a nezapomen, moje auto má nejmenší kufr z D segmentu, takže i s tím Cčkem mužeš pohodlnně žít 😊
Jo, tak nějak. 😉
Jsem celou tu vaši diskuzi četl a jen jsem chtěl říci, že SUV C je dle mého pro 2+2 v pohodě použitelné, pokud neřešíš dva kočárky. A to mám reálně kufr o něco menší než Karoq - mám ho kratší, ale vyšší (ale vtipné je, že papírový rozdíl cca 100l je úplná blbost - Škodovka čaruje jak s reálnou velikostí kufrů, tak tou papírovou).
BTW - poznámka k jednomu argumentu, který v diskuzi padl - cestovní postýlku jsme koupili dle D-testu, nevím jestli složená má 1 nebo 1.2 m ale vím, že se vejde na délku, což znamená úplně v klidu i s kočárkem. Kufr Karoqu je o něco delší...
Ps.: Jen dotaz - ta fotka, co máš u nicku je z Carmageddonu, nebo se pletu?
Jsem celou tu vaši diskuzi četl a jen jsem chtěl říci, že SUV C je dle mého pro 2+2 v pohodě použitelné, pokud neřešíš dva kočárky. A to mám reálně kufr o něco menší než Karoq - mám ho kratší, ale vyšší (ale vtipné je, že papírový rozdíl cca 100l je úplná blbost - Škodovka čaruje jak s reálnou velikostí kufrů, tak tou papírovou).
BTW - poznámka k jednomu argumentu, který v diskuzi padl - cestovní postýlku jsme koupili dle D-testu, nevím jestli složená má 1 nebo 1.2 m ale vím, že se vejde na délku, což znamená úplně v klidu i s kočárkem. Kufr Karoqu je o něco delší...
Ps.: Jen dotaz - ta fotka, co máš u nicku je z Carmageddonu, nebo se pletu?
Ale já psal, že s jedním děckem se to dá, s dvěma, pokud jsou menší a potřebují oba kočárky, nebo golfky a kočárek, či dvě postýlky už to bude na štíru 😊 Neříkám, že se to nedá, jen že to není ideál pro 2+2.
Jo, uhodl si 😁
Jo, uhodl si 😁
Jo jo, já reaguji na to vaše vlákno obecně, vím co jsi psal. Ano, defacto se shodneme. Dvě děti/dva kočárky ne, to už ten kufr nedá. Odrostlejší - nevidím problém.
Je fakt, že máme velice neskladný kočárek, priorita byla jinde (malý výtah, tzn. minimální délka s korbičkou a minimální šířka). A díky vysokému kufru, pokud je prázdný, neřešíš sundavání koleček, prostě toho mastodonta složíš a prskneš dovnitř. Což by ve většině kombi nešlo (počítám s tím, že jen blázen by nezatahoval plat👋roletu kddyž veze dítě). Ale to je specifický problém.
BTW - co se nám velmi osvědčilo - plátěné tašky. Narveš to věcmi a pad se to vejde do každé škvíry. Zbytek pak naházíš do rakve. Zní to divně, v praxi to funguje skvěle 😉
Jo, Carmageddon bylo maso. Splatter bonus!
A teď řešíme kočárky 😒]
Je fakt, že máme velice neskladný kočárek, priorita byla jinde (malý výtah, tzn. minimální délka s korbičkou a minimální šířka). A díky vysokému kufru, pokud je prázdný, neřešíš sundavání koleček, prostě toho mastodonta složíš a prskneš dovnitř. Což by ve většině kombi nešlo (počítám s tím, že jen blázen by nezatahoval plat👋roletu kddyž veze dítě). Ale to je specifický problém.
BTW - co se nám velmi osvědčilo - plátěné tašky. Narveš to věcmi a pad se to vejde do každé škvíry. Zbytek pak naházíš do rakve. Zní to divně, v praxi to funguje skvěle 😉
Jo, Carmageddon bylo maso. Splatter bonus!
A teď řešíme kočárky 😒]
Ale jo, umění zabalit se je prostě umění 😁 My začínali kdysi k moři ve 2 bez závazků tak, že jsme zaplnili Mondeo MK4 kombi i v kabině 😁 Dnes je to samozřejmě lepší 😁
Jo, člověk se učí. V disciplíně "prostorové puzzle" je otcovství nejlepší trénik.
Každý kufr je dostatečně velký. Pokud ne, trénovals nevalně :-!
Ps. Naše první dovolená v autě (Lacetti hb s 1.4) vypadala podobně... Sakra, Bretaň. Už se těším, až to s malým půjde.
Každý kufr je dostatečně velký. Pokud ne, trénovals nevalně :-!
Ps. Naše první dovolená v autě (Lacetti hb s 1.4) vypadala podobně... Sakra, Bretaň. Už se těším, až to s malým půjde.
Dva podvozky a dvě korby ale nedáš ani do toho kombíku vedle sebe, ne?
Teoreticky jo, složíš podvozky, dáš vedle sebe a na ně korby, ale nezkoušel jsem, nicméně kočárek + golfky dám s jistotou.
No ale tys říkal že korba na podvozku je špatně 😉
Myslel jsem to trochu jinak. Když jsem tohle skládal do Kugy, tak po stran už nezbyla místa na klasické velké kufry-bagáž a na korbu už bych skládal ke stropu - stačilo by zabrzdit a už to letí na zadní sedačky 😁 Jo, kdyby tam byla přepážka, jako dříve u N1.
No a kdybych musel vozit 2 kočárky, tak nevim, asi bych to do kombi dal a musel bych dovolenou vydržet v jednom spodním prádle 😁
No a kdybych musel vozit 2 kočárky, tak nevim, asi bych to do kombi dal a musel bych dovolenou vydržet v jednom spodním prádle 😁
Kdybych musel vozit dva kočáry a z nějakýho důvodu to nemohl být dvoukočár, no tak bych holt zainvestoval do něčeho extra složitelnýho a rakev ani nesundaval. To je ale dost extrémní případ. Jinak beru jako standard pro 2+2 max jeden kočár a tuhle konfiguraci bych s Karoqem (nebo třeba Sportage, asi i Qashqai apod.) zvládl.
Zvládl ano, ale to už jsme si tu řekli asi 5x 😁 To nepopírám a tahle situace mne snad už naštěstí nepotká, leda bych v budoucnu měl dvojčata 😁 Což se někomu ze zdejších už povedlo 😁
Je zvládnout a pohodlné převézt. Jo, už aspoň víme v cem tu máme ty rozdíly v náhledu na rodinné auto. Pro někoho je rodinné auto, kdyz se stačí uskromnit, pro jiného je rodinné auto, kdyz se plnohodnotně vejde.
Já mám škálu nějak takhle
- To by fakt bolelo a znamenalo by to dennodenní kompromisy, takový auto bych si pro rodinu nekoupil - krátkej Golf, cokoli menšího (Swift snad radši ani nezmiňuju)
- Při běžným používání se vejde co chci, občas to je omezující (tj. vyndávám plato nebo beru rakev) - Civic, Karoq, Insi apod.
- V naprostý většině případů je tam rezerva a ani se s tím nemusím moc rovnat, můžu tahat i blbosti - Superb Combi apod.
- Občas bych využil, ale ve většině situací by to byl naopak trošku overkill - Multivan apod.
Je to něco za něco... vzít místo Insignie S-Max nebo Multivan by sice dalo víc prostoru, ale na úkor jiných věcí. Kdyby se mi Insi v kombíku trošku víc líbila, tak bych měl Insi v kombíku 😄
- To by fakt bolelo a znamenalo by to dennodenní kompromisy, takový auto bych si pro rodinu nekoupil - krátkej Golf, cokoli menšího (Swift snad radši ani nezmiňuju)
- Při běžným používání se vejde co chci, občas to je omezující (tj. vyndávám plato nebo beru rakev) - Civic, Karoq, Insi apod.
- V naprostý většině případů je tam rezerva a ani se s tím nemusím moc rovnat, můžu tahat i blbosti - Superb Combi apod.
- Občas bych využil, ale ve většině situací by to byl naopak trošku overkill - Multivan apod.
Je to něco za něco... vzít místo Insignie S-Max nebo Multivan by sice dalo víc prostoru, ale na úkor jiných věcí. Kdyby se mi Insi v kombíku trošku víc líbila, tak bych měl Insi v kombíku 😄
Dáš. I když korby dvojčat jsou trochu uzsi, tak to může zkreslovat. Ale garantuje, že so kombiku ( corolly, to není symbol prostornosti ) v pohodě bych dal 2 dvojceci vedle sebe i s korbami, slozenymi
Kufr Karoqu je malý. Tucson, stejná třída, má kufr papírově o trošku větší, ale v reálu je větší o velký kus. A to do jeho objemu Hyundai započítává i prostor pod podlahou. Tady prostě Škoda kecá až hrůza.
To by mne zajimalo kolik meris. V moderním aute od c segmentu jsem zatím nenarazil, kam bych si za sebe nesedl úplně v pohodě se svými 186cm. I ten fofo co si pamatuju, byl v pohodě.
Kočárek je vozil 4 roky, nejdřív dvojceci, pak dvougenerační. A vsadím se o cokoliv, že by se ani do kugy, ani karoqu, ani tvého rendy nevešel, jakkoliv zmenšený. A to bylo jen pro 2 děti, abychom sem zbytečně netahali výbavu pro 3. Tyhle auta nejsou ani pro rodinu s 2 malými dětmi, pokud jim člověk nebude upirat nějaké potrebne věci
Kočárek je vozil 4 roky, nejdřív dvojceci, pak dvougenerační. A vsadím se o cokoliv, že by se ani do kugy, ani karoqu, ani tvého rendy nevešel, jakkoliv zmenšený. A to bylo jen pro 2 děti, abychom sem zbytečně netahali výbavu pro 3. Tyhle auta nejsou ani pro rodinu s 2 malými dětmi, pokud jim člověk nebude upirat nějaké potrebne věci
Měřím úplně stejně jako ty. A proto píšu "v mém případě". Zlobí mě bederní páteř a v nízkých autech musím sedět na dlouhé nohy a ruce a úplně dole. Opěradlo hodně dozadu. Pak si za sebe skutečně nesednu.
V mém SUV mohu sedět jako na židli a díky tomu je tam místa dost.
Můj renda je Jeep a nepřu se - vždyť o tom celou dobu s Ozzym mluvíme. Dvě děti s nutností kočárku by byl problém.
V mém SUV mohu sedět jako na židli a díky tomu je tam místa dost.
Můj renda je Jeep a nepřu se - vždyť o tom celou dobu s Ozzym mluvíme. Dvě děti s nutností kočárku by byl problém.
Jo to je pak jiná. Koukám, že ten problém s bederkou se nám nějak rozmaha. Já kvůli tomu chodím cvičit 3x týdně ( musím zaklepat, pomáhá to ), ozzman taky občas skončí na injekci, do toho ty ve stejném klubu 😒]
Kdyby se přihlásili všichni, co maj problém s bederkou, tak se nedopočítáš. :-!
Já mezi vás patřím též. Ale ErgoComfort v B8 mi vyhovují. A ta jejich primitivní masáž na bedra funguje líp, než rádoby sofistikované 8mi bodové masáže jinde. Taky jezdím na dlouhý nohy a kratší ruce, schválně nepíšu krátký, protože ani v B8 si nedokážu dát volant dost blízko 😢 a opěradlo lehce sklápím. Potom dám v pohodě 500 i víc km a záda nebolí. Jinde jsem trpěl jako zvíře. V Golfu ErgoActive byly skoro stejně dobrý, ale tady mám pocit ještě o kus lepší. Možná jen pocit, ale mám ho.
Někdo řekne, že to jsou tvrdý lavice a má radši měkký sedačky, ale po pár km se karta obrací a v měkkých se člověk začne bortit.
Zkoušel jsem i SUV a tam se mi vždy sedělo hůř a záda bolela okamžitě.
Já mezi vás patřím též. Ale ErgoComfort v B8 mi vyhovují. A ta jejich primitivní masáž na bedra funguje líp, než rádoby sofistikované 8mi bodové masáže jinde. Taky jezdím na dlouhý nohy a kratší ruce, schválně nepíšu krátký, protože ani v B8 si nedokážu dát volant dost blízko 😢 a opěradlo lehce sklápím. Potom dám v pohodě 500 i víc km a záda nebolí. Jinde jsem trpěl jako zvíře. V Golfu ErgoActive byly skoro stejně dobrý, ale tady mám pocit ještě o kus lepší. Možná jen pocit, ale mám ho.
Někdo řekne, že to jsou tvrdý lavice a má radši měkký sedačky, ale po pár km se karta obrací a v měkkých se člověk začne bortit.
Zkoušel jsem i SUV a tam se mi vždy sedělo hůř a záda bolela okamžitě.
Klub invalidních důchodců tu jsme 😒]
Na krátké trasy to nepoznám, u predvadecek ta jízda nestačí na to, aby mne začala bolet záda. Ale jak píšeš, pár desítek km, resp. nějaký ten čas za volantem ukáže své. Takhle tragické je mondeo třeba. Beztak si myslím, že to ozzmanovi způsobil ford 😒] 😒] 😒]
Na krátké trasy to nepoznám, u predvadecek ta jízda nestačí na to, aby mne začala bolet záda. Ale jak píšeš, pár desítek km, resp. nějaký ten čas za volantem ukáže své. Takhle tragické je mondeo třeba. Beztak si myslím, že to ozzmanovi způsobil ford 😒] 😒] 😒]
😁
Až tak hrozný to s Mondeem je?
No já děsně trpěl i v AGR v P508. Ale nevím, jestli to bylo tím, že jsem si se zády blbě hnul a nebo jen sedačkami, nerad bych jim křivdil, měl jsem je jen cca 2 měsíce, ale i když vypadaly nádherně a na papíře měly být léčivé a měly x masážních programů, tak to moc nefungovalo.
Až tak hrozný to s Mondeem je?
No já děsně trpěl i v AGR v P508. Ale nevím, jestli to bylo tím, že jsem si se zády blbě hnul a nebo jen sedačkami, nerad bych jim křivdil, měl jsem je jen cca 2 měsíce, ale i když vypadaly nádherně a na papíře měly být léčivé a měly x masážních programů, tak to moc nefungovalo.
Tak nejsou nejlepší ve třídě, i předchudce (MK4) to měl lepší, Vignale má nějaké lepší, ale ty sem nezkoušel.
Další v klubu 😄
Tohle je fakt velmi individuální a třeba mě ten vyšší posez v MPV/SUV vyhovuje, ale každý to máme jinak.
BTW - kvůli těm zádům (resp. jeden z hlavních argumentů) jsem kdysi podruhé koupil Megane III - měl jsem jistotu, že se mi bude sedět dobře. V rámci dlouhých jízd mi to ta záda i napravovalo. 😉 (vychytat polohu trvalo opravdu dlouho)
Tohle je fakt velmi individuální a třeba mě ten vyšší posez v MPV/SUV vyhovuje, ale každý to máme jinak.
BTW - kvůli těm zádům (resp. jeden z hlavních argumentů) jsem kdysi podruhé koupil Megane III - měl jsem jistotu, že se mi bude sedět dobře. V rámci dlouhých jízd mi to ta záda i napravovalo. 😉 (vychytat polohu trvalo opravdu dlouho)
Já jsem minulý týden zkusil Koleose Initiale, byť papírově to bude propadák, extra nejede, uvnitř stísněný (ale jinak to je vlastně slušné auto, které působí oproti třeba Kodiaqu hodnotněji v interiéru dle mne ), tak ty jejich sedačky, to v mainstreamu nemá chybu, odvětrávané, ergonomické, příjemné křesla jako v luxusním klubu, kde si jen chceš zapálit doutník. Jak jsem nadával, že Renault už neumí ten francouzský luxus, jako v 90tkách, tak tady je a ještě lepší.
BTW proti Kodiaqu to má i možnost stálého pohonu 4x4 50:50 natvrdo.
BTW proti Kodiaqu to má i možnost stálého pohonu 4x4 50:50 natvrdo.
Jo, tohle má v mém okolí každý druhý. Taky cvičím 😉
Znám jeden extrém - kamarád se musel zbavit nádherné A7, tu správnou polohu prostě nenašel ...
Dodávka, kterou vzal z firmy a kterou teď jezdí, naprosto vyhovuje.
Znám jeden extrém - kamarád se musel zbavit nádherné A7, tu správnou polohu prostě nenašel ...
Dodávka, kterou vzal z firmy a kterou teď jezdí, naprosto vyhovuje.
Pro mne byly zatím nejlepší sedačky v corolle. Dost lidí by mělo problémy asi lézt dolu, ale na moji postavu a bederku byly jak pr*** na hrnec, včetně parádní boční opory.
Taky zajímavý. Nepřišly mi špatný, ale ani jako zázrak. Vadil mi krátký sedák a nemožnost nastavování všech směrů a skokové nastavení sklonu páčkou. A nemá Corolla náhodou bederku stavitelnou jen v horizontální rovině? Vím, že ani Lexus ES300h
F-Sport ji nemá vertikálně nastavitelnou, což je neskutečnej fail.
F-Sport ji nemá vertikálně nastavitelnou, což je neskutečnej fail.
Máš pravdu, nemá. S tim jsem ovsem problem vubec nemel. Nicméně ES300h ji má ve 4 směrech, minimalne ten nas objednaný ji má, kromě f sport jestli si pamatuji dobře.
Možná to je specifikum F-Sport verze. Každopádně mne to šokuje.
Jak už jsem psal, bejt ES alespoň liftback a mít alespoň sklopné zadní sedačky, tak byl doma.
Jak už jsem psal, bejt ES alespoň liftback a mít alespoň sklopné zadní sedačky, tak byl doma.
To je drsný, člověk by řekl, že zrovna v A7 to bude špičkový sezení.
Fakt je, že každý má ty záda zničený jinak. Ty i tvůj známý preferujete vyšší posez, já to mám přesně naopak. Jediný v čem mi přijde SUV lepší je okamžik nastupování a vystupování.
Kdybych jezdil denně 20 cest po 1 km, tak beru SUV. Ale na to moje zapadnout a dát 200, vyčurat a dát 300 mi vyhovuje nižší sezení na dlouhý nohy.
Fakt je, že každý má ty záda zničený jinak. Ty i tvůj známý preferujete vyšší posez, já to mám přesně naopak. Jediný v čem mi přijde SUV lepší je okamžik nastupování a vystupování.
Kdybych jezdil denně 20 cest po 1 km, tak beru SUV. Ale na to moje zapadnout a dát 200, vyčurat a dát 300 mi vyhovuje nižší sezení na dlouhý nohy.
Njn, to auto je s nízkým posezem... A ano, škoda to rozhodně je.
Já jsem ten posaz v nízkém dával, i na dlouhé cesty, ale jak jsem psal výše, daní bylo to že za mě se vešel jedině náš pes. Teď cca rok a půl v SUV s - ne přímo vysokým posezem - ale po americku obrovskou variabilitou nastavení sedačky, jsem velmi rychle našel polohu, ve které dám jakoukoli štreku úplně v pohodě. Což je moc příjemné.
Já jsem ten posaz v nízkém dával, i na dlouhé cesty, ale jak jsem psal výše, daní bylo to že za mě se vešel jedině náš pes. Teď cca rok a půl v SUV s - ne přímo vysokým posezem - ale po americku obrovskou variabilitou nastavení sedačky, jsem velmi rychle našel polohu, ve které dám jakoukoli štreku úplně v pohodě. Což je moc příjemné.
Stačí mít kočárek nebo cestovní postýlku a jsi v pr***. Ne rodinné auto si predstavuju jinak. Dá se s tim žít, ale rodina se tam nevejde. Známí měli jako rodinné auto Swift a taky zvládli, ale pohodlné to nebylo a pořád řešili co vzít a co ne.
Tohle je úplně to samé. Možná tak pro jedno odrostlejši dítě.
Jestli mi chceš tvrdit, že to má 588l
https😐/www.auto.cz/…hodne-stribrnaku?…
, tedy jako má corolla TS,
https😐/moje.auto.cz/?…
Nebo dokonce více než Highlander ( na obrázku pozice s psanými 579l )
https😐/moje.auto.cz/?…
Tak by mne zajímalo, kde tech 588l je. Ten kufr naložím do HL 2x
Tohle je úplně to samé. Možná tak pro jedno odrostlejši dítě.
Jestli mi chceš tvrdit, že to má 588l
https😐/www.auto.cz/…hodne-stribrnaku?…
, tedy jako má corolla TS,
https😐/moje.auto.cz/?…
Nebo dokonce více než Highlander ( na obrázku pozice s psanými 579l )
https😐/moje.auto.cz/?…
Tak by mne zajímalo, kde tech 588l je. Ten kufr naložím do HL 2x
Ne, tohle má 520l, 580l má verze s posuvnýma sedačkama posunutýma dopředu.
Jsem ochotný se vsadit, že to ty litry má... je na to norma, podle které se to měří.
Swift, Highlander... to je z extrému do extrému. Pro mě je tohle... nebo třebas i ten Civic, Octavia, Corolla TS... použitelné rodinné auto, pro rodinu 2+2. Cokoli nad 500l, plus mínus. Jestli to někdo neumí změřit, tak třeba i papírově míň.
Jsem ochotný se vsadit, že to ty litry má... je na to norma, podle které se to měří.
Swift, Highlander... to je z extrému do extrému. Pro mě je tohle... nebo třebas i ten Civic, Octavia, Corolla TS... použitelné rodinné auto, pro rodinu 2+2. Cokoli nad 500l, plus mínus. Jestli to někdo neumí změřit, tak třeba i papírově míň.
Ono staci min v kufru než 500, jen to musí být využitelné. To bohužel u SUV moc není. Kam dam do karoqa cestovní postýlku s délkou 1-1.2m? Na šířku ne, na délku ne. Možná tak na úhlopříčku, ale pak tam nedám jiné věci. Ne rodina s malým dítětem se tam nevejde ani s jedním.
Tady je spis zádrhel, kdo jak bere definici rodiny. Pro mne to znamená třeba 3 děti, pro ozzmana 2 malé no a pro tebe třeba 2 odrostlé děti. Pak je problém s definici rodinného auta. Já beru rodinné auto pro všechny tyhle definice. Odvezlo by se to určitě v čemkoliv, ale jak kvalitně...
Tady je spis zádrhel, kdo jak bere definici rodiny. Pro mne to znamená třeba 3 děti, pro ozzmana 2 malé no a pro tebe třeba 2 odrostlé děti. Pak je problém s definici rodinného auta. Já beru rodinné auto pro všechny tyhle definice. Odvezlo by se to určitě v čemkoliv, ale jak kvalitně...
Civic, Octavia a Corolla TS jsou ale auta s uplně jinými proporcemi a tvarem kufru. Kdežto Karoq ty litry nahání na výšku. Nejde přeci o to, jestli má auto víc litrů metodikou, která je měří tak, jako by si tam rozsypal písek do všech škvír a skrytých přihrádek, ale reálně přeci potřebuješ zavazdelník takovej, aby si tam naskládal věci o určitých rozměrech..
A to se postupem času mění. Dnes mám radši vyšší než plošší kufry. 😉
Taky už nemáš malé děti 😁 Jak jsem popsal emelovi, já jen narážel na to tvrzení plnohodnotného auta pro 2+2....
Ja bych aktuálně byl rád za nižší nakládací hranu 😁
Sice jsem uvnitř odvezl 5 kol v pohodě, prostorově v pohodě. Ale nadrel jsem se mozna vic jen tím, že jsem je zvedal a dával dovnitř.
Jo chápu, kdyz si musím lehnout do auta, abych vytáhl věci co jsou úplně vzadu. Ale zase nemám problém s věcmi na dovolenou pro všechny.
Sice jsem uvnitř odvezl 5 kol v pohodě, prostorově v pohodě. Ale nadrel jsem se mozna vic jen tím, že jsem je zvedal a dával dovnitř.
Jo chápu, kdyz si musím lehnout do auta, abych vytáhl věci co jsou úplně vzadu. Ale zase nemám problém s věcmi na dovolenou pro všechny.
Metodika ale není písek, jsou to kvádry 20x10x5. Když jedu na dovču, tak vždycky mám nějaké velké věci (třeba ten kočár), pak nějaké tašky a pak nějaké menší věci typu boty nebo horolezecký lano, věci na potápění a tak... třeba ta kapsa za podběhem ideálně pojme moji fotovýbavu 😄
Problém je rezerva, to beru... typicky je ten udávaný objem s lepící sadou a pokud si pak koupíš rezervu, tak o ten prostor přijdeš.
Problém je rezerva, to beru... typicky je ten udávaný objem s lepící sadou a pokud si pak koupíš rezervu, tak o ten prostor přijdeš.
No, mám v jednom autě rezervu, v druhém lepicí sadu a tak tu a tam občas někam hodím třeba boty pod podlahu... po roce jsem teď objevil stvoje ztracený crocsy 😁 Tuto schovku tedy používám jen sporadicky
Hele MÁME SHODU 😁 :-!
spíš (ve všem včetně vzhledu) viz Mr.Murphy 14😁2 a já 😁5
viz já 13:28 určitě NE (navíc s nutnou celoživotní trvalou dotací provozu) IDEÁL
spíš (ve všem včetně vzhledu) viz Mr.Murphy 14😁2 a já 😁5
viz já 13:28 určitě NE (navíc s nutnou celoživotní trvalou dotací provozu) IDEÁL
šofér
Máme doma slušně nadstandartní příjmy( čistého cca 108 tis.) ale dát za auto 840 tyček a více, to tedy fakt ne. Navíc i u nás je vidět, jak vše stojí více a více, takže místo auta za takový prachy raději investovat do rezerv díky nejisté budoucnosti. Toť tedy můj názor.
No vidím to stejně, teda s tím rozdílem že nevidím problém dát 840 tisíc za auto, ale dát 840 tisíc za Karoq to mi připadá jako trošku víc než sebevědomé. Auto které vyšlo v roce 2017 a které s faceliftem prakticky nedoznalo žádných výraznějších změn A ta finální cena auta v testu přes 1,1 mio, to už se pohybujeme v relaci Volva XC40 taky v AWD.
Že vyšlo 2017 a nedoznalo výraznějších změn - kromě nové generace motorů - to může být svým způsobem výhoda.
Svým způsobem ano , potom mi ale nepřijde adekvátní aplikovat takovýto nárůst ceníkových cen na takovýto model. Pochopil bych to mezigeneračně, ale takto ne.
Zdražují všechny vstupy, je meziročně dvouciferná inflace, přitom to auto za dva roky zdražilo o 6%... má nový lepší motor a je lépe vybavené... je to otázka úhlu pohledu.
V době kdy přišel facelift na trh (konec 2021) to s inflací ještě tak horké nebylo, navíc inflace "mimo energií" na produkci auta nemá takový vliv, sám dělám v automotive a vím jak vypadají kontrakty na díly a ta cena tam je fixní a dopředu známá na 5 a leckdy i více let, tudíž ten efekt tam není tak velký. Nebo vy mi chcete tvrdit že Karoq je na svoji třídu levný, nebo cenově průměrný?
Správný fanoušek aut to bere tak, že spát v autě se dá, ale řídit dům ne 😉
Koupit auto v hodnotě 8 měsíčních platů mi přijde v pohodě.
Koupit auto v hodnotě 8 měsíčních platů mi přijde v pohodě.
No ale prdět a sprchovat se zase někde musíš, ne? Ono ty rodinné výdaje jsou nejen benzín a inkaso,.....prostě mi to fakt přijde ujeté, za mne je takový odpovídající nákupní strop kolem 600 tis. víc do auta dávat prostě nechci.
Ale jo 😄
Statistiky to ukazují... kdo může, kupuje auto na firmu... odečte DPH, odpisy dá do nákladů... pak to zase vypadá trošku jinak.
K Atece - jo, taky se mi líbí o kousek víc... ale celkem je to srovnatelné a Karoq má zase svoje výhody.
Statistiky to ukazují... kdo může, kupuje auto na firmu... odečte DPH, odpisy dá do nákladů... pak to zase vypadá trošku jinak.
K Atece - jo, taky se mi líbí o kousek víc... ale celkem je to srovnatelné a Karoq má zase svoje výhody.
tvé odpovědi jsou sice mírně ujeté 😉 , ale aspoň fajn, ovšem proč mám tolik mínusů to tedy nechápu, asi jsem socka!
Palce neřeš. Je tu jeden, co dává všem palce dolu se svými XY účty a pak hamunovi to nahazuje nahoru. Takze palce neřeš, jsou od jednoho člověka jen tak pro srandu.
Zajímavý když to bývalo (léééta) OBRÁCENĚ = já měl 2ciferný číslo palců dolů = neřešilo se to 😲
Dneska když je to (přesně) OBRÁCENĚ = řeší se to FURT 😁
Dneska když je to (přesně) OBRÁCENĚ = řeší se to FURT 😁
Je to tím pádem ona sama Kylie? A říká si, že se opalcovat do plusu je tak hloupé, že by to nikoho nenapadlo? 😉
Vidím to tak 50/50 :-!
Vidím to tak 50/50 :-!
Brilantní analytik MYSLITEL = jako vždy :yes: :-!
UŽ ti matlo patlo došlo jak ses ztraptnil s Vaculíkem? MÁŠ už koule to co lééta popíráš a urážíš (ho) fakt TRAPNĚ = projít větu po větě jak jsem ti navrhoval (a tyy si STRIKTNĚ ODMÍTL = a dál urážel a urážíš?
Co viz já 6:17? ty lééta často 2ciferných :no: to dělala taky Kylie? 😲 :😉 😁
na TOHLE by mě docela zajímala odpověď :-!
UŽ ti matlo patlo došlo jak ses ztraptnil s Vaculíkem? MÁŠ už koule to co lééta popíráš a urážíš (ho) fakt TRAPNĚ = projít větu po větě jak jsem ti navrhoval (a tyy si STRIKTNĚ ODMÍTL = a dál urážel a urážíš?
Co viz já 6:17? ty lééta často 2ciferných :no: to dělala taky Kylie? 😲 :😉 😁
na TOHLE by mě docela zajímala odpověď :-!
Nemyslím si.
No jsi optimista 😉
Ginger Kyriakos
Nebudou muset ani zavádět speciální daň na auta na fosilní paliva, aby auta stála srovnatelne s elektro vozy, oni si ji výrobci zavedou sami svými cenami. Fakt mi vypadávají oči z důlků, kolik stojí auto velikosti do výšky nafouknute Scaly.
Tak už v tom je "daň" z emisí CO2... tady jsi nějakých 50g nad limit, což dělá cca. 120t pokuty za jedno auto... to není úplně málo.
Kdyz neumi udělat úsporný motor. Vzdyt to má spotřebu vyšší než můj Highlander, ve městě o 50%, při 90 o litr. Jak je možné, že při 140 si bere skoro stejně jako nasobne větší auto v benzinu? Vzdyt diesel ma byt na dalnici uspornej? To ta pokuta je ještě malá.
https😐/www.autoforum.cz/…umi-cesky-ideal/
https😐/www.autoforum.cz/…umi-cesky-ideal/
Highlander je taky 56g přes limit... teda bez korekce na hmotnost, s ní třeba 50g, takže pokuta cca. stejná jako pro Karoq. Taky na spritmonitor je minimálně o litr výš. Ne že by mě to nějak trápilo, ta pokuta je padlá na hlavu.
A co váhový koeficient. HL má psáno v COC 140g. Tedy 45g přes. Ale také 820kg oproti referenční hodnotě. Tedy nějakých 27g dolu, a jsme na 18g přes. Který karoq ma "jen" 18g přes limit?
HL😒br />
Hybrid Gasoline 7,39
Karoq TDI 150HP😒br /> Diesel with AdBlue 6,52
Musíš srovnávat ideál stejné podmínky, brát novinářskou spotřebu a srovnávat se svou je přece jinak 😉
Karoq TDI 150HP😒br /> Diesel with AdBlue 6,52
Musíš srovnávat ideál stejné podmínky, brát novinářskou spotřebu a srovnávat se svou je přece jinak 😉
ano shoda MUSÍŠ SROVNÁVAT STEJNÉ PODMÍNKY = naftu za tržní nepokřivenou cenu = a je vyřešeno
bonus absurdity je kolik se z barelu ropy vyrobí benzínu a kolik nafty = nafta bez zvýhodnění pomocí multi MILIARD je v osobním autě naprosto nepoužitelná (viz Kotecký a Vaculík po Dieselgate a jejich hodinka k tématu na ČT)
Zajímavý jak už před 20ti lety projednávaný téma v EUropských parlamentech = ode mě tady podpořený stovkama odkazů = dál část mezků nechce přijmout
bonus absurdity je kolik se z barelu ropy vyrobí benzínu a kolik nafty = nafta bez zvýhodnění pomocí multi MILIARD je v osobním autě naprosto nepoužitelná (viz Kotecký a Vaculík po Dieselgate a jejich hodinka k tématu na ČT)
Zajímavý jak už před 20ti lety projednávaný téma v EUropských parlamentech = ode mě tady podpořený stovkama odkazů = dál část mezků nechce přijmout
Za pokrivenie trhu, alebo nastavenie výšky spotrebných daní je snáď zodpovedný štátny aparát, zvyšok sa len prispôsobil. To isté platí v krajinách kde sa platia registračné poplatky / pokuty podľa emisii co2, čo tiež dlhé roky nahráva nafte. Keď budeš zase mlieť kecy o dotovaní, pridaj k tomu aj pokrivenie trhu, ktoré má na svedomí legislatíva a jednotlivé krajiny. Zvyšok sa len prispôsobil
Tak srovnam svou se spritmonitorem a jsem stále na stejné spotřebě. A i kdyby to bylo těch 0.8l, co2 vychází identický cca 17kg, a taky tedy prakticky stejná energie potřebná na nasobne větší auto. A to nepočítám to adblue. Takze proč je u jednoho na 100km potřeba cca 250MJ a u druhého, vaziciho o půl tuny méně, 248MJ+adblue? Účinnost není zrovna silná stránka tohoto motoru. Ale beru to, ze vy vyšších rychlostech, u nás nelegálních, už bude tenhle motor úspornější.
Upřímně, D1 stejný průměr bude 2,0TDI vždy lepší při reálných dálničních rychlostech. Ale ano, obdiv jak Toyota zapracovala na hybridu, víme oba o čem se bavíme 😉
Ještě loni prodávaný model na dálnici prostě žere a funguje jen město, omezeně příměsto. A těch 200HP dostane od 150HP TDI podle mě napráskáno i ve zrychlení.
Ještě loni prodávaný model na dálnici prostě žere a funguje jen město, omezeně příměsto. A těch 200HP dostane od 150HP TDI podle mě napráskáno i ve zrychlení.
Protože si koupil převlečenou RAVku minulé generace a to auto proklel Hamuna, který ho chválil 😒]
mimochodem pro mne ta stará Ravka HSD byla nejhorším SUV co jsem snad řídil... ještě trochu horší snad bylo jen ASX s 1.6 benzinem, jen tak nevrzalo 😁
mimochodem pro mne ta stará Ravka HSD byla nejhorším SUV co jsem snad řídil... ještě trochu horší snad bylo jen ASX s 1.6 benzinem, jen tak nevrzalo 😁
Auto jako takové jezdí pěkně, ale ten pohon je trochu trash. Kolem komína ok, ale nerad s tím jezdím dál. Manželka je s tím ok. 😉
Dle zkušenosti, jaký je rozdíl mezi lexem a toyotou ti věřím, že je to o dost lepší, ale ten pohon je tam tak zvláštní, že si musíš hoooodně zvykat, vůbec mne to neoslovilo a je to nesrovnatelné s tím, co Toyota produkuje v novějších generacích.
Nepřeháníš to? Proč si o mě vymejšlíš = to je úroveň TUPOUNA co často LŽE = páji a dalších
Nebuď tak citlivej, vždyť si to auto chválil, nebo v čem si vymýšlím ? 😁 Tak si ho prostě proklel, nechápeš srandu ?
Copak Kylie popírá? Já tu ženskou nevidím, ale chvalozpěvy na RAV4 by se daly dohledat. 😉
Podvozek a řízení se s RAV nedá srovnat, pohon je to samé.
Podvozek a řízení se s RAV nedá srovnat, pohon je to samé.
"Nepřeháníš to? Proč si o mě vymejšlíš = to je úroveň TUPOUNA co často LŽE = páji a dalších"
Nechápe vtip, ironii, ale jsem rád, že nejsem jediný, kdo si pamatuje ty chvalozpěvy 😊
Nechápe vtip, ironii, ale jsem rád, že nejsem jediný, kdo si pamatuje ty chvalozpěvy 😊
Nebuď FAKT UBOHEJ = si už ULTRA DEBIL že mi řikáš Kylie?
Jo RAVka je úspěšná https😐/auto-mania.cz/…ma-jen-1-kousek/ a já s ní najel docela dost, ale MŮJ stokrát (no spíš víckrát :-! opakovaný závěr co a jak SUV = znáš i ty
tak NEMEL = i na tvou nízkou úroveň (viz dodnes ODMÍTÁNÍ probrat co si ty blbě pochopil s Vaculík a dál preferování BUDU HO URÁŽET, když se to na první dobrou nepochopil/pochopil blbě
znovu NEMEL fakt TUPOSTI = je to trapný = si dospělej a i když spíš hloupej = tak vocaď pocaď
Jo RAVka je úspěšná https😐/auto-mania.cz/…ma-jen-1-kousek/ a já s ní najel docela dost, ale MŮJ stokrát (no spíš víckrát :-! opakovaný závěr co a jak SUV = znáš i ty
tak NEMEL = i na tvou nízkou úroveň (viz dodnes ODMÍTÁNÍ probrat co si ty blbě pochopil s Vaculík a dál preferování BUDU HO URÁŽET, když se to na první dobrou nepochopil/pochopil blbě
znovu NEMEL fakt TUPOSTI = je to trapný = si dospělej a i když spíš hloupej = tak vocaď pocaď
Tu narážku na Ravku ale nepsal Pája, ale já 😊 Ale to je fuk... Stejně by se tu dalo spojit více aut s více diskutéry, namátkou třeba Topper a jeho ASX, WinDiesel s Mazdou, Arese s Karoqem atd.... no nic, neřeš...
se MNOU si spojuješ chvalozpěv na SUV? 😲 😁
Nebude to spíš CHYBNÉ ZPRACOVÁNí textu?
znáš někoho kdo tu VÍC kritizuje = SUV? odpovím za tebe NEZNÁŠ 😄
Nebude to spíš CHYBNÉ ZPRACOVÁNí textu?
znáš někoho kdo tu VÍC kritizuje = SUV? odpovím za tebe NEZNÁŠ 😄
Ne, chvalozpět na RAV4 HEV předchozí generace, konkrétně tu ve vínové metalíze (ta je ale pěkná, to uznávám, potkal jsem tu vaši 1x kdysi ), kterou jezdíš 😁
No FURT = viz já 8:26 druhý řádek 😉
Jo jezdí se s ní příjemně = a dá se s ní relativně v pohodě ujet i (i vystoupit 😁 ) 1600 km v kuse. Ale s Camry (stejný pohon) je to lepší = ve všem lepší
ty máš asi na mysli vysvětlování (a to není o RAVce minulý generace ale OBECNĚ) že hybrid všechny negativa SUV zmenšuje (no tohle https😐/www.auto.cz/…pym-uhlem-145152 NE :😉
no a TO je PRAVDA PRAVDOUCÍ (četl jsem https😐/www.csfd.cz/…s-mraku/prehled/ i viděl😉 no viz ten druhej řádek = SUV byly a sou VE VŠEM NEJHORŠÍ typ auta typ karoserie. Tak to bylo a je a je to potvrzeno mnoha testy = na ty srovnávací kombi a SUV sem tu dal odkazy. Ve VŠEM NEJHORŠÍ = včetně spotřeby
Tak jako že diesel v osobácích je bez zvýhodňování multi-miliardama NEPRODEJNÝ nepoužitelný neschopný přežít = tak i tady (nudně) ŘÍKÁváM JEN FAKTA
jako třeba = pája nikdy nebyl a není myslitel a přehání to s urážením. KDYŽ URÁŽET tak třeba pro ruSSký SS.vině = ale to někomu vadí. Urážení úrovně pája ne = fftipný jak sou věci často obráceně
Jo jezdí se s ní příjemně = a dá se s ní relativně v pohodě ujet i (i vystoupit 😁 ) 1600 km v kuse. Ale s Camry (stejný pohon) je to lepší = ve všem lepší
ty máš asi na mysli vysvětlování (a to není o RAVce minulý generace ale OBECNĚ) že hybrid všechny negativa SUV zmenšuje (no tohle https😐/www.auto.cz/…pym-uhlem-145152 NE :😉
no a TO je PRAVDA PRAVDOUCÍ (četl jsem https😐/www.csfd.cz/…s-mraku/prehled/ i viděl😉 no viz ten druhej řádek = SUV byly a sou VE VŠEM NEJHORŠÍ typ auta typ karoserie. Tak to bylo a je a je to potvrzeno mnoha testy = na ty srovnávací kombi a SUV sem tu dal odkazy. Ve VŠEM NEJHORŠÍ = včetně spotřeby
Tak jako že diesel v osobácích je bez zvýhodňování multi-miliardama NEPRODEJNÝ nepoužitelný neschopný přežít = tak i tady (nudně) ŘÍKÁváM JEN FAKTA
jako třeba = pája nikdy nebyl a není myslitel a přehání to s urážením. KDYŽ URÁŽET tak třeba pro ruSSký SS.vině = ale to někomu vadí. Urážení úrovně pája ne = fftipný jak sou věci často obráceně
Jo u minule rav4 to platí dvojnásob. Nejlepší z rav4 byl hybrid, jak podvozkem, tak řízením. A přesto to byl nejhorší hybrid, se kterým jsem jezdil a jedno z nejhorsich suv. Nehybridni ravka byla hrozná.
To je des tie emisné odpustky.
Nojo je to děs už https😐/auto.hn.cz/…nost-cestujicich
a od roku https😐/www.auto.cz/…-roku-1970-94232 je to tady v EUropě jinde ještě dřív KAM TEN SVĚT SPĚJE = že ani PO TOLIKa letech někteří.. 😲 :😉 😁 :-! 😒]
a od roku https😐/www.auto.cz/…-roku-1970-94232 je to tady v EUropě jinde ještě dřív KAM TEN SVĚT SPĚJE = že ani PO TOLIKa letech někteří.. 😲 :😉 😁 :-! 😒]
Hlavně naspononovali ceny, aby mohly uživit vývoj těch svých elektrovozů. Zvracenej eurosocialistickej svět.Tohle už dávno není ten západní kapitalismus, který jsme v devadesátkach tolik obdivovali.
Johnn
Má možnost plnohodnotného rezervního kola?
S tím souvisí i kufr, kolem kterého je velká debata výše. Reálně nemá ani 480litrů,takže žádných 500L.http😐/www.drive.com.au/…space-australia/
A když je kufr spíše na výšku,tak aby jste se báli ho otevřít v kopci a také efekt setřásání zavazadel při jízdě.
To auto je rádo za průměr a to horko těžko, čemuž odpovídají evropské prodeje.
S tím souvisí i kufr, kolem kterého je velká debata výše. Reálně nemá ani 480litrů,takže žádných 500L.http😐/www.drive.com.au/…space-australia/
A když je kufr spíše na výšku,tak aby jste se báli ho otevřít v kopci a také efekt setřásání zavazadel při jízdě.
To auto je rádo za průměr a to horko těžko, čemuž odpovídají evropské prodeje.
kozakm
Tady jeden článek, zajímavé jsou hlavně poslední tři odstavce: https😐/www.novinky.cz/…e-normy-40345891
Škoda, že neměřili Karoq, 500 l tam není ani náhodou.
Škoda, že neměřili Karoq, 500 l tam není ani náhodou.
Jo ten u scaly vypadá podobné jako u karoqu. Kolem 390 bych mu věřil, ne 500, nebo kolik to bylo
Ceny už jsou takový evergreen že je v podstatě zbytečný to komentovat, tohle je holt novej normál a ta parita s EV tu bude cobydup.
V druhé polovině roku 2022 říkat 110kW naftě a dnes nejhorší automatické převodovce IDEÁL = je prostě SRANDA ale fajn ČERNÝ HUMOR 😁 :-!
Moje nej- auto je https😐/www.garaz.cz/…-benzin-21008526 a viz motoristická osobnost v kartě
a těším se na svět na vodík
To že (na rozdíl od tebe) CHÁPU co a jak https😐/www.hybrid.cz/…e-e😜onencialne/ to je trochu něco jinýho. Auto na elektřinu je ve všem lepší než na ropu = když máš znalost aut VĚDĚL BYS TO (stejně jako že diesel je v OA nesmysl)
TY už CHÁPEŠ že osobní auto na naftu winDIESELe = je bez dotování provozu NEPOUŽITELNÉ = už ti to došlo (jak si byl celý život MIMO?
Takze ted ten dotaz 😒br />
Vysvetli (logicky, ekonomicky) jak jsou spalovaci auta dotovana. Dale jeste nam, hloupym ekonomum a majitelum spolecnosti, dovysvetli jak jsou dotovana proti el-autum, na ktere jsou ve vetsine zemi dotace.
Nedavej odkaz na clanky, nebudu je cist. Vysvetli normalne, nejlepe bez dodatecnych znaku a velkych pismen (coz muze mimochodem vypovidat o psychickem problemu - ale neznam te), jak kdo dotuje spalovaci motory a tu naftu, ktera je “dotovana” zhruba z poloviny dodatecnymi danemi.
Mimo to, ze neni dobre byt fanaticky oddany jedne verzi reality, jak predvadis a stale ubezpecujes predevsim sebe o sve pravde, tady obcas placas docela ultra-levicove, neo-marxisticke nesmysly. Docela rad bych si s tebou popovidal a treba te z nekterych omylu pokusil vyvest 😄
Nicmene tesim se na to vysvetleni 😉
Nečti = je popravdě poznat že (je) nečteš 😉
Ano jdou najít i VELMI NEKVALITNÍ informace a vím že velká část lidí má problém poznat co je co = jsem editor
Jestli si (klidně i hloupý😉 ekonom (vzděláním) = tak to víš stejně jako já a všichni naši spolužáci
Jo a REALITA = ta bejvá JEDNA 😄
Ale at si to povime na rovinu - jsi pouze nula, ktera umi urazet lidi. Je mi jedno jestli jsi editor (podle tvych textu, velkych pismen a dalsich primitivnich projevu tomu neverim; editor by tohle mel opravovat) - nevis vubec nic. Veris radoby clankum o green vecech a nepremyslis do hloubky jak se veci maji. Nejmenujes se nahodou Cemper a nemas patent na ty (dez)informace?? Jsi smesny v dnesni dobe tvrdit, ze lidi maji problem poznat co je co a sam byt uplnr mimo.
Davas do placu tvrde, jiz nekde prectene informace do ruzne dobrych / spatnych souvislosti a pri debatacj pouzivas vety typu “ty a ja vime” nebo “to prece vi kazdy” nebo “s tebou to nema cenu” a podobne. Nepremyslis o souvislostech, ani jestli si ty veci nekdy neodporuji (odporuji). Pouzr Zobecnujici sarkasticke narazky, svedcici o tve domnele vyjimecnosti…jenze jak hluboce se pletes.
Ja jsem taky pro prirodu a mam slusne znalosti v oboru, proto vim, ze auta maji na znecisteni zanedbatelny vliv. Vim take, ze studie, na kterych se zaklada green deal jsou nesmysly (napr. vice slunce u nas dle EU propoctu nez Spanelsko nebo nadnesena efektivita vyrobku ala cerpadla, pri ktere by musel mit rok 42 tis. hodin, aby pomohla jak se uvadi).
Temer vse jsou jen lzi a ty jsi jim podlehl. Cesta k cistejsi planete neni pres mene CO2 a elektroauta, ale obecne mene spotreby (hrubym odhadem je 1/3 vyrobku naprosto, ale uplne zbytna a to nemam ani na mysli veci typu tv), kvalitni produkce a vyrobky (ktere vydrzi), lokalni produkce a zemedelstvi, klidne elektroauta ve mestech (na dalku je to proste pri normalnim stylu jizdy nesmysl) atd.
Jenze vzdy narazis na penize - proto slavna EU pouze otroci lidi pod zastitou cisteho prostredi a nekteri tleskaji a dale placaji tyto nesmysly. Za komunistu by jsi urcite byl tezky stachanovec, lamal normy na 140% a prispival do svazu mladeze clanky jako kovany politruk.
Nekdy bych si s tebou zasel na kafe - problematika dalece presahuje moznosti psane debaty a rad bych znal hlubsi nazory takto fanaticky oreientovaneho jedince a dal do placu jiny pohled na vec. Ale do toho ty urcite nepujdes, co?
NESMÍŠ podle SEBE soudit = no třeba mě :-!
ale zajímavý jak MOC tě malá docela chytrá holka co řídí (co vím) DRTIVĚ LÍP než ty = dodnes čílí 😉
Passaty, A4, A6, Q7...vše sloužilo statisíce km bez větších problémů. A tam, kde většina japonců, frantíků musí měnit tlumiče, ramena...auta jezdila a jezdila.
A to je obhajoba Kylie nebo dehonestace VAG? Teď nevím. 😁
Nic není černobílé a Kojoty rozhodně taky ne. 😉
P.S.: auta kupuji za své a nemám problém od VAG koupit další. Teď T-Cross a Taigo. Oba s DSG...a světe div se, jezdí, dámy spokojené, stejně jako auta předtím, navzdory všem podobným historkám.
No je to spiknutí proti DSG (dnes asi už nejhoršímu automatu) trvá už 2. desítku let! a je MEZINÁRODNÍ
Naštěstí jsou lidé jako ty = světe div se (alespoň JÁ se teda tomu co občas píšeš DIVÍM :😉
Kdo chce DSG + ho dokonce hájí že všechny data testy sou CHYBA = přejme mu ho :😉
Kde beres ty sva data? Chovani primitiva, znalosti chabe…
Ale to slyším od primitivních fanatiků VW bezne, že lžu
fakt MĚ NASSRAL a HODNĚ že pro ruSSký SSráče nechal PO ZAČÁTKU VÁLKY (!) dále mektat pro ruSSký kecy a dezinformace = a mě za KRITIKU těhle SS.viní (co tu napsali i tisícE citazí ruských dezinformačních webů) mě típnul je NECHAL
HŮŘ to nešlo = udělal to NEJHŮŘ jak to jen šlo (nemám problém JAK SEM MU OPAKOVANĚ ŘEKL) ať típne oba = ale JEN kritiku ruSSkejch sráčů = to je MOC
Ale tenhle mi zablokoval loni (v létě) PROTO Amaterasu + trvalo týdny než se mi nějaký povedlo otevřít (jistě náhoda :😉 ) a preferuju ho = no postavil se k věci jasně KRITIKU RUSSÁKŮ NESTRPÍM (pro ruSSký kecy léta trpím)
Dokonce když se mi ho po fakt trapně dlouhý době povedlo "otevřít" napsat první příspěvek ZASE mi to vrátil na začátek že zase jen bez příspěvků 😁
Vím ŽE mě nemá rád a vím PROČ = ale vocaď pocaď. A teď po začátku války s tím MĚ STOP proruSSkým SS.viňkám NE ty NECHÁM = to překročil (mou nejzazší) mez
Mimochodem, celkove v textu sekas spoustu chyb - carky atd. Coz je na cloveka tveho kalibru trochu fail, ne? Ty prece znas, vis a umis VSECHNO. 😄
Ty tieto chaoticke SPROSTOSTI niekam chodis ZBIERAT = alebo to mas z VLASTNEJ HLAVY?_?