Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
1
městský prďola na cesty kolem komína. 70 kW dojezd 150 km . Kolik by to asi stálo?
Xylo
4
Teď okolo 600 tisíc, to samé co už nevyráběný SmartForFour.
Avantime
1
Pripravené to už v každom prípade majú. http😐/www.autoevolution.com/…h-mi-176550.html
xxc
0
Ved uz davno je, dacia spring za 511 900 czk. Uz by som chcel vidiet, kto si aygo kupi do mesta, lebo chce usetrit. Tie auta by sa mali kupovat, lebo su male, nie preto, ze su najlacnejsie.
Emel
0
Kolik že má kW? 😄
xxc
0
33 kW myslim, pre obe auta plati Vyšší cena Odhlučnění Jediný motor v nabídce Slabá dynamika
vlacil
Nechť si pan redaktor opraví technický údaj u tohoto motoru. Tento motor KR-FE 1.0 VVTi, není přímovstřikový, ale je nepřímovstřikový, což je pro převážně pro předpokládaný městský provoz dost zásadní rozdíl ve prospěch nepřímého vstřikování (ověřeno přímo a osobně u českého zastoupení fa Toyota).
Jinak autorem tak trochu kritizovaný tzv. jemný plyn a jemná spojka je běžná věc a konstrukční vlastnost i u všech předcházejících generací Ayga. Prostě Japonci to tak mají a dělají, holt kdo chce tohoto malého Japonce, tak se s tím musí naučit jezdit. A převodovka, kde autor měl taky drobné výhrady je třeba v porovnání s nepovedenou převodovku MQ 100 v adekvátním malém voze Škoda Citigo dosti dobrá.
Jinak autorem tak trochu kritizovaný tzv. jemný plyn a jemná spojka je běžná věc a konstrukční vlastnost i u všech předcházejících generací Ayga. Prostě Japonci to tak mají a dělají, holt kdo chce tohoto malého Japonce, tak se s tím musí naučit jezdit. A převodovka, kde autor měl taky drobné výhrady je třeba v porovnání s nepovedenou převodovku MQ 100 v adekvátním malém voze Škoda Citigo dosti dobrá.
Samotná Toyota uvádí, že je přímovstřikový, viz strana 42 katalogu.
https😐/pdf.sites.toyota.cz/…go-x-katalog.pdf
https😐/pdf.sites.toyota.cz/…go-x-katalog.pdf
Toyota jsou diletanti, o řádek níž píšou "Vícebodové vstřikování do sacího kanálu"... a vstřikování do sání = nepřímé.
Hm, koukám na to, to musel psát "vodborník" na slovo vzatý. Tedy spíše někdo kdo nerozumí ani technice a ani neumí anglicky. V britské brožuře ze které je ta česká evidentně přeložená je napsáno jednoznačně "direct multipoint injection".
https😐/www.toyota.co.uk/new-cars/aygo-x
https😐/www.toyota.co.uk/new-cars/aygo-x
Ještě jsem u nových škodovek a obecně koncernu VAG nezažil nepřesnou, špatně chodící nebo jinak otravnou manuální převodovku. Vždy lehounký a přesný chod a taky nevím, že by kdy kdo měnil.
Proč tedy nepovedená?
Proč tedy nepovedená?
Psalo se o tom. Jednak je to konstrukční zmetek. Jednak je vše jen ne příjemná co se přesností řazení týká. Má pravdu :-!
Nejel jsem nejslabší Citigo, nevím nakolik je převodovka v něm jiná a tak špatná oproti např. Fabiím. Od dob Felicie jsem se s nepřesným řazením u škodovek nesetkal.
5 kvalty v rapide a v o3 k 1.6tdi su bieda a nejde v nich rychlo radit, zadrhavaju sa... vseobecne ani toho moc nevydrzia, mame na firme 2 octavie 3 kt odisla prevodovka po 350tis
rohYpnol
Opět další případ, kdy do výsledného hodnocení pletete cenu!!!
Přitom zvláštní, že díky nesmyslu co stojí EV nedostane žádný EV jen 3,5 hvězdy že...
Přitom zvláštní, že díky nesmyslu co stojí EV nedostane žádný EV jen 3,5 hvězdy že...
Jak jsi na to přišel? Já ten článek čtu tak, že auto má několik kompromisů v dynamice nebo provedení nebo odhlučnění, které by případně nízká cena mohla omluvit... ale cena nízká není, takže kompromisy zůstávají neomluvené 😉
Vždyť to je jinými slovy pravecto co jsem napsal.
Vlastnosti ok ale protože cena tak to je mínus.
A u EV? Auto je super, stojí nesmysl ale tocprece nevadí, protože to je EV...
Vlastnosti ok ale protože cena tak to je mínus.
A u EV? Auto je super, stojí nesmysl ale tocprece nevadí, protože to je EV...
No právě že ne.
Vlastnosti nejsou úplně ok a vzhledem k ceně není důvod na takové kompromisy přistupovat.
Vlastnosti nejsou úplně ok a vzhledem k ceně není důvod na takové kompromisy přistupovat.
Ano rozumím jak to myslíš. Ale je to furt obdobný jen záleží ze které strany se na to podíváš.
Tedy jinak - napsat že tohle je naprd ale kdyby byla nižší cena tak to neřeším je obdobné jako napsat že tohle řešení je s ohledem na cenu akceptovatelné.
Jasné, já moc dobře vnímám že řešení by měla korespondovat s tím jestli to je mainstream, prémie nebo lowcost. Z druhé strany jakou konkurenci Aygo X vlastně má? A teď neřeším konkurenci ve smyslu auto za stejnou cenu...
Tedy jinak - napsat že tohle je naprd ale kdyby byla nižší cena tak to neřeším je obdobné jako napsat že tohle řešení je s ohledem na cenu akceptovatelné.
Jasné, já moc dobře vnímám že řešení by měla korespondovat s tím jestli to je mainstream, prémie nebo lowcost. Z druhé strany jakou konkurenci Aygo X vlastně má? A teď neřeším konkurenci ve smyslu auto za stejnou cenu...